ضعیف‌الاراده کسی است که با هر شکستی بینش او نیز عوض شود.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » اخبار چهره ها » عکس های بدون آرایش مریلین مونرو

    عکس های بدون آرایش مریلین مونرو

    عکس های بدون آرایش زیباترین بازیگر جوان زن جهان + مرلین مونرو + زیباترین بازیگر زن ایرانی + جدیدترین تصاویر هنرپیشه ها + اینستاگرام چهره های مشهور + داغ ترین عکسهای نورما جین مورتنسون + تصاویر زیبا و جالب بازیگران هالیوودی

    زیباترین بازیگر زن جهان مرلین مونرو در ۲۰ سالگی که عکس های آن را شما در این مطلب مشاهده خواهید کرد نورما جین مورتنسون (به انگلیسی: Norma Jeane Mortenson) معروف به مِریلین مونرو (به انگلیسی: Marilyn Monroe)‏ (۱ ژوئن ۱۹۲۶ – ۵ اوت ۱۹۶۲) بازیگر، خواننده و مانکن مشهور آمریکایی بود. وی در سن ۳۶ سالگی و در اوج محبوبیت درگذشت.

    مریلین مونرو

    عکس های بدون آرایش مرلین مونرو

    نورما جین بعد از مشهور شدن به مرلین مونرو تغییر نام داد.این عکس های جذاب مرلین مونرو در سال ۱۹۴۶ و در سن ۲۰ سالگی در سواحل مالیبو کالیفرنیا گرفته شده است. تصاویر توسط آندره گرفته شده و به گفته‌ی وی زمانی بوده که مونرو تاحدودی احساس پوچی داشته است. آندره از وی خواسته حالت خود در برابر کلماتی همچون خوشحالی، تعجب، شک و صلح را نشان داده تا وی عکس بگیرد که نتیجه را در ادامه می‌بینید:

    مریلین مونرو

    عکس های بدون آرایش مرلین مونرو

    و با جذابیت‌های جنسی و استعداد بالای طنزگویی در سال ۱۹۵۳ در فیلم چگونه می‌توان با یک میلیونر ازدواج کرد درخشید. مریلین مونرو در این فیلم نقش پولا، پوستر رسمی جشنواره فیلم کن ۲۰۱۲ بمناسبت پنجاهمین سال درگذشت مرلین مونرو. دختری نزدیک‌بین را ایفا می‌کند که دائم با در و دیوار برخورد می‌کند. تصویری که مریلین مونرو در این فیلم از خود نشان داد چنان گیرا و فریبنده بود که توانست بر تصویر بتی گریبل، ستاره زن آن زمان و هم‌بازی‌اش در این فیلم سایه بیندازد.

    مریلین مونرو

    عکس های بدون آرایش مریلین مونرو

    مریلین مونرو با صدای خود چندین ترانه نیز خوانده است. می‌خواهم که دوستم بداری در فیلم بعضی‌ها داغشو دوست دارند و هم‌چنین الماس‌ها بهترین دوست یک دخترند در فیلم آقایان بلوندها را ترجیح می‌دهند از مشهورترین ترانه‌های به جای مانده از این ستاره هالیوود به شمار می‌روند.

    marilyn-monroe-Rouzegar-com (8)

    عکس های بدون آرایش مریلین مونرو

    با تصویر پین‌آپ بر روی اولین جلد مجله پلی‌بوی به تاریخ دسامبر ۱۹۵۳ بود که این مجله به شهرت جهانی رسید. در این دوران شایعاتی مبنی بر رابطه‌داشتن با جان اف. کندی، رئیس‌جمهور وقت آمریکا وجود داشت. شایعه‌ها هیچ‌گاه ثابت نشده‌اند، اما تا به امروز این شایعات به قوت خود باقی‌مانده‌اند. در سال ۱۹۵۵ میلادی، تصویری جاودانه از مریلین مونرو در فیلم خارش هفت ساله به کارگردانی بیلی وایلدر تقریباً به قیمت پایان ازدواج دوم وی تمام شد.

    marilyn-monroe-Rouzegar-com (7)

    عکس های بدون آرایش مریلین مونرو

    جو دی ماجیو ، ستاره بیس‌بال و همسر آن زمان مریلین مونرو، که بر سر فیلمبرداری این صحنه حضور داشت، چنان حسادتی در خود احساس کرد که در برابر صدها تماشاگر حاضر از کوره در رفت. زندگی مشترک این دو تنها ۹ ماه دوام داشت و در نهایت به جدایی ختم شد. مرلین مونرو موهایی تاب‌دار داشت، در سال‌های آخر عمر با روسری موهایش را که به دلیل صاف‌کردن بیش از اندازه آسیب دیده بودند، را از گزند نور شدید خورشید حفظ می‌کرد.

    .marilyn-monroe-Rouzegar-com (6)

    عکس های بدون آرایش مریلین مونرو

    در سال ۱۹۵۵ با آرتور میلر، که نمایشنامه‌نویس بود ازدواج کرد و یهودی شد. مریلین مونرو جوان در سال‌های آخر زندگی با شکست‌هایی مواجه شد و به افسردگی شدید دچار شد، در سال ۱۹۶۱ از آرتور میلر جدا شد و یک سال بعد درگذشت.

    marilyn-monroe-Rouzegar-com (5)

    عکس های بدون آرایش مریلین مونرو

    زندگی او روی پرده، یک زندگی رویایی بود که سینما ساخته بود، اما در دنیای واقعی مشکلات و تفاوتهایی داشت که مردم از مرلین مونروی محبوبشان انتظار نداشتند. شخصیت و انتظاراتی که سینما ساخت فراتر از توانایی‌ها و گاهی متفاوت با خواسته‌های او بود. وی در جایی گفته‌است: «من یک زن بازنده‌ام. مردها، زیادی از من انتظار دارند؛ به خاطر تصویری که از من ساخته شده و خودم هم در ساخت آن کمک کرده‌ام؛ من سمبلی از تنها چیزی هستم که مردان از آن استقبال می‌کنند» او یکی از مشهورترین ستارگان سینما، نماد جذابیت جنسی و ستاره پاپ در قرن بیستم است. برخی وی را جذاب‌ترین زن قرن بیستم دانسته‌اند و به اعتقاد رابین میور او پرعکس‌ترین چهره زن جهان است.

    marilyn-monroe-Rouzegar-com (4)

    عکس های بدون آرایش مریلین مونرو

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود فایل های زبان اصلی ریاضی فیزیک
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • کتاب های پزشکی مولکولی اورجینال
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • هاردکپی کتاب های دندانپزشکی