افراد موفق کارهای متفاوت انجام نمی دهند، بلکه کارها را بگونه ای متفاوت انجام می دهند. (کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » فرهنگ و هنر » سینما و تلویزیون » فیلم هایی که به اکران عید فطر رسیدند + عکس

    فیلم هایی که به اکران عید فطر رسیدند + عکس

    دراکولا در برابر دختر + اکران فیلم های سینمایی در عید فطر + دراکولا، بارکد، امکان مینا، آبنبات چوبی، دختر و زاپاس شش فیلمی هستند که در اکران عید فطر روی پرده می‌روند.

    ˝دراکولا˝ در برابر ˝دختر˝ / کدام فیلم‌ها به اکران عید فطر رسیدند؟
    مقابله دراکولا با دختر+ فیلم هایی که به اکران عید فطر رسیدند+عکس

      “دراکولا” به کارگردانی رضا عطاران،” بارکد” ساخته مصطفی کیایی،” امکان مینا” ساخته کمال تبریزی، “آبنبات چوبی” به کارگردانی حسین فرح بخش،” دختر” ساخته رضا میرکریمی و” زاپاس” ساخته برزو نیک نژاد فیلم‌هایی هستند که اکران عید فطر آن‌ها قطعی شده است.

    “دراکولا” سومین تجربه کارگردانی رضا عطاران، فیلمی پر بازیگر است و عطاران در انتخاب بازیگران این فیلم دست به ترکیب‌بندی تازه‌ای زده است.ویشکا آسایش، لوون هفتوان، سیامک انصاری، ژاله صامتی، لیلا بلوکات، امید روحانی، محمود نظرعلیان، نیما راد، عباس محبوب، صادق حسنی، فروغ لسانی، فریده گل محمدی، محمد عدالت‌زاده، ژیلا دائی، علی مهربانی، محمود بیاتی، علی دوریش، سپیده جمالزاده و بازیگران خردسال سوگل محرابی و آرش دوست محمدی در فیلم “دراکولا” بازی می‌کنند.در خلاصه داستان “دراکولا” چنین آمده است: (باصدای آهسته) الو…سلام قربان…خوبین… آقا منو دزدیدن… بله… نمی‌شناسمشون…نه خیر سرکاری چیه…من چه می‌دونم چرا گوشیمو نگرفته… ۳۸ سال، سنمو چرا می‌پرسین؟…نمی‌‎دونم کجا… شما باید پیدام کنین…آقا من گوشی‌ام آیفونه… ردیاب دارد…نمی‌شه پیدام کرد؟…آقا اومد…من قطع می‌کنم …

    این فیلم به سرگروهی کوروش به نمایش در می‌آید.

    مقابله دراکولا با دختر+ فیلم هایی که به اکران عید فطر رسیدند+عکس

    “بارکد” با نام اولیه “صاف کننده” پنجمین فیلم بلند سینمایی مصطفی کیایی پس از فیلم‌هایی چون “بعد از ظهر سگی سگی”، “ضد گلوله”، “خط ویژه” و “عصر یخبندان” است. در این فیلم بهرام رادان، محسن کیایی، سحر دولتشاهی، بهاره کیان افشار، بابک بهشاد، علی کوچکی، شهرام جمشیدی، آرش تاج، رضا شریف نژاد، سحر آربین، مرجان علیزاده ، پژمان بازغی و رضا کیانیان به ایفای نقش می‌پردازند.

    در خلاصه داستان این فیلم آمده است: پشت هر آدمی یه داستانی هست و پشت هر داستانی یه آدم، بهتره قبل از هر قضاوتی یکم صبر داشته باشیم. “بارکد” در گروه سینمایی آزادی اکران می‌شود.

    مقابله دراکولا با دختر+ فیلم هایی که به اکران عید فطر رسیدند+عکس

    “آبنبات چوبی” ، چهارمین فیلم محمدحسین فرح بخش در مقام کارگردان است که عبداله علیخانی تهیه کنندگی آن را برعهده دارد. علی اصغری فیلمنامه این فیلم را براساس طرحی از کامران قدکچیان نوشته است. فیلم در ابتدا “تهران من” نام داشت که پس از فیلمبردارى به “آبنبات چوبى” تغییر نام داد.

    در خلاصه داستان این فیلم آمده است که “آبنبات چوبی” مسائل جوانان و مشکلات تفاوت نسلی را بررسی می‌کند؛ اختلاف دیدگاه نسل قدیم و جدید درباره مشکلات خانواده و تاثیر جامعه بر جوانان امروزی محور اصلی این فیلم است. شخصیت اصلی فیلم دختر جوانی است و داستان فیلم براساس اتفاقاتی که برای این دختر در اجتماع بیرونی رخ می‌دهد شکل می‌گیرد. سایر شخصیت‌های فیلم که اغلبشان جوان هستند متعلق به طبقه متوسط جامعه هستند. رضا عطاران، سحرقریشی، هنگامه حمید‌زاده، کریم امینی، نگار عابدی، صفا آقاجانی و شقایق فراهانی با حضور میلاد کی مرام در “آبنبات چوبی” به ایفای نقش می‌پردازند. این فیلم نیز در گروه آفریقا روی پرده می‌رود.

    مقابله دراکولا با دختر+ فیلم هایی که به اکران عید فطر رسیدند+عکس

    “امکان مینا” جدیدترین ساخته کمال تبریزی است و میلاد کی مرام، مینا ساداتی، شاهرخ فروتنیان، بهرنگ علوی، شایسته ایرانی، سیامک صفری، فرزاد باقری، سیامک احصایی، بهادر مالکی و علی مردانه به ایفای نقش می‌پردازند. خلاصه این داستان بدین صورت است که تردید، شک و سرانجام خیانت، زندگی عاشقانه مهران و مینا را به مسیر تازه‌ای می‌کشاند. کمال تبریزی کارگردان فیلم “امکان مینا” در مورد این اثر می‌نویسد: ‘باید مراقب بود… لحظه‌هایی در زندگی عاشقانه هست که می‌تواند خطرناک باشد! دروغ و خیانت، امکان تغییر مسیر سرنوشت را به دنبال دارند! چهره‌ها می‌توانند نقاب‌های متفاوت باشند! باید مراقب بود!….. رفتارهای غیرقابل پیش بینی امکانی جبران ناپذیر را فراهم می‌کنند ! امکانی هراسناک !….. امکانی رنج آور !….. امکانی که در اختیار ناگزیر یک زن قرار گرفته است !….. امکان یک فاجعه !….. امکان مینا !

    “امکان مینا” به سرگروهی زندگی در عید فطر اکران می‌شود.

    مقابله دراکولا با دختر+ فیلم هایی که به اکران عید فطر رسیدند+عکس

    “دختر” جدیدترین ساخته رضا میرکریمی است که مانند فیلم‌های قبلی وی تمی اجتماعی دارد. فیلمنامه این فیلم را مهران کاشانی نوشته و فرهاد اصلانى، مریلا زارعى، ماهور الوند، شاهرخ فروتنیان در آن به ایفای نقش می‌پردازند. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: آقای عزیزی سرپرست بخش تعمیرات و نگهداری پالایشگاه آبادان است و برای مراسم خواستگاری دخترش آماده می‌‌شود و ستاره دختر دیگرش درهمان روز قصد سفر به تهران برای شرکت در جشن خداحافظی یکی از دوستان هم‌ دانشگاهی‌اش را دارد. پدرش به دلایلی به این سفر مشکوک است و این آغاز ماجراست.

    مقابله دراکولا با دختر+ فیلم هایی که به اکران عید فطر رسیدند+عکس

    “زاپاس” آخرین فیلمی است که به اکران عید فطر رسیده است. این فیلم دومین ساخته بلند برزو نیک نژاد است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: همه آدم‌ها قصه دارن ولی نمی‌گن، برای همین هم هست که ما نمی‌شناسیمشون، ولی یه جایی، قصه‌ها به هم گره می‌خوره، اونوقت که اگه نخوان بگن هم همه می‌فهمن. در “زاپاس” امیر جعفری در نقش داود، ریما رامین فر در نقش زری، جواد عزتی در نقش سعید، الناز حبیبی در نقش نعنا، احمد مهران فر در نقش اکبر، شبنم مقدمی در نقش خورشید، ماهان نصیری، صفر روحی در نقش رحمت به هنرنمایی می‌پردازند. این فیلم در گروه سینمایی استقلال به نمایش در می‌آید.

    در میان این شش فیلم رضا عطاران و میلاد کی مرام هر کدام با دو فیلم به سینماهای کشور باز می‌گردند.

     مقابله دراکولا با دختر+ فیلم هایی که به اکران عید فطر رسیدند+عکس

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • جعبه هدیه کتاب
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی ریاضی فیزیک
  • هاردکپی کتاب های دندانپزشکی
  • چاپ کتاب آمازون
  • کتاب های پزشکی مولکولی اورجینال
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی