کارتان را آغاز کنید، توانایی انجامش بدنبال می آید. (کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » کامپیوتر و اینترنت » تغییر نام جدید کمپانی عظیم گوگل به آلفابت !!!

    تغییر نام جدید کمپانی عظیم گوگل به آلفابت !!!

    همان‌طور که می‌دانید گوگل، بزرگترین موتور جستجوی اینترنتی دنیا تغییرات بزرگی پیش‌رو دارد بطوریکه از روز شنبه هفته جاری نام خود را به آلفابت (Alphabet) تغییر داد. به نقل از آسوشیتدپرس، شرکت گوگل روز گذشته اعلام کرد که مراحل انتقال رسمی به هویت جدیدش Alphabet به پایان رسیده و از آغاز هفته کاری آتی در بورس نیویورک (روز دوشنبه) سهام این شرکت در بازار سهام نزدک(Nasdaq) تحت عنوان هویت جدید آلفابت، خرید و فروش خواهد شد.

    آلفابت ، نام جدید کمپانی عظیم گوگل

    تغییر نام جدید کمپانی عظیم گوگل به آلفابت !!!

    مسئولان گوگل، مردادماه خبر این جابجایی هویت و برند را به رسانه های همگانی اعلام کرده بودند. به این ترتیب، شرکت آلفابت جایگزین گوگل خواهد شد. بدین ترتیب تمامی سهام گوگل نیز به طور خودکار از گوگل به آلفابت تغییر نام خواهد داد.

    و به عنوان شرکت مادر (هلدینگ) آن به محل فعالیت موتور جستجوی گوگل، کسب و کار تبلیغاتی آن، خدمات مکان یابی و سرویس ویدئویی یوتیوب مبدل می شود. همچنین کار بر روی خودروهای بدون سرنشین گوگل در همین مجموعه صورت می گیرد.

    آلفابت ، نام جدید کمپانی عظیم گوگل

    تغییر نام جدید کمپانی عظیم گوگل به آلفابت !!!

    گوگل برای اولین بار در ماه آگوست اعلام کرده بود یک شرکت جدید به نام آلفابت تاسیس کرده و قرار است شرکت گوگل زیر مجموعه آن باشد.

    در ابتدا، همه تصور می‌کردند یک خبر دروغین یا یک شوخی بی‌مزه است ولی خبر صحت داشت و مجموعه‌ای از شرکت‌های مستقل قرار است زیر نظر آلفابت فعالیت کنند.

    غول بزرگ دنیای اینترنت اعلام کرده است سازماندهی جدید این شرکت در یک بازه زمانی چهار ساله اتفاق می‌افتد و قرار است همه‌چیز طی یک روز یا یک ماه تغییر کند. یکی از این تغییرات مدیرعامل گوگل است.

    یکی از اهداف این بازسازماندهی گوگل آزاد شدن موسسین این شرکت و به‌خصوص شخص لری پیج (مدیرعامل فعلی گوگل) از کارها و مشغله‌های روزانه اجرایی و رفتن به سمت سیاست‌گذاری‌های کلان و راهبردی و تعیین استراتژی‌های آینده است.

    قرار است ساندرا پیچای (یکی از مدیران اجرایی فعلی گوگل) مدیرعامل گوگل جدید شود. تصور می‌شود با این تغییرات شاهد یک گوگل جدید چابک‌تر با خلاقیت و نوآوری بیشتری باشیم.

    آلفابت ، نام جدید کمپانی عظیم گوگل

    تغییر نام جدید کمپانی عظیم گوگل به آلفابت !!!

    البته، لری پیج در بیانیه تغییرات گوگل در همان ماه آگوست گفته بود: “شرکت فعلی گوگل عملکرد خوبی دارد ولی ما فکر می‌کنیم باید زمینه پاسخ‌گویی و شفافیت بیشتر را فراهم کنیم.

    بنابراین ما در حال توسعه یک شرکت جدید به نام آلفابت هستیم.” برخی منابع نزدیک به گوگل می‌گویند پیچای استعداد بالایی در نگه‌داری افراد باهوش و خلاق و به کارگیری‌شان در موقعیت‌های مختلف دارد.

    همین‌طور پیچای از ماه‌ها قبل روی کسب‌وکارهای جدید و مستقل گوگل متمرکز شده و اتاق فکری برای خرید شرکت‌های جدید چند میلیارد دلاری راه‌اندازی کرده است.

    در حال حاضر مشخص است که شرکت هلدینگ آلفایت شامل شرکت‌های مستقل Nest (سازنده دستگاه‌های خانه هوشمند و اینترنت اشیا که سال قبل به تملک گوگل درآمد)، آزمایشگاه Google X که به نام Moonshot نیز شناخته می‌شود، Google Ventures و Google Capital، کالیکو که روی پروژه‌های افزایش طول عمر فعال است،

    Life Sciences، Sidewalk Labs که روی بهبود زندگی شهری تمرکز دارد و البته گوگل است. البته، گزارش‌هایی هم منتشر شده است که گوگل در تلاش برای مجزاسازی بخش‌های رباتیک و تبدیل آن به یک شرکت مستقل زیرمجموعه آلفابت است.

    آلفابت ، نام جدید کمپانی عظیم گوگل

    تغییر نام جدید کمپانی عظیم گوگل به آلفابت !!!

    در وال‌استریت هنوز سهام گوگل با عناوین GOOG و GOOGL به فروش می‌رسند ولی نام این شرکت به Alphabet Class A و Alphabet Class C تغییر پیدا خواهد کرد. برخی تغییرات گوگل عمومی هستند و از چشم افراد عادی دور نمی‌مانند.

    مثلاً یک ماه پیش لوگوی گوگل تغییر کرد. مدیران گوگل تدارک تغییرات اساسی و بنیادینی در لوگوی گوگل را دیدند ولی مدیرعامل هندی آینده این شرکت؛ ساندار پیچای مخالف کرده و به یک سری تغییرات تایپوگرافی و زیباشناختی در راستای استراتژی‌های جدید شرکت گوگل بسنده کرده است.

    لوگوی جدید گوگل نازک‌تر، سبک‌تر و چابک‌تر به نظر می‌رسد و تا حدودی کوچک‌تر شده است. شاید گوگلی که از سوم اکتبر می‌بینیم تغییرات زیادی نکرده باشد و حتی این تغییرات برای عموم مردم به جز همان لوگو و در آینده‌ای نزدیک تغییر مدیرعامل چندان محسوس نباشد

    ولی مطمئناً تغییرات بزرگی در محصولات، استراتژی کسب‌وکاری و درآمدزایی این شرکت در پیش است. می‌شود گفت بزرگ‌ترین تغییرات گوگل هنوز شروع نشده‌اند.

    تحلیلگران وال استریت از تغییرات پیش آمده بسیار خشنود هستند و بر این اعتقادند که شرایط بهتری را به منظور کسب درآمد برای سرمایه گذاران به ارمغان خواهد آورد.

    تغییر نام جدید کمپانی عظیم گوگل به آلفابت !!!

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • افست کتاب لاتین
  • چاپ کتاب آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • کتاب اورجینال
  • خرید کتاب خارجی