نباید از خسته بودن خود شرمنده باشی بلکه فقط باید سعی کنی خسته آور نباشی.
خوش آمدید - امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » اخبار جامعه و عمومی » آغاز به کار شرکت حامی در حوزه سرویس و گارانتی

    آغاز به کار شرکت حامی در حوزه سرویس و گارانتی

    اعلام حضور رسمی شرکت حامی در ایران + اولین شرکت کاملا مستقل سرویس خدمات در ایران + اولین شرکت خدمات در زمینه موبایل و آی تی

    صبح امروز و در سمیناری خبری که با حضور مدیران شرکت حامی و اصحاب رسانه برگزار شد، این شرکت حضور خودش را به صورت رسمی در بازار ایران اعلام کرد. رامین سلطانی، مدیر عامل حامی، سخنرانی خودش را این چنین آغاز کرد: در ابتدا خشنودی خودم را برای معرفی حامی به عنوان اولین شرکت کاملا مستقل سرویس خدمات در ایران ابراز کنم. این گونه از شرکت‌ها در دنیا به صورت گسترده وجود دارند اما در ایران این مفهوم با این کانسپت تا به حال اتفاق نیفتاده است. خوشحالم که این مطلب را با جزئیات بیشتر خدمت شما اعلام کنم.

    وی سپس ادامه داد: یکی از علت‌ها و شاید پررنگ‌ترین دلایل در سرویس ضعیف که بتوانم نام ببرم، عدم وجود ارتباط بین کمپانی‌های فعال در ایران و آن طرف آب‌هاست. این عدم ارتباط به دلیل ضعف موجود باعث می‌شود که برخی از امکانات یا استانداردها وارد کشور ما نشده و یا ضعیف‌تر باشند.

    حال پس از رفع تحریم‌ها و با توجه به تغییر فضای سیاسی، اقتصادی و تجاری کشورمان که همگی امیدواریم تا اتفاقات بهتری در آینده نزدیک بیفتد، می‌خواهیم خودمان را بیشتر آماده کنیم تا با بازتر شدن و رفع مشکلات، فرآیند فعالیت حامی سریع‌تر و کامل‌تر بشود. اظلاعات زیادی توسط کمپانی‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند در اختیار ما قرار می‌گیرد.

    ramin soltani

    آغاز به کار شرکت حامی در حوزه سرویس و گارانتی

    شرکت حامی، یک شرکت کاملا مستقل در زمینه سرویس و خدمات بوده و در حال طی کردن فرآیند فیبا است. اولین شرکت در زمینه موبایل و آی‌تی است که با سرمایه خارجی کار می‌کند. بسیاری از شرکت‌ها به این مساله نگاه هزینه آفرین دارند ولی تاثیرت آن برای تولید کنندگان یک اثر بسیار قوی با تاثیر مارکتینگ و تبلیغاتی بالاست. اصولا هویت کالایی که توسط تولید کننده عرضه می‌شود با کمک سرویس و خدمات تایید می‌شود و به مشتری این اطمینان داده می‌شود که همیشه این اعتماد با وی است که در فرآیندهای دیگر استفاده و مصرف با شماست.

    لذا سرمایه گذار خارجی به عنوان اولین گام در زمینه آی‌تی و موبایل با حامی فعالیت می‌کند. وقتی صحبت از سرمایه گذار خارجی می‌کنم این شخص حقوقی صرفا آورنده نقدینگی نیست، این گروه تخصص بسیار طولانی در سطح بین المملی دارد، دانش و تخصص کافی به همراه فعالیت‌های بسیار قوی! به زودی این گروه سرمایه‌گذار هم معرفی خواهد شد و در جلسه دیگری حضور داشته و مطالب بسیار دیگری را خدمت شما عرض خواهند کرد.

    یکی از نکاتی که حامی را متفاوت از سرویس‌های دیگر رایج می‌کند، این است که سرمایه‌گذار خارجی با تجربیات بالایی که خودش دارد، ‌وارد بازار می‌شود و تنها بر روی آن چیزی که در داخل ایران است، متکی نخواهد بود.

    در حوزه آی‌تی و موبایل برای آنکه خود شرکت‌ها پا پیش گذاشته‌اند، این قضیه بولدتر شده است. این درست نقطه‌ای است که ما احساس می‌کنیم گپ‌هایی بین استانداردهای ایران و بین المللی وجود دارد و حامی می‌خواهد در آن پای بگذارد.

    وقتی صحبت از حقوق مصرف کننده می‌کنیم، گاهی انقدر در این حوزه غرق می‌شویم که فراموش می‌کنیم حقوق تولید کننده هم بایستی در نظر گرفته شود. ما از دانش بین المللی سرمایه گذار خودمان در کنار دانش کافی تولیدکنندگانی که در کنار ما هستند، استفاده می‌کنیم و این یک اصل بنیادی است که در حامی نقش داشته است.

    hami seminar

    آغاز به کار شرکت حامی در حوزه سرویس و گارانتی

    حامی چند مزیت دارد، یکی حوزه استقلال آن از هرگونه فروش و توزیع قطعات،‌ دستگاه و … است. یعنی حامی به هیچ عنوان به صورت مستقیم و غیر مستقیم درگیر حوزه فروش و توزیع نیست و نخواهد شد. دیگری این است که حامی با پشتوانه سرمایه گذار خارجی که شامل نقدینگی و دانش و تخصص در زمینه سرویس و گارانتی می‌شود، فعالیت می‌کند. نکته دیگر شبکه‌ای است که حامی می‌خواهد ایجاد کند تا حد امکان به مشتری یا مصرف کننده در فضای مجازی و حقیقی نزدیک شود. تلاش حامی این است که دسترسی سهولت به مراکز خدمات را امکان پذیر کند. نکته دیگر، ارتباط نزدیکی است که حامی با تولید کنندگان دارد. اولین شرکت ایسوس موبایل است که به صورت انحصاری در اختیار حامی است و ما تنها ارایه دهنده سرویس خدمات آن در ایران هستیم و برند دوم هواوی که محصولات آن تنها و صرفا توسط حامی در ایران ارایه می‌شود.

    شبکه حامی برای ارایه سرویس و خدمات به سرعت در حال گسترش است، در تهران دارای ۳ مرکز است که ۲ تا فعال و دیگری در حال آماده شدن است. دفتر مرکزی، مگامال و دفتر بازار موبایل که این آخری در حال دکوراسیون است. در اصفهان، مشهد و تبریز نیز دارای مرکز خدمات هستیم و تعداد زیادی دیگری در مراکز استان‌ها نیز در حال راه اندازی هستند. ما گروه‌هایی تشکیل دادیم که نظارت کامل به رفتار و برخورد همکاران می‌کنند که البته این همکاران از درجه بالایی از اعتبار و احترام برخوردار هستند چون افراد بسیار شایسته‌ای را انتخاب کردیم. سیاست ما در حامی برخورد سازنده است و این فرهنگ حامی است.

    در آخر هم به تمام تولید کنندگان بین المللی اعلام آمادگی می‌کنم، چه آن‌هایی که در بازار ایران حضور دارند و چه آن‌هایی که نیستند، حامی آماده است تا بهترین شرایط را برای آن‌ها و مصرف کنندگان‌شان برقرار کند و با تمام قوا در بخش خدمات و سرویس در خدمت آن‌ها هستیم.

    آغاز به کار شرکت حامی در حوزه سرویس و گارانتی

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • چاپ کتاب اورجینال
  • هاردکپی کتاب های دندانپزشکی
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • کتاب اورجینال
  • خرید کتاب خارجی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • چاپ کتاب آمازون
  • منابع اورجینال پزشکی بالینی