عشق، فراموش كردن خود در وجود كسی است كه همیشه و در همه حال ما را به یاد دارد.
خوش آمدید - امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » اخبار » اخبار چهره ها » عذر خواهی علی ضیاء و کنار کشیدن احسان علی خانی در برنامه سه ستاره+عکس

    عذر خواهی علی ضیاء و کنار کشیدن احسان علی خانی در برنامه سه ستاره+عکس

    کنار کشیدن احسان علی خانی در برنامه سه ستاره+عکس

    به گزارش هنر آنلاین به نقل از مهر، “سه ستاره” ویژه برنامه‌ای برای انتخاب برگزیدگان تلویزیون در سال ۱۳۹۴ است که قسمت اول آن به تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی و همراهی آرش ظلی‌پور شنبه ۱۵ اسفند روی آنتن شبکه سه رفت. در این برنامه که به نوعی جشنواره مردمی انتخاب برنامه‌های تلویزیونی یک ساله سیما است آثار تلویزیونی در حوزه‌های مختلف مورد ارزیابی هیئت انتخاب متشکل از ۳۳ نفر از صاحب نظران و متخصصان در حوزه رادیو و تلویزیون قرار گرفته که در نهایت به داوری مردم گذاشته می‌شود.

    11

    اعضای هیئت انتخاب “سه ستاره”

    شب گذشته احسان علیخانی درباره نحوه شکل‌گیری هیئت انتخاب و ارزیابی آثار یک ساله شبکه‌های سیما گفت: تندیس “سه ستاره” در نهایت به انتخاب مردم به نفرات برتر تعلق خواهد گرفت.

    وی افزود: شبکه‌های سیما به استثنای یک بخش جنبی در ۹ بخش آثار و هنرمندان را معرفی کردند و در مجموعه معاونت سیما و دیگر نهادها ۳۳ نفر به عنوان داوران هیئت انتخاب نظر دادند که شامل کارشناسان و فعالان خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های حوزه فرهنگ و هنر به ویژه تلویزیون و چهره‌هایی در حوزه‌های فیلمنامه نویسی، کارگردانی، تهیه کنندگی و… می‌شود. اعضای این هیئت ۳۳ نفره انتخاب متشکل از حسین کرمی، محمد احسانی، داوود نعمتی انارکی، سید محمد حسینی، طهماسب صلح‌جو، جعفر عبدالملکی، حجت الاسلام علی سرلک، فریدون جیرانی، سعید حدادیان، سردار منتظرالمهدی، سید نصرالله سجادی، رباب شهریان، بیژن نوباوه، مجتبی امینی، حامد عنقا، امیر قادری، اسماعیل عفیفه، خبرگزاری‌های ایسنا، ایرنا، مهر، فارس، خبرآنلاین، ورزش سه، باشگاه خبرنگاران جوان، کافه سینما (پایگاه خبری تحلیلی سینمای ایران و جهان)، سایت خبری تحیلی مشرق و روزنامه‌های بانی فیلم، سینما، همشهری، هفت صبح، همشهری جوان و صبا است.

    علیخانی تأکید کرد: نامزدهای برنامه “سه ستاره” در حوزه‌های مختلف اعم از بازیگری، اجرا، برنامه‌سازی، گزارشگری، خوانندگان تیتراژ و… معرفی شده‌اند و در نهایت به انتخاب مردم سه نفر در هر حوزه انتخاب و سه ستاره را تشکیل می‌دهند.

    کاندیداهای حوزه اجرا و گزارشگری

    در شب اول برنامه “سه ستاره” نامزدهای حوزه اجرا و گزارشگری که با رأی و نظر هیئت انتخاب به این مرحله راه پیدا کرده‌اند معرفی شدند. در حوزه اجرا نامزدها عبارت بودند از: رامبد جوان برای “خندوانه”، محمدجعفر خسروی برای “زنده باد زندگی”، میلاد دخانچی برای “جیوگی”، نجم‌الدین شریعتی برای “سمت خدا”، علی ضیاء برای “امشب”، عادل فردوسی‌پور برای “نود”، داریوش فرضیایی برای “محله گل و بلبل” و ندا ملکی برای “آفتاب شرقی”.

    در حوزه گزارشگری نیز نامزدها عبارت بودند از عترت افشار برای برنامه “پلاک ۱”، محسن حاجیلو برای برنامه من ایرانی‎ام، شاهین صمدپور برای برنامه شوک، محمود کریمی برای برنامه خندوانه، محمدحسین میثاقی برای برنامه ۹۰ و حامد میرزاپور برای برنامه صبحی دیگر.

    معذرت خواهی دوباره ضیاء از استقلالی‌ها

    در شب اول محمدحسین میثاقی از میان گزارشگران مهمان احسان علیخانی بود و از نحوه ورودش به تلویزیون و آشنایی با عادل فردوسی‌پور و آغاز فعالیت به عنوان گزارشگر در سال ۱۳۹۴ گفت.

    دیگر نامزدهای گزارشگری نیز برای حضور در برنامه تصاویر کوتاهی از خود گرفته و به صورت مجازی در برنامه حضور داشتند و از مردم دعوت کردند تا به آن‌ها رأی داده شود.

    در بخش بعدی نجم‌الدین شریعتی و سیدعلی ضیاء برای بار دوم در “سه ستاره” مهمان علیخانی شدند. ضیاء یک بار دیگر برای فیلمی که از او بعد از بازی استقلال و پرسپولیس پخش شد و اتفاقی که رخ داده بود از مخاطبانش و هواداران تیم استقلال عذرخواهی کرد. در بخش بعدی برنامه داریوش فرضیایی مهمان احسان علیخانی بود.

    احسان علیخانی و ماه عسل به نفع دیگران کنار کشیدند

    احسان علیخانی شب گذشته اعلام کرد که خودش و برنامه “ماه عسل” را از فهرست ارزیابی هیئت انتخاب خارج کرده است تا فرصت برای انتخاب دیگر برنامه‌ها و سایر مجریان تلویزیون به عنوان گزینه اول ایجاد شود.

    اختتامیه “سه ستاره” در شب تحویل سال

    احسان علیخانی همچنین به مخاطبانش وعده داد که در اختتامیه “سه ستاره” که در شب تحویل سال پخش خواهد شد از میان شرکت کنندگان در نظرسنجی، ۸ نفر به قید قرعه انتخاب خواهند شد و در روز اول سال مهمان “سه ستاره” خواهند بود.

     

     

     

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • منابع اورجینال پزشکی بالینی
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • چاپ کتاب لاتین
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • دانلود فایل های زبان اصلی ریاضی فیزیک
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • چاپ کتاب اورجینال