کارتان را آغاز کنید، توانایی انجامش بدنبال می آید. (کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵
خانه » سبک زندگی » آشپزی » طرز تهیه پن کیک‌های رژیمی + عکس
 

طرز تهیه پن کیک‌های رژیمی + عکس

آموزش طبخ پن کک های بدون گلوتن + پخت پنکیک های بدون قند + آموزش درست کردن پنکیکهای رژیمی + انواع پنکیک کم شیرین تابه ای

پن کیک بدون گلوتن
شما می‌توانید به آسانی از این پن کیک‌ها استفاده کنید بدون اینکه نگران بیماری خود باشید. زمان آماده سازی: ۵ دقیق هزمان پخت: ۲۵ دقیقهارزش تغذیه‌ای:

  • ۱۱۹ کیلوکالری
  • ۵ گرم چربی
  • ۱ گرم کربوهیدارت
  • ۹ گرم شکر
  • ۱ گرم فیبر
  • ۶ گرم پروتئین
  • ۱ گرم نمک

مواد لازم:

  • ۱۲۵ گرم آرد بدون گلوتن
  • یک عدد تخم مرغ
  • ۲۵۰ میلی لیتر شیر
  • کره برای سرخ کردن

طرز تهیه:

  1. آرد را داخل کاسه برزید و یک سوراخ در مرکز آن ایجاد کنید. تخم مرغ را درون آن بشکنید و با یک چهارم شیر ترکیب کنید. سپس مقدار باقی مانده شیر را اضافه نمایید و خوب ترکیب نمایید.اجازه دهید ۲۰ دقیقه استراحت کند.
  2. یک ماهیتابه نچسب را گرم کنید و کمی کره داخل آن بریزید. حالا پن کیک‌ها را داخل آن سرخ نمایید.
  3. با شربت آگاد یا آب پرتغال این پن کیک‌ها را سرو کنید.

طرز تهیه پن کیک‌های رژیمی + عکس

دانلود

اخبار

آرشیو

گالری عکس

آرشیو

اس ام اس های تازه

آرشیو

آهنگ های پیشواز

آرشیو