کامیابی تنها در این است که بتوانی زندگی را به شیوه خودسپری کنی.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » گالری عکس » عکس های ترول و خنده دار » بیوگرافی و زندگی شخصی آزاده صمدی بازیگر ایرانی

    بیوگرافی و زندگی شخصی آزاده صمدی بازیگر ایرانی

    آزاده صمدی در دورهمی | جشنواره فیلم | آزاده صمدی | کارگردانی | جشنواره | بازیگری | بیوگرافی | بازیگران | داستان | بازیگر | ایرانی

    بیوگرافی و زندگی شخصی آزاده صمدی بازیگر ایرانی

    بیوگرافی و زندگی شخصی آزاده صمدی بازیگر ایرانی 

    آزاده صمدی بازیگر سینما و تلویزیون سینمای کشور کشور عزیزمان ایران است که گزیده کار می کند و نقش هاي متفاوتی را از وی دیده ایم، او با معروف ترین کارگردان هاي سینمای کشور کشور عزیزمان ایران کار کرده هست. نام : آزاده

    بیوگرافی

    بیوگرافی و زندگی شخصی آزاده صمدی بازیگر ایرانی

    نام خانوادگی : صمدی
    تاریخ تولد : ۱۷ دی ۱۳۵۷

    عبارات مهم : آزاده صمدی در دورهمی – جشنواره فیلم
    محل تولد : لاهیجان
    همسر : هومن سیدی جدا شده است از «۱۳۸۵–۱۳۹۲»
    پیشه : بازیگر

    آزاده صمدی «متولد ۱۷ دی ۱۳۵۷ در لاهیجان» بازیگر تئاتر و تلویزیون ایرانی هست. صمدی با بازی در آلبوم تلویزیونی راه بی آخر به شهرت رسید.

    آزاده صمدی در دورهمی | جشنواره فیلم | آزاده صمدی | کارگردانی | جشنواره | بازیگری | بیوگرافی | بازیگران | داستان | بازیگر | ایرانی

    او بعد از گذراندن دوره کارشناسی تئاتر در دانشگاه سوره، دوره کلاس هاي بازیگری کارنامه «با مدیریت پرویز پرستویی» گذراند. در تئاتر «بی شیر و شکر» حمید امجد ایفای نقش کرد.وی بعد از تئاتر «بی شیر و شکر» در تله تئاتر «دریاروندگان» محمد عاقبتی بازی و بعد از مدتی جهت بازی در سریال تلویزیونی «راه بی پایان» با کارگردانی همایون اسعدیان گزینه شد.

    وی در فیلم کوتاه «۳۵ متری سطح آب» و «دندان آبی» با کارگردانی هومن سیدی و «هیچ کس با هیچ کس سخن نمی گوید» نیز نقش بازی کرده هست.

    ازدواج آزاده صمدی با هومن سیدی

    بیوگرافی و زندگی شخصی آزاده صمدی بازیگر ایرانی

    هومن سیدی بازیگر و کارگردان مشهور اصالتی از خته شمال دارد متولد شهر رشت است و آزاده صمدی نیز اصالتی شمالی و متولد شهر لاهیجان است . آزاده در سال ۱۳۸۵ با هومن سیدی ازدواج کرد و در سال ۱۳۹۲ از وی طلاق گرفت.

    این دو بازیگر معروف در سال ۱۳۸۶ بعد از بازیگری در سریال راه بی آخر به یکدیگر علاقه مند شدند و در همان سال تصمیم به ازدواج گرفتند . ازدواج انها پر سر صدا برگزا شد و تعداد زیادی از مجله هاي روز آن وقت تیتر اول خبر انها ازدواج هومن سیدی و آزاده صمدی بود .

    تائید طلاق آزاده صمدی از طرف همسرش

    آزاده صمدی در دورهمی | جشنواره فیلم | آزاده صمدی | کارگردانی | جشنواره | بازیگری | بیوگرافی | بازیگران | داستان | بازیگر | ایرانی

    زندگی همه ي ما انسان هاي دارای یکسری موالفه هایي است که دوست داریم در یک حیطه اي از پشت پرده هاي حریم شخصی خود باقی بماند ولی از اینکه این چنین دل سوزانه حواشی زندگیم را به تن میخرید دوست داشتم خبری را بین شما طرفداران گرامی منتشر کنم . نزدیک به یک سالی است که از سرکار زن آزاده صمدی جدا شده است ام .

    خواهشی که از شما دارم عنوان متاسفیم , آیا ؟ , باب گفتگو , اضهار نظر و … مختومه گردد و در آخر جهت همه ي شما دوستداران عزیز آرزوی سلامت می کنم .

    بیوگرافی و زندگی شخصی آزاده صمدی بازیگر ایرانی

    زوجی خوشبخت که زندگی مشترکشان آخر یافت

    خیلی از مخاطبان تلویزیون آزاده صمدی و هومن سیدی را با سریال پرطرفدار “راه بی پایان” شناختند. انها با وجود اینکه پیش از آن سریال هم نقش آفرینی هایي داشتند ولی با پخش این سریال بود بر سر زبان ها افتادند.جدای از داستان سریال و شاخصه هایي که نقش این دو داشت خبر ازدواج آن ها نیز علت دیگری جهت این مطرح شدن بود.

    صمدی وسیدی در این سالها همکاری هاي یکسان زیادی با هم داشتند. آزاده در سال ۹۱ در فیلم همسرش “آفریقا” بازی کرد و با اینکه این فیلم نخستین تجربه رسمی سیدی در اساس کارگردانی بود خیلی مورد دقت قرار گرفت.
    آزاده صمدی در فیلم آفریقا

    آفریقا نام فیلمی ایرانی به کارگردانی هومن سیدی هست، که در سال ۱۳۸۹ ساخته و در اواخر سال ۱۳۹۱ در شبکه نمایش خانگی توزیع شد. هومن سیدی بعد از ساخت شش فیلم کوتاه نخستین فیلم بلند خود را با نام آفریقا جلوی دوربین برد. وی برنده دیپلم افتخار برترین بازیگر نقش اول زن «بخش آثار ویدیویی» از بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر جهت فیلم آفریقا شد.

    فیلم آفریقا

    آزاده صمدی در فیلم طبقهٔ حساس
    طبقهٔ حساس فیلمی کمدی به کارگردانی کمال تبریزی و محصول سال ۱۳۹۲ هست. این فیلم به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی و فیلمنامه نویسی پیمان قاسم خانی می باشد. رضا عطاران جهت این فیلم گروه تحریریه سایت بلورین نقش اول مرد را در سی و دومین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد.

    آزاده صمدی در فیلم ارغوان

    ارغوان فیلمی به کارگردانی و نویسندگی امید بنکدار و کیوان علیمحمدی محصول سال ۱۳۹۳ هست.این فیلم داستان یک زن و مرد است که در شب فوت یک موزیسین مشهور، برخورد اتفاقی ارزش روی قبل و آینده هر دوی آن ها تاثیر میگذارد.

    آزاده صمدی در فیلم ۵۰ کیلو آلبالو
    ۵۰ کیلو آلبالو فیلمی به کارگردانی مانی واقعی، نویسندگی فرهاد توحیدی و مانی واقعی و تهیه کنندگی مصطفی شایسته و محمد شایسته محصول سال ۱۳۹۴ هست.این فیلم که از نوروز ۱۳۹۵ در سینماهای استان تهران به نمایش درآمد و بیش از ۱۳ میلیارد تومان فروش داشت «پس از فیلمهای «فروشنده» و «من سالوادور نیستم» سومین فیلم پرفروش سال بود.

    فیلم ۵۰ کیلو آلبالو

    آزاده صمدی در فیلم مفید، بد، جلف
    مفید، بد، جلف فیلمی در ژانر کمدی به کارگردانی پیمان قاسم خانی و تهیه کنندگی محسن چگینی و عبدالله اسکندری محصول سال ۱۳۹۴ هست. فیلم برداری این اثر در زمستان ۱۳۹۴ انجام شد و نخستین بار در بهمن ۱۳۹۵ در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر بنمایش درآمد.این فیلم از تاریخ ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ در سینماهای کشور عزیزمان ایران پخش شده است هست. در نظرسنجی سایت پارس ناز این فیلم به عنوان برترین فیلم نوروز ۱۳۹۶ گزینش شد.

    فیلم مفید، بد، جلف

    آزاده صمدی در سریال راه بی پایان
    راه بی آخر نام آلبوم اي تلویزیونی ساخت کشور عزیزمان ایران است که در بهار ۱۳۸۶ از شبکه سوم سیما به نمایش درآمده هست. نام این آلبوم در وقت ساخت بوی گندم بود که در هنگام پخش به راه بی آخر عوض کردن نام داد. تاکنون این سریال توانسته است بیشترین درصد رضایت مندی مخاطبان «۹۱/۱ درصد» را از آن خود کند آزاده در این فیلم با همسر سابقش همبازی بود.

    سریال راه بی پایان

    آزاده صمدی در سریال انقلاب جذاب
    آزاده صمدی در سریال انقلاب جالب به کارگردانی بهرنگ توفیقی نقش جالب را بازی کرد. داستان سریال جالب و حامد به تازگی ازدواج کرده اند. بازگشت پدر جالب از خارج بعد از سال ها باعث یادآوری خاطره و ماجرای تلخی در سال ها پیش می شود که خانواده ها را تا مرز از هم پاشیدگی پیش می برد. در این میان ولی ماجرای بزرگتر و خطیرتری در بعد این اتفاق جریان دارد که زندگی همه ي را ترساندن می کند.

    سریال انقلاب جذاب

    آزاده صمدی در سریال علیجناب
    سریال عالیجناب به نویسنده کارگردانی سام قریبیان و از شبکه نمایش خانگی در ۶ قسمت پخش خواهد گردید. داستان سریال عالیجناب اجتماعی است و درمورد زندگی دو رقیب در فضای انتخاباتی را روایت می کند و علی رغم تصور عمومی اثری سیاسی نیست.

    سریال علیجناب

    نمایش رویای یک شب نیمه تابستان
    این نمایش به کارگردانی مصطفی کوشکی و بازیگران: «به ترتیب ورود به صحنه» آزاده صمدی، محمد صادق ملک، سجاد باقری، شهروز دل افکار، روشنک گرامی، مجید نوروزی، نازآفرین کاظمی، هومن کیایی، علیرضا کیمنش، خاطره حاتمی، غزل شجاعی روی صحنه رفت.

    فیلمهای سینمایی آزاده صمدی

    ۱ آفریقا ۱۳۸۹ هومن سیدی
    ۲ سیزده ۱۳۹۱ هومن سیدی
    ۳ طبقهٔ حساس ۱۳۹۲ کمال تبریزی
    ۴ ارغوان ۱۳۹۳ امید بنکدار و کیوان علیمحمدی
    ۵ گاهی ۱۳۹۴ محمدرضا رحمانی
    ۶ ۵۰ کیلو آلبالو ۱۳۹۴ مانی واقعی
    ۷ مفید، بد، جلف ۱۳۹۴ پیمان قاسم خانی
    ۸ ساعت ۵ عصر ۱۳۹۵ مهران مدیری
    ۹ لابی ۱۳۹۵ محمد پرویزی

    تولد آزاده صمدی در سر صحنه فیلم ساعت ۵ عصر

    آلبوم تلویزیونی آزاده صمدی
    ۱ راه بی آخر ۱۳۸۶ همایون اسعدیان
    ۲ گاوصندوق ۱۳۸۸
    ۳ سی امین روز ۱۳۹۰ جواد افشار
    ۴ حیرانی ۱۳۹۱ امید بنکدار و کیوان علیمحمدی
    ۵ انقلاب جالب ۱۳۹۳ بهرنگ توفیقی
    ۶ پشتبام استان تهران ۱۳۹۴ بهرنگ توفیقی
    ۷ عالیجناب «شبکه خانگی»[۸] ۱۳۹۴
    ۸ دیواربه دیوار ۱۳۹۵–۱۳۹۶ سامان مقدم
    آزاده صمدی

    تئاتر آزاده صمدی
    بی شیر و شکر «حمید امجد»
    مشروطه بانو «حسین کیانی»
    دریا روندگان «محمد عاقبتی»
    روایت ناتمام یک فصل معلق «هومن سیدی»
    بالاخره این زندگی مال کیه؟ «اشکان خیل نژاد»
    یه کلیک کوچولو «احمد سلیمانی»
    نمایش P2 «سید مرتضی میرمنتظمی»
    ملودی شهر بارانی «هادی مرزبان»
    نمایش زبان مهم «رسول کاهانی»
    نمایش رؤیای یک شب نیمه تابستان «مصطفی کوشکی»
    پنج ثانیه برف «مرتضی میر منتظمی»
    آیس لند «آیدا کیخایی»
    آزاده صمدی

    فیلم کوتاه
    ۳۵متری سطح آب «هومن سیدی»
    دندان آبی «هومن سیدی»
    هیچ کس با هیچ کس سخن نمی گوید«امید بنکدار و کیوان علیمحمدی»

    جوایز آزاده صمدی
    ۱۳۸۹ بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر برترین بازیگر نقش اول زن آفریقا برنده «بخش آثار ویدیویی»
    آزاده صمدی

    بازیگری جهت آزاده صمدی چه تعریفی دارد؟
    اگر بخواهم درمورد بازیگری بگویم، باید به دوران بچگی ام برگردم. فرزند خیال پردازی بودم و دوست داشتم رویاپردازی کنم. در خیالاتم خودم را جای آدم هاي گوناگون می گذاشتم و بازی می کردم. رویای زندگی و زیستن به جای دیگران همۀ وقت} با من بود. هنوز هم این بازی برایم ادامه دارد، تنها فرقش این است که همین حالا جلوی دوربین بازی میکنم.

    گرچه بازیگری تعریف آکادمیکی هم دارد، ولی جهت من معنا و تعریفش این هست. این که جای آدم هاي گوناگون، زندگی و فکر کنم، هنوز هم مانند دوران کودکی دیدنی هست.

    آزاده صمدی

    آزاده صمدی در «خندوانه»
    وی در برنامه خندوانه درمورد خودش گفت: «به این فکر می کنم که دوره اي را بعنوان دوره بازنشستگی ام در نظر بگیرم. مزرعه اي داشته باشم که در آن سبزی خوردن بکارم. چیزی بنویسم یا همت کنم زبانم را تقویت کنم و تا آن موقع بتوانم ترجمه کنم.» , «لایف استایلی راکه هم اکنون دارم دوست ندارم و اگر به علت شغلم نبود شهر تهران نمی ماندم.»
    برنامه خندوانه

    آزاده صمدی جهت موفقیت از چه چیزهایی گذشت
    اکثریت دوست دارند چه از نظر بحث مالی و چه به علت اکثر دیده و مطرح شدن، چندان کار کنند ولی من به این میل غلبه کردم و تلاش کردم گزیده کاری خودم را حفظ کنم و هر کاری را قبول نکنم. طبیعتا خیلی سخت است ولی با تعریفی که من از موفقیت دارم اکثر هم خوانی دارد و فکر می کنم جهت رسیدن به آن اهدافی که در نظر دارم باید سختگیر باشم و هر کاری را قبول نکنم.
    آزاده صمدی

    آزاده صمدی در دورهمی
    صمدی در پاسخ به پرسش مدیری درمورد اینکه شایعاتی وجود دارد که شما جدی و بد اخلاق هستید، گفت: من خیلی آدم خوش اخلاق و خوش خنده اي هستم؛ احتمالا خیلی اذیتم کردند که این اتفاق افتاده هست. در حیطه کاری ما خیلی از مناسبات رعایت نمی شود. متاسفانه آدم ها جهت کار خود احترام قائل نیستند.

    تکرار این مسئله ممکن است آدم را برنجاند و عصبانی کند. جهت من مهم است هوای دل همدیگر را داشته باشیم ولی متاسفانه در حرفه ما اکثر به وظیفه خودشان بدون در نظر گرفتن خیلی چیزها می پردازند.
    برنامه دورهمی

    در پنجمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر با مسابقه لباس هاي آزاده صمدی، شقایق فراهانی، شبنم مقدمی و نیکی کریمی به کار خود آخر داد که در نهایت آنا ثانی با طراحی لباس آزاده صمدی پیروز شد بیشترین آرا را به خود اختصاص دهد. در این مراسم وزیر ارشاد هم خواستار توقف ورود لباس هاي ترک به کشور شد.
    آزاده صمدی

    چه چیزی آزاده صمدی را غصه دار و چه چیز خوشحالش می کند
    «اینکه آدم ها یادشان میرود نشانه ارزش از زندگی کردن چیست و پایشان را روی سر و کله هم می گذراند تا به جاهای خفن تری برسند غصه دارم میکند و همۀ وقت} بودن در جمع حالم را سر جایش می آورد.»

    واژه های کلیدی: آزاده صمدی در دورهمی | جشنواره فیلم | آزاده صمدی | کارگردانی | جشنواره | بازیگری | بیوگرافی | بازیگران | داستان | بازیگر | ایرانی

    بیوگرافی و زندگی شخصی آزاده صمدی بازیگر ایرانی

    بیوگرافی و زندگی شخصی آزاده صمدی بازیگر ایرانی

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • منابع اورجینال رباتیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو
  • کتاب های پزشکی مولکولی اورجینال