کارتان را آغاز کنید، توانایی انجامش بدنبال می آید. (کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » دنیای مد » مدل لباس عروس » لباس عروس شما با رعایت این نکات فاجعه نخواهد بود

    لباس عروس شما با رعایت این نکات فاجعه نخواهد بود

    لباس عروس شما با رعایت این نکات فاجعه نخواهد بود

     

    مدآنلاین: اگر شما درانتخاب لباس عروسی خود یک سری جزئیات ساده اما بسیار مهم را در نظر نگیرید، ممکن است پیراهن عروسی شما تبدیل به یک فاجعه شود. پس لطفا قبل از خرید آن به هشت نکته‌ای که در ادامه خواهد آمد، توجه کنید.

    لباس عروس شما با رعایت این نکات فاجعه نخواهد بود

    لباس عروس کاملا سفید

    سنت و رسم و رسوم به ما می‌گوید که لباسی انتخاب کنیم که کاملا سفید باشد اما ممکن است نتیجه اطاعت کورکورانه از هر موضوعی فاجعه‌آمیز شود. انتخاب پارچه سفید بکر برای لباس عروسی به خصوص اگر مانند ساتن زیادی یراق باشد اصلا انتخاب خوبی نخواهد بود. برای انتخاب لباس عروس بهتر است به تون‌های مختلف رنگ سفید فکر کنید. با انتخاب رنگ‌های مات استایل خود را از یک حالتی که توی چشم می‌زند دور سازید. رنگ شیری یا کرم انتخاب خوبی است. حتی می‌توانید به رنگ‌هایی مانند صورتی یا سبز خیلی روشن نیز فکر کنید.

    اما اگر با تمام اینها در انتخاب یک لباس به رنگ سفید خالص مصر هستید، آن را با برودری دوزی‌ها و یا زیورآلات تیره‌تر زیباتر سازید. دو نمونه لباس را به شما معرفی خواهیم کرد که اولی شیک و دیگری نه چندان برازنده است.

    لباس عروسی سراسر دانتل

    دانتل پارچه‌ای اشرافی و ظریف است که به شما ظاهری رمانتیک می‌دهد. اما خوب زیاده‌روی در هیچ کاری خوب نیست و ممکن است باعث زشت به نظر رسیدن شما شود. دانتل تنها برای تور عروس، آستین‌ها و دکلته مناسب است. اگر می‌خواهید که بر روی لباس شما دانتل وجود داشته باشد، تکه‌دوزی‌هایی کرم رنگ را انتخاب کنید. این تکه‌دوزی‌ها نباید سفید و هم رنگ لباس عروسی‌تان باشد. لباس عروس کیت میدلتون یکی از برجسته‌ترین موارد در این زمینه است

    پیراهن عروسی رنگی

     

    به تازگی بیش از پیش شاهد لباس‌های عروسی که در آن رنگ نیز به کار رفته باشد هستیم. انتخاب یک لباس عروسی رنگی یک کار جسورانه است که باعث منحصر به‌فرد بودن آن خواهد شد. اما باید به یاد داشته باشید که زیاده‌روی در این موضوع نیز اصلا جالب نیست. برای این که دچار افراط نشوید و کمی رنگ را نیز وارد لباس عروسی خود کنید، می‌توانید یک کمربندی را بر کمر ببندید که رنگش مثلا با جواهرات گردنبند شما یا با رنگ گل‌های دسته گل‌تان ست باشد.
    در اولین تصویر لباس عروسی آنجلینا جولی را می‌بینیم که با نقاشی فرزندانش تزئین شده است. شاید ایده جولی خیلی خلاقانه به نظر رسد، اما اصلا جالب نیست. برعکس در دومین لباس عروسی که در تصویر می‌بینید هم رنگ به کار رفته است و هم شیک وزیباست.

    استفاده بیش از حد از متعلقات

     

    در استفاده از متعلقات خسیس باشید! بله خست در این مورد هیچ اشکالی ندارد! متعلقات باعث زیباتر شدن یک لباس عروسی سفید و ساده است. اما اگر لباس عروسی شما خود لباسی پرتکلف است، استفاده بیش از حد از متعلقات دیگر جالب نخواهد بود. اگر لباس عروسی شما یک لباس پر زرق و برق است، پس یک تور کوتاه را به جای یک تور بلند انتخاب کنید. از استفاده همزمان از دستبند، گوشواره، گردنبند و تاج یعنی ست جواهر بپرهیزد. یک یا دو تا از این زیورآلات کافی خواهد بود.به استایل لباس عروس خود نیز توجه کنید. اگر لباس عروسی شما استایلی بوهم دارد، تاجی از گل بر سر بگذارید و اگر یک لباسی به سبک گذشته را انتخاب کرده اید یک روبان ساتن در لابه لای موهای خود بگذارید. تصویر اول تصویر کیم کارداشیان و ست جواهراتش و تصویر دوم عروسی شیک از مجموعه ایوری و کو

    برش لباس عروس

     

    شاید شما جزو آن دسته از افرادی باشید که دل‌تان بخواهد یک لباس عروسی مدرن و بدیع  به تن کنید. مانند یک مدل نامتقارن. یعنی لباسی که قسمت جلو و پشت آن به یک اندازه نباشد. در این موضوع نیز زیاده‌روی روا نیست. اگر این دو قسمت خیلی با هم تضاد باشند لباس شما لباس شیکی نخواهد بود. نمونه آن را نیز در اولین تصویر می‌بینید. اگر خواهان لباسی نامتقارن هستید مدل پیشنهادی ما به شما تصویر شماره دو خواهد بود.

    برشی بسیار تنگ

     

    هرچقدر هم که یک لباس عروسی زیبا و گران قیمت باشد، باز هم باید به شما بیاید. فقط در صورتی می‌توانید یک لباس خیلی چسبان را به تن کنید که اندام یک مانکن را داشته باشید. وقتی که لباسی را انتخاب کنید که اندازه شما باشد در آن هم راحت خواهید بود و هم شیک‌تر به نظر می‌رسید. به جای انتخاب پارچه‌هایی شق و رق مانند تافته پارچه‌هایی را انتخاب کنید که آزاد و روان باشند مانند ابریشم، ساتن یا کرپ که اندام شما را کشیده خواهند ساخت و راه رفتن شما همچون راه رفتن یک ملکه خواهد شد.
    اولین تصویری که در ادامه می‌بینید ماریا کری است که با کمال احترام به او در دسته چیپ‌ها قرار می‌گیرد و دومی مدلی شیک است که موردنظر ما است.

    پیراهنی با تزئینات بیش از حد

     

    اگر در یک پیراهن عروسی بیش از حد از روبان و والان و پاپیون و …. استفاده شود، شیکی وزیبایی خود را از دست می‌دهد. کمی برودری دوزی و چندتایی مروارید برای آراستن لباس عروسی شما کافی خواهد بود. اگر می‌خواهید از گل و روبان استفاده کنید تا ظاهری فانتزی‌تر داشته باشید، پیشنهاد ما استفاده از آنها به عنوان متعلقات است. مثلا روی موهای خود گل بگذارید یا کمربندی روبان شکل داشته باشید. پیراهنی را که در پایین می‌بینید پیراهنی است که به خاطر استفاده بیش از حد از والان و تزیینات زیبایی خود را از دست داده است.

    لباسی بیش از حد باز

     

    ممکن است پیراهن‌های دکلته، مینی ژوپ و کلا پیراهن‌های باز دل شما را ببرد اما مواظب باشید! انتخاب آنها ممکن است به ضرر شما تمام شود. بهتر است پیراهن شما یا دکلته باشد و یا کوتاه. اگر لباس شما در آن واحد هر دو ویژگی را داشته باشد ممکن است شما را جلف نشان دهد.
    اگر می‌خواهید جذاب باشید اما جلف به نظر نرسید این نکته را حتما در نظر بگیرید. مثلا یا یک لباس کوتاه با یقه بسته یا دانتل را انتخاب کنید یا برعکس، یک لباس بلند با یقه دکلته. اگر بالاتنه بزرگی دارید از پوشیدن دکلته‌های خیلی باز بپرهیزید. دکلته‌های چهارگوش پیشنهاد ما به شماست که هم جذاب است و هم کمی کلاسیک. انتخاب دیگر شما نیز می‌توانید لباسی بلند با پشت باز باشد.

    مترجم: سپیده جلالی

     

    لباس عروس شما با رعایت این نکات فاجعه نخواهد بود

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب مکانیک زبان اصلی
  • جعبه هدیه کتاب
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • چاپ کتاب اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار