برخي برده به دنيا مي آيند، ديگران برده مي شوند و باز عده اي به سوي برده داري جذب مي شوند.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » دنیای مد » تشخیص سخت دختران و پسران از روی لباس هایشان

    تشخیص سخت دختران و پسران از روی لباس هایشان

    تشخیص سخت دختران و پسران از روی لباس هایشان

    هرچند پوشش هاي عجيب و غريب اين روزها خود به نوعي به يك مد و تيپ خاص بدل شده است، اما در ميان درختچه هاي بزرگراه هاي شهر مدل هايي را مشاهده مي كنيم كه شايد در طول روز كمتر با آن مواجه مي شويم.
    تشخیص سخت دختران و پسران از روی لباس هایشان
    ماجرای پسرهایی كه در اتوبان چمران لباس دخترانه می‌پوشند
    تشخیص سخت دختران و پسران از روی لباس هایشان
    به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،اينجا اتوبان چمران ساعت ۲ بامداد، سرتاسر اتوبان اتوموبيل هاي لوكسي را مشاهده مي كنيم كه رانندگان آن ها در حال مسابقه دادن با يكديگر و يا به قول معروف دور دور هاي شبانه هستند، موضوعي كه بارها و بارها مشاهده كرده ايم و بدون شك هريك از ما حداقل يك خبر و يا يك گزارش در اين خصوص خوانده ايم.

    اما اين بار سوژه اي كه توجه ما را جلب كرد و به عنوان موضوعي براي گزارش امشب تبديل شد، حضور دختران و يا پسراني بود كه در حاشيه اتوبان حضور داشتند و تشخيص جنسيت آن ها از روي پوشش و يا به نوع لباسشان به سختي امكانپذير بود.

    هرچند پوشش هاي عجيب و غريب، اين روزها خود به نوعي مد و تيپ خاص بدل شده است، اما در ميان درختچه هاي اين اتوبان و ديگر بزرگراه هاي شهر مدل هايي را مشاهده مي كنيم كه شايد در طول روز كمتر با آن مواجه مي شويم.

    * چشم هايي ريز شده براي دقت بيشتر در مشاهدات

    فضاي مشاهده شده به اندازه اي تعجب برانگيز است كه سعي داريم از درون ماشين چشم هاي خود را ريز كرده تا مشاهدات خود را با دقت بيشتري ثبت كنيم، اما آنچه ديده مي شود به اندازه اي عجيب و شگفت آور است كه گويا تنگ كردن چشم هم پاسخگو نيست.

    به همين جهت و براي پاسخ به حس كنجكاوي هم كه شده از ماشين پياده شده و سعي مي كنيم خود را به اين افراد ناشناس نزديك كنيم.

    رسيدن به دو قدمي افرادي كه تيپ و قيافه ي عجيبي دارند و تكليف شما براي نحوه برقراري ارتباط با آن ها مشخص نيست اما به هر نحوي كه شده به آن ها نزديك مي شويم و گپ و گفت دوستانه خود را آغاز مي كنيم.

    *پسري با پوشش دخترانه در ميان شمشادهاي اتوبان

    علي رضاي ۲۴ ساله با ظاهري كاملا دخترانه كه در نگاه اول هر بيننده اي به دختر بودن اين فرد شك نمي كند، اما به محض اينكه لب به سخن مي گشايد متوجه موضوع عجيبي در وي مي شويم، موضوعي كه به هيچ وجه تلاشي براي پنهان كردن آن ندارد.

    من پسر بودن را دوست ندارم، لباس هاي دخترانه، آرايش هاي زيبا، عروس شدن همه ي اين ها تمام موضوعاتي هستند كه من از  صميم قلبم به آن ها عشق مي ورزم اما متاسفانه پدر و مادرم با ديدن اين رفتار از من ناراحت شده و مدام من را نفرين مي  كنند، اين ها گفته هاي علي رضاي ۲۴ ساله مبتلا به اختلال جنسي است، فردي كه به دليل بيماري اش از خانواده طرد شده و اكنون در ميان شمشادها زندگي مي كند.

    بارها و بارها به پزشك مراجعه كرده ام و تمامي آزمايشات من براي عمل جراحي و تغيير جنسيت آماده است اما از آنجايي كه اين موضوع خيلي در ميان خانواده ها مطرح نيست و به نوعي يك آبروريزي بزرگ به حساب مي آيد به همين دليل و طبق گفته والدينم تا زماني كه رفتاري مردانه نداشته باشم اجازه بازگشت به خانه را ندارم.

    *عمل جراحي در دو جنسه ها ضروري اجتناب ناپذير

    بهنام اوحدی روانپزشک در خصوص علل شکل گیری این بیمارى مي گويد: اختلال هویت جنسی اختلالی است که شاید بتوان گفت ۸۰ درصد موارد ابتلا به آن در اثر مسائل بیولوژیک یا ژنتیک و به صورت مادرزادی رخ می دهد و اینکه علت این مشکل مادرزادی چیست، تاکنون مشخص نشده است؛ ولی ۲۰ درصد از مبتلایان به این نوع اختلال در اثر مسائل تربیتی- پرورشی و اشتباهات و خطاهایی که پدر و مادرها در پرورش بچه دارند، نمایان می شود.

    به گفته وی افراد دارای اختلال هویت جنسی حتماً باید عمل جراحی شوند تا هویتشان مشخص گردد و عمل جراحی در دو جنسه ها نیز ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

    این روانپزشك با اشاره به اینکه آمار پسرانی که می خواهند دختر شوند بیشتر است، ادامه می دهد: بر اساس اعلام آخرين آمار در سال ٩٢ یک در ۱۰۰ هزار دختر می خواهند پسر شوند و یک در ۳۳ هزار پسر از این بیماران تصمیم به دختر شدن دارند.

    *افسردگی، اضطراب و اختلال هویت در کمین این بیماران

    با توجه به تمامي موضوعات مطرح شده بايد تاكيد كرد كه وجود اين بيماري در افراد قطعا ناخواسته و از روي ميل و علاقه نبوده است در همين راستا هرچند پذيرش اين موضوع براي اطرافيان دشوار است، اي كاش والدين با قبول اين موضوع كه تغيير جنسيت براي خود اين افراد نيز سخت است اما آن ها هم بپذيرند كه خوشي فرزندشان در اين عمل و تغيير جنسيت است.

    اوحدي با اشاره به بیماری های روحی و روانی این افراد بيان كرد : مسلم است که وقتی فرد احساس کند بدنی دارد که برای خودش نیست، آن وقت دچار بیماری های روحی مثل افسردگی، اضطراب و اختلال هویت خواهد شد. این افراد خودشان را از آن هویت می دانند، برای اینکه مثلاً یک مغز زنانه در یک بدن مردانه یا یک مغز مردانه، در یک بدن زنانه دارند و این موضو
    آسیب های روحی فراوانی را برایشان به همراه دارد.

    *جای خالی حمایت گران بیماران دچار اختلال هویت جنسي

    شايد بسياري از افراد در كشور با اين موضوع مشكلي نداشته و فردي را كه تحت عمل جراحي قرار مي گيرد  به راحتي بپذيرند اما هستند كساني كه با اين موضوع مشكل داشته و به محض اينكه متوجه شوند  شخصي چنين عملي انجام داده است ،در مقابلش موضع گرفته و شروع به اظهار نظر مي كنند.

    به همين جهت اي كاش انجمن هايي در كشور تأسيس شوند تا اين افراد بيش از اين مورد هجمه ديگران قرار نگيرند و با خيالي آسوده زندگي كنند.

    *شانه خالي كردن  وزارت بهداشت از رسيدگي به امور بيماران مبتلا به اختلال جنسيتي

    رسيدگي به شرايط اين افراد با توجه به اينكه بايد تحت درمان مشاوره و يا عمل جراحي هاي مختلف قرار گيرند هزينه هاي بالايي را در بر مي گيرد به همين جهت قرار بود ۳ دستگاه وزارت بهداشت، وزارت کشور و  سازمان بهزیستی متولی این امر باشند اما گويا اكنون دو دستگاه ديگر از قبول اين مسئوليت شانه خالي كرده و متاسفانه تنها سازمانی که به این مساله می پردازد، بهزیستی است.

    محمد نفريه مدیرکل امور کودکان و نوجوانان بهزیستی به موضوع اختلال هویت جنسی در کشور اشاره کرد و گفت : برای رسیدگی به وضعیت افراد دارای هویت جنسی نیاز به حمایت های اجتماعی ، اعمال جراحی و قانون گذاری های خاصی برای مسائلی مانند معافیت از سربازی است.

    وی ادامه داد: هم اکنون کمتر از ۱۰ درصد مبتلایان به اختلال هویت جنسی به سمت تغییر جنسیت کشیده می شوند و بسیاری از آن ها تحت مشاوره و درمان قرار می گیرند، یک سوم این افراد کاملا درمان شده، یک سوم دیگر هیچگونه تغییری در وضعیت آن ها مشاهده نمی شود و یک سوم از آن ها نیز درجاتی از نامناسب تر شدن هویت جنسی را نشان می دهند.

    مدیرکل امور کودکان و نوجوانان بهزیستی، گفت: این سازمان با چند مرکز تخصصی در مورد مبتلایان با اختلال هویت طرف مشاوره است؛ این افراد نیاز به جراحی های چند مرحله ای داشته و بهزیستی با ارائه خدمات مددکاری روان شناسی و پرداخت بخشی از هزینه های جراحی از آن ها حمایت می کند.

    علي رضاي ۲۴ ساله قطعا تنها شخصي نيست كه به گناهي نكرده در كوچه پس كوچه هاي شهر بالا و پايين مي‌رود، قطعا با كمي جست و جو علي رضاهاي ديگري را مشاهده خواهيم كرد كه در عنفوان جواني و بدون هيچ اشتباهي سرگردانند،اي كاش مسئولان مربوطه به اين آينده سازان كشور حال در هرنوع لباسي دخترانه يا پسرانه  توجه بيشتري  كنند.

    تشخیص سخت دختران و پسران از روی لباس هایشان

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • چاپ کتاب آمازون
  • هاردکپی کتاب های دندانپزشکی
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • خرید کتاب خارجی
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو
  • کتاب اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی ریاضی فیزیک