اسایش و راحتی امروز حاصل رنج و زحمت دیروز است.(کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » گالری عکس » عکس های ترول و خنده دار » عکس+ جشن تولد جهت ستاره های مشهور دنیا

    عکس+ جشن تولد جهت ستاره های مشهور دنیا

    قهرمانی جهان | دواین جانسون | نامزد اسکار | آدری هپبورن | ۱۰۰ میلیون | بیلبورد | بازیگری | انگلیسی | بازیگران | دریافت | بازیگر

    عکس+ جشن تولد جهت ستاره های مشهور دنیا

    جشن تولد جهت ستاره های مشهور دنیا +عکس

    در هفته اي که پشت سر گذاشتیم ستاره های مشهور سینما و دنیای هنر و مد مراسم خوش حالی تولد گرفتند که به همین علت بیوگرافی کوتاهی از آنان را جهت شما گردآوری کرده ایم. 

    دنیل دی لوئیس ۶۰ ساله شد
    سر دنیل مایکل بلیک دی لوئیس «Daniel Day-Lewis»، زادۀ ۲۹ آوریل ۱۹۵۷، بازیگر انگلیسی با دو تابعیت انگلیسی و ایرلندی هست. او که در لندن به دنیا آمد و رشد کرد، در صحنۀ تئاتر ملی جوانان درخشید و بعد از آن سه سال در مدرسۀ تئاتر اُلد ویک بریستول آموزش دید. با اینکه در الد ویک بریستول بازیگری سنتی آموخت،

    عکس+ جشن تولد جهت ستاره های مشهور دنیا

    یک بازیگر متد به حساب می آید و به وقف خود جهت نقش ها و تحقیق دربارۀ آن ها شهرت دارد. او اغلب در تمام طول مدت فیلمبرداری فیلم هایش در نقش باقی می ماند، تا حدی که حتی به سلامتی اش آسیب میرساند. او یکی از گزیده کارترین بازیگران صنعت سینما است و از سال ۱۹۹۸ تا کنون تنها پنج فیلم نقش بازی کرده هست. او بسیار مراقب زندگی شخصی خود است و به ندرت گفت و گو می کند و خیلی کم در انظار عمومی ظاهر می شود.

    عبارات مهم : قهرمانی جهان – دواین جانسون

    دی لوئیس در اکثر سال هاي ۱۹۸۰، میان تئاتر و سینما در رفت و آمد بود؛ او با پیوستن به کمپانی شکسپیر در تئاتر «رومئو و ژولیت» نقش رومئو و در «رویای شب نیمۀ تابستان» نقش فلوت را بازی کرد و بعد از آن در سال ۱۹۸۴ در فیلم «بونتی» ظاهر شد. او در فیلم «رختشوی خانۀ زیبای من» «۱۹۸۵» در نخستین نقش تحسین شده است اش

    قهرمانی جهان | دواین جانسون | نامزد اسکار | آدری هپبورن | ۱۰۰ میلیون | بیلبورد | بازیگری | انگلیسی | بازیگران | دریافت | بازیگر

    درخشید و بعد از آن با «اتاقی با یک چشم انداز» «۱۹۸۵» اکثر آشنا شد. سپس در «سبکی تحمل ناپذیر هستی» «۱۹۸۸» نقش اول مرد را بر عهده گرفت.دی لوئیس که یکی از بازیگران بسیار تحسین شدۀ نسل خود هست، جوایز فراوانی دریافت کرده هست، از جمله سه جایزۀ اسکار برترین بازیگر مرد جهت بازی

    در «پای چپ من» «۱۹۸۹»، «خون به پا خواهد شد» «۲۰۰۷» و «لینکلن» «۲۰۱۲»، که او را به تنها بازیگر مرد تاریخ سینما که سه بار برندۀ اسکار بازیگر نقش اول و یکی از سه بازیگر مرد دارندۀ سه اسکار تبدیل کرده هست. او جهت فیلمهای «به نام پدر» «۱۹۹۳» و «دار و دستۀ نیویورکی» «۲۰۰۲» نیز نامزد دریافت این جایزه شده است هست.

    او همین طور برندۀ چهار جایزۀ بفتا جهت برترین بازیگر، سه جایزۀ صنف بازیگران فیلم و دو جایزۀ گلدن گلوب شده است هست. در نوامبر ۲۰۱۲، مجلۀ تایم دی لوئیس را “بزرگترین بازیگر جهان” نامید. در ژوئن ۲۰۱۴، او در کاخ باکینگهام به پاس خدمت به هنر نمایش به مقام شوالیه منصوب شد.

    عکس+ جشن تولد جهت ستاره های مشهور دنیا

    دی لوئیس در حال بازی در فیلمی به کارگردانی پل تامس اندرسون است که هنوز نامی برایش گزینه نشده؛ فیلم در مورد صنعت مُد در سال هاي ۱۹۵۰ است و در دسامبر ۲۰۱۷ پخش خواهد شد.

    دی لوئیس به ندرت دربارۀ زندگی شخصی خود صحبت می کند. او ارتباط اي شش ساله با بازیگر فرانسوی، ایزابل آجانی، داشت که حاصلش پسرشان گابریل کِین است که در ۱۹۹۵، بعد از آخر یافتن ارتباط ارزش به دنیا آمد. او در سال ۱۹۹۶، زمانی که در اقتباس سینمایی نمایشنامۀ «بوتۀ آزمایش» بازی می کرد،

    قهرمانی جهان | دواین جانسون | نامزد اسکار | آدری هپبورن | ۱۰۰ میلیون | بیلبورد | بازیگری | انگلیسی | بازیگران | دریافت | بازیگر

    از منزل آرتور میلر نمایشنامه نویس دیدار کرد و به دختر این نویسنده، ربه کا میلر، معرفی شد. انها مدتی بعد در همان سال ازدواج کردند. این زوج دو پسر به نام هاي رونان کال و کَشل بلیک دارند. دارایی خالص دنیل دی لوئیس ۵۰ میلیون دلار برآورد شده است هست.

    دیوید بکهام ۴۲ ساله شد

    دیوید رابرت جوزف بکهام «David Beckham»، زادۀ ۲ مه ۱۹۷۵، فوتبالیست حرفه اي سابق انگلیسی هست. او جهت منچستر یونایتد، پرستون نورث اند، رئال مادرید، میلان، ال اِي گلکسی، پاری سن ژرمن و تیم ملی انگلستان بازی کرد. او نخستین بازیکن انگلیسی است که در لیگ چهار کشور انگلیس، اسپانیا، کشور آمریکا و فرانسه صاحب عنوان شده است هست. وی در ماه مه ۲۰۱۳، بعد از ۲۰ سال فعالیت که در طی آن برندۀ ۱۹ جایزه و نشان شد، از فوتبال خداحافظی کرد.

    عکس+ جشن تولد جهت ستاره های مشهور دنیا

    بکهام که با بُرد پاس هایش، توانایی پاس از پهلو و ضربات آزاد خمیده اش در پست مدافع راست آشنا می شد، یکبار نفر دوم توپ طلای اروپا و دو بار نفر دوم بازیکن جهانی سال فیفا شد و در سال ۲۰۰۴ به وسیله پله در لیست ۱۰۰ نفرۀ بزرگترین بازیکنان زندۀ دنیا قرار گرفت. او در سال ۲۰۰۸ به تالار مشاهیر فوتبال انگلیس راه یافت. بکهام بعنوان سفیر جهانی ورزش، نماد فرهنگی بریتانیا محسوب می شود.

    بکهام فعالیت حرفه اي باشگاهی را با تیم منچستر یونایتد، در ۱۹۹۲ «۱۷ سالگی» شروع کرد. او با این تیم شش بار عنوان قهرمانی لیگ برتر، دو بار کاپ قهرمانی اتحادیه و قهرمانی لیگ قهرمانی اروپا «۱۹۹۹» را به دست آورد. سپس چهار فصل در رئال مادرید توپ زد و در آخرین فصل حضورش در این باشگاه، قهرمانی لالیگا را به دست اورد.

    در ژوئیۀ ۲۰۰۷، بکهام قرارداد ۵ ساله اي با ال اِي گلکسی، کلوب فوتبال لیگ برتر ایالات امریکا، امضا کرد. وقت بازی در این تیم، دو فصل ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ بعنوان بازیکن قرضی در تیم میلان ایتالیا گذراند. او نخستین بازیکن انگلیسی بود که در ۱۰۰ بازی لیگ قهرمانان اروپا بازی کرد.

    بکهام در سپتامبر ۱۹۹۶، در ۲۱ سالگی، به تیم ملی انگلستان پیوست. او جهت شش سال کاپیتان تیم بود و ۵۸ بازی ملی در این مدت انجام داد. او در کل، ۱۱۵ حضور حرفه اي داشت و در سه دوره از بازی هاي جام جهانی فیفا، «۱۹۹۸ و ۲۰۰۲ و ۲۰۰۶» و دو دوره از مسابقه های قهرمانی اروپا یوفا «۲۰۰۰ و ۲۰۰۴» شرکت کرد.

    بکهام به طور پیاپی در بین پردرآمد ترین بازیکنان فوتبال قرار میگرفت و در سال ۲۰۱۳، با دریافت بیش از ۵۰ میلیون دلار در ۱۲ ماه قبل، پردرآمد ترین بازیکن آن سال لقب گرفت. او در ۱۹۹۹ با ویکتوریا بکهام «آدامز»، عضو گروه پاپ اسپایس گرلز، ازدواج کرد. آن ها چهار فرزند دارند: سه پسر به نام هاي بروکلین جوزف، رومئو جیمز و کروز دیوید

    و یک دختر به نام هارپر. بکهام از سال ۲۰۰۵، سفیر یونیسف در انگلیس بود و در سال ۲۰۱۵ صندوق یونیسف دیوید بکهام به نام ۷ را راه اندازی کرد. در سال ۲۰۱۴، لیگ ام ال اس اعلام کرد بکهام و گروهی از سرمایه گذاران تیم جدیدی در میامی راه اندازی خواهند کرد که از ۲۰۱۶ یا ۲۰۱۷ شروع به کار خواهد کرد. دارایی خالص دیوید بکهام ۴۵۰ میلیون دلار برآورد شده است هست.

    کریس براون ۲۸ ساله شد

    کریستوفر موریس “کریس” براون «Chris Brown»، زادۀ ۵ مه ۱۹۸۹، خواننده، ترانه سرا و رقصندۀ آمریکایی هست. او که در تاپهانک ویرجینیا به دنیا آمده هست، از کودکی عضو گروه همسرایان کلیسای شهر شد و در چند برنامۀ استعدادیابی محلی شرکت کرد. براون در سال ۲۰۰۴، با شرکت جایو ریکوردز قرارداد بست و سال بعد

    از آن نخستین مجموعه استودیویی اش را با نام خودش منتشر کرد. این مجموعه در جدول ۲۰۰ بیلبورد دومین مجموعه شد و بعد ها با فروش مجموع ۳ میلیون نسخه در جهان، از سوی انجمن صنعت ضبط موسیقی کشور آمریکا گواهی دابل پلاتینیوم گرفت. با رسیدن نخستین تک موزیک او با نام Run It! به صدر جدول ۱۰۰ موزیک برتر بیلبورد، براون به نخستین خوانندۀ مردی تبدیل شد که نخستین تک آهنگش در صدر جدول قرار گرفت.

    مجموعه دوم او Exclusive «۲۰۰۷» حاوی دومین موزیک شماره یک او،Kiss Kiss ، و موزیک هاي With You و Forever بود. این مجموعه نیز گواهی دابل پلاتینیوم گرفت. براون اضافه بر موفقیت تجاری با تک اهنگ هاي خودش، در چندین تک موزیک دیگر از جمله No Air، اجرای دو نفره با جوردین اسپارکس،

    Shortie like Mine، با بوبو خوانندۀ رپ و Shawty Get Loose در کنار لیل ماما و تی پین ظاهر شده است هست. این موزیک ها در جدول ۱۰۰ موزیک برتر بیلبورد به ترتیب شمارۀ سه، شماره نه و شماره ده شدند.مجموعه سوم او Graffiti در سال ۲۰۰۹ منتشر شد و مشمول بر تک موزیک شماره بیست I Can Transform Ya بود. مجموعه چهارم براون F.A.M.E. «۲۰۱۱» نخستین مجموعه شماره یک او بود

    و مشمول بر تک موزیک هاي Yeah 3x، Look at Me Now، و Beautiful People می شد. براون جهت این مجموعه نخستین جایزۀ گرمی برترین مجموعه آر اند بی را در ۵۴ مین مراسم جوایز گرمی دریافت کرد. پنجمین مجموعه او Fortune در ۲۰۱۲ منتشر شد. ولی بعد از انتشار Exclusive مجموعه هاي براون از نظر تجاری یا از سوی منتقدان بافایده استقبال نشد،

    به استثنای X «۲۰۱۴» مجموعه ششم او که رتبۀ ۶۳ را به دست آورد. هفتمین مجموعه استودیویی براون Royalty در دسامبر ۲۰۱۵ منتشر شد.براون جدا از حرفۀ موسیقی خود، بازیگری را نیز دنبال کرده هست. در سال ۲۰۰۷، او در نخستین فیلم سینمایی اش، «پایکوبی در حیاط»، بازی کرد و در سریال تلویزیونی «او سی» بازیگر مهمان بود.

    فیلمهای دیگری که براون در آن ها ظاهر شده است عبارتند از «این کریسمس» «۲۰۰۷»، «سارقان» «۲۰۱۰»، «مثل یک مرد فکر کن» «۲۰۱۲» و «نبرد سال» «۲۰۱۳». براون در طول دوران فعالیت حرفه اي اش چندین جایزه دریافت کرده، از جمله ۱۴ جایزۀ بِت، ۵ جایزۀ موسیقی بیلبورد و ۵ جایزۀ موسیقی سول ترِین. به گزارش بیلبورد، براون با ۸۲ رتبه، هفتمین دارندۀ بیشترین رتبه هاي کسب شده است در لیست ۱۰۰ موزیک برتر بیلبورد هست.

    براون و ریحانا که از سال ۲۰۰۵ با هم دوست بودند، در سال ۲۰۰۰ رابطۀ عاشقانه اي شروع کردند که در سال ۲۰۰۹ به اتمام رسید. در سال ۲۰۱۲ انها دوباره جهت مدتی به هم پیوستند و در سال ۲۰۱۳ ریحانا آخر دوبارۀ ارتباط ارزش را اعلام کرد. دارایی خالص کریس براون ۳۰ میلیون دلار برآورد شده است هست.

    ادل ۲۹ ساله شد

    ادل لوری بلو ادکینز «Adele» خواننده و ترانه سرای انگلیسی زادۀ ۵ مه ۱۹۸۸ هست. ادل بعد از فارغ التحصیلی از مدرسۀ هنرهای نمایشی و تکنولوژی بریت در سال ۲۰۰۶، بعد از اینکه یکی از دوستانش نسخۀ نمایشی کارهای او را به وبسایت مای اسپیس فرستاد، قراردادی از سوی ایکس ال ریکوردینگز دریافت کرد.

    در سال ۲۰۰۷، او جایزۀ منتخب منتقدان بریت را دریافت کرد و در نظرسنجی صدای ۲۰۰۸ بی بی سی برنده شد. نخستین مجموعه او، ۱۹، در سال ۲۰۰۸ با موفقیت تجاری و انتقادی منتشر شد. هفت بار در انگلستان و سه بار در ایالات متحده گواهی پلاتینیوم دریافت کرد. حضور او در برنامۀ «پخش زندۀ شنبه شب»

    در ۲۰۰۸، به پیشرفت حرفه اي او در کشور آمریکا کمک کرد. در پنجاه و یکمین مراسم جوایز گرمی در ۲۰۰۹، جوایز برترین هنرمند اخیر و برترین اجرا به وسیله خوانندۀ زن پاپ را دریافت کرد.

    او دومین مجموعه استودیویی خود، ۲۱، را در ابتدای سال ۲۰۱۱ منتشر کرد. مجموعه مورد استقبال شدید منتقدان قرار داده شد و در سال ۲۰۱۲ جوایز بسیاری دریافت کرد، از جمله شش جایزۀ گرمی، مثل جایزۀ برترین مجموعه سال؛ دو جایزۀ بریت، از جمله برترین مجموعه بریتانیایی سال و سه جایزۀ موسیقی کشور آمریکا.

    این مجموعه در انگلیس ۱۶ بار گواهی پلاتین دریافت کرده و چهارمین مجموعه پرفروش تمام وقت ها در بریتانیا هست. در ایالات متحده، اکثر از هر مجموعه دیگری، از سال ۱۹۸۵، جایگاه اول جدول را حفظ کرد و گواهی ضبط الماس گرفت. بیش از ۳۱ میلیون نسخه از این مجموعه در تمام دنیا فروخته شد. موفقیت مجموعه ۲۱ باعث شد نام ادل چندین بار در کتاب ثبت رکورد هاي کتاب گینس ذکر شود.

    او نخستین زن در تاریخ ۱۰۰ موزیک برتر بیلبورد است که همزمان سه تک موزیک در بین ۱۰ موزیک برتر و همین طور نخستین هنرمند زنی است که همزمان دو مجموعه در بین پنج مجموعه برتر جدول ۲۰۰ بیلبورد و دو تک موزیک در بین پنج موزیک برتر جدول ۱۰۰ بیلبورد دارد. ۲۱ در تاریخ جدول هاي مجموعه بریتانیا و کشور آمریکا، طولانی ترین حضور را در بین مجموعه هاي خواننده هاي زن داشت.

    ادل در سال ۲۰۱۲، ترانۀ Skyfall را جهت فیلم جیمز باند به همین نام نوشت و منتشر کرد. این موزیک برندۀ یک جایزۀ اسکار، یک جایزۀ گرمی و یگ جایزۀ گلدن گلوب جهت برترین ترانۀ غیراقتباسی و همینطور جایزۀ بریت جهت برترین تک موزیک سال شد. ادل بعد از سه سال وقفه، در سال ۲۰۱۵، سومین مجموعه استودیویی اش را با نام ۲۵ منتشر کرد.

    ۲۵ دومین مجموعه او بود که در کشور آمریکا گواهی الماس گرفت و ۵ جایزۀ گرمی از جمله دومین جایزۀ گرمی جهت مجموعه سال و چهار جایزۀ بریت نصیب او کرد. نخستین تک موزیک این مجموعه به نام Hello نخستین تک آهنگی بود که در کشور آمریکا در هفتۀ اول انتشار، بیش از یک میلیون نسخۀ دیجیتال فروخت.

    سومین تور کنسرت او، Adele Live 2016، در اروپا، آمریکای شمالی و اقیانوسیه برگزار شد و در نیمۀ سال ۲۰۱۷، با چهار کنسرت نهایی در استادیوم وِمبلی لندن خاتمه خواهد یافت.

    بیلبورد ادل را در سال هاي ۲۰۱۱، ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶، هنرمند سال اعلام کرد. در ۲۰۱۲، شبکۀ VH1او را در ردیف ۵ لیست ۱۰۰ بانوی برتر موسیقی قرار گرفت. مجلۀ تایم در سال هاي ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶، او را یکی از تأثیرگذارترین افراد دنیا نامید. ادل با فروش بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه، یکی از پرفروش ترین بازیگران و صورت های معروف دنیا هست.

    در ژانویۀ ۲۰۱۲، گزارش شد که ادل از سال ۲۰۱۱ با کارآفرین نیکوکار فارغ التحصیل کالج ایتون، سایمن کونکی، ارتباط دارد. آن ها یک پسر به نام آنجلو جیمز دارند که در اکتبر ۲۰۱۲ به دنیا آمد. این زوج در ابتدای سال ۲۰۱۷ رسماً ازدواج کردند. دارایی خالص ادل ۱۳۵ میلیون دلار برآورد شده است هست.

    ۴ مه، زادروز آدری هپبورن

    آدری هپبورن «Audrey Hepburn» با نام مهم آدری کاتلین راستون، زادۀ ۴ مه ۱۹۲۹-درگذشته به تاریخ ۲۰ ژانویه ۱۹۹۳، بازیگر، مدل، رقصنده و بشردوست انگلیسی بود. هپبورن که آیکون سینما و مد به شمار می رفت، از بازیگران دوران طلایی هالیوود بود. او از سوی انستیتوی فیلم ایالات امریکا در رتبۀ سوم برترین اسطوره هاي سینمایی زن دوران طلایی هالیوود جای گرفت

    و به تالار بین المللی خوش پوش ترین مشاهیر راه یافت. هپبورن در ایکسلز، منطقه اي در بروکسل، به دنیا آمد و کودکی اش را در بلژیک، انگلستان و هلند گذراند. در آمستردام، او نزد سونیا گاسکل آموزش باله دید و بعد از نقل مکان به لندن در سال ۱۹۴۸، آموزش را با ماری رامبرت ادامه داد؛ سپس در کارهای تئاتری موزیکال در وست اِند عضو گروه کر شد

    هپبورن بعد از چند نقش کوتاه در تعدادی فیلم، در سال ۱۹۵۱ به وسیله کولت، رمان نویس فرانسوی، کشف شد و در نمایش «ژی ژی»، بر زمینه رمانی به همین نام از کولت، درخشید. او با بازی در نقش اول فیلم «تعطیلات در رم» «۱۹۵۳» تبدیل به یک ستاره شد و نخستین بازیگر زنی شد که جهت یک فیلم همزمان سه جایزۀ اسکار،

    گلدن گلوب و بفتا را دریافت کرد. همان سال، او جهت اجرا در تئاتر «اُندین» برندۀ جایزۀ تونی جهت برترین بازیگر زن نقش اول در نمایش شد. در ادامه در چند فیلم پیروز ظاهر شد، مثل «سابرینا» «۱۹۵۴»، «داستان راهبه» «۱۹۵۹»، «صبحانه در تیفانی» «۱۹۶۱»، «معما» «۱۹۶۳»، «بانوی زیبای من» «۱۹۶۴»، و «تا تاریکی صبر کن» «۱۹۶۷» که جهت آن نامزد دریافت جایزۀ اسکار، گلدن گلوب و بفتا شد.

    هپبورن رکورد دار دریافت سه جایزۀ بفتا جهت برترین بازیگر زن انگلیسی در نقش اول بود. او به پاس حرفۀ بازیگری اش جایزۀ یک عمر دستاورد بفتا، جایزۀ سسیل بی دیمیل گلدن گلوب، جایزۀ یک عمر دستاورد صنف بازیگران فیلم و جایزۀ ویژۀ تونی را دریافت کرد. او یکی از معدود کسانی بود که هر چهار جایزۀ اسکار، امی، گرمی و تونی را دریافت کرده اند.

    هر چه از زندگی هپبورن گذشت، در فیلمهای کمتری بازی کرد و اکثر عمرش را وقف فعالیت در یونیسف کرد. او از سال ۱۹۵۴ با این شرکت همکاری داشت و سپس بین سال هاي ۱۹۸۸ تا ۱۹۹۲ در بعضی از فقیر ترین جوامع آفریقا، آمریکای جنوبی و آسیا کار کرد. وی در دسامبر ۱۹۹۲، به پاس فعالیت بعنوان سفیر حسن نیت یونیسف،

    نشان ریاست جمهوری آزادی را دریافت کرد. هپبورن، یک ماه بعد، در سن ۶۳ سالگی در منزل اش در سوئیس، از مریضی سرطان آپاندیس در گذشت.

    هپبورن در سپتامبر ۱۹۵۴با مل فرر ازدواج کردند. پسر آن ها، ارزش هپبورن فرر در ژوئیۀ ۱۹۶۰ به دنیا آمد. این زوج بعد از ۱۴ سال زندگی، در دسامبر ۱۹۶۸ طلاق گرفتند. دومین همسر هپبورن ، آندره دوتی روانپزشک ایتالیایی بود. انها در ژانویۀ ۱۹۶۹ ازدواج کردند و پسرشان لوکا در فوریۀ ۱۹۷۰ به دنیا آمد.

    ازدواج دوتی و هپبورن سیزده سال طول کشید و در سال ۱۹۸۲ به طلاق منتهی شد. هپبورن از سال ۱۹۸۰ تا وقت مرگش با بازیگر هلندی، رابرت ولدرز، ارتباط داشت. او در سال ۱۹۸۹، نُه سالی راکه با ولدرز به سر برد، شادترین سال هاي زندگی خود نامید. دارایی خالص آدری هپبورن ۱۰۰ میلیون دلار برآورد شده است هست.

    پاپی دلوین ۳۱ ساله شد

    پاپی آنجلا دلوین «Poppy Delevingne» مدل انگلیسی زادۀ ۳ مه ۱۹۸۶ هست. دلوین یکی از سه دختر چارلز همر دلوین و پاندورا آن دلوین هست. او در بلگریویای لندن بزرگ شده است و به مدرسۀ بیدیلز رفته هست. او خواهر کارا دلوین، مدل و بازیگر، هست.

    دلوین در اکتبر ۲۰۱۲ با جیمز کوک نامزد شد. آن ها در مه ۲۰۱۴ ازدواج کردند. دلوین به وسیله سارا دوکاس، بنیانگذار آژانس مدلینگ استورم در ۲۰۰۸ کشف شد. او مدل برند هایي مثل شیاتزی چِن، لورا اشلی، آنیا هیندمارچ، آلبرتا فرتی و باربری بوده و جهت برند هایي مثل جولین مک دونالد رژه رفته و با عکاسانی مثل تری ریچاردسون کار کرده هست.

    او که چشم مارک جیکوبز طراح را گرفته بود، در ۲۰۱۲ چهرۀ برند لویی ویتون جهت کلکسیون تابستان ۲۰۱۲ شد. دلوین سفیر جوان شورای مد بریتانیا و سفیر برند شنل هست. دارایی خالص پاپی دلوین ۱٫۵ میلیون دلار برآورد شده است هست.

    کریستینا هندریکس ۴۲ ساله شد

    کریستینا رنی هندریکس «Christina Hendricks»، زادۀ ۳ مه ۱۹۷۵، بازیگر انگلیسی هست. او اکثر با نقش جون هالووی در درام تلویزیونی «مردان مَد» مشهور است که جهت آن نامزد دریافت شش جایزۀ امی شد. بر زمینه نظر سنجی مجلۀ اسکوایر از خواننده هاي زن، هندریکس خوشگل ترین زن دنیا نام گرفت. در سال ۲۰۱۲ نیز همین مجله او را بعنوان خوش صورت ترین زن آمریکایی گزینه کرد.

    فیلمهای مهم هندریکس عبارتند از «بران» «۲۰۱۱»، «جیب خد» «۲۰۱۴» و «رودخانۀ گم شده» «۲۰۱۴». او در حال حاضر در نقش سلین/چیر در کمدی «دورانی دیگر» و در نقش ترودی در درام تلویزیونی «هَپ و لئونارد» بازی میکند. وی همین طور در حال بازی در فیلم رمزآلود «خانۀ کج» بر زمینه رمان آگاتا کریستی به همین نام هست. فیلمبرداری فیلم از سپتامبر ۲۰۱۶ شروع شده است و هنوز وقت پخش آن مشخص نشده هست.

    هندریکس در اصل بلوند است و از سن ۱۰ سالگی با الهام از آنه شرلی قهرمان کتاب آنه از گرین گیبلز شروع به قرمز کردن مو هاي خود کرد. او مثل شخصیت جون در «مردان مد» اکاردئون می نوازد. هندریکس در اکتبر ۲۰۰۹ با جفری آرِند ازدواج کرد. او درمصاحبه ها گفته است که او و همسرش قصد فرزند دار شدن ندارند. دارایی خالص کریستینا هندریکس ۸ میلیون دلار برآورد شده است هست.

    دواین جانسون ۴۵ ساله شد

    دواِین داگلاس جانسون «Dwayne Johnson»، زادۀ ۲ مه ۱۹۷۲، که به “راک” هم مشهور هست، بازیگر، تهیه کننده، خواننده و کشتی گیر حرفه اي آمریکایی هست. جانسون که در کالیفرنیا به دنیا آمد و در نیوزیلند و ایالت هاي هاوایی و پنسیلوانیای ایالات امریکا بزرگ شد، بازیکن فوتبال دانشگاه میامی بود و در آنجا برندۀ قهرمانی ملی

    در تیم فوتبال میامی هاریکینز ۱۹۹۱ شد. سپس جهت کالگری استمپیدرز در لیگ فوتبال کانادا بازی کرد و دو ماه مانده به فصل ۱۹۹۵ از تیم خارج شد. اینکار باعث شد او مثل پدربزرگش، پیتر مایویا، و پدرش راکی جانسون، که تابعیت کانادایی خود را نیز از آن ها به ارث برده هست، کشتی گیر حرفه اي شود.

    جانسون که همین حالا قراردادی پاره وقت با WWE دارد، از ۱۹۹۶ تا ۲۰۰۴، شهرت فراگیری در فدراسیون جهانی کشتی «WWF» پیدا کرد؛ او چهرۀ مهم در دوران نگرش این کمپانی بود و نخستین کشتی گیر نسل سومی در تاریخ این کمپانی به شمار می رفت. او از سال ۲۰۱۱ به صورت پاره وقت به کشتی جهت WWE بازگشت

    و به حضور پراکنده در میادین کشتی این کمپانی ادامه داد. او در فدراسیون جهانی کشتی ۱۷ قهرمانی دارد، از جمله ۱۰ قهرمانی جهان، با هشت بار پیروزی در بازی هاي قهرمانی WWF/WWE «هفتمین پیروزی قهرمانی بلامنازع WWE محسوب می شد» و دو بار پیروزی در مسابقه های قهرمانی جهان/ .WCWاو دو بار برندۀ بازی هاي قهرمانی بین المللی WWF و پنج بار قهرمان بازی هاي قهرمانی تیم منتخب WWF شد.

    وی ششمین قهرمان دارای تاج سه گانه در تاریخ WWE و برندۀ رویال رامبل ۲۰۰۰ هست. او به عقیدۀ بسیاری، یکی از بزرگترین کشتی گیران حرفه اي تمام وقت ها محسوب میشود.اتوبیوگرافی جانسون با نام «راک میگوید …»، با همکاری جو لیدن در سال ۲۰۰۰ منتشر شد. این کتاب در ردیف اول لیست کتاب هاي پر فروش نیویورک تایمز قرار گرفت

    و ۲۰ هفته در این لیست باقی ماند و ۷۲۰۰۰۰ جلد تنها در نسخۀ گالینگور فروخت. جانسون در سال ۲۰۰۲، در فیلم «پادشاه عقرب» نخستین نقش اول خود را به دست آورد. جهت این نقش به او ۵٫۵ میلیون دلار ایالات امریکا پرداخته شد، مبلغی که جهت بازیگری در نخستین نقش مهم بی سابقه بود. از آن به بعد در فیلمهای بسیاری بازی کرد و توانایی اش در تمدید حق امتیاز فیلم ها مشهور شد.

    یکی از برجسته ترین نقش هاي او لوک هابز در سری فیلمهای «سریع و خشمگین» است که تازه ترین قسمت آن «سرنوشت خشمگین» در آوریل ۲۰۱۷ به نمایش در آمد. او مسابقۀ تلویزیونی «قهرمان» را تهیه و اجرا کرد و از آن به بعد به تهیۀ سریالهای تلویزیونی و فیلمهای سینمایی به وسیله شرکت تهیۀ فیلمش با نام سِوِن باکس پروداکشنز ادامه داد

    و خود نیز در آن ها بازی کرد. فوربز در سال ۲۰۱۳، جانسون را در ردیف ۲۵ لیست ۱۰۰ نفرۀ قدرتمند ترین افراد مشهور قرار داد. او پر درآمدترین بازیگر سال ۲۰۱۶ بود. در همان سال، تایم او را یکی از ۱۰۰ نفر تأثیرگذارترین افراد دنیا نامید. در سال ۲۰۱۵، مجلۀ بدنسازی “ماسل اند فیتنس” به جانسون لقب “مرد قرن” داد.

    فیلم اکشن کمدی «گارد ساحلی» در مه ۲۰۱۷، فیلم فانتزی «جومانجی: به جنگل خوش آمدید» در دسامبر ۲۰۱۷ و اکشن هیولایی «وحشی گری» با بازی جانسون، در آوریل ۲۰۱۸ به نمایش درخواهند آمد. جانسون در ۳ مه ۱۹۹۷ با دنی گارسیا ازدواج کرد. دختر انها، سیمون الکساندرا، در آگوست ۲۰۰۱ به دنیا آمد.

    در ژوئن ۲۰۰۷، انها اعلام کردند که دوستانه طلاق گرفته اند و قصد دارند به دوستی ارزش ادامه دهند. بعد از طلاق، جانسون با لورن هاشین وارد ارتباط شد. دختر انها، جاسمین، در دسامبر ۲۰۱۵ به دنیا آمد. دارایی خالص دواین جانسون ۱۹۰ میلیون دلار برآورد شده است هست.

    جیمی دورنان ۳۵ ساله شد

    جیمز “جِیمی” «Jamie Dornan» دورنان، زادۀ ۱ مه ۱۹۸۲، بازیگر، مدل و موسیقیدان اهل ایرلند شمالی هست. او در فیلم «ماری آنتوانت» «۲۰۰۶» ساختۀ سوفیا کاپولا نقش اکسل فون فرزن، در سریال «روزی روزگاری» نقش کلانتر گراهام هامبرت، در سریال جنایی «سقوط» نقش قاتل زنجیره اي به نام پل اسپکتور و در فیلم دنباله دار «پنجاه طیف خاکستری» «۲۰۱۵-» نقش کریستین گرِي را نقش بازی کرده هست.

    دورنان در فیلم درام «آشفته» نقش اول را بر عهده دارد که در سال ۲۰۱۷ به نمایش در خواهد آمد. «پنجاه طیف آزاد شده» نیز در سال ۲۰۱۸ پخش خواهد شد. او همین حالا در حال بازی در نقش ویل اسکارلت در فیلم اکشن ماجراجویی «رابین هود» است که در ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد.

    دورنان از ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۵ با کیرا نایتلی ارتباط داشت. در آوریل ۲۰۱۳ با بازیگر و خواننده و توانه سرای انگلیسی املیا وارنر ازدواج کرد. آن ها در نوامبر ۲۰۱۳ صاحب دختری به نام دالسی شدند و دختر دومشان اِلوا نیز در سال ۲۰۱۶ به دنیا آمد. دارایی خالص جیمی دورنان ۳ میلیون دلار برآورد شده است هست.

    هنری کاویل ۳۴ ساله شد

    هنری ویلیام دالگلیش کاویل «Henry Cavill» بازیگر انگلیسی زادۀ ۵ مه ۱۹۸۳ هست. کاویل حرفۀ خود را با بازی در اقتباس سینمایی «کنت مونت کریستو» «۲۰۰۲» و «من قلعه را تسخیر می کنم» «۲۰۰۳» شروع کرد. بعد ها در نقش هاي کوچک و فرعی در سریالهای تلویزیونی مثل «اسرار بازرس لینلی»، «قتل هاي میدسامر»

    و «تودورها» «۱۰-۲۰۰۷» ظاهر شد و سپس در فیلمهای هالیوودی مثل «تریستان و ایزولد» «۲۰۰۶»، «غبار ستاره» «۲۰۰۷»، «نهر خون» «۲۰۰۹» و «فناناپذیران» «۲۰۱۱» نقش آفرینی کرد.

    کاویل در نقش چارلز براندون، نخستین دوک سافک در سریال تلویزیونی «تودورها» درخشید و در سال ۲۰۰۸ سخنگوی رسمی دانهیل مردانه شد. کاویل شهرت جهانی را با بازی در نقش مهم سوپرمن به دست آورد؛ او نخستین بار این نقش را در فیلم رباتی «مردی از پولاد» «۲۰۱۳» بازی کرد که پرفروش ترین فیلم سوپرمنی تمام وقت ها بود

    تا اینکه در سال ۲۰۱۶ «بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت» به نمایش درآمد، اثری که پرفروش ترین فیلم او تا آن وقت بود. او در ۲۰۱۵، در فیلم جاسوسی «مردی از یو ان سی ال اي» با آرمی همِر هم بازی شد. در فیلم «قلعۀ شنی» «۲۰۱۷»، دربارۀ جنگ عراق، نقش یک سروان آمریکایی را بازی می کند.

    او در فیلم ابر قهرمانی «لیگ عدالت» نقش سوپرمن را تکرار کرده هست. این فیلم در نوامبر ۲۰۱۷ پخش خواهد شد. فیلم روانشناختی «فراخوانده» و اکشن جاسوسی «مأموریت: غیرممکن ۶» نیز در سال ۲۰۱۸ به نمایش در خواهند آمد. کاویل با الن ویتکر، اسب سوار رشتۀ پرش با اسب انگلیسی، نامزد کرد؛ ولی در ۲۰۱۲ از هم جدا شدند. دارایی خالص هنری کاویل ۱۴ میلیون دلار برآورد شده است هست.

    جورج کلونی ۵۶ ساله شد

    جورج تیموتی کلونی «George Clooney»، زادۀ ۶ مه ۱۹۶۱، بازیگر، فیلم ساز، فعال اجتماعی و بشردوست آمریکایی هست. او سه جایزۀ گلدن گلوب جهت بازیگری و دو جایزۀ اسکار، یکی جهت بازی در «سیریانا» «۲۰۰۶» و دیگری جهت تهیه کنندگی «آرگو» «۲۰۱۲»، دریافت کرده هست.

    کلونی بازی درتلویزیون را در ۱۹۷۸ شروع کرد و بعد ها با بازی در نقش دکتر داگ راس در درام پزشکی طولانی «بخش فوریت هاي پزشکی» از ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۹، به شهرت گسترده رسید و دو بار نامزد دریافت جایزۀ امی ساعت پربیننده شد. در وقت کار در این سریال، نقش هاي اول بسیاری به او توصیه شد،

    از جمله در فیلم ابر قهرمانی «بتمن و رابین» «۱۹۹۷» و کمدی جنایی «خارج از دید» «۱۹۹۸» که در آن جهت نخستین بار با استیون سودربرگ کار کرد و از آن به بعد جهت مدت هاي طولانی با هم همکاری کردند. در سال ۱۹۹۹، او نقش اول فیلم «سه پادشاه» را بر عهده گرفت؛ این فیلم هجویه اي بود بر جنگ در دوران جنگ خلیج که از آن بسیار استقبال شد.

    کلونی در سال ۲۰۰۱، با پخش بزرگترین موفقیت تجاری اش، بازسازی کمدی دزدی «۱۱ یار اوشن»، نخستین قسمت یک سه گانه، شهرت بیشتری پیدا کرد. یک سال بعد او جهت نخستین بار کارگردانی را با فیلم کمدی جاسوسی زندگینامه اي «اعترافات یک ذهن خطرناک» تجربه کرد و از آن به بعد درام تاریخی «شب به خیر و پیروز باشید» «۲۰۰۵»،

    کمدی ورزشی «کلاه چرمی ها» «۲۰۰۸»، درام سیاسی «نیمۀ ماه مارس» «۲۰۱۱» و فیلم جنگی «مردان بناهای یادبود» «۲۰۱۴» را کارگردانی کرد.کلونی جهت بازی در تریلر خاور میانه اي «سیریانا» «۲۰۰۵» برندۀ اسکار برترین بازیگر نقش مکمل شد و جهت تریلر حقوقی «مایکل کلیتون» «۲۰۰۷» و درام هاي کمدی «بالا در آسمان»

    و «زادگان» «۲۰۱۱» نامزد جایزۀ برترین بازیگر شد. در سال ۲۰۱۳، کلونی اسکار برترین فیلم را جهت تهیه کنندگی تریلر سیاسی «آرگو» دریافت کرد. وی تنها بازیگری است که در شش بخش گوناگون نامزد دریافت اسکار شده است هست.

    کلونی در سال ۲۰۰۹، از سوی مجلۀ تایم بعنوان یکی از “تأثیرگذر ترین افراد جهان” در لیست تایم ۱۰۰ قرار گرفت. او همین طور به علت فعالیت هاي سیاسی اش مورد دقت است و از ۳۱ ژانویۀ ۲۰۰۸، بعنوان یکی ازپیام آوران صلح شرکت ملل خدمت میکند. کار هاي بشر دوستانۀ وی مشمول بر حمایت از یافتن راه حلی جهت نبرد دارفور،

    جمع آوری کمک جهت زلزلۀ ۲۰۱۰ هائیتی، به رسمیت شناختن نسل کشی در ارمنستان، سونامی ۲۰۰۴ و قربانیان ۱۱ سپتامبر و خلق مستند هایي مثل «شن و اندوه» جهت آگاهی بخشی در مورد بحران هاي بین المللی هست. او همین طور عضو شورای روابط خارجی هست.

    کلونی در سال ۱۹۸۹ با بازیگر آمریکایی، تالیا بالسام، ازدواج کرد. آن ها در ۱۹۹۳ از هم جدا شدند. وی در آوریل ۲۰۱۴ با وکیل حقوق بشر لبنانی انگلیسی، امل علم الدین، نامزد شد. آن ها در سپتامبر ۲۰۱۴ به طور رسمی ازدواج کردند. در فوریۀ ۲۰۱۷، گزارش شد که کلونی و علم الدین منتظر تولد فرزندان دوقلوی خود میباشند. دارایی خالص جورج کلونی ۲۵۰ میلیون دلار برآورد شده است هست.

    ۷ می، زاد روز گری کوپر

    گری کوپر «Gary Cooper» با نام مهم فرانک جیمز کوپر، زادۀ ۷ مه ۱۹۰۱ و در قبل به تاریخ ۱۳ مه ۱۹۶۱، بازیگر آمریکایی بود که به سبک بازیگری طبیعی و اصیل شهرت داشت. زندگی حرفه اي او ۳۵ سال، از ۱۹۲۵ تا ۱۹۶۰، طول کشید و مشمول بر نقش مهم ۸۴ فیلم سینمایی می شد. او از آخر دورۀ فیلم صامت تا آخر دوران طلایی کلاسیک هالیوود

    از ستاره هاي مهم سینما بود. شخصیت او در فیلم ها هم جهت زنان و هم جهت مردان قشنگ بود و گسترۀ بازی او نقش هایي در بیشترین ژانر هاي مهم فیلم را در بر می گرفت. توانایی کوپر در منعکس کردن شخصیت خودش بر شخصیت هایي که بازی میکرد به او کمک میکرد تا روی پرده اصیل و طبیعی ظاهر شود. شخصیت سینمایی که او در طول دوران فعالیتش حفظ کرده بود، معرف قهرمان آرمانی آمریکایی بود.

    کوپر کار خود را با سیاهی لشکری و بدلکاری شروع کرد، ولی خیلی سریع به بازی در نقش هاي مهم دست یافت. او بعد از تثبیت خود بعنوان یک قهرمان وسترن در نخستین فیلمهای صامتش، در سال ۱۹۲۹، با نخستین فیلم صدادار خود، «ویرجینیایی» به ستارۀ سینما تبدیل شد. در ابتدای سال هاي ۱۹۳۰، او عکس قهرمانی

    خود را به شخصیت هاي محتاط تر در فیلمهای ماجراجویی و درام هایي مثل «وداع با اسلحه» «۱۹۳۲» و «زندگی یک نیزه دار بنگال» «۱۹۳۵» گسترش داد. کوپر در بحبوحه دوران حرفه اي اش، در فیلم هایي مثل «آقای دیدز به شهر می رود» «۱۹۳۶»، «ملاقات با جان دو» «۱۹۴۱»، «گروهبان یورک» «۱۹۴۱»، «غرور یانکی ها» «۱۹۴۲» و «زنگ ها جهت که به صدا در می آیند» «۱۹۴۳»، نوع جدیدی از قهرمان را به عکس کشید؛ قهرمانی از جنس مرد معمولی.

    او در سال هاي بعد از جنگ، در فیلم هایي مثل «سرچشمه» «۱۹۴۹» و «نیمروز» «۱۹۵۲» نقش شخصیت هایي پخته تر و در تضاد با دنیا را بازی میکرد. کوپر در آخرین فیلم هایش در نقش شخصیت هاي غیر خشونت آمیز به دنبال رستگاری ظاهر شد: «ترغیب دوستانه» «۱۹۵۶» و «مرد غربی» «۱۹۵۸».

    کوپر جهت بازی در فیلمهای «گروهبان یورک» و «نیمروز» جایزۀ اسکار برترین بازیگر مرد شد. وی همین طور در سال ۱۹۶۱ به پاس دست آورد هاي حرفه اي اش جایزۀ افتخاری اسکار دریافت کرد. او جهت ۲۳ سال پیاپی یکی از شخصیت هاي برتر فیلم ها و به مدت هجده سال یکی از پول ساز ترین ستاره هاي هالیوود بود. انستیتوی فیلم کشور آمریکا کوپر را در ردیف یازدهم لیست ۲۵ نفری بزرگترین ستاره هاي مرد سینمای کلاسیک هالیوود قرار داده هست.

    کوپر در سال ۱۹۳۳ با ورونیکا بالف ازدواج کرد. انها صاحب یک دختر شدند. زندگی آن ها با یک جدایی سه ساله به علت رابطۀ عاشقانۀ کوپر با پاتریشیا نیل بازیگر متوقف شد. کوپر در سال ۱۹۵۱ خانواده اش را ترک کرد و بعد از سه سال در ۱۹۵۳ به منزل بازگشت. او و همسرش چند ماه بعد از بازگشت او در نوامبر ۱۹۵۴ دوباره با هم آشتی کردند. 

    انریکه ایگلسیاس ۴۲ ساله شد

    انریکه میگل ایگلسیاس پرِایسلر «Enrique Iglesias»، زادۀ ۸ مه ۱۹۷۵، خواننده، ترانه سرا، بازیگر و تهیه کنندۀ موسیقی اسپانیایی هست. بسیاری او را سلطان پاپ لاتین میدانند. ایگلسیاس کار خود را در میانۀ سال هاي ۱۹۹۰، با نام انریکه ماتینِز شروع کرد. او بعد ها با نام انریکه ایگلسیاس به فعالیت ادامه داد و به یکی از بزرگترین ستاره هاي آمریکای لاتین و بازار اسپانیایی زبان در ایالات متحده تبدیل شد.

    با عوض کردن هزاره، او عبوری پیروز به بازار مهم داشت و قراردادی چند آلبومی با گروه موسیقی یونیورسال به مبلغ ۶۸ میلیون دلار کشور آمریکا بست؛ قراردادی با یونیورسال موزیک لاتین جهت انتشار مجموعه هاي اسپانیایی او و اینترسکوپ ریکوردز جهت انتشار مجموعه هاي انگلیس اش.

    در سال ۲۰۱۰، از اینترسکوپ جدا شد و با ریپابلیک ریکوردز قراردادی جهت انتشار مجموعه هاي چند زبانه اش بست. ایگلسیاس در سال ۲۰۱۵، بعد از یک دهه همکاری با گروه موسیقی یونیورسال از این گروه جدا شد و با سونی میوزیک قرارداد بست.

    ایگلسیاس با فروش بیش از ۱۵۹ میلیون نسخه در تمام جهان، به یکی از پر فروش ترین بازیگران و صورت های معروف اسپانیایی تا به این وقت تبدیل شده است هست. او بیش از ۱۵۰ موزیک پیروز در تمام جدول هاي بیلبورد به ثبت رسانده هست. او پنج تک موزیک برتر، از جمله دو موزیک شماره یک در بیلبورد ۱۰۰ داشته

    و رکورد ساخت ۲۷ تک موزیک اسپانیایی شماره یک در لیست ترک هاي برتر لاتین را حفظ کرده هست. او همین طور رکورد دار بیشترین موزیک هاي برتر و طولانی ترین حضور در موزیک شماره یک این جدول هست.

    ایگلسیاس در جدول موزیک هاي رقص بیلبورد نیز ۱۴ موزیک شماره یک دارد، اکثر از هر خوانندۀ مرد دیگر. او در آخر سال ۲۰۰۱، ارتباط با آنا کورنیکووای تنیس باز را اغاز کرد. بنا به گزارش ها، آن ها در اکتبر ۲۰۱۳ از هم جدا شدند، ولی بعد دوباره با هم آشتی کردند. دارایی خالص انریکه ایگلسیاس ۱۰۰ میلیون دلار برآورد شده است هست.

    استیون امل ۳۶ ساله شد

    استیفن آدام امل «Stephen Amell» بازیگر کانادایی زادۀ ۸ مه ۱۹۸۱ هست. او با بازی در نقش الیور کویین/کماندار سبز در سریال «کماندار» و کیسی جونز در «لاک پشت هاي نینجای نوجوان جهش یافته: بیرون از سایه ها» آشنا شده است هست. امل در دسامبر ۲۰۰۷ با همسر اولش کارولین لارنس ازدواج کرد.

    بعد از جدایی از او، در دسامبر ۲۰۱۲ با کاساندرا جین، بازیگر و مدل آمریکایی ازدواج کرد. این زوج دختری به نام ماوی دارند که در سال ۲۰۱۳ به دنیا آمد. دارایی خالص استیون امل ۲٫۵ میلیون دلار برآورد شده است هست.
    بونو ۵۷ ساله شد

    پل دیوید هیوسن که با نام هنری اش، بونو «Bono» آشنا می شود، خواننده و ترانه سرا، موسیقیدان، سرمایه گذار، بازرگان و بشردوست ایرلندی است که در ۱۰ مه ۱۹۶۰ به دنیا آمد. او اکثر بعنوان خوانندۀ مهم و ترانه سرای مهم گروه راک U2 آشنا شده است هست.

    بونو در دوبلین ایرلند به دنیا آمد و بزرگ شد. او در مدرسۀ جامع ماونت تمپل تحصیل کرد، جایی که با همسر آینده اش، آلیسون استوارت و دوستانش در گروه U2 آشنا شد. بونو به پشتوانۀ سبک آوازی رسا و ژست ها و ترانه هاي پر آب و تابش، خود را بعنوان خوانندۀ مهم مشتاق گروه جا انداخت.

    شعر هاي او به داشتن مضامین اجتماعی و سیاسی و عکس سازی مذهبی برگرفته از اعتقادات او آشنا می شوند. در نخستین سال هاي فعالیت گروه U2، شعر هاي بونو به لحن سرکش و معنوی این گروه کمک کرد. هم چنان که گروه پخته تر می شد، شعر هاي او اکثر از تجربیات یکسان او و اعضای گروه الهام می گرفت. بونو، بعنوان عضو این گروه، ۲۲ جایزۀ گرمی دریافت کرده و به تالار مشاهیر راک اند رول راه یافته هست.

    بونو شهرت گسترده اي در فعالیت جهت امور مربوط به عدالت اجتماعی، چه از طریق گروه U2 و چه به صورت انفرادی، دارد. او به خاص در مبارزات مربوط به آفریقا فعال است و یکی از بنیانگذاران شرکت هاي غیر انتفاعی دیتا، ایدان، وان کمپین و پروداکت رِد هست. به دنبال این اهداف، او در کنسرت هاي خیریه شرکت و با سیاستمداران بانفوذ دیدار کرده هست.

    او به علت فعالیت هاي اجتماعی و عضویت در گروه U2 تحسین شده است هست. او از الیزابت دوم، ملکۀ انگلستان، به پاس “خدمت به صنعت موسیقی و کارهای بشردوستانه اش” لقب شوالیۀ افتخاری دریافت کرده و رتبۀ فرماندۀ هنرها و ادبیات فرانسه را نیز به دست اورده هست. بونو در سال ۲۰۰۵، از سوی مجلۀ تایم یکی از اشخاص سال نام گرفت.

    او در کنار فعالیت در گروه، با بازیگران و صورت های معروف بسیاری کار کرده هست. او با هم گروهی خود، اِج، در چندین پروژه، از جمله ترانه هایي جهت روی اوربیسون و تینا ترنر، موزیک هایي جهت «مرد عنکبوتی: خاموش کردن تاریکی» و اقتباس تئاتری از «پرتقال کوکی» و نوسازی هتل کلارنس در دوبلین، همکاری کرد. بونو با آلیسون هیوسن «استوارت» ازدواج کرده هست.

    انها چهار فرزند دارند: دختر ها جردن و ممفیس ایو و پسرها ایلایجا باب پاتریشس گاگی و جان آبراهام. دارایی خالص بونو ۲٫۱ میلیارد دلار برآورد شده است هست.

    واژه های کلیدی: قهرمانی جهان | دواین جانسون | نامزد اسکار | آدری هپبورن | ۱۰۰ میلیون | بیلبورد | بازیگری | انگلیسی | بازیگران | دریافت | بازیگر

    عکس+ جشن تولد جهت ستاره های مشهور دنیا

    عکس+ جشن تولد جهت ستاره های مشهور دنیا

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • کتاب های پزشکی مولکولی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو
  • چاپ کتاب لاتین
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار