عشق، فراموش كردن خود در وجود كسی است كه همیشه و در همه حال ما را به یاد دارد.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » اخبار چهره ها » رازهای مخفی بازیگران و ستاره های هالیوودی + عکس

    رازهای مخفی بازیگران و ستاره های هالیوودی + عکس

    شرم‌آورترین اعترافات ستاره‌ های هالیوود + رازهای پنهان زندگی ستاره های هالیوود + حواشی زندگی افراد مشهور + جدیدترین تصاویر بازیگران + نقطه ضعف های چهره های مشهور دنیای سینما

    شرم‌آورترین اعترافات ستاره‌ های هالیوود
    رازهای مخفی بازیگران و ستاره های هالیوودی + عکس

     همه ما رازهایی داریم و رازها بخشی از زندگی انسان ها را تشکیل می دهند. انسان از کودکی مجذوب اسرار می شود و کنجکاو است از آنها سر در بیاورد. شاید اسرار ما از چیزهای کوچکی مانند دزدیدن یک آب نبات آغاز شوند، ولی وقتی بزرگتر می شویم این رازها بزرگتر و پیچیده تر می شوند.

    ارتش را در نظر بگیرید: کل هستی و وجود ارتش بر روی اسرار آن بنیان نهاده شده است و سِر نگه داشتن اعضای آن موجب حفظ امنیت عمومی می شود. در سطحی پایین تر می توانیم شرکت ها و مؤسسات بزرگ را مثال بزنیم. شرکت های تکنولوژی و فناوری و کارخانه های داروسازی رقابت می کنند تا گوشی های موبایل آخرین مدل و داروهای پیشرفته ای را به جامعه معرفی کنند و در این مسیر ماه ها پژوهش و مطالعه محرمانه صورت می گیرد.

    اسرار بخشی بنیادین در زندگی شخصی انسان ها نیز هستند. بسیاری از ما جزئیات زیادی در زندگی شخصی مان داریم که هرگز به کسی نگفته ایم و شاید واقعاً بعضی از آنها کاملاً بی معنی باشند و برای کسی اهمیتی نداشته باشند، اینکه مثلاٌ سه چهار روز است که حمام نکرده اید یا اینکه دوست دارید با آهنگ های گروه وان دایرکشن زمزمه کنید، شاید برای کسی مهم نباشد و در واقع راز محسوب نشود. ولی اگر سلبریتی و ستاره معروفی باشید، همه این جزئیات و رازهای ریز و درشت برای مردم و طرفداران مهم می شوند. مردم دوست دارند که ستاره ها در مصاحبه ها گاردشان را پایین بیاورند و همه مسائل زندگی شان را با آنها در میان بگذارند، مهم نیست که این مسائل چقدر احمقانه و نامربوط هستند. در زیر لیستی از ستاره های هالیوودی را مشاهده می کنید که احتمالاً از اینکه این اسرار و رازهای کوچک و بزرگ را با مردم در میان بگذارند شرم دارند.

    ۱۱٫ کیتی پری: موهای ستاره های دیگر را نگه می دارد.

    اعترافاتی که ستاره ها از بازگویی آنها شرم دارند
    رازهای مخفی بازیگران و ستاره های هالیوودی + عکس

    کیتی پری خواننده بسیار جذابی است و در این شکی نیست. البته وی از آن دسته خواننده ها و سلبریتی هایی است که زیاد شرم و خجالت سرش نمی شود و این را در ترانه ها و موزیک ویدیوهایش دیده ایم، هرچند که این موضوع با روش مذهبی بزرگ شدن او در تضاد کامل است. کیتی پری سبک و استایلی انتزاعی، جذاب و جنجالی دارد و شاید خیلی از کارهایی که انجام می دهد کاملاً بی معنی و بی منظور باشد. عجیب ترین چیز در مورد او این است که خودش اعتراف کرده که یک دسته موی تیلور سوئیفت و همچنین موی مایلی سایرس را دارد و هنوز آنها را نگه داشته است! طرفداران پری این قضیه را خیلی عجیب و غریب قلمداد کرده اند، معلوم نیست شاید پری به جادو و جنبل یا مسائل خرافی هم اعتقاد دارد!

    ۱۰٫ تیلور سوئیفت: نمی تواند شنا کند.

     اعترافاتی که ستاره ها از بازگویی آنها شرم دارند
    رازهای مخفی و جالب بازیگران و ستاره های هالیوودی + عکس

    تیلور صدای نسل حاضر است. او آنقدر دوست و آشنا در کل صنعت موسیقی و شو دارد که گاهی حال آدم را بهم می زند! سوئیفت تقریباً با همه ستاره ها روی صحنه اجرا داشته است، از بیانسه بگیرید تا میک جَگر و مدل های ویکتوریاز سیکرت و غیره. او سبک موسیقی کانتری خود را از صفر به صدر چارت های موزیک پاپ رسانده است. ولی بالاخره هر ابرقهرمانی هم یک نقطه ضعف دارد و تیلور سوئیفت همه چیز تمام (!) هم یک مهارت کلیدی را یاد نگرفته و آن هم شنا کردن است.

    باورتان می شود که وی نمی تواند شنا کند؟ وی این قضیه را تقصیر بزرگ شدن در منطقه غرب میانه و وجود گیاهان عجیب و غریب و ترسناک در دریاچه ها می اندازد. شاید این سوال برایتان مطرح شود که مگر در پنسیلوانیا استخر شنا وجود نداشت؟ دقیقاً سوال ما هم همین است. تیلور عزیز، همه از تو انتظار دارند که بی عیب و نقص باشی، مخصوصاً طرفدارانت!

    ۹٫ امیلی بلانت: قبلاً لکنت زبان داشته است.

    اعترافاتی که ستاره ها از بازگویی آنها شرم دارند
    رازهای مخفی و جالب بازیگران و ستاره های هالیوودی + عکس

    امیلی بلانت سالهاست که در صنعت سینما فعال است ولی تازه چند سالی است که برای خودش نام و نشانی دست و پا کرده است. وی قرار است در نقش مری پاپینز که محصول جدید کمپانی دیزنی است نقش آفرینی کند و در حال حاضر نیز فیلم سینمایی “شکارچی: جنگ زمستانی” را از او روی پرده داریم که در مقابل شارلیز ترون، کریس همسورث و جسیکا چستین بازی می کند که همه هنرپیشه های توانایی هستند. وی قبلاً هم بازی فوق العاده ای در مقابل بازیگری درجه یکی مانند تام کروز در فیلم “لبه فردا” از خود نشان داده بود که باعث شد در فیلم های دست اول یکی از بازیگران مورد نظر کارگردانان شود.

    ولی این زیبای بریتانیایی همیشه هم اینقدر اعتماد به نفس نداشته است و خودش اعتراف می کند که قبل از آنکه وارد عرصه بازیگری شود لکنت زبان وحشتناکی داشته است. شاید تمرکز کردن روی چیزی غیر از خود و وارد حس کاراکتر شدن بالاخره باعث شده که بلانت از شر لکنت خود خلاص شود.

    ۸٫ دنیل ردکلیف: کودکی سختی داشته است.

    اعترافاتی که ستاره ها از بازگویی آنها شرم دارند
    رازهای مخفی و جالب بازیگران و ستاره های هالیوودی + عکس

    شاید شما هم گوشه ای از شایعاتی که در هالیوود در مورد ترک اعتیاد به الکل دنیل ردکلیف پخش شده را شنیده باشید و باید بگوییم چندان هم به او خرده نمی گیریم. زیرا ثروتمند شدن آن هم در سن بسیار کم و مقاومت در مقابل وسوسه امتحان کردن مواد مخدر جدید برای چنین بازیگرانی، خیلی آسان نیست. به نظر می رسد که دنیل بخاطر داشتن والدین بسیار سختگیر و منضبط، کودکی سختی هم داشته است. فکرش را بکنید شبی که دنیل فهمید که نقش اول سری فیلم های سینمایی عظیم هری پاتر به او رسید، وی اجازه داشت که فقط نیم ساعت بیشتر بیدار بماند!

    ۷٫ متیو مک‌کاناهی: هرگز فیلم تماشا نمی کند.

    اعترافاتی که ستاره ها از بازگویی آنها شرم دارند
    رازهای مخفی و جالب بازیگران و ستاره های هالیوودی + عکس

    جمله معروف مک‌کاناهی را که شنیده اید: «من پیرتر می شوم و آنها در همان سن می مانند.» بازی او در فیلم “مات و مبهوت” مثال زدنی بود، ولی وی فیلم های کمدی رمانتیک آبکی هم بازی کرده و شاید دلیلش این بوده که آن زمان نمی دانسته یک فیلم خوب چه شکلی است. مک‌کاناهی اعتراف کرده که تا قبل از ۱۸ سالگی فقط دو فیلم سینمایی را تماشا کرده بود. تا آن زمان او اجازه نداشته تلویزیون تماشا کند. او در سال های اخیر با بردن جایزه اسکار برای فیلم “باشگاه مشتریان دالاس”، موفقیت زیادی کسب کرد و در صنعت سینما رشد زیادی کرد.

    ۶٫ لیتون میستر: در زندان به دنیا آمده است.

    اعترافاتی که ستاره ها از بازگویی آنها شرم دارند
    رازهای مخفی و جالب بازیگران و ستاره های هالیوودی + عکس

    سریال “دختر سخن‌چین” باعث شد که ستاره هایی مانند بلیک لایولی و لیتون میستر که گذشته کاملاً متفاوتی دارند، مشهور شوند و سر زبان ها بیفتند. بلیک از روز اول زندگی هالیوودی را تجربه کرده بود، زیرا پدر و مادرش استاد بازیگری بودند و در این صنعت کار می کردند و تقریباً همه خواهر و برادرهایش در صنعت سرگرمی هستند. بر عکس، لیتون در زندان به دنیا آمد. مادر او به خاطر قاچاق ماریجوانا به خارج از جامائیکا همراه با پدر و عمه اش، زندانی شده بودند.

    ولی لیتون به جای خجالت کشیدن از خود و والدینش، با اعتراف به این موضوع، غرور و اعتماد به نفس خود برای رسیدن از صفر به چنین جایگاهی را نشان داد. خوشبختانه وی اشتباه مادرش را تکرار نکرد و حالا او و همسر بازیگرش، آدام برودی، یک فرزند دختر دارند.

    ۵٫ جک نیکولسون: مسائل خانوادگی دارد.

    اعترافاتی که ستاره ها از بازگویی آنها شرم دارند
    رازهای مخفی و جالب بازیگران و ستاره های هالیوودی + عکس

    همه ما با مسائل خانوادگی دست و پنجه نرم می کنیم. شاید بعضی از ما در فامیل خود کسی را داشته باشد که در زندان به سر می برد یا شرایطی دارد که دلش نمی خواهد کسی از آن باخبر شود. ولی اگر روزی بفهمید که خانواده شما هویتی متفاوت با آنچه تابحال فکر می کردید دارد چه؟ در مورد جک نیکولسون، بازیگر افسانه ای هالیوود همین اتفاق افتاد و واقعآً معلوم نبود که در خانواده او چه خبر است.

    پدر و مادر جک در واقع پدربزرگ و مادربزرگش بودند و خواهرش در واقع مادرش بود. وقتی این راز برملا شد، جک بسیار خجالت زده شده بود و اظهار داشت که کاملاً از فهمیدن این قضیه شوکه شده است. البته تا سن ۳۷ سالگی او چیزی از این موضوع نمی دانست و وقتی هم که از آن باخبر شد، مادرش بدون آنکه حقیقت ماجرا را به او بگوید، درگذشته بود. جک این راز را از یک گزارشگر شنید و حقیقت آن را از خاله اش جویا شد.

    ۴٫ اما استون: خوره کامپیوتر بوده است.

    اعترافاتی که ستاره ها از بازگویی آنها شرم دارند
    رازهای مخفی و جالب بازیگران و ستاره های هالیوودی + عکس

    گذشته بسیاری از ستاره های سینما برای مردم حیرت آور و غافلگیر کننده است. اینکه کدامیک از ستاره ها درسخوان بوده اند و کدامیک ترک تحصیل کرده اند نیز برای طرفداران جالب است. ولی اما استون اعتراف کرده که واقعاً خوره کامپیوتر بوده است. در عین حال وی همیشه پز می داد و می گفت که چطور از پدر و مادرش خواست تا به هالیوود نقل مکان کنند و از حرفه بازیگری او حمایت نمایند.

    وی ابتدا در دوره دبستان با تخته وایت بورد تلاشش را کرد و وقتی بزرگتر شد دوباره این درخواست را با ارائه فایل پاورپوینت برای والدینش مطرح کرد. اگر یک چیز در مورد خوره های کامپیوتر درست باشد، آن این است که آنها خیلی باهوشند. استون خوب می دانست که باید چه کار کند و بالاخره تلاشش نتیجه داد.

    ۳٫ کریستینا اگیلرا: اسپانیایی صحبت نمی کند.

    اعترافاتی که ستاره ها از بازگویی آنها شرم دارند
    رازهای مخفی و جالب بازیگران و ستاره های هالیوودی + عکس

    کریستینا در حال حاضر در برنامه The Voice مربیگری می کند، ولی هنوز یک فصل هم برنده نشده است. قطعاً اگر المپیک صدا برگزار می شد تابحال او برنده شده بود. کریستینا استایل منحصر بفردی نیز دارد و در سراسر دنیا طرفداران فراوانی دارد. در سال ۲۰۰۰ او آلبومی منتشر کرد که تماماً اسپانیایی بود. بالاخره هر چه که باشد اسم او اسپانیایی است و به نظر می رسد که نسبت فامیلی لاتین هم داشته باشد. ولی اینکه او مطلقاً اسپانیایی حرف نمی زند واقعاً جای خجالت دارد. آلبوم او کاملاً اسپانیایی است و در عین حال تنها کلمه ای که کریستینا می تواند به اسپانیایی بگوید کلمه “سلام” است!

    ۲٫ نیکول کیدمن: از پروانه می ترسد.

    اعترافاتی که ستاره ها از بازگویی آنها شرم دارند
    رازهای مخفی و جالب بازیگران و ستاره های هالیوودی + عکس

    هر کسی از یک چیزی می ترسد، چه ترس از ارتفاع باشد، چه تاریکی، بالاخره یک چیزی هست که عرق سرد به پیشانی شما بیندازد. گاهی شما ترس خود از یک چیز را بیان می کنید تا بتوانید با طرف مقابل یک نقطه اشتراک برای همدردی بیابید. ولی خانم کیدمن از میان همه چیزهای ترسناک دنیا، از حشره زیبا و ظریفی مانند پروانه می ترسد. اسکارلت جوهانسون اعتراف کرده بود که از پرنده ها ترس دارد، که در مقایسه با پروانه، منطقی تر به نظر می رسد. ولی حداقل پرنده ها با نوک های تیزشان احتمال آسیب زدن و ایجاد درد را دارند، ولی پروانه ها چه گناهی دارند؟!

    ۱٫ برد پیت: به ندرت حمام می کند.

    اعترافاتی که ستاره ها از بازگویی آنها شرم دارند
    رازهای مخفی و جالب بازیگران و ستاره های هالیوودی + عکس

    تعجبی ندارد که برد پیت در لیست ما جای گرفته است. در هر صورت او با هنرپیشه ای مانند آنجلینا جولی ازدواج کرده است، کسی که رفتاری غیرعادی با برادرش دارد و زمانی گردنبندی حاوی خون بیلی باب تورنتون را به گردنش می بست. خود بیلی باب تورنتون هم اعترافات شرم آوری در مورد رابطه اش با جولی دارد. ولی برد پیت دست این دو را از پشت بسته و اعتراف کرده که قبل از آنکه بازیگر شود، تنپوش جوجه ای رستوران ال پولو لوکو را به تن می کرده و جلوی رستوران تبلیغ می کرده است. او همچنین اعتراف کرده که کمتر حمام می کند و عرق بدنش را با دستمال مرطوب بچه تمیز می کند تا مجبور نباشد حمام برود! ما دیگر حرفی نداریم!

    رازهای مخفی و جالب بازیگران و ستاره های هالیوودی + عکس

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • کتاب اورجینال
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب