عزیزانم هنگام نشستن, بزرگان و ریش سپیدان را بر خود مقدم بدانید.(کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » نرم افزار » دانلود برنامه کامپیوتر » معرفی و دانلود برنامه های رایگان مشابه فتوشاپ

    معرفی و دانلود برنامه های رایگان مشابه فتوشاپ

    فتوشاپ

    فتوشاپ یکی از قدیمی‌ترین و آشناترین برنامه‌ها در دنیای نرم‌افزارهای رایانه‌ای است که تقریبا تمام کاربران با نام آن آشنا هستند. این نرم‌افزار قدرتمند گرافیکی امکانات زیادی را در خود جای داده و تقریبا می‌توان ادعا کرد انجام هرکاری در دنیای گرافیک دوبعدی با استفاده از این برنامه امکان‌پذیر است.

    برادر کوچک فتوشاپ

    اولین جایگزین فتوشاپ، نسخه‌ سبک فتوشاپ با نام فتوشاپ اکسپرس است. Adobe Photoshop Express تمام امکانات اولیه نرم‌افزار فتوشاپ را در خود جای داده و بدون نیاز به نصب در مرورگر رایانه‌ شما قابل استفاده است. همچنین نسخه‌های مناسب سیستم‌عامل اندروید، آی.او.اس و ویندوزفون آن نیز ارائه شده و می‌توانید از آن در دستگاه‌های هوشمند خود استفاده کنید.توجه داشته باشید به‌طور میانگین بسیاری از کاربران در استفاده از فتوشاپ از امکانات پایه و عمومی آن بهره‌مند می‌شوند و این نسخه‌ نیز همه این امکانات را در اختیار شما قرار می‌دهد. پس نگران کمبود امکانات نسخه اکسپرس نباشید و با خیال راحت از آن بهره ببرید.

    Web : http:‌/‌‌/‌www.photoshop.com‌/‌tools

    Android : http:‌/‌‌/‌goo.gl‌/‌LGaiJN

    iOS : http:‌/‌‌/‌goo.gl‌/‌INt2cH

    Windows Phone : http:‌/‌‌/‌goo.gl‌/‌HuvXc5

    اولین جایگزین

    نرم‌افزار GIMP مخفف عبارت Gnu Image Manipulation Program معمولا به‌عنوان اولین جایگزین نرم‌افزار فتوشاپ مطرح می‌شود و بسیاری از امکانات این نرم‌افزار قدرتمند را در خود جای می‌دهد. این برنامه روش کارکرد بسیار آسانی دارد و کاربران مبتدی نیز در مدت زمانی کوتاه عاشق استفاده از آن می‌شوند.

    ویندوز، مک و توزیع‌های مختلف لینوکسی از جمله سیستم‌‌های عامل‌ پشتیبانی شده در این نرم‌افزار است و با مراجعه به این لینک می‌توانید هریک از نسخه‌های مورد نظر را دانلود کنید:

    http:‌/‌‌/‌www.gimp.org‌/‌downloads

    برنامه ساده Paint.NET

    نرم‌افزار Paint یا همان ابزار پیش‌فرض ترسیم نقاشی در ویندوز برای بسیاری از کاربران آشناست. استفاده از این نرم‌افزار آن‌قدر ساده است که کودکان سه ساله هم گاهی هنگام استفاده از رایانه با آن خود را سرگرم می‌کنند.

    همان‌طور که می‌دانید نرم‌افزار Paint در ویندوز، دارای امکانات بسیار ساده‌ای است که بیشتر جنبه سرگرمی کودکان را دارد. در این میان برای افزایش امکانات این نرم‌افزار پروژه‌ Paint.NET آغاز به‌کار کرده و اکنون پس از سال‌ها به یکی از گزینه‌های انتخابی کاربران برای طراحی و ویرایش تصاویر تبدیل شده است. نرم‌افزار Paint.NET امکاناتی بمراتب کمتر از GIMP را در خود جای داده اما استفاده از آن به همان سادگی نرم‌افزار پیش‌فرض ویندوز یعنی Paint است و هر کاربری اعم از مبتدی و حرفه‌ای را راضی می‌کند.

    پشتیبانی از لایه‌ها، افکت‌ها، تصاویر هندسی، قلم‌مو، ابزارهای برش و … برخی از امکانات این نرم‌افزار به‌شمار می‌روند. همچنین می‌توانید به کمک پلاگین‌های ارائه شده برای این برنامه، عکس‌های مختلف در فرمت‌های گوناگون را در آن فراخوانی کرده و ویرایش کنید.

    این نرم‌افزار با قابلیت اجرا در نسخه‌های مختلف سیستم‌عامل ویندوز و با پشتیبانی از زبان فارسی، از لینک زیر قابل دانلود است:

    http:‌/‌‌/‌www.getpaint.net‌/‌download.html

    طرح های از پیش آماده PicMonkey

    نرم‌افزار PicMonkey را نمی‌توان جایگزینی برای انجام کارهای مشابه در نرم‌افزار فتوشاپ به‌شمار آورد، زیرا با استفاده از این ابزار نمی‌توانید روی سر خود یک کلاه قرار دهید یا عکس‌های عروسی خود را طراحی کنید.

    این نرم‌افزار برخلاف دیگر نرم‌افزارهای معرفی شده، ابزاری برای انجام کارهای حرفه‌ای به روشی بسیار ساده روی عکس‌های خاطره‌انگیز شماست.

    بسیاری از کاربران دوست دارند به‌جای استفاده از نرم‌افزارهای گرافیکی پیچیده همچون فتوشاپ، ابزاری با الگوهای پیش‌ساخته و طرح‌های از پیش آماده شده را برای اعمال روی تصاویر خود در اختیار داشته باشند که این همان کاری است که PicMonkey برای شما انجام داده است.

    به‌کمک این سرویس تحت وب می‌توانید براحتی عکس‌های خود را تزئین کرده و آنها را برای انتشار در صفحات اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی یا حتی چاپ به‌صورت تابلو آماده کنید.

    ساخت کلاژ، طراحی کارت پستال، رتوش تصاویر و ویرایش با ابزارهای پایه برخی از امکاناتی است که ابزارهای مختلف PicMonkey به‌صورت آنلاین در اختیار شما قرار می‌دهند.

    http:‌/‌‌/‌www.picmonkey.com

    علی ترابی / جام جم  (با کمی تغییر)

    امتیاز 4.89 ( 27 رای )

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • چاپ کتاب آمازون
  • هاردکپی کتاب های دندانپزشکی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • چاپ کتاب اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • افست کتاب لاتین
  • جعبه هدیه کتاب