برخي برده به دنيا مي آيند، ديگران برده مي شوند و باز عده اي به سوي برده داري جذب مي شوند.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » ماه عسل امسال موفق‌تر از سال گذشته است

    ماه عسل امسال موفق‌تر از سال گذشته است

    ماه عسل امسال موفق‌تر از سال گذشته است

     

     

     

    دكتر علی عسكری به همراه مدير شبكه سه سيما از پشت صحنه برنامه ماه عسل بازديد و با عوامل توليد اين برنامه گفت و گو كرد.

    به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در اين بازديد، رئيس سازمان صدا وسيما در سخنانی، كيفيت «ماه عسل» را قابل قبول عنوان كرد و گفت: «ماه عسل» يك برنامه دلی است و به ماهيت انسان توجه می كند ؛ انسان ها گوهر وجودی شان گنجی باارزش است و شما در اين برنامه به آن گوهر می پردازيد وبه همين دليل برنامه با استقبال مخاطبان همراه می شود.
    وي افزود: ماه عسل پيام های خوبي براي مخاطبانش دارد و از آنجايی كه از دل برمی آيد به دل نيز می نشيند.
    رئيس صداوسيما تصريح كرد: «ماه عسل» يك برنامه انساني است كه اثرات خوبي را در جامعه گذاشته و همين باعث شده كه بيننده اش در سطح كشور زياد باشد.  در واقع زحمات شما به چشم مردم می آيد و آرزومندم خداوند به تيم برنامه كه پای اين كار ايستادند اجر و بركت بدهد.
    وی افزود: از برآيند نظرات برمي آيد كه شما در سال ۹۵ موفق تر از سال گذشته عمل كرده ايد و من اميدوارم بتوانيد برنامه را با همين كيفيت ادامه دهيد.
    عسكري با تاكيد بر اينكه اگر در ميان مشغله ها فراغتی دست دهد برنامه را دنبال می كند، گفت : همه سوژه هاي برنامه سوژه هايی اثر گذارند، به عنوان مثال سوژه پيوستن اميد به مادرش پس از ۳۶ سال يكي از برترين سوژه های ماه عسل بوده است.
    رئيس رسانه ملي همچنين درباره نقاط قوت برنامه يادآورشد: يكي از اصولي كه در رسانه باعث رشد و تاثير بر مخاطب مي شود، اصل اخلاص است و اينكه برنامه ساز بداند خدا ناظر بر كار او است. برنامه ساز بايد اخلاص داشته باشد و بداند كه می خواهد كاری كند كه مردم به واسطه خروجی فعاليت او به خدا نزديك شوند.
    عسکری افزود: بعد از اخلاص، داشتن پشتكار مهم است، اينكه برنامه ساز و تيمش كار دم دستی تحويل ندهند و براي كاري كه انجام مي دهند فكر كنند و در كيفی سازی برنامه پشتكار داشته باشند، در كار عميق شوند و برنامه اي تحويل دهند كه پشت آن يك كار محققانه باشد.
    وي در ادامه تصريح كرد: بعد  از اين دو مورد هم صبر در كار خيلي اهميت دارد. همين كه شما ده سال صبورانه برنامه ساختيد و سختي ها  را تحمل كرديد و توانستيد با مردم انس بگيريد يعني كارتان را بلد هستيد.
    عسكری در ادامه با اشاره به اهميت وجدان گروهي در برنامه سازي اظهار داشت: به نظر من اين وجدان گروهي در تيم برنامه سازي ماه عسل وجود دارد، چرا كه مي خواهيد كاري تحويل دهيد كه   حرفه اي ، عميق، دلنشين و تاثيرگذار باشد  و همين اصول باعث پيشرفتتان در طول اين سالها شده است. وي اظهار اميدواري كرد كه برنامه سازان با تفكر و مطالعه، موضوعات جديدي كشف كنند و با پرداختن به موضوعات اصلي جامعه و معضلاتي كه وجود دارد در رفع آن ها اثر گذار باشند.
    رئيس صدا وسيما تصريح كرد: معضلات جامعه مطالعه و آسيب ها مشخص و مدون شده اند  كه مي توانيم آن ها را در اختيار برنامه سازان قرار دهيم. برفرض مثال پديده مهاجرت يكي از معضلات جامعه است. مهاجران بايد بدانند كه در شهر خبري نيست و همه چيز در تهران خلاصه نشده و بايد به شهر و روستاهاي خودشان بروند. من شك ندارم كه پرداختن عميق به چنين موضوعاتي، اثرات عميقي نيز روي مخاطبان خواهد گذاشت.
    پس از آن عسكري از روند برنامه و چگونگي مراحل توليد پرسيد كه تهيه كننده و مجري ماه عسل توضيحاتي را از روند سوژه يابي برنامه و مراحل توليد آن ارائه و اظهار داشت: در چند شب گذشته به خاطر همزماني برنامه با ليالي قدر سعي كرديم كه متناسب با آن فضا سوژه هايي را انتخاب كنيم كه با بخشش، گذشت، ايمان و سيره امام علي(ع) همخواني داشته باشد.
    عليخاني گفت: وسواس مديران رسانه ملي هميشه به نفع ما بوده و علاوه برآن با حساسيت هايي كه داريم، تلاش مي شود كه موضوعات به درد مردم بخورد و برنامه اي نباشد كه صرفاً زمان مردم را پر كند.
    وی ادامه داد: تمام تلاشمان در شب هايي كه پشت سر گذاشتيم، اين بوده كه بتوانيم از جاي جاي ايران مهمان دعوت كنيم، از مهاباد و كردستان تا شمال و جنوب و شرق و غرب و حتي ميهماناني كه از اربيل عراق داشتيم. بيان مسائل و بعضا مشكلات آن ها در اين برنامه باعث شده كه مردم و مسئولان در رفع آن ها اهتمام ورزند.
    اين ديدار با بازديد از پشت صحنه برنامه ماه عسل خاتمه يافت.

     

     

     

    ماه عسل امسال موفق‌تر از سال گذشته است

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود فایل های زبان اصلی ریاضی فیزیک
  • هاردکپی کتاب های دندانپزشکی
  • خرید کتاب خارجی
  • جعبه هدیه کتاب
  • کتاب اورجینال
  • افست کتاب لاتین
  • چاپ کتاب لاتین
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی