ارزش انسان به افکار و باورهای اوست
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » فرهنگ و هنر » سینما و تلویزیون » پدر دور همی شب گذشته پدر کویر شناسی ایران از عاشقانه ها گفت+عکس

    پدر دور همی شب گذشته پدر کویر شناسی ایران از عاشقانه ها گفت+عکس

    عاشقانه‌های پدر علم کویرشناسی ایران در «دورهمی» + برنامه «دورهمی»، شب گذشته با میزبانی چهره ماندگار جغرافیای ایران، تمام قد از محیط‌ زیست دفاع کرد.

    به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برنامه «دورهمی» در شب گذشته با تعریفی از محیط زیست و میزبانی پدر علم کویرشناسی و کمند امیر سلیمانی بار دیگر به روی آنتن رفت.
    در ابتدای برنامه مهران مدیری با تعریفی از محیط زیست، درباره سابقه دشمنی انسان‌ها با محیط پیرامونشان گفت و همچنین محیط‌بانی را با توجه به خطراتی که دارد، جزو سخت‌ترین مشاغل روی زمین دانست.
    پرویز کردوانی پدر علم کویرشناسی و چهره ماندگار جغرافیای ایران، شب گذشته جزو مهمانان ویژه برنامه تلویزیونی «دورهمی» بود که از خاطرات دوران کودکی و تحصیل خود در آلمان و مسابقات آمریکا گفت.
    وی با بیان اینکه علاقه به کویر و جغرافیای ایران را از پدر دارم، اظهار داشت: پدرم به خاطر مادر، نمک‌زاری را روبروی منزلمان خرید و شروع به آبادانی آن کرد تا جایی که در زمان کوچ، پرنده‌ها به این تالاب و نمک‌زار می‌آمدند. همیشه پدرم دوست داشت من پزشکی حاذق شوم اما به دست تقدیر کویرشناس و جغرافی‌دان شدم.
    عاشقانه‌های پدر علم کویرشناسی ایران در «دورهمی»
    پدر دور همی شب گذشته پدر کویر شناسی ایران از عاشقانه ها گفت+عکس
    کردوانی در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به برنامه‌ریزی منظمی که در زندگی دارد، عنوان کرد: من از سال ۱۳۵۲ هر شب راس ساعت ۱۱ شب می‌خوابم و ۳:۳۰ بامداد بیدار می‌شوم و تا ساعت ۶ صبح نماز می‌خوانم، ورزش می‌کنم و همه روزه جوانه گندم می‌خورم.
    در ادامه گفتگو، مهران مدیری از همسر پدر علم کویرشناسی ایران گفت و فریده گلبو را به روی صحنه «دورهمی» دعوت کرد.
    فریده گلبو همسر پرویز کردوانی در ابتدا با عرض سلام و احوال‌پرسی با حاضران در استودیو، بیان کرد: بودن در کنار «پرویز» باعث خوشبختی و افتخار من است و دوری به این شکل از او بدبختی نیست.
    وی با بیان اینکه در زندگی و در جهان هیچ آدمی شبیه دیگری نیست، تاکید کرد: الزاما دو نفر آدم نباید شبیه هم باشند تا زندگی ادامه داشته باشد، هر انسانی عقاید و سلایق متفاوتی دارد.
    گلبو در خصوص یکی از خصایص همسرش پرویز کردوانی گفت: مثبت بین بودن و مثبت اندیشیدن و با نگاهی خوش‌بینانه دنیای اطراف را دیدن، جزئی از خصوصیات بارز پرویز است.
    پرویز کردوانی در پایان این گفتگو بیان کرد: همیشه و همه‌جا من و همسرم گفته‌ایم که اول با عقل ازدواج کنید و سپس عاشق شوید.
    مهران مدیری در ادامه برنامه «دورهمی» به شعار «دربی بدون زباله» اشاره کرد و از تجمع زباله‌ها پای تیر دروازه و فرهنگ نظافت در کشور ژاپن بعد از هر بازی ورزشی گفت.
    کمند امیرسلیمانی دیگر مهمانی بود که شب گذشته به استودیو آمد و در ابتدای صحبت‌هایش به رژیم غذایی خود و مصرف صحیح تغذیه در سال‌ها اخیر اشاره کرد و گفت: من سال‌ها پیش با دکتر تغذیه آشنا شدم و از ۱۲ سال پیش برای رسیدن به وزنی ایده‌آل و مناسب، مصرف غذایی صحیح را رعایت می‌کنم و کم کم برایم مصرف این نوع اقلام غذایی عادت شده است.
    عاشقانه‌های پدر علم کویرشناسی ایران در «دورهمی»
     پدر دور همی شب گذشته پدر کویر شناسی ایران از عاشقانه ها گفت+عکس
    وی در ادامه در پاسخ به این سوال که رقابتی بین شما و پدر و برادر نیست، بیان کرد: چون ما در گروه سنی همدیگر نیستیم،‌ بازی‌هایمان تداخل ندارند و در نتیجه رقابتی هم بین ما نیست.
    امیرسلیمانی با اجرای بخشی با صدا و لحن بیان گوهر خیراندیش، در خصوص نزدیک‌ترین دوستان خود در عرصه هنری، بیان کرد: من بازی گوهر خیراندیش و فاطمه معتمد آریا را خیلی دوست دارم و این دو از دوستان خوب من هستند.
    بازیگر سریال «پدرسالار» با بیان اینکه در کودکی با سپند برادرش در خانه تئاتر بازی می‌کردند، گفت: بازیگری در خانه ما مثل یادگیری زبان فارسی امری جا افتاده بود و از همان کودکی، فضای خانه به شکلی بود که من و سپند همیشه تئاترهای کمدی و فیلم سینمایی تراژدی بازی می‌کردیم.
    وی پیرامون دوستی با خانواده و همچنین پسرش بیان کرد: مهمترین آدم در زندگی‌ام پسرم است که گاهی با کودکی‌های «سپند» او را اشتباه می‌گیرم و همپای او بازی می‌کنم.
    امیرسلیمانی با بیان اینکه از سن چهارسالگی به همراه پدر در مجموعه «هزاردستان» حضور داشت و با فضای سینما آشنا شده، در خصوص محبوبیت و شهرت در عرصه بازیگری بیان کرد: بازی اصلی من در سریال «پدرسالار» بود و بعد از آن بیشتر مردم من را با نقش «آذر» شناختند و در همان زمان بود که پدرم گفت «بازیگری و هنر همین است؛ اگر بخواهی کناره بگیری از مردم، وارد این عرصه نشو».
    کمند امیرسلیمانی در پایان صحبت‌هایش به علاقه خود به اسم و فامیل اشاره کرد و با جمعی از خانم‌های حاضر در استودیو، چنددقیقه‌ای بازی کرد.
    در پایان، مهران مدیری از تلاش تمام محیط‌بانان و کسانی که به حفظ زیبایی و تمیزی آن کمک می‌کنند، تشکر کرد.
    پدر دور همی شب گذشته پدر کویر شناسی ایران از عاشقانه ها گفت+عکس

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • خرید کتاب خارجی
  • جعبه هدیه کتاب
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • چاپ کتاب آمازون
  • چاپ کتاب لاتین
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • هاردکپی کتاب های دندانپزشکی