اینترنت همانند دریاست ، کسی که آن را نمی شناسد همانند کسی ست که شنا را نمی داند.
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » گردشگری » دانستنی های سفر » جاهای دیدنی در ایتالیا+راهنمای سفر به ایتالیا

    جاهای دیدنی در ایتالیا+راهنمای سفر به ایتالیا

    چه یک سرباز کهنه کار باشید که در جست و جوی یک فرصت کوچک اما متفاوت است و چه یک بازدید کننده باشید که به دنبال یک تجربه ی منحصر به فرد می گردد، سفر به ایتالیا برای شما بسیار فوق العاده خواهد بود. داشتن یک تعطیلات زیبا در ایتالیا، فقط محدود به بازدید از مکان های برگزیده ی قدیمی آن مثل «رم»، «ونیز» و «فلورانس» نیست. در مقابل، ایتالیا با وسعت ۳۰۱ در ۳۳۸ کیلومتر مربع، دارای عجایب مسحور کننده ای است که شما را از شلوغی ها دور می کند و به عنوان یک مکان کشف نشده به قلب شما رخنه می کند. پس چه چیزی چشم شما را گرفته است؟

    این شش مکان دست نخورده و فوق العاده ی ایتالیا را بشناسید و اگر می توانید، حتما به آن ها سفر کنید. فراموش نکنید که سفر به این مکان های زیبا، تجربه ای دلپذیر و همیشگی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

    ۱. «Puglia»

    متشکل از ۶ استان است. مناطق «Puglia» یا «Apulia»، شما را از فشار و شلوغی سرسام آور شهرها دور می کند. این منطقه، سرشار از زیبایی های طبیعی، یک تاریخ غنی و غذاهای استثنائی محلی است. «Puglia» منطقه ای کشف نشده در جنوب ایتالیا می باشد که در ابتدای ورود، هر توریستی را به خود جذب می کند.

    کسانی که عاشق غذا هستند، بدون شک خوراک های این جا را دوست خواهند داشت. تاریخ شناسان شیفته ی میراث این منطقه که به قرن هفتم باز می گردد، خواهند شد و عاشقان طبیعت منظره ی دریایی آن را ستایش خواهند کرد. همه ی این ها بدون ازدحام جمعیتی که در دیگر مقصدهای محبوب توریست ها وجود دارد، در این منطقه دور هم جمع می شوند و پذیرای مسافران می باشند. همچنین نوشیدنی های «Puglia» در سراسر ایتالیا مشهور است. این منطقه مجموعه ای از تجربه های فراموش نشدنی را به شما ارائه می دهد. با سفر به این مکان بی نظیر، آرامش و شادی زیادی نصیبتان خواهد شد.

    ۲. «Ascoli Piceno»

    واقع در منطقه ی مارکه و پایتخت این استان است. این منطقه نیز، نوشیدنی های بسیار خوش مزه ای دارد که دارای شهرت جهانی هستند.

    Ascoli Piceno

    همچنین این مکان، بهترین نقطه برای پیدا کردن قارچ های خوراکی در این سیاره است. این شهر دارای مناطق وسیعی از مناظر و طبیعت های خوش منظره و زیبا است. به طوری که دو رودخانه از آن می گذرد و توسط سه کوهستان احاطه شده است. دو پارک ملی در نزدیکی «Ascoli Piceno» وجود دارد که آن جا را تبدیل به یک منطقه ی رویایی برای دوستداران طبیعت، کوهنوردان و ماجراجویان کرده است.

    ۳. جزایر «ایگادی» (Egadi)

    جزایر Egadi

    آیا تاکنون ساحلی دست نخورده و تابش آفتاب را تصور کرده اید؟ این مجمع الجزایر کوچک سیسیلی، به خاطر نداشتن قانونی برای خودروها، سرزمینی توسعه نیافته و داشتن آب کریستالی روشن، بسیار محبوب مسافران است. درحالی که دیگر جزایر سیسیلی مثل «پانتلریا» و «لیپاری» دارای هجوم گردشگران هستند، جزایر زیبای ایگادی تقریبا دست نخورده باقی مانده اند. تماشای ماهی گیران محلی درحالی که در حال تعمیر تورشان هستند و یا بالا رفتن از کوه ها برای دیدن مناطقی خارج از این جهان، بسیار بی نظیر می باشد و در این منطقه برای شما امکان پذیر است. این منطقه بسیار بکر و دست نخورده است و آفرینش طبیعت زیبا را می توان در آن با چشمان خود، نظاره کرد.

    ۴. «Abruzzo»

    تنها یک ساعت تا پایتخت فاصله دارد. این منطقه ی سحرآمیز زیبا با جنگل های باستانی «راش»، زمین های پهناور، سواحل دست نخورده و روستاهای کوهستانی قرون وسطی بسیار زیباتر و جذاب شده است. زیبایی این منطقه به گونه ای است که به نظر می رسد وارد بهشت شده ایم.

    Abruzzo

    در حقیقت، «abruzzo» به عنوان سبزترین منطقه در اروپا شناخته می شود. دلیل این نام گذاری، داشتن پارک های ملی و ذخایر طبیعی فوق العاده زیبای این منطقه است. کوه ها آن جا را تبدیل به مکانی عالی برای اسکی در زمستان کرده اند و سواحل آن یک پیشنهاد عالی برای گذراندن تابستان است. کمی دور از باور است که این چشم انداز زیبا به راحتی در نزدیکی مرکز شلوغی در دسترس می باشد.

    ۵. «Montagnana»

    Montagnana

    جایی در قلب دشت ونتو است. «Mintagnana» به عنوان یکی از زیباترین شهرهای مستحکم اروپا شناخته شده است. دیوارهای ساخته شده ی آن، در قرون وسطی از برجی به ارتفاع ۸ متر، محافظت می کردند. بدون شک، شما با دیدن برج با عظمت «Piazza Maggiore»، بازتاب معماری ونیز در قرن هجدهم را خواهید دید. «Mintagnana» هنوز شهری کوچک است که بهترین و اعلاء ترین امکانات و رستوران ها را به عنوان یک شهر مدرن ارائه می دهد. در این شهر یک تقویم رویدادهای فرهنگی غنی مثل جشنواره «Prosciutto Veneto Euganean DOP» در ماه می و «Palio» وجود دارد. این جشنواره های استثنائی، در ده شهر آن و در ماه سپتامبر برگزار می شود.

    ۶. «Collalto Sabino»

    این منطقه، به عنوان یکی از زیباترین روستاهای ایتالیا شناخته شده است. این زیست گاه تاریخی، حتی در اوج تابستان بی نهایت خلوت و ساکت است. گردشگرانی که به این جا می آیند، می توانند از قلعه ی قرون وسطایی «Lazio» بازدید کنند، در خیابان های سنگی مرکز تاریخی سرگردان شوند و از مناظر خیره کننده ی کوه ها لذت ببرند. این منطقه در فاصله ی ۵۰ کیلومتری شمال رم قرار دارد. این روستای کوچک، یک منطقه ی عالی و ایده آل برای فرار از فشار و شلوغی موجود در شهرها است. اگر به ایتالیا سفر کردید، حتما سری به این منطقه بزنید. داشتن یک سفر یک روزه ی خوب به این منطقه و اقامت در یک هتل اصیل ایتالیایی، سفر شما را برای همیشه خاطره انگیز خواهد کرد و می توانید یک تجربه ی زیبا و فوق العاده بی نظیر از سفر به ایتالیا به دست آورید.

    جاهای دیدنی در ایتالیا+راهنمای سفر به ایتالیا

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب خارجی
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • منابع اورجینال پزشکی بالینی
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی