هنر ما را به گونه اي رويايي از درد هستي رها مي سازد.
خوش آمدید - امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » مجلس دهم ; اصولگرایان یا اصلاح طلبان + عکس

    مجلس دهم ; اصولگرایان یا اصلاح طلبان + عکس

    این روزها با اتمام کار انتخابات همه منتظرند تا ببینند مجلس دهم با چه آرایش سیاسی کار خود را آغاز خواهد کرد.
    مجلس دهم ; اصولگرایان یا اصلاح طلبان
    با اتمام کار انتخابات این روزها همه منتظرند تا ببینند قاطبه مجلس به کدام جناح سیاسی تعلق خواهد گرفت و مجلس دهم با چه آرایش سیاسی کار خود را آغاز خواهد کرد.

    نتایج آرا حکایت از تشکیل مجلس اصولگرا دارد

    در همین زمینه حجت‌الاسلام مصباحی مقدم عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به آرایش انتخاباتی مجلس آینده اظهار داشت: نتایج آرا حکایت از تشکیل مجلس اصولگرا دارد. این کاندیدای مجلس دهم اضافه کرد: اقلیت قابل توجه در مجلس آینده از غیراصولگرایان خواهند. وی ادامه داد: نتایج آرا از شهرستانها برا ی مجلس خبرگان نیز حکایت از این دارد که لیست جامعتین رای اکثریت قریب به اتفاق را دارند.

    آرایش سیاسی مجلس آینده با ۳ اقلیت مقتدر شکل می‌گیرد

    محمد علی وکیلی از کاندیداهای صدای ملت درخصوص آرایش سیاسی مجلس آینده گفت: آرایش سیاسی مجلس آینده اقلیتی خواهد بود به صورتی که چند اقلیت متوازن در مجلس شکل خوهد گرفت. وی با بیان اینکه اکثریت مطلقی در مجلس  آینده وجود ندارد، گفت: هر جریانی در مجلس آتی اقلیت مقتدری خواهد داشت و حداقل ۳ اقلیت مقتدر از جریان‌های اصلاح‌طلب، اصولگرا و مستقلین در مجلس آینده خواهیم داشت. وکیلی خاطر نشان کرد: مجلس آتی باید معیشت مردم، تقویت نظارت مجلس و کاهش قانونگذاری را در اولویت فعالیت‌های خود قرار دهد.

    مجلس آتی تفاوتی با مجلس نهم نخواهد داشت

    مسعود پزشکیان کاندیدای اصلاح‌طلب انتخابات مجلس دهم، درباره تحلیل نتایج اعلام شده تا این لحظه گفت: به صورت دقیق از نتایج اطلاع ندارم  همانطور که قبلا اعلام کرده‌ام آرایش سیاسی مجلس دهم با مجلس گذشته تفاوت چندانی نخواهد کرد. وی ادامه داد: به خاطر نوع ورود گروه‌های مختلف و مسأله عدم یا تایید صلاحیت تعدادی از افرادی که برای ثبت نام آمده بودند مجلس آینده تفاوتی با مجلس گذشته نخواهد داشت. وی گفت: نمی‌توانم آمار احتمالی از آرایش سیاسی مجلس آینده ارائه دهم اما حدس می‌زنم تفاوت چندانی در پیش نخواهیم داشت.

    مجلس دهم آرایش اصولگرا دارد

    فاطمه رهبر نماینده مجلس نهم، با اشاره به آرایش انتخاباتی مجلس دهم اظهار داشت: با توجه به اعلام رسمی آرا شهرستانها  از سوی وزارت کشور، مجلس دهم سمت و سوی نمایندگانی را به خودش خواهد گرفت که در جبهه اصولگرایی هستند. وی ادامه داد: حدود ۷۰درصد مجلس آینده را اصولگرایان و مابقی را مستقلین و سپس اصلاح طلبان تشکیل خواهند داد.

    آرایش سیاسی مجلس آتی در راستای خط انقلاب خواهد بود

    فریدون عباسی در خصوص گرایش سیاسی مجلس آینده اظهار داشت: گرایش سیاسی مجلس آینده در راستای خط انقلاب خواهد بود. وی در ادامه افزود: اصولگرایان، اصلاح‌طلبان و اعتدالگرایانی که از سوی شورای نگهبان در جریان انتخابات قرار گرفته‌اند را در راستای خط انقلاب می‌بینم و فقط ممکن است اختلاف سلیقه وجود داشته باشد چرا که همه عقیده یکسانی در اصل انقلاب و حفظ آن دارند. رئیس سابق سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: میزان رأی ملت است و این نظریه پابرجا است چرا که شورای نگهبان افرادی را تایید کرده است که می‌توانستند در عرصه انتخابات رقابت کنند از این رو مردم فرد و جریان اصلح را انتخاب کرده‌اند. عباسی با بیان اینکه هر نماینده‌ای که وارد مجلس دهم شود به انتخاب مردم است، گفت: هر فردی که انتخاب شود حتما مردم آن فرد را اصلح‌تر از دیگران دانسته‌اند.

    مجلس دهم از نیروهای معتدل تشکیل خواهد شد

    بهروز نعمتی نماینده مردم همدان در تحلیل خود از شرایط فعلی نتایج انتخابات گفت: بنده معتقدم با توجه به نتایج فعلی رقابت در عرصه انتخابات پایان یافته و ما باید به سمت رفاقت حرکت کنیم. وی در ادامه با اشاره به آرایش مجلس دهم گفت: معتقدم نیروهای معتدل دو طیف اصولگرا و اصلاح طلب وارد مجلس خواهند شد که این امر امتیاز مهمی برای کشور خواهد داشت. البته شاید چند نفری هم تندرو در مجلس آینده وجود داشته باشند که معتقدم در سایه همفکری و تعقل کارها پیش خواهد رفت. نائب رئیس فراکسیون رهروان ولایت در ادامه تاکید کرد: بدون شک اکثریت مجلس دهم از نیروهای معتدل تشکیل خواهد شد و این مجلس به نوعی شباهت با مجلس پنجم خواهد داشت.

    حضور ۶۵ درصدی اصولگرایان در مجلس دهم

    اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران با اشاره به آرایش مجلس دهم گفت: قطعا مجلس آینده با تفکر اصولگرایی همراه خواهد شد. وی با بیان اینکه اکثریت مجلس آینده اصولگرا خواهد بود افزود: طبق مشاهده اطلاعات و آمارهای دریافتی مجلس دهم تا حدودی شباهت به مجلس نهم خواهد داشت و این بدین منظور است که مجلس دهم با تفکر اصولگرایی و با آرایش مجلس نهم فعالیت خواهد کرد. نماینده مردم تهران در ادامه با اشاره به جایگاه نیروهای معتدل در مجلس دهم تأکید کرد: اظهارات بنده با درنظر گرفتن موضع‌گیری کسانی است که وجه اصولگرایی خود را مطرح کرده‌اند بنابراین بنده معتقدم اعتدالیون، اصلاح طلبان و کارگزاران جایگاهشان نسبت به اصولگرایان در مجلس آینده در رتبه پایین‌تری قرار خواهد داشت. این فعال سیاسی اصولگرا در پایان تصریح کرد: طبق برآوردهای صورت گرفته ۶۵ الی ۷۰ درصد مجلس آینده اصولگرا خواهد بود.

    اکثریت مجلس آینده در اختیار مستقلین و اعتدالگرایان خواهد بود

    قدرتعلی حشمتیان با بیان اینکه اطلاعات موجود نشان می‌دهد اکثریت کرسی‌های مجلس آینده در اختیار مستقلین و اعتدالگرایان خواهد بود. وی افزود: ۳ جریان رایج در کشور مجلس دهم را شکل خواهند داد به صورتی که مستقلین و اعتدالگرایان به عنوان جریان اکثریت ، جریان دوم اصلاح‌طلبان و جریان سوم اصولگرایان می‌شوند. رئیس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان با بیان اینکه با هماهنگی میان اصلاح‌طلبان، مستقلین و اعتدالگرایان اکثریت مجلس از آن این دو جریان خواهد شد و اقلیت در اختیار اصولگرایان می‌شود، گفت: مجلس دهم همانند مجلس پنجم خواهد شد اما با این تفاوت که اکثریت مجلس از آن اعتدالگرایان و اصلاح‌طلبان می‌شود. حشمتیان با اشاره به اینکه بیش از ۱۰۰ نفر از نمایندگان دهم از مستقلین و اعتدالگرایان خواهد شد البته رقابت تنگاتنگی میان اصولگرایان، اصلاح‌طلبان و مستقلین وجود دارد، خاطر نشان کرد: اقلیت مجلس دهم با اختلافات کم نسبت به جریان‌های دیگر، اصولگرایان خواهند بود.

    انتهای پیام/

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • کتاب اورجینال
  • خرید کتاب مکانیک زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های دندانپزشکی
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب خارجی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • منابع اورجینال پزشکی بالینی
  • خرید منابع پزشکی اورجینال