آینده را قضا و قدر می سازد و امید و تلاش تو آن را می گذراند.
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » ماجرای مرگ یا خودکشی دختر جوان در هتل تارا مهاباد

    ماجرای مرگ یا خودکشی دختر جوان در هتل تارا مهاباد

    جزئیات کامل ماجرای مرگ دختر جوان در هتل تارا مهاباد + عکس

    جمعی از مردم و جوانان مهابادی عصر گذشته در واکنش به حادثه ای که در هتل تارا مهاباد به وقوع پیوسته بود با شکستن شیشه ها، آتش زدن و تخریب اموال هتل تارا اعتراض کردند.

    خبر تجاوز به دختر هتل تارا مهاباد

    جزئیات حادثه هتل “تارا” مهاباد از زبان فرماندار مهاباد/ متهم دستگیر شده و پرونده در حال پیگیری است

    جعفر کتانی با اشاره به هتل “تارا” مهاباد، اظهار کرد: در رابطه با فوت یکی از پرسنل این هتل دو ادعا مطرح شده است.

    وی ادامه داد: در ادعای اول اذعان شده که این فرد به هنگام پایین آمدن از بالکن تعادل خود را از دست داده و به خیابان پرت شده است، اما در ادعای دوم چنین مطرح شده که برای فرار از افشای حادثه خود را به پایین انداخته است.

    کتانی با بیان اینکه پرونده این حادثه در حال پیگیری است، افزود: فرد متهم در رابطه با این قضیه دستگیر و بازداشت شده است.

    فرماندار مهاباد با بیان اینکه ملاقات‌هایی را با مادر مقتول این حادثه داشته‌ است، گفت: مادر این فرد خواستار پیگیری این موضوع به صورت قانونی است و حتی برای اینکه اغتشاش و آشوب در شهر گسترش پیدا نکند بر سر مزار فرزندش در سومین روز از فوتش نرفته‌ است.

    خبر تجاوز به دختر هتل تارا مهاباد

    ————————–

    این اعتراض موجب ترافیک سنگین در خیابان های اطراف هتل تارا مهاباد شد و چند منزل مسکونی و خودرو و لاستیک ماشین هم آتش زده شد و دود غلیظی اطراف هتل را فرا گرفت.

    نیروهای امنیتی با احتیاط سعی کردند تا اعتراض کنندگان را آرام کنند.

    بهانه این اعتراض سقوط یک دختر ۲۳ ساله از طبقه چهارم این هتل در چند روز گذشته بود.

    بنا بر شنیده ها و اخبار رسیده از منابع آگاه یکی از بازرسان یک شرکت خصوصی که به بهانه ارتقاء سطح درجه هتل به این اقامتگاه رفت و آمد می کرد با یک خانم از کارکنان هتل رابطه برقرار کرد.

    مبتنی بر همین شنیده ها؛ قربانی حادثه پس از مشکوک شدن دیگر کارکنان هتل به او تصمیم به فرار از در پشتی اتاق هتل که منتهی به بالکن بود می کند که تعادل خود را از دست داده و به پایین سقوط می کند و در دم جان می سپارد.

    در این مدت شایعات مختلفی در شبکه های اجتماعی و سایت های اینترنتی در این زمینه منتشر شد که نیروی انتظامی و دستگاه قضایی درحال پیگیری موضوع پرونده این حادثه هستند.

    رئیس شورای تامین شهرستان مهاباد و فرماندار مهاباد گفت :

    متهم این پرونده با قرار وثیقه سنگین در بازداشت به سر می برد و نیروی انتظامی و دستگاه قضایی در حال پیگیری این پرونده هستند.

    لازم به ذکر است؛ در تماس خبرنگاران با خانواده مرحومه مادر وی از مردم مهاباد تقاضا کرد اجازه دهند مسیر پیگیری قانونی پرونده طی شود.

    وی همچنین افزود: خانواده خسروانی از مراجع قضایی پیگیر جدی مساله است.


    جزئیات حادثه از زبان معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی

    علیرضا رادفر در نشست خبری با خبرنگاران رسانه های گروهی ضمن تشریح ابعاد مختلف پرونده مرگ دختر مهابادی جزییات کاملی از عاملان ماجرای اغتشاشات شهرستان مهاباد را ارائه کرد.

    وی گفت: موضوع مرگ دختر مهابادی و حوادث روی داده در این شهرستان تا ساعات یک الی ۲ بامداد امروز بارها در جلسه شورای تامین استان مطرح و ابعاد آن به صورت کامل مورد بررسی گرفت و هم اکنون اقدامات اساسی برای پیگیری این حوادث در دست اجراست.

    رادفر هدف از برگزاری این نشست را رساندن اطلاعات صحیح از طریق رسانه ها به مردم عنوان کرد و یادآور شد: متاسفانه در ماجرای شهرستان مهاباد در فضای مجازی افرادی به حاشیه سازی پرداخته و موضوع از مسیر اصلی خود خارج شده است.

    معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی ابتدا ماجرا را اینگونه شرح داد: ۱۳ اردیبهشت ماه سال جاری در هتل تارای مهاباد یک خانمی به دلیل مسایل عاطفی و خانوادگی از طبقه ۴ سقوط می کند که منجر به مرگ وی می شود و لازم است در همین جا به خانواده وی تسلیت عرض کنم.

    وی با بیان اینکه برای حفظ حرمت این شخص و خانواده وی لزومی به تشریح جزییات آن نیست، اعلام کرد: این خانم در اثر یک حادثه از بالکن طبقه چهار هتل سقوط و فوت کرده که در این ماجرا فرد مضمون این ماجرا بر اساس اعلام رسانه های بیگانه اصلا ربطی به نیروهای دولتی نداشته است.

    فرد مضمون ارتباطی با نهادهای دولتی ندارد

    رادفر با تاکید بر اینکه مردم مهاباد هم بدانند که متهم احتمالی دستگیر شده است و استاندازی و قوه قضاییه به جد پیگیر این قضیه هستند، افزود: متاسفانه با توجه به سو استفاده رسانه های معاند از این اتفاق دلخراش مبنی بر اینکه متهم از نیروهای امنیتی بوده باید عرض کنم متهم احتمالی، فردی است متعلق به بخش خصوصی و هیچ ارتباطی با نهاد های دولتی ندارد، وی در آن هتل مستقر شده بود تا مسئولان هتل را برای توسعه بیشتر راهنمایی کند و به عنوان یک مشاور بخش خصوصی آنجا حضور داشت و به هیچ عنوان شایعات مبنی بر اینکه آن فرد در ارتباط با نیروهای امنیتی بوده است صحت ندارد.

    معاون سیاسی، امنیتی استانداری آذربایجان غربی اضافه کرد: به دنبال فضاسازی های جهت دار رسانه های ضد انقلاب در این خصوص دیروز پنجشنبه متاسفانه عده ای از جوانان تحریک شده و با تجمع مقابل هتل تارا اقدام به آتش کشیدن هتل می کنند. البته با توجه به فضای موجود، تحریک احساسات جوانان را طبیعی می دانیم و مشابه این اتفاق ممکن است در همه جا رخ دهد اما نباید احساسات جوانان به راه نادرست هدایت شود.

    بنای مسئولان آذربایجان غربی در قبال حوادث روز پنجشنبه خویشتن داری بود

    رادفر با بیان اینکه بنای ما در قبال حواث روز پنجشنبه بر خویشتن داری نیروهای انتظامی در برابر تجمع کنندگان بود، خاطر نشان کرد: متاسفانه برخی از جوانان عزیز اما احساساتی، خویشتن داری نیروی انتظامی را بر نتافتند و اقدام به آتش زدن هتل کردند. این جوانان مسئول هتل را در زمینه اتفاق رخ داده مقصر قلمداد می کردند که این موضوع نیز در حال رسیدگی است.

    وی افزود: متاسفانه این اقدام به جایگاهی که مهاباد در چند سال گذشته با همت خود مردم و مسئولان به آن رسیده بود، ضربه وارد کرد و زیر سوال برد. در عید نوروز امسال در حدود ۱۰۰ هزار نفر از مهاباد بازدید کردند و یا در چند روز آینده قرار بود که همایش سرمایه گذاری در مهاباد برگزار شود آیا با این شرایط سرمایه گذاری حاضر هست که در مهاباد سرمایه گذاری کند؟ آیا باز هم گردشگران به این شهر باز خواهند گشت؟

    معاون سیاسی امنیتی استانداری جوانان مهابادی را به آرامش دعوت کرد و گفت: از مردم، معتمدین و والدین جوانان مهابادی در خواست دارم که فرزندانشان را حمایت کنند که خدای نکره در مسیر حرکت و خواست معاندین قرار نگیرند. بیشتر تجمع کنندگان دیروز جوانان ۱۵ تا ۲۲ سال بودند که با توجه به سن و سالشان احساسات بر آنها غلبه کرده بود.

    هیچ تیراندازی روز پنجشنبه از سوی ماموران انتظامی در مهاباد صورت نگرفته است

    رادفر درخصوص انتشار اخباری در فضای مجازی مبنی بر تیراندازی از سوی ماموران انتظامی و کشته شدن تعدادی از مردم مهاباد گفت: به صراحت اعلام می کنم هیچ تیراندازی توسط نیروی انتظامی صورت نگرفته است و با خویشتنداری سعی بر مدیریت و متفرق کردن تجمع کنندگان کردند اما این خویشتن داری همیشگی نخواهد بود و اگر احساس کنیم که فضا به سمت دیگری هدایت می شود با قاطعیت عمل خواهیم کرد.

    وی با بیان اینکه در تجمع دیروز در مهاباد عده ای از جوانان با احساسات و هیجانات که غالبا از سوی شبکه های اجتماعی به خصوص رسانه های بیگانه هدایت می شد با تجمع مقابل هتل دست به اقدامات اغتشاش آمیزی زدند و در تجمع دیروز عده ای قصد داشتند جلوی ماشین آتش نشانی را بگیرند که درگیری ها رخ داد و اشیایی مانند سنگ پرتاب شد که عده ای مجروح شدند و بلافاصله به بیمارستان اعزام شدند.

    معاون سیاسی امنیتی استانداری آذرباجان غربی، تعداد مجروحین را ۲۵ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۷ نفر از نیروهای انتظامی بودند. همچنین اکثر آسیب دیدگان به صورت سرپایی درمان شدند اما از دو نفری که وضعیت بدتری داشتند یکی در مهاباد مورد عمل جراحی قرار گرفت و اکنون نیز حال وی خوب است و نفر دوم که از ناحیه چشم آسیب دیده بود به تبریز جهت مداوا اعزام شد.

    ماجرای مهاباد با تغییر مسیر از سوی رسانه های بیگانه هدایت می شود

    رادفر با بیان اینکه دعوت به تجمع از سوی رسانه های احزاب تروریستی مانند کومله و دموکرات هدایت می شود، گفت: ماجرای دیروز و دخالت رسانه های ضد انقلاب که امروز نیز ادامه دارد نشان داد عده ای که اصلا دلشان به حال مهاباد نمی سوزد و قصد دارند با اغتشاش و آشوب آرامش موجود در این شهر را بر هم بزنند می خواهند چهره ای پرآشوب از مهاباد نشان دهند که در اینجا از مردم فهیم مهاباد می خواهم جوابی به درخواست های این معاندین ندهند.

    وی در پاسخ به این سوال که نظر خانواده مرحومه درباره اتفاقات رخ داده چیست، گفت: خوشبختانه خانواده متوفی از اولین دقایق حادثه با مسئولان همکاری لازم را داشته و مخالف هر گونه تجمع و آشوبی هستند. پدر این مرحومه سالهاست فوت کرده اما در صحبت هایی که با مادر وی داشتیم، اعلام کردند که ماجرا را فقط از طریق مجاری قانونی پیگیری خواهند کرد و اتفاقات بعدی را محکوم کردند.

    رادفر با تاکید بر اینکه فرد خاطی هم اکنون در بازداشت به سر می برد عنوان کرد: بر اساس بررسی های اولیه ۵ نفر از آشوب گران که در اتفاقات روز پنجشنبه دست داشتند دستگیر شده اند که در وهله اول برخورد ارشادی خواهیم داشت اگر جرم این افراد ثابت شد با آنها برخورد جدی خواهد شد.

    تمهیدات لازم برای جلوگیری از هر گونه آشوب اندیشیده شد

    معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به انتشار اخبار و تصاویر کذب از این ماجرا گفت: برخی از مسایل شخصی این مرحومه است که نیازی به رسانه ای شدن آن برای حفظ حرمت وی نمی بینیم اما اخبار و تصاویر کذب زیادی در این ماجرا منتشر شده که بنده اطلاعات صحیح را در اختیار شما قرار دادم.

    وی یاد آور شد: بر اساس معاینات پزشکی قانونی هیچ تعرضی به این مرحومه صورت نگرفته و اخبار و تصاویر منتشر شده ساخته و پرداخته رسانه های ضدانقلاب است که از همین جا تکذیب می کنم.

    رادفر تاکید کرد : همچنین ابعاد مختلف این ماجرا در دست بررسی و در صورت نیاز اطلاعات دقیق در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت.


    متهم دستگیر شده و پرونده در حال پیگیری است

    “جعفر کتانی” فرماندار مهاباد با اشاره به هتل “تارا” مهاباد، اظهار کرد: در رابطه با فوت یکی از پرسنل این هتل دو ادعا مطرح شده است.

    وی ادامه داد: در ادعای اول اذعان شده که این فرد به هنگام پایین آمدن از بالکن تعادل خود را از دست داده و به خیابان پرت شده است، اما در ادعای دوم چنین مطرح شده که برای فرار از افشای حادثه خود را به پایین انداخته است.

    کتانی با بیان اینکه پرونده این حادثه در حال پیگیری است، افزود: فرد متهم در رابطه با این قضیه دستگیر و بازداشت شده است.

    فرماندار مهاباد با بیان اینکه ملاقات هایی را با مادر مقتول این حادثه داشته است، گفت: مادر این فرد خواستار پیگیری این موضوع به صورت قانونی است و حتی برای اینکه اغتشاش و آشوب در شهر گسترش پیدا نکند بر سر مزار فرزندش در سومین روز از فوتش نرفته است

    دانلود فایل صوتی توضیحات دادستان در مورد مرگ فریناز خسروانی

    امتیاز 3.93 ( 14 رای )

    تاکنون 17 نظر ثبت شده است.

    1. خیلی ناراحت شدم ….. اما تو این سایت شما فرمودین که برای فرار از افشا شدن از بالکن پرت شده. هیچ عقل سالمی اینو باور نمیکنه. اگه این خانوم مقصر بود هیچوقت خودشو پرت نمیکرد. نام دختران پاک هم وطنمان را خراب نکند. گناهش دامن گیرتان خواهد شد.
      امیدوارم کسی که این عمل ننگین رو انجام داده هم در این دنیا هم دراخرت جزای کار کثیفش را ببیند.

      • با سلام
        چه کسی هست که اینگونه اخبار رو بشنوه و ناراحت نشه ! ما هم این خبر رو از خبرگزاری های رسمی منتشر کردیم …
        همونطور که همه میدونن پرونده این قضیه در دادگاه در جریانه و ما نمیتونیم بگیم چی شده و یا چی نشده و همینطور هم هر مطلبی رو نمیشه در فضای مجازی منتشر کرد…
        هرکسی یه چیزی میگه و معلوم نیست باید کدومش رو باور کنیم.. اما خدا خودش جای حق نشسته

    2. باشه گیریم درست که پزشک قانونی گفته تجاوزی صورت نگرفته. یعنی قرار بود تجاوز صورت بگیره بعد این دختر فرار کنه؟!!!!
      این دختر به خاطر اینکه تجاوز صورت نگیره راهی برای فرار جز از بالکن ندید و کاملا از تصویر فبل از پرت شدن مشخصه که تلاش می کرده نیفته و قصد فرار از اون طبقه رو داشته.

    3. به نظرم هیچ وقت یک دختر خودشو از بالکن آویزان نمیکنه اما منتقی هست برای جلوگیری از تجاوز خودشو از بالکن آویزان شه متصفانه این دومین خودکشی هست که دختران پاک سرزمین من میکنن تا دستان آلوده بعضی انسان نما های دارای پول وقدرت بهشون نرسه

    4. چند سال پیش هم که محمود کریمی آمد تلویزیون و مردم حس خوبی از او پیدا کردند ، دشمنان با نقشه ای بی نقص قصد تخریب او را داشتند و حالا هم بعد از سریال میکائیل ، نوبت تخریب پلیس شده … من بارها امتحان کرده ام همیشه پس از این نوع فیلم ها دشمن نقشه تخریب نیروهای امنیتی را می کشد … ماجرای اسید پاشی هم بعد از سریال معراجی ها اتفاق افتاد

    5. حالتون چطوره

    6. ببخشید من زیاد نفهمیدم قضیه ى خودکشی دختره بخاطره چی بوده شما ؟

    7. میدونید؟

      • شیوا خانم خیلی از این قضیه میگذره آخر سر خودمون هم نفهمیدیم قضیه چی بوده ! خودکشی بوده یا هر چیز دیگه ای اما هرچی که بود بصورت سربسته باقی موند و پرونده اش بسته شد.

    8. من معذرت میخوام .ببخشید

    9. مزاحمم شدم معذرت ممنونم خدانگهدار

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود فایل های زبان اصلی ریاضی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • خرید کتاب خارجی
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • کتاب اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید کتاب مکانیک زبان اصلی