امام حسين(ع):اگر دين نداريد لااقل آزاده باشيد.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » کامپیوتر و اینترنت » تازه های تکنولوژی » امکان اجرای برنامه های iOS و اندروید روی ویندوز ۱۰

    امکان اجرای برنامه های iOS و اندروید روی ویندوز ۱۰

    رویترز تایید کرد : امکان اجرای برنامه های اندرویدی بر روی ویندوزفون ها طی ماه های آینده..

    اندروید روی ویندوز 10

    یک منبع آگاه از رویترز خبر داده که مایکروسافت در ادامه سال جاری امکان اجرای برنامه‌های اندرویدی بر روی گوشی‌های ویندوزفونی را امکان پذیر خواهد کرد. سیاست گذاری جدید مایکروسافت تغییر مسیری بسیار چشمگیر نسبت به حرکت کنونی این شرکت خواهد بود.

    مایکروسافت از مشکل کمبود کاربر رنج می‌برد و در حال حاضر تنها ۳ درصد بازار اسمارت فون را در اختیار دارد. از سوی دیگر اندروید با اختلاف بالا ۸۱ درصد و مایکروسافت ۱۵ درصد بازار را در تصاحب خود دارند.

    انتظار می رود که سیاست گذاری جدید مایکروسافت در کنفرانس امروز این شرکت در سانفرانسیسکو اعلام شود. مایکروسافت هم اکنون بازار سیستم عامل‌های پی‌سی را با قاطعیت در تصاحب خود دارد، اما هنوز نتوانسته شرکا و مشتریان بالایی را به سمت گوشی‌ها و تبلت‌های ویندوزی بکشاند. به همین دلیل مشکل کمبود اپلیکیشن برای ویندوزفون یکی از مشکلات دیرین و به نظر لاینحل مایکروسافت بوده است.

    اگرچه امکان اجرای برنامه‌های اندرویدی بر روی ویندوزفون این مشکل را حل خواهد کرد، اما ممکن است سیاست جدید کاهش جذابیت ویندوزفون را نیز به دنبال داشته باشد. با این حال تحلیلگران بازار عقیده دارند که مایکروسافت راهی غیر از این پیش روی خود ندارد.

    قطعا جزئیات بیشتری از این سیاستگذاری در مراسم امروز مطرح خواهد شد.

     

    خبر بزرگ مایکروسافت : اپلیکیشن‌های iOS و اندروید را به ویندوز ۱۰ می‌آوریم!

    پس از ماه‌ها شایعات، بالاخره مایکروسافت نقشه بکر خود برای آوردن اپلیکیشن های موبایل به ویندوز ۱۰ را منتشر کرد.

    اگرچه بر اساس شایعات تصور می‌شد که مایکروسافت قصد دارد پشتیبانی معمولی از اپلیکیشن های اندرویدی را به ویندوز آینده‌اش بیفزاید، مایکروسافت روش دیگری را برای توسعه دهندگان تدارک دیده که امکان انتقال کدهای نوشته شده برای اپلیکیشن های اندرویدی و iOS به ویندوز ۱۰ را فراهم می‌کند.

    توسعه دهندگان اندرویدی و iOS قادر خواهند بود که اپلیکیشن ها و بازی‌های خود را با استفاده از دو SKD جدید تولیدی توسط مایکروسافت به اپلیکیشن های یونیورسال ویندوزی تبدیل کنند. توسعه دهندگان اندرویدی قادر خواهند بود که از جاوا و کدهای C++ و توسعه دهندگان iOS نیز می‌توانند از کدهای Objective C تولیدی‌شان در ویندوز ۱۰ استفاده کنند.
    «تری میرسون» (T. Myerson) مدیر بخش سیستم عامل مایکروسافت در مصاحبه ای با وبسایت The Verge در مورد این تصمیم مایکروسافت می‌گوید: “ما می‌خواهیم که توسعه دهندگان از کدهای کنونی‌شان برای تولید اپلیکیشن های ویندوزی و گسترش دامنه نفوذ برنامه‌هایشان استفاده کنند.”

    ایده مایکروسافت ساده است؛ تولید اپلیکیشن برای ویندوز ۱۰ توسط توسعه دهندگان دیگر پلتفرم‌ها، بدون بازتولید کامل آنها.

    مایکروسافت مدتی است که با شرکای خود بر روی این ابزارها کار می‌کند و در مراسم نیز برنامه‌هایی مانند King و بازی Candy Crush Saga برای نمونه به نمایش گذاشته شد. بازی Candy Crush Saga که امروز در ویندوزفون قرار دارد، به وسیله همین ابزار جدید مایکروسافت و از کدهای iOS بدون اصلاحات زیادی تولید شده است.

    پیشبینی تاثیری که سیاست جدید در تولید اپلیکیشن، فروش دستگاه‌های ویندوزفونی و گسترش پلتفرم ویندوز خواهد داشت دشوار است، اما با توجه به تصاحب بازار توسط اندروید و iOS تاثیری شگرف در آینده ویندوز خواهد داشت.

    مایکروسافت قصد دارد با SDK های جدید توسعه دهندگان فراری از ویندوزفون را با ویندوز ۱۰ آشتی دهد. ویندوز ۱۰ مسیر جدیدی را پیش روی مایکروسافت گشوده و این شرکت از هر ابزاری برای نفوذ هر چه بیشتر آن بهره خواهد برد.

    به نظر می‌رسد که مایکروسافت راه صحیحی را در پیش گرفته است. اندروید و iOS هم اکنون بازار را در کنترل دارند و میرسون نیز قصد دارد تا سه سال آینده دستگاه‌های مجهز به ویندوز ۱۰ را به ۱ میلیارد دستگاه برساند؛ هدف بزرگی که قطعا ابزار جدید معرفی شده می‌تواند یاری دهنده مایکروسافت در این مسیر طی نشده باشد.

    البته قطعا توسعه دهندگان سؤالات بسیاری پیرامون این ابزار خواهند داشت، اما مایکروسافت طی چند روز کنفرانس بیلد و ماه‌های آینده اطلاعات بسیار بیشتری را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

     

    منبع : دیجیکالا digikala.com

    امتیاز 5.00 ( 2 رای )
    برچسب ها :

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • منابع اورجینال رباتیک
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • هاردکپی کتاب های دندانپزشکی
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب