سعادت عادت است آنرا پرورش دهید.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » اخبار چهره ها » مادری کردن زنان بازیگر هالیوودی + عکس

    مادری کردن زنان بازیگر هالیوودی + عکس

    دنياي جذاب، رنگارنگ و پرزرق و برق هاليوود و عرصه سیاست اگرچه در ابتدا بسيار مسحوركننده به نظر مي‌رسد اما در واقع به شنيدن صداي  دهل از دور مي‌ماند. کمتر بازيگر يا چهره‌ای را مي‌توانيد پيدا كنيد كه تجربه حضور در هاليوود را داشته باشد اما بعد از مدتي دلزده و دلسرد  به آغوش گرم خانواده‌اش پناه نبرده باشد.

    تجربه دوران مادری از زبان بازیگران هالیوودی

    مادری کردن زنان بازیگر هالیوودی + عکس

    بسياري از چهره‌هاي سينمايي دنياي غرب می گویند مادر شدن از آن حس‌هايي است كه مي‌تواند تمامي جذابيت‌هاي دنياي سوپراستاري و يكه‌تازي در رسانه‌هاي جهان را تحت تاثير خود قرار دهد. در این مطلب از تجربه دوران مادری از زبان بازیگران هالیوودی خواهیم شنید.

    به‌خاطر بچه‌هایم دور خیلی چیزها خط کشیدم!

    كيت وينسلت (Kate Winslet) ، بازيگر ۴۰ ساله انگليسي:

    اولويت اول در زندگي‌ام بچه‌ها هستند

    كيت وينسلت، بازيگر انگليسي فیلم های تايتانيك، روز كارگر و كشتار از جمله بازيگراني است كه با وجود شكست‌هاي عاطفي پي‌درپي به انسجام خانواده اهميت زيادي مي‌دهد.

    کیت تا امروز دو ازدواج شكست خورده دارد و از ازدواج‌هاي قبلي‌اش يك دختر ۱۳ ساله به نام ميا و يك پسر ۱۰ساله به نام جو دارد. کیت در سال ۲۰۱۲ با ند راک اندرول ازدواج كرد و هم‌اکنون از او يك پسر دارد.

    تجربه دوران مادری از زبان بازیگران هالیوودی

    مادری کردن زنان بازیگر هالیوودی + عکس

    او در حال حاضر با همسر سومش زندگي معقولي را دنبال مي‌كند و سرپرستي و تربيت هر سه فرزندش را برعهده دارد.  کیت در مصاحبه‌اش با ديلي ميل مي‌گويد:

    به هيچ‌وجه حاضر نيستم از بچه‌هايم دور شوم. تلاش كردم با همسرم روندي را پيش بگيريم كه بتوانيم بچه‌ها را در كنار خود داشته باشيم.

    ند مرد خوبي است او رابطه خوبي با بچه‌ها برقرار كرده و كلا شخصيت حمايتي دارد. با همه اينها من هنوز بر اين باورم كه مادر بودن اولويت اول من در زندگي است و اگر روزي مجبور شوم به خاطر بچه‌ها كار را كنار بگذارم حتما اين كار را مي‌كنم.

    به خاطر بچه‌هايم تئاتر بازي نمي‌كنم

    بازيگر فيلم تايتانيك ماه گذشته در گفت‌وگو با خبرنگار هنري روزنامه تلگراف در پاسخ به اين پرسش كه چرا با وجود نقش‌هاي خوبي كه در دنياي تئاتر به او پيشنهاد مي‌شود، كاري را در مديوم تئاتر دنبال نمي‌كند گفت:

    مهم‌ترين دليلي كه دارم بچه‌هايم هستند. اگر بنا باشد در يك كار تئاتر بازي كنم بايد ماه‌ها وقت بگذارم و سر تمرين حاضر شوم و بعد از آن براي اجراهاي شبانه از بچه‌هايم دور باشم.

    من نمي‌توانم اين طور زندگي كنم اگر قرار باشد هر شب بچه‌هايم را نبينم و وقتي به خانه برسم كه آنها خوابند ديوانه مي‌شوم.

    من دوست دارم و مي‌خواهم بچه‌هايم را خودم به رختخواب ببرم. به نظرم بايد صبر كنم تا بچه‌هايم بزرگ‌تر شوند تا آن موقع نمي‌خواهم در تئاتر بازي كنم.

    احساس گناه نمي‌كنم!
    كيت اين روزها بيشتر وقتش را با پروژه‌هاي سينمايي مي‌گذراند. او چند ماه گذشته فيلم جديدش با نام خياط زنانه را شروع كرده است.

    او مي‌گويد پروژه‌هاي سينمايي براي من بهتر است چون مي‌توانم با انتخاب كارهاي سينمايي بين كار و برنامه‌هاي خانه تعادل ايجاد كنم. در اين شرايط آخر هفته‌ها تعطيل هستم و در طول هفته هم مي‌توانم به بچه‌هايم سر بزنم و به كارهاي منزل برسم.

    در حالي كه اگر يك تئاتر را قبول كنم مجبورم ۶ شب در هفته از ساعت ۵ تا پايان اجرا بچه‌هايم را تنها بگذارم؛ بنابراين بدون آنكه خودم را در شرايط بد قرار دهم دور تئاتر را خط كشيده‌ام تا بدون عذاب وجدان و احساس گناه در كنار بچه‌هايم باشم.

    همراهي همسرم نبود نمي‌توانستم كارم را حفظ كنم

    كيت يكي از دلايل موفقيتش را در محيط كار به عنوان مادر سه‌بچه همراهي همسرش مي‌داند و مي‌گويد: بچه‌هاي من ۱۵، ۱۲ و ۲ ساله هستند و هر كدام مراقبت‌هاي خاص خود را می‌طلبند.

    بايد بگويم اگر همراهي‌هاي همسرم نبود نمي‌توانستم اين طور موفق باشم. ند راك اندرول يك شوهر هميشه حاضر و هميشه همراه است كه كارها را براي من ساده و آسان كرده.

    وقت‌هايي كه من به خاطر پروژه‌هاي سينمايي نمي‌توانم صبحانه، ناهار يا شام را كنار بچه‌ها باشم او كنار بچه‌ها حضور دارد و نمي‌گذارد آنها كمبود مرا حس كنند.

    در میانسالی مادر موفق تری هستم!

    هالي بري (Halle Berry)،  بازيگر ۴۹ ساله آمریکایی:

    انگيزه‌ام از زندگي اول بچه‌ها و بعد همسرم است

    بري از آن دست مادران پركاري است كه با شور انرژي زيادي پروژه‌هاي سينمايي‌اش را دنبال مي‌كند و هميشه در جست‌وجوي هيجان است. به همين دليل هم باعث شده كه او در بيشتر موارد فيلمنامه‌هاي اكشن را بپذيرد.

    اما ماجراي مادري هالي بري هم داستان خاص خودش را دارد. او تا امروز دو ازدواج ناموفق را پشت سر گذاشته و در حال حاضر با اوليور مارتينز زندگي مي‌كند.

    تجربه دوران مادری از زبان بازیگران هالیوودی

    مادری کردن زنان بازیگر هالیوودی + عکس

    او از ازدواج قبلي‌اش با گابريل ابري يك دختر به نام ناهلا دارد كه براي گرفتن حضانت او تلاش بسياري كرده و كشمكش‌هاي زيادي داشته است. هالي علاوه بر ناهلا يك پسر از اوليور مارتينز دارد كه او را ثمره يك عشق جادوانه مي‌داند.

    هالي معتقد است كه تنها حضور بچه‌هايش است كه باعث مي‌شود او انرژي و اميد به آينده داشته باشد. او مي‌گويد با همه عشقي كه به اوليور دارد اما بچه‌هايش را مهم‌ترين انگيزه براي فعاليت‌هاي هنري‌اش مي‌داند.

    در جواني كارم را به بچه ترجيح مي‌دادم
    بازيگر فيلم روبات‌ها و مردان ایكس درباره اينكه چرا تصميم گرفته در ۴۷ سالگي بچه‌دار شود به ديلي ميل مي‌گويد: وقتي جوان بودم دوست نداشتم بچه‌دار شوم. فكر مي‌كنم حدودا ۲۲ ساله بودم كه براي اولين بار به بچه فكر كردم.

    در آن زمان واقعا شرايط و آمادگي نگهداري از بچه را نداشتم چون نمي‌توانستم كارم را رها كنم. آن روزها كارم به همه چيز اولويت داشت.

    اول به كار و پروژه‌هاي سينمايي و هنري‌ام فكر مي‌كردم و بعد خانواده و بچه اما اين روزها از اينكه دو بچه دارم احساس شادماني و خشنودي دارم.

    شايد كمي دير باشد شايد خيلي‌ها فكر كنند كه در اين سن و سال نمي‌توانم به خوبي براي بچه‌هايم وقت بگذارم اما واقعيت اين است كه من از داشتن بچه‌هايم خيلي خوشحالم و وقتي قرار بود دخترم از من دور بماند رضايت ندادم و به هر ترتيبي بود حضانتش را گرفتم.

    بلوغ سني و تجربه زيستن من در اين ۴۷ سال باعث شد تا امروز بهتر مادري كنم؛ شايد اگر در ۲۰ سالگي مادر مي‌شدم بچه‌هاي خوبي تربيت نمي‌كردم.

    به خاطر دخترم، یکی از با نفوذترین زنان اروپا شدم

    ليسيا رونزولي (Licia Ronzulli)، نماينده پارلمان ايتاليا، ۴۰ ساله:

    به مهدكودك  اعتقادي ندارم

    رونزلي از آن دست سياستمداراني است كه ديدگاه‌هاي جالبي دارد. شايد تصوير او را در حالي كه بچه به بغل در پارلمان ايتاليا حاضر شده بود در رسانه‌هاي مختلف ديده باشيد.

    او از آن دست مادرهایی‌ است كه به هيچ قيمتي حاضر نيست فرزندش را از خود دور كند. به همين دليل ويكتوريا دختر ليسيا رونزولي به اندازه مادرش اين روزها شناخته شده است.

    تجربه دوران مادری از زبان بازیگران هالیوودی

    مادری کردن زنان بازیگر هالیوودی + عکس

    رونزلي در اين باره مي‌گويد: وقتي ويكتوريا به دنيا آمد و چند روزي گذشت ديدم در موقعيتي قرار گرفتم که هم بايد كارم را ادامه دهم چون در قبالش مسووليت دارم و هم در جايگاه يك مادر بايد به نحو احسن مادري كنم.

    تنها يك گزينه مطرح بود و آن مهدكودك يا پرستار بچه بود. اما واقعيت اين است كه من اصلا نمي‌توانستم قبول كنم نوزاد بي‌پناهم را به كسي بسپارم. پس تصميم گرفتم او را به پارلمان ببرم.

    همكارانم در پارلمان با من مخالف بودند

    روزهاي اول مخالفتي نبود اما به مرور مخالفت‌ها بالا گرفت و زمزمه مخالفت همكارانم بلند شد. خيلي‌ها مي‌گفتند اين كار درستي نيست كه يك بچه در پارلمان حاضر باشد اما خوشبختانه هيچ قانوني در كشور ما وجود ندارد كه مرا از بردن ويكتوريا به پارلمان منع كند.

    پس ويكتوريا از وقتي شش هفته‌اش بود با من در پارلمان حاضر شد و كار پيش رفت. اين ماجرا ۴۴ روز ادامه پيدا كرد و من توانستم به طور نمادين شرايطي را براي زنان به وجود آورم تا قانون‌هاي حمايتي براي آشتي دادن زنان با كار و زندگي خانوادگي به وجود آيد.

    ويكتوريا باعث شهرتم شد

    ليسيا رونزلي معتقد است تولد ويكتوريا نه‌تنها اختلالي در كارش ايجاد نكرد بلكه باعث شده او بيشتر از پيش و با توان بيشتري كارش را دنبال كند و انگيزه‌هاي بيشتري براي حمايت از زنان شاغل به دست آورد.

    او شهرت خود را مديون ويكتورياست و مي‌گويد اگر او نبود من به سومين زن با نفوذ اروپا تبديل نمي‌شدم و شايد حالاحالاها روي جلد فيگارو نمي‌رفتم.

    ويكتوريا روزهاي اول در پارلمان كمي اذيت مي‌شد اما به مرور، هم من و هم او دانستيم كه چطور بايد با شرايط محيط اطرافمان خودمان را تطبيق دهيم و راحت‌تر لحظه‌هايمان را بگذرانيم.

    آنجلينا جولي(Angelina Jolie)، بازيگر ۴۰ ساله آمريكايي:

    شخصا به امور بچه ها رسیدگی می کنم

    آنجلينا جولي را همه ما به عنوان بازيگر مي‌شناسيم اما او جز اين كار به عنوان يكي از موفق‌ترين طراحان جواهر هم در آمريكا و اروپا شناخته مي‌شود و فعاليت‌هاي جنبي ديگري هم دارد چرا كه او اين سال‌ها به عنوان سفير حسن‌نيت سازمان ملل نيز مشغول به كار است.

    اين بازيگر كه جايزه اسكار را در كارنامه‌اش دارد معتقد است اگر شخصا به امور بچه‌هايش رسيدگي  نكند يك جاي كار مي‌لنگد.

    اين بازيگر با همه مشغله‌هايي كه در زندگي دارد ۳ كودك را به سرپرستي گرفته و سه فرزند از براد پيت دارد. به نظر مي‌رسد يكي از سخت‌ترين پروژه‌هاي زندگي او تربيت و پرورش فرزندانش است.

    تجربه دوران مادری از زبان بازیگران هالیوودی

    مادری کردن زنان بازیگر هالیوودی + عکس

    از پرستار بچه كمك نمي‌گيريم

    آنجلينا جولي در مصاحبه با ديلي ميل مي‌گويد: شايد بعضي‌ها فكر كنند كه مراقبت و تربيت ۶ فرزند كار دشواري است اما بايد بگويم نه؛ كار چندان سختي نيست؛

    به شرط آنكه با برنامه‌ريزي پيش برويد. بچه‌دار شدن تعهد بسيار بزرگي است. وقتي تصميم گرفتي بچه‌دار شوي بايد همه مسووليت‌هايش را هم قبول كني. نمي‌تواني و نبايد از بار مسووليت شانه خالي كني.

    درست است كه از پرستار كمك مي‌گيرم اما عمده كارهاي مربوط به بچه‌ها را خودم شخصا انجام مي‌دهم و امور روزانه خانه را به او مي‌سپارم.

    ساعت ۳ صبح بيدار مي‌شوم

    رسيدگي به مسووليت‌ها و كارهاي مادرانه مهم‌ترين دغدغه آنجلينا جولي است. او در اين باره  به خبرنگار لس‌آنجلس تايمز مي‌گويد: من هر روز ساعت ۳ صبح از خواب بيدار مي‌شوم تا بتوانم مقدمات كار را براي يك روز خوب براي بچه‌هايم فراهم كنم. بنابراين روزانه برنامه‌ريزي دقيقي دارم و طبق آن پيش مي‌روم.

    شب‌ها وقت خواب بچه‌ها كه مي‌شود حدود ۲ ساعت وقت مي‌گذارم تا آنها را به تختخواب بفرستم. البته اين بيشتر شامل كوچولوترها مي‌شود.

    دوست دارم صبح كه بچه‌ها بيدار مي‌شوند در آرامش باشند و همه چيز مرتب باشد. دوست دارم نظم و آرامش را به بچه‌هايم آموزش دهم و براي اين كار بايد اول از همه بچه‌ها در خانه اين نظم و آرامش را با تمام وجودشان لمس كنند.

    براد برخلاف ظاهرش پدر خوبی است

    آنجلينا ميزان همراهي براد را توصيف‌ناشدني مي‌داند. او مي‌گويد: خيلي‌ها فكر مي‌كنند براد تنها براي بازي كردن و سرگرم كردن بچه‌ها گزينه مناسبي است.

    فكر مي‌كنم آنها براساس شخصيت پرشور و هيجان براد يا نقش‌هايي كه مي‌پذيرد اين طور درباره‌اش قضاوت مي‌كنند اما واقعيت اين است كه براد همه تلاشش را مي‌كند تا  با همه انرژي در كنار بچه‌ها باشد.

    ما هر دو جز مواقعي كه به خاطر شرايط كار و پروژه از خانه دوريم در كنار هم هستيم و حتما صبحانه و شام را همگي در كنار هم مي‌خوريم.

     مادری کردن زنان بازیگر هالیوودی + عکس

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی
  • جعبه هدیه کتاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتاب اورجینال
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتاب های پزشکی مولکولی اورجینال
  • کتب خلبانی زبان اصلی