عشق، فراموش كردن خود در وجود كسی است كه همیشه و در همه حال ما را به یاد دارد.
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » تفریح و سرگرمی » فال و طالع بینی » فال روزانه+طالع بینی امروز ۱۰ فروردین

    فال روزانه+طالع بینی امروز ۱۰ فروردین

    فال روزانه+طالع بینی امروز ۱۰ فروردین

    فال روزانه

    فال روزانه+طالع بینی امروز ۱۰ فروردین

    امروز شما چگونه خواهد گذشت ؟

    فروردین: حالا که تعطیلات آخر هفته تمام شده است، شما دوست دارید از دور هم جمع شدنهای دوستانه لذت ببرید، اما شاید این کار به آن سادگی که به نظر می‌رسد نباشد. شاید می‌خواهید بخشی از کارتان را به خانه آورده و در خانه انجام دهید، یا شاید هم می‌خواهید به مسئولیتهای انجام نشده‌تان رسیدگی کنید. خوشبختانه امروز شما قادر هستید تمام این کارها را انجام دهید. بنابراین وقتی که کارتان را تمام کردید برای خوشگذرانی کردن و بودن با دوستانتان نیز انرژی خواهید داشت.

    اردیبهشت: امروز وقتی که بفهمید برای رسیدن به چیزهایی که دوست داشته اید چه چیزهایی را از دست داده‌اید واقعا ناراحت می‌شوید. به هر حال این تصمیمی‌ بوده که قبلا خودتان گرفته بودید و نمی‌توانید زمان را به عقب برگردانید. البته در این اتفاق حکمتی نهفته  است؛ ونوس دوست داشتنی و کیوان رودرروی هم قرار می‌گیرند و این حادثه مانع این می‌شود که شما به رضایت کامل برسید. اما از طرف دیگر ونوس از عطارد انرژی می‌گیرد و بر مقاوت و پایداری شما می‌افزاید.

    خرداد: شما شاید خیلی دوست نداشته باشید که سرعت خود را کم کنید، ولی همچنان در حال ذخیره کردن انرژی‌تان هستید. اگر بتوانید تمام کارهایی که الان شروع کرده‌اید را به اتمام برسانید دردسری واقعی برای خود درست کرده اید، پس روش عاقلانه تر این است که اول استراحت کنید و بعد کار درست را انجام دهید، چراکه اگر غیر از این کار را بکنید به هدفتان نمی‌رسید و مجبور می‌شوید تمام روز برای غلبه بر ناامیدی تان مبارزه کنید. فراموش نکنید که شما برای  چیزهایی که به دنبالشان هستید پایه ریزی می‌کنید.

    تیر: الان زمان این رسیده که افسار زندگی‌تان را خودتان به دست گرفته و خودتان امور را کنترل کنید، به خصوص اگر اخیرا تسلیم نظرات یک نفر دیگر شده باشید. حالا اوضاع برگشته و شما می‌توانید نقش یک آدم متنفذ و پرنفوذ را بازی کنید. خوشبختانه شما می‌توانید با دلسوزی این کار را انجام دهید و نیازی به کمک فرد دیگری ندارید. اما خیلی مهم است که از حق خودتان دفاع کنید؛ اگر شما این کار را نکنید هیچ کس دیگری برایتان کاری نمی‌کند!

    مرداد: امروز شما قادر هستید نقش موثر خود را حفظ کرده و کارهای سازنده ای که دیروز آغاز کرده بودید را ادامه دهید،  اما اگر بخواهید بیش از اندازه مسئولیت قبول کنید و یا اگر بخواهید به امیال خود میدان دهید، لزوما باید به استعدادها و توانایی‌های خود توجه کنید. امروز فکر کردن در مورد یک موضوع قبل از اینکه آن را با صدای بلند به زبان بیاورید امری حیاتی است. خویشتن داری کار راحتی نیست، اما اگر کمی ‌آرام تر نباشید، واقعه ای غیر منتظره شما را در نیمه راه متوقف خواهد کرد.

    شهریور: در حالیکه قدرت شما در صبر کردن تا موقع رسیدن به وقت مناسب مورد آزمایش قرار  می‌گیرد،  شاید مجبور شوید که با مسائل و کارهای مشابه دیگری روبرو شوید. خوشبختانه اکنون طبیعت واقع بینانه تان شما را به انحراف نخواهد کشانید، پس پیروی کردن از غریزه‌هایتان نباید برای شما امری هراس انگیز باشد. اما از وعده‌ها و فرصتهای بزرگ بدون ضرر و زیان هم دوری کنید. بهتر است به جای اینکه فکر کنید همه چیز کامل است، مسائل نهانی و پشت پرده را هم تجربه کنید (یا حداقل بفهمید چه چیزهایی از شما پنهان شده‌اند). چک کردن واقعیتها در امروز شما را از سرخوردگی‌های فردا نجات می‌دهد.

    مهر: امروز مسائل غیر قابل پیش بینی دیوانه تان می‌کنند!! چراکه شما می‌دانید موضوعی شگفت در شرف وقوع است ولی نمی‌دانید که آن چیست! بنابراین آماده شدن برای چنین رویدادی امری غیر ممکن است. بهترین استراتژی برای شما این است که در لحظه حال حضور داشته و آگاه و هوشیار باشید. درحال حاضر برای شما هیچ چیز مهم تر از توجه کردن به آنچه اتفاق می‌افتد نیست.

    آبان: شما از کارهای سخت متنفر نیستید و در حقیقت منتظر فرصتی هستید که کارهایی که توانایی انجامش را دارید مشخص کنید. خوشبختانه شما خرگوشهایی دارید که از آستینهایتان بیرون می‌آورید و می‌توانید با کارهای جادویی تان دیگران را شگفت زده کنید!! شما می‌توانید فراتر از انتظارات و خواسته‌های افراد دیگر سازندگی خود را حفظ کنید. نگران این نباشید که جواب کارهای خوبتان را همین امروز ببینید؛ برای دیدن نتیجه کارتان باید مدتی صبر کنید.

    آذر: هرچیزی ممکن است از بیرون خوب به نظر برسد، اما شما در مورد یک کتاب فقط چیزهایی را می‌فهمید که قضاوت دیگران در مورد جلد آن است! باهمه این احوال شاید افراد دیگر امروز برای اینکه فراتر از چهره ظاهری و درون شما را ببینند خودشان را به زحمت نیندازند، و شما در حالیکه در مورد اعتبار و درستی روابط‌تان سئوال می‌کنید این مسئله ناراحت‌تان می‌کند. شما فقط باید خودتان باشید، افراد دیگر بالاخره چهره واقعی شما را خواهند دید.

    دی: امروز خورشید نشانه پرکار شما را ترک می‌کند و وارد برج آینده نگر دلو می‌شود و به شما پیشنهاد می‌شود که افق فکری و بینش خود را وسعت بخشید. البته کنترل کردن آن برای شما کار راحتی نیست، برای اینکه دوست ندارید به هرجهتی که باد وزید شما هم به همان جهت بروید! حتی اگر نمی‌توانید به طور موثری با این باد همراه شوید، حداقل کمی تلاش کنید. همین حالا خودتان را به دست سرنوشت بسپارید، به زودی همه چیز روبراه خواهد شد.

    بهمن: شما امروز بین دو راهی قرار گرفته‌اید، بین مسائل جدید و تازه و موضوعات قدیمی. امروز ورود خورشید به برج هوشمند دلو شما را برای حرکت به سوی آینده آماده می‌کند، اما زیادی سرمست و از خود بیخود نشوید. حتی اگر خودتان هم متوجه نشده باشید، ولی مشکلات و سختی های گذشته مثل وزنه سنگینی است که به پایتان بسته شده است. چند روزی صبر کنید و سپس قبل از اینکه از رسیدن به خط پایانی جا بزنید دوباره نظریه‌های خود را بررسی کنید.

    اسفند: امروز حتی اگر مجبور شدید با واقعیت‌های جهان روبرو شوید، ولی باز هم روز خوبی خواهید داشت. قدرت تخیل فوق العاده شما در محیطی پر از رویا و خیال قرارتان می‌دهد، بعضی از آنها خوشایند و مطلوب هستند و بعضی هم نه! بدون اینکه جلوی آنها را بگیرید، مثل یک فیلم سینمایی به آنها اجازه نمایش بدهید!! بعد از اینکه شور و هیجانتان فروکش کرد، به آنها فکر کرده و ببینید کدام یک از همه بهتر است و سپس بر مبنای آن تصمیمی آگاهانه بگیرید.

    فال روزانه+طالع بینی امروز ۱۰ فروردین

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های دندانپزشکی
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب خارجی pdf