حوادث چون روزها سپری می شوند.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » فرهنگ و هنر » سینما و تلویزیون » آیا مهران مدیری به حاشیه ها پایان خواهد داد ؟!

    آیا مهران مدیری به حاشیه ها پایان خواهد داد ؟!

    به‌رغم حاشیه هایی که سریال در حاشیه از همان ابتدا با آن دست به گریبان بود، این سریال به آنتن رسید، اما حالا با وجود پخش ۱۰ قسمت، سریال مهران مدیری بار دیگر دچار حاشیه شد و این بار سازمان نظام پزشکی هشدارهایی را نسبت به تخریب رابطه پزشک و بیمار و عواقب هرگونه واکنش احتمالی جامعه پزشکی به نهادهای امنیتی و قضایی مطرح کرد.

    مهران مدیری اطاق عمل

    اما اینطور که عنوان می‌شود سریال «در حاشیه» قرار است تا قسمت سی‌ام، بخش‌های بیمارستانی خود را به اتمام برساند و به نوعی به فشارها و حاشیه‌هایی که با آن مواجهه شده، پایان دهد.

    مجموعه «درحاشیه» مهران مدیری که پیش از این با عنوان «اتاق عمل» شناخته می شد‌، پس از پشت سر گذاشتن یک توقف سه ماهه، مجددا” با شروطی کار تولید خود را از سر گرفت. از جمله‌ی این شروط می‌توان به بیشتر شدن سکانس‌های مربوط به دکترهایی با شخصیت‌های مثبت به هنگام بازنویسی فیلمنامه سریال اشاره کرد.

    حال به نظر می‌رسد دست‌اندرکاران این مجموعه به جهت فشارهایی که همچنان بر روی این مجموعه وجود دارد، تصمیم گرفته‌اند بخش‌های تخلفات بیمارستانی و همچنین بخش‌های مربوط به بیمارستان را تا قسمت سی‌ام جمع کنند و به حاشیه‌های اصلی این مجموعه مبنی بر هشدارهای سازمان نظام پزشکی و وزارت بهداشت پایان دهند.

    فاز اول مجموعه «در حاشیه» در ۳۵ قسمت است و قبل از ماه رمضان پخش تلویزیونی آن به پایان می‌رسد. پیش از این علی اصغر پورمحمدی در بازدید از مجموعه «درحاشیه» نیز عنوان کرده بود فاز اول سریال طنز «در حاشیه» قرار است تا قبل از ایام رمضان در ۳۵ قسمت به پخش تلویزیونی برسد.

    پس از قسمت سی ام هم این سریال با وجود شخصیت‌هایی که خلق کرده است داستان خود را ادامه می‌دهد.

    اما پیش از هشدارهای رییس کل سازمان نظام پزشکی که پس از تعطیلات نوروزی مطرح شد، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم در نامه‌ای به رییس صدا و سیما دغدغه‌های خود را درباره پخش سریال جدید مهران مدیری با عنوان «در حاشیه» بیان کرده بود.

    هر چند مجددا در نامه‌ای توضیح داده شد شد وزیر بهداشت تنها دغدغه‌های خود را از پخش این سریال مطرح کرده و هیچ درخواستی مبنی بر جلوگیری از پخش این سریال در نامه مذکور مطرح نشده است.

    معاون سیما نیز در نامه‌ای در پاسخ به نامه وزیر بهداشت با بیان این مطلب که ‌هرگز نباید در روند اعتلای سلامت اختلالی پیش بیاید، عنوان کرده بود: یکی از نیازهای جامعه، نشاط و بهجت درونی است. رسانه ملی بر اساس وظیفه خود ملزم است که زمینه‌های نشاط و آرامش را با استفاده از زبان طنز، با رعایت و حفظ ارزش‌ها فراهم کند. در استفاده از قالب طنز، مسایل مختلف اجتماعی به صورتی بازگویی می‌شود که «موضوع» مورد توجه قرار گیرد.

    بر اساس این گزارش، سریال «در حاشیه» در ۹۰ قسمت به کارگردانی مهران مدیری و تهیه‌کنندگی حمیدرضا مهدوی در حال تولید است.

     

    مهران مدیری، کارگردان مجموعه طنز «در حاشیه» نیز پیش از این درخصوص این مجموعه بیان کرده بود:

    طنز و کمدی در ذات خود ماهیت ویژه‌ای دارد و تعبیرهای متفاوتی از آن برداشت می‌شود. در نگارش این مجموعه طنز ما در خلق شخصیت‌های داستان سعی کردیم تا با ظرافت و مهارت خاصی موضوعات را مطرح کنیم تا حساسیت ایجاد نشود. چهار شخصیت اصلی داستان ما پزشکان این بیمارستان هستند که هر کدام شخصیت ویژه‌ای دارند؛ برای مثال دکتر با وجدان و آرمانگر، دکتر متخلف و… از شخصیت‌های این سریال هستند. ۳۰ درصد از شخصیت‌های ما در این مجموعه پزشکان و پرستاران متعهد و با وجدان هستند و ما سعی داریم پیام‌های مختلف این مجموعه را در کنار انتقادات مطرح کنیم که با نگاه طنز آمیخته شده است.

    سیامک انصاری‌، سپند امیرسلیمانی‌، علی اوجی،‌ لیلا ایرانی‌، پوریا ایرائی‌، شراره ارمغانی‌، تینا اسدی‌، بهناز توسلی‌، فرزانه تفرشی‌، فلامک جنیدی‌، جوانه دلشاد‌، سید جواد رضویان، آذین رئوف،‌ سحر ذکریا‌، نادر سلیمانی‌، ماندانا سوری‌، شادان شهیدی‌، یوسف صیادی‌، الیکا عبدالرزاقی‌، گل‌ناز عباسی‌، مهران غفوریان‌، رضا فیض نوروزی‌، نیما فلاح‌، شبنم فرشادجو،‌ عارف لرستانی‌، علی لک پوریان‌، مهران مدیری‌، دریا مرادی دشت‌، رضا نیک خواه‌، رامین ناصر نصیر‌، سام نوروزی‌، سحر ولدبیگی‌، محمدرضا هدایتی‌، فاطمه هاشمی‌، ساعد هدایتی و نصرالله رادش از بازیگران سریال طنز «در حاشیه» هستند.

    مهدی ژوله و الهه زارع‌نژاد و … تیم نویسندگی این سریال را شامل می‌شوند که این گروه زیر نظر مهران مدیری فعالیت می‌کنند.

    ایسنا

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • خرید کتاب مکانیک زبان اصلی
  • کتاب های پزشکی مولکولی اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • هاردکپی کتاب های دندانپزشکی
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • منابع اورجینال پزشکی بالینی
  • چاپ کتاب آمازون