تمام محبتت را به پای دوستت بریز نه تمام اعتمادت را. (حضرت علی علیه‌السلام)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » اخبار چهره ها » روحـــــــــــــانی غافلگیر شد!!! + عکس

    روحـــــــــــــانی غافلگیر شد!!! + عکس

    روحـــــــــــــانی غافلگیر شد!!! + عکس

     

    تازه ترین کنسرت ارکستر سمفونیک تهران در حالی بعد از مدت ها حاشیه، به رهبری شهرداد روحانی برگزار شد که نوازندگان ارکستر یک شب غافلگیرکننده را برای این هنرمند رقم زدند.

    ارکستر سمفونیک و کُر تهران چهارشنبه شب پنجم خرداد ماه بعد از عبور از چند ماه اختلاف پرحاشیه و کناره گیری علی رهبری از سمت مدیریت هنری و رهبری ثابت، سرانجام با ترکیبی متفاوت تر از کنسرت های قبلی به رهبری مهمان شهرداد روحانی میزبان مخاطبان پرتعداد تالار وحدت بود.

    این کنسرت بعد از مدت ها این بار در غیاب چند نوازنده سرشناس تازه کناره گیری کرده ارکستر چند ماه قبل از جمله بردیا کیارس، باربد بیات، امیر باورچی، تینا جامه گرمی، میلاد عمرانلو، آرمین قیطاسی، آرین قیطاسی و تعدادی دیگر از هنرمندان به صحنه رفت.

    %image_alt%

    روحـــــــــــــانی غافلگیر شد!!! + عکس

    حضور ارسلان کامکار کنسرت مایستر سابق ارکستر سمفونیک تهران که تا چند هفته از آغاز به کار دوره جدید این ارکستر در اسفندماه سال ۹۳ در این مجموعه موسیقایی حضور داشت اما بعد از مدتی به بهانه خستگی و انجام کارهای شخصی از این سمت کناره گیری کرده بود نیز از نکات جالب توجه تازه ترین کنسرت ارکستر سمفونیک تهران بود.

    در این برنامه ارسلان کامکار مجددا به عنوان کنسرت مایستر و همچنین مازیار ظهیرالدینی کنسرت مایستر ارکستر سمفونیک تهران در دوره حضور علی رهبری اینبار در مقام نوازنده اصلی ویولن یک حضور پیدا کرده بود.

    %image_alt%

    البته در ترکیب جدید ارکستر که از حضور تعدادی از نوازندگان فعلی ارکستر موسیقی ملی بهره مند بود، نوازندگان جدیدی حضور پیدا کرده بودند که تعدادی از آنها  از جمله مجید اسماعیلی، داود منادی، محمود منتظم صدیقی و عده ای دیگر پیش از این بنا به دلایل مختلف از ترکیب نوازندگان ارکستر سمفونیک تهران کناره گیری کرده بودند. ضمن اینکه از میان چهره های شاخص ارکستر که در همان ابتدای دوره مدیریت علی رهبری، بعد از مدت کوتاهی از ترکیب نوازندگان خارج شده بودند می توان به هنرمندانی چون کریم قربانی، پدرام فریوسفی، علی جعفری پویان، آیدین احمدی نژاد، امین غفاری و تعدادی دیگر اشاره کرد که در این کنسرت همچنان از حضورشان  خبری نبود.

    %image_alt%

    اجرای کنسرتو پیانو شماره دو اثر راخمانینف با نوازندگی پیانو مهیار مرادی، «اورتور اگمونت» اثر بتهون با یک چینش صحنه ای جدید که آنچنان به مذاق مخاطبان در تالار خوش نیامد و عده ای از آنها در وقت استراحت از مسوولان ارکستر خواستند تا با تغییر جایگاه پیانو فضای جلوی صحنه را بازتر کند، بخش اول کنسرت ارکستر سمفونیک تهران را تشکیل می داد، این در حالی است که در بخش دوم که طبق برنامه ریزی قبلی گروه با چینش متفاوت تر از بخش اول انجام گرفته بود، سوییت «بیژن و منیژه» اثر استاد حسین دهلوی و قطعه «پرنس ایگور» اثر برودین با همراهی گروه کر ارکستر سمفونیک تهران به رهبری رازمیک اوحانیان برای مخاطبان اجرا شد. البته در پایان برنامه رسمی کنسرت، قطعه پرطرفدار «رقص دایره» اثر حشمت سنجری به تماشاگران ارائه شده که این بخش نیز مورد استقبال قرار گرفت.

    %image_alt%

    روحانی قبل از اجرای این قطعه ضمن تقدیر از حضور استاد مصطفی کمال پورتراب خطاب به تماشاگران گفت: حالا که شما تا این حد خوب هستید قطعه «رقص دایره» به آهنگسازی استاد حشمت سنجری را برای شما اجرا می کنیم که همه هنرمندان فعال در عرصه موسیقی می دانند که این هنرمند زحمات بسیار زیادی برای ارکستر سمفونیک تهران کشیده بود.

    با وجود اینکه ارکستر سمفونیک تهران طی ماه های اخیر به شدت دچار حاشیه های ریز و درشت فراوانی شده و اختلافات شدید میان علی رهبری و مدیران بنیاد رودکی و مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد بخش عظیمی از فعالیت این ارکستر قدیمی را تحت تاثیر قرار داده بود، اما تماشاگران همیشگی ارکسترها که از اغلب اجراهای چند ماهه گذشته ارکستر سمفونیک تهران به رهبری علی رهبری و دیگر رهبران مهمان استقبال کرده بودند، در این کنسرت نیز حضور پرتعدادی داشتند. این استقبال در حالی است که همچنان بخشی از مشکلات مجموعه ارکسترها به صورت کامل حل نشده و یا اگر هم حل شده، رسانه های جمعی  هنوز از جزییات آن مطلع نیستند.

    %image_alt%

    از نکات جالب توجه دیگر کنسرت ارکستر سمفونیک تهران اجرای سوییت «بیژن و منیژه» به آهنگساز استاد حسین دهلوی بود که با توجه به حال و هوای ایرانی و متفاوت این قطعه و اوضاع جسمانی این هنرمند پیشگام موسیقی ایرانی طی سال های اخیر یاد و خاطره وی دوباره برای مخاطبان زنده شد.

    اما غافلگیری کنسرت چهارشنبه ششم خرداد ارکستر سمفونیک تهران زمانی رقم خورد که بعد از اجرای قطعه «رقص دایره» نوازندگان و خروج تشریفاتی شهرداد روحانی از صحنه همچنان در سرجای خود نشستند و با وجود تشویق پرشوری که از سوی تماشاگران صورت گرفت، همگی آنها با علامت سکوت از تماشاگران خواستند که بر سر جای خود بنشینند. در این هنگام بود که به یکباره گروه نوازندگی با اجرای نمادین قطعه «تولدت مبارک» شب تولد شهرداد روحانی را به وی تبریک گفتند که این اجرا با همراهی تماشاگران شکل شورانگیزتری به خود گرفت، تا آنجا که شهرداد روحانی با ورود به صحنه در حالی که به شدت غافلگیر به نظر می آمد از نوازندگان و مخاطبان تشکر کرد.

    %image_alt%

    روحـــــــــــــانی غافلگیر شد!!! + عکس

    وی که به شدت تحت تاثیر فضای موجود قرار گرفته بود، خطاب به نوازندگان و تماشاگران بیان کرد: حتم دارم هیچوقت این شب را فراموش نمی کنم و بسیار خوشحالم که این بار در کشور عزیزم ایران برای من جشن گرفتند. من از همه شما ممنونم.

    ارسلان کامکار، مازیار ظهیرالدینی، محمدرضا کریمی، امیر مینو سپهر، آرش اسدنژاد، عاطفه سادات حسینی، نوید شعبان زاده، فرزاد صیدی، نگین حاتمی، احسان شامی، هومان جلالت، آذی نصرتی، صبا ندایی، علیرضا خلج اسماعیلی، امین مجدم زاده، یگانه حسینی نیا، آرمین قضاتی، حسن اکبریان ویولن یک، مونیکا لران، محمد امین عطایی، علیرضا چهره قانی، عرفان وکیلی، محمد امین واحدی، هلیا محمدولی، منصور صفاییان، محمد غریبی، موژان میرزایی، مرضیه مزینانی، بهار فلسفی، پیمان شامی، سیما یاهو، مونا لواسانی ویولن دو، پویا خوش آهنگ، کاوه تسعیری، پژمان اختیاری، همایون هاشمی زاده، نیلوفر هادی سهی، دانیال جورابچی، زهرا عبدالله زاده، الهام عادلی زاده، رکسانا ریحانیان، دانیال اسدی راد، هدی سعیدی آلتو، مجید اسماعیلی متین، داود منادی، سوگل شیری، ماکان خویی نژاد، هانیه کازرونی، هستی حامد سپاسی، نرگس فلاح پسند، پروشات زند آیین، مسعود فیروزی ویولنسل، پورنگ پورشیرازی، مهدی کلانتری، پروانه انارکی، رضا دست فال، فرشید پاتینیان، انوشا مصطفایی کنترباس، شهرام رکوعی، مه سیما فلاحی فلوت، غزاله میرزاده فلوت پیکولو، فرشید حفظی فر، حسین تاجیک، نازنین احمد زاده ابوا، حسین پور معین، علی یوسف زنجانی کلارینت، امیرحسین محمدیان، علیرضا متوسلی داراب، امیر ملکی زاده فاگوت، سیامک کریم پور، سپهر عباسی ترمبون، رامین براتی ترمبون باس، مصطفی بیات، علی ضرابی، کامیار ماندگاریان ترومپت، فرشاد شیخی، سیامک میردادیان، میلاد عباسی، فاطمه یوسفی نژاد، فرزان بیژنی هورن، بابک میردادیان توبا، محمود منتظم صدیقی تیمپانی، محمد رضا پناهی نژاد، پیمان مدنی و کاوه میرحسینی ضربی، فروغ فضلی پیانو و محمدرضا صفی مدیر اجرایی ارکستر گروه اجرایی تازه ترین کنسرت ارکستر سموفنیک تهران بودند.

    %image_alt%

    در بخش گروه کُر نیز شاکه آقامال، آزاده کمال هدایت، جمیله پولادی ها، بهجت عابدیان، افیک ماتوسیان، ویدا محمودی، نازنین جلالی فراهانی، پریا رباط سرپوشی، فاطمه نوروزی، سیما طاهری موسوی، تارا بخت طالع، شهرزاد اصلانی (سوپرانو)، آتوسا کلانتری، نرگس میردادیان، هنگامه حسینی، نفیسه رهنمای شریعتی، فریبا اسدی، پریسا صادقی، مهدیه صفدری، شیما حکیمی، تینا حیدری، مینا جعفری، سمیرا سلیمانی، گلسمن مهدیان، نیلوفر لطف آور، غزل اکلیلی (آلتو)، بهروز اسلامی، احمد عزیز، شاهرخ شیردوست، سیامک صدری، فرشاد فولادوند، محمدرضا قراتپه، حسین وزیری شکیب، نوید ناصحی فر، حسین عطری  (تنور)، محمدرضا صادقی، حسین پاک نهاد، جاوید عسگری، عامرشادمان، مهرداد ناصحی، محمد حقیقی، الیاس بهشتیان، آرش حق گو، بهزاد مظهری، رضا کریمی، جواد مرادیون (باس) هنرمندان این بخش را تشکیل می دادند.

    روحـــــــــــــانی غافلگیر شد!!! + عکس

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب های پزشکی مولکولی اورجینال
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • جعبه هدیه کتاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی