دانشگاه تمام استعدادهای افراد از جمله بی استعدادی آن ها را آشکار می کند.(آنتوان چخوف)
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » گردشگری » دانستنی های سفر » کاهش هزینه های سفر با کمک گرفتن از شبکه‌های اجتماعی

    کاهش هزینه های سفر با کمک گرفتن از شبکه‌های اجتماعی

    یکی از بهترین روش‌ها برای کاهش هزینه‌های سفر، دنبال کردن هشتگ‌ها در توییتر یا سایر شبکه‌های اجتماعی است. کمپین‌های فوق‌العاده زیادی در زمینه سفر و مسافرت توسط شرکت‌ها و افراد ایجاد می‌شوند. در این کمپین‌ها می‌توانید شاهد تخفیف هتل‌ها، کاهش قیمت یا رایگان شدن بلیط‌ها، کارت‌های هدیه، غذا و دیگر هدیه‌های مسافرتی باشید و از آنها به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

    هشتگ‌های مسافرت را دنبال کنید

    اکثر افراد، از شبکه‌های اجتماعی برای کاهش هزینه‌های سفر استفاده می‌کنند. ما در این مطلب قصد داریم به این موضوع پرداخته و روش‌هایی را برای انجام این کار ذکر کنیم. با بهره‌گیری از شبکه‌های اجتماعی و استفاده از تجربیات دیگران در این زمینه، می‌توانید در سفرهای خود، با خیال راحت‌تر هزینه کنید و به این ترتیب، در خرج و مخارج زندگی خود تغییر به وجود آورید.

    به عنوان مثال و در کشورهای خارجی، هشتگی با نام MyWherever# ایجاد شد که دنبال کنندگان آن، می‌توانستند مبلغ ۲۵۰۰ دلار به همراه ۵ روز اقامت رایگان در بهترین هتل را دریافت کنند. راه دریافت این جوایز نیز بسیار آسان است. تنها کافی است که محل مورد نظر خود برای سفر را انتخاب کرده و در این کمپین ثبت نام کنید و منتظر دریافت جایزه باشید. اما اگر برنده نشدید، همچنان می‌توانید از امتیاز کاربری این کمپین برای تخفیف‌ها و کاهش هزینه‌های خود استفاده نمایید.

    مثال دیگر این موضوع می‌تواند کمپین HiltonStory# باشد. افرادی که در این کمپین حضور دارند، باید تجربیات حضور خود در این هتل را به همراه عکس‌های زیبایی که از آن شکار کرده‌اند در توییتر، فیس بوک یا اینستاگرام به اشتراک بگذارند. به افراد برگزیده در این قسمت، دو روز اقامت رایگان در هرجای دنیا هدیه داده خواهد شد.

    در کنار دنبال کردن برندهای معتبر، شما می‌توانید از کمپین‌های کمتر شناخته شده نیز استقبال کنید. در این کمپین‌ها، معمولا مکان‌های ناشناخته و بکری جهت مسافرت معرفی می‌شوند که ممکن است شما از وجود آنها نیز بی‌خبر باشید و همین موضوع، باعث آشنایی بیشتر شما با این مناطق و استفاده از مزایای آن می‌شود.

    به اینستاگرام بیشتر توجه کنید

    در کنار دنبال کردن هشتگ‌ها در توییتر، پیشنهاد می‌کنیم که از اینستاگرام غافل نشوید. در این شبکه اجتماعی، معمولا از شما درخواست می‌شود که عکس‌های زیبایی که از مناطق مختلف شکار کرده‌اید را با دیگران به اشتراک گذاشته و از این طریق، برنده جوایز خاصی در زمینه مسافرت به مکان‌های مختلف شوید. در صورت استقبال و دنبال کردن تعداد زیادی از این موارد، می‌توانید شانس خود را برای سفرهای بهتر و جوایز متنوع‌تر بسنجید.

    برخی از شرکت‌ها، از ایده‌های فوق‌العاده‌ای در این زمینه بهره می‌برند. به عنوان مثال، شرکت نت‌فلیکس اعلام کرد به کسانی که صفحه این شرکت را دنبال کرده و عکس‌هایی با هشتگ grammasters# را با دیگران به اشتراک بگذارند، به قید قرعه جایزه‌ای با ارزش که مشاهده یک فیلم فوق‌العاده و مبلغ دو هزار دلار به صورت هفتگی است، اهدا خواهد کرد. این موضوع توانست افراد و علاقمندان به سفر را به طرز شگفت‌انگیزی به خود جذب کند و سبب شد تا توجه بسیاری از افراد به این اتفاق جلب شود.

    فیس‌بوک را فراموش نکنید

    بسیاری از شرکت‌ها نیز از فیس‌بوک برای اجرای پروژه‌های رقابتی خود در زمینه مسافرت استفاده می‌کنند. برای شرکت در این مسابقه‌ها و کاهش هزینه‌های سفر خود، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا برندهای معتبر در این زمینه را دنبال کنید و از مزایای آنها بهره‌مند شوید. سایر شرکت‌های فعال در زمینه سفر که در حال رشد و پیشرفت هستند نیز می‌توانند گزینه‌های خوبی برای دنبال کردن به حساب آیند. با همراهی این شرکت‌ها و جستجو در میان مسابقاتی که ایجاد می‌کنند، می‌توانید اغلب گزینه‌هایی فوق‌العاده را میان انبوهی از پیشنهادها برای خود در نظر گرفته و لذت یک سفر کم هزینه را تجربه کنید.

    استفاده از اپلیکیشن‌ها

    تنها روی شبکه‌های اجتماعی برای کاهش هزینه‌های سفر خود حساب باز نکنید. شما می‌توانید با بهره‌گیری از اپلیکیشن‌هایی که در زمینه سفر طراحی شده‌اند، تجربه‌های خوبی در این زمینه به دست بیاورید.

    برای سفر به خارج از کشور، می‌توانید روی اپلیکیشن‌های Couchsurfing و WeHostels حساب کنید. این دو اپلیکیشن، می‌توانند کمک زیادی در جهت کاهش هزینه‌های سفر به شما کنند. در اپلیکیشن Couchsurfing، شما می‌توانید با دیگر افراد ساکن سراسر دنیا در ارتباط بوده و از تجربیات آنها در زمینه پیدا کردن هتل‌های ارزان قیمت استفاده کنید. اپلیکیشن WeHostels نیز برای پیدا کردن هتل‌های ارزان قیمت در سرتاسر دنیا گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

    حضور در شبکه‌های اجتماعی از اهمیت زیادی برخوردار است

    همواره سعی کنید تا حضور فعالی در شبکه‌های اجتماعی داشته باشید تا بتوانید هزینه‌های سفر خود را تا حد امکان کاهش دهید و از این طریق، تعداد سفرهای خود را بیشتر کرده و از زندگی خود لذت کافی را ببرید. حضور در شبکه‌های اجتماعی و پیگیری صفحات برندهای معتبر و وبسایت‌هایی که در این زمینه به فعالیت می‌پردازند، می‌تواند گزینه‌های فوق‌العاده‌ای را در اختیار شما بگذارد و شانس سفر به مناطق زیبا با حداقل هزینه را برای شما رقم بزند.

    کاهش هزینه های سفر با کمک گرفتن از شبکه‌های اجتماعی

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • دانلود فایل های زبان اصلی ریاضی فیزیک
  • خرید کتاب خارجی
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • منابع اورجینال رباتیک
  • هاردکپی کتاب های دندانپزشکی
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال