اطلاعیه سایت
حتما عناوین زیر و مطالب انتهای صفحه را ببینید !!!
رکورد بیشترین لایک عکس در اینستاگرام توسط سلبریتی جنجالی شکسته شد + عکس
معما و تست هوش عبور از رودخانه + پاسخ
محمد رضا گلزار و مهناز افشار کنار دیگ نذری اربعین + عکس
حضور علی کریمی در برنامه خندوانه رامبد جوان
جدیدترین عکس ساره بیات / حامد بهداد در سفر به کانادا + تصاویر
تصاویر زننده و داغ چکامه چمن ماه و مانی کسرائیان + GEM
تصاویر جذاب مدلینگ شدن بهنوش بختیاری برای برند پاندورا
عکس های مدلینگ شدن آناهیتا نعمتی
عکس های جدید پوریا پور سرخ و مهراوه شریفی نیا بازیگران سریال کیمیا
جنایت جدید داعش : نصف کردن خبرنگار سوری از وسط + عکس
ماجرای کادر پزشکی بیمارستان خمینی شهر اصفهان و بخیه صورت کودک فقیر + کاریکاتور
شبکه اجتماعی | بازاریابی | بازاریابی | پروفایل | نمایش | ارسال | ابزار | رازهای موفقیت ،زندگی بهتر
لینکدین ابزار موفق مدیران جهت بازاریابی
شبکه اجتماعی لینکدین که آلبوم افراد متخصص در کارها را در خود جمع آوری نموده است واقعا جهت مدیران ابزار مفیدی هست.امروزه شبکه هاي اجتماعی، یکی از مهمترین و پرکاربردترین ابزارهای بازاریابی محسوب میشوند. در میان تمام رسانه هاي اجتماعی، لینکدین با دقت به حضور مدیران و متخصصان،
مؤثرترین رسانه جهت کسب وکارها آشنا شده است است و میلیون ها انسان حرفه اي هرروز از آن جهت پیشرفت کسب وکار خود بهره گیری میکنند. علاقه مردم به بهره گیری از این شبکه ي اجتماعی رو به زیاد کردن است و همین، برترین وقت جهت صاحبان کسب وکار است تا از ظرفیت به وجود آمده نهایت بهره را ببرند و در این شبکه اجتماعی بازاریابی کنند.
لینکدین ابزار موفق مدیران جهت بازاریابی
چگونه در لینکدین مخاطبان خود را جذب کنیم؟
۱. پروفایلتان را کامل کنید
داشتن یک پروفایل که کاملاً آپدیت نگه داشته شود بسیار مهم هست. یک پروفایل ناقص نه تنها هیچ مزیتی جهت شما ایجاد نمیکند بلکه به برند شما آسیب هم می زند. ابتدا پروفایل پایه انگلیسی خود را بسازید و در بعد در قسمت نسخه هاي دیگر پروفایل «Other Versions»، یک پروفایل دیگر به زبان فارسی بسازید.
شبکه اجتماعی | بازاریابی | بازاریابی | پروفایل | نمایش | ارسال | ابزار | رازهای موفقیت ،زندگی بهتر
لینکدین، امکانات بسیار زیادی در قسمت پروفایل به شما می دهد که از همۀ آن ها بهره گیری کنید. مثلاً می توانید تابلوی افتخارات و جوایز«Awards» درست کنید، آثار انتشار یافته تان «Publications» را قرار دهید، عکس مدارک حرفه اي تان را آپلود کنید و غیره. شما ملزم هستید پروفایل خود را به گونه اي تنظیم کنید تا بازدیدکنندگان مستقیماً به سایت مهم شما هدایت شوند.
در صورت بهینه بودن صفحه پروفایل، به طور کلی حدود ۷۴ درصد از مخاطبین لینکدین شما به وب سایتتان سر میزنند. در کل لینکدین ۴ برابر زیاد از توییتر و شبکۀ اجتماعی فیس بوک ورودی سایت شما را زیاد کردن می دهد.
۲. پروفایلتان را آنالیز کنید
لینکدین ابزار موفق مدیران جهت بازاریابی
روی لینک آنالیز در بالای صفحه کلیک کنید. اکنون می توانید اطلاعاتی مانند تعداد کل تعاملات کاربران، کلیک ها و میزان جذب مخاطب به ازای هر پست را مشاهده نمایید و این اطلاعات، به شما نشان می دهد که چه تعداد از افرادی که پروفایل شما را دیدن میکنند با آن رابطه برقرار می کنند.
با بهره گیری از اطلاعاتی که از این بخش به دست می آورید، می توانید نقاط ضعف و قدرت خود را شناسایی کنید و در صورت لزوم اصلاحاتی را در استراتژی بازاریابی خود اعمال کنید. جهت موفقیت در لینکدین باید راحت باشید، بافایده بنویسید و گرچه تعامل برقرار کنید.
شبکه اجتماعی | بازاریابی | بازاریابی | پروفایل | نمایش | ارسال | ابزار | رازهای موفقیت ،زندگی بهتر
۳. عنوان صنایع بیشترین تقاضا را در لینکدین دارد
بر زمینه آمار انتشار یافته به وسیله لینکدین، از هر ۱۰ کاربر، ۶ کاربر به محتواهایی با عنوان صنعت علاقه دارند.
۴. پست هاي خود را در غروب، اواخر بعدازظهر و آخر هفته ها ارسال نکنید
لینکدین ابزار موفق مدیران جهت بازاریابی
به گزارش پارس ناز اگر می خواهید از طریق لینکدین مخاطبان بیشتری جذب کنید، باید وقت هایي را جهت به اشتراک گذاری محتوا گزینش کنید که افراد بیشترین حضور را در این شبکه ي اجتماعی دارند. تحقیقات نشان داده صبح و ظهر برترین وقت ارسال پست است و از میان روزهای هفته، شنبه تا چهارشنبه وقت هاي بهتری میباشند.
۵. قسمت عنوان را مناسب گزینه کنید
گزینه عنوان «Title» درست که در زیر اسمتان نمایش داده میشود، بزرگ ترین ابزار بازاریابی و برندسازی شماست. این گزینش درست نه تنها باعث میشود که درنتیجه جست وجوها در لینکدین بهتر و بالاتر نمایش داده شوید، بلکه باعث میشود در هر تماس و رابطه و فعالیتی در لینکدین، خودتان و تخصصتان را به برترین نحو معرفی کنید، لیکن این عنوان همواره در کنار اسم شما در همۀ جای لینکدین می درخشد.
۶. به خلاصه «Summary» اهمیت دهید
این قسمت خلاصه پروفایل شماست و زیاد افراد همین قسمت را میخوانند. در این قسمت خودتان، اهدافتان و توانایی هایتان و همین طور خلاصه اي از کارها و پروژه هاي موفقتان را ذکر کنید.
واژه های کلیدی: شبکه اجتماعی | بازاریابی | بازاریابی | پروفایل | نمایش | ارسال | ابزار | رازهای موفقیت ،زندگی بهتر
-
محسن افشانی بازیگر سینما تلویزیون به خاطر حمل سلاح در پیج اینستاگرام خودش ب
-
ماجرای تیراندازی در فرودگاه مهرآباد/ آیا داعش در این حمله دست داشته است؟
-
بررسی گروگانگیری در بیمارستان به علت عدم پرداخت هزینه
-
علت فراموش کردن ۲۵ مسافر هواپیما توسط خلبان+پیام عذرخواهی
-
وضعیت خسارت و تعطیلی مدارس بر اثر سیل در آذربایجان شرقی+عکس
اخبار
آرشیو-
چذابه امروز وضعیت مرزهای عراق آخرین وضعیت مرزهای خوزستان شلمچه مهران
آخرین وضعیت مرزهای عراق شلمچه باز و چذابه موقتا بسته شد / تلاش برای رفع مشکل ادامه دارد استاندار خوزستان: پایانه مرزی شلمچه برای تردد زائران اربعین حسینی باز است همچنین مرز چذابه به صورت موقت از سوی کشور عراق بست...
-
ندیم امیری ؛ بازیکن افغانتبار تیم ملی فوتبال آلمان کیست و چطور به این تیم دعوت شد؟
-
سود نجومی که بانک ها از وام مردم به جیب میزنند!
-
خانواده میترا استاد نجفی را بخشیدند!
-
والیبال بازی کردن گلزار و علی کریمی در باشگاه
گالری عکس
آرشیو-
کافه اینستا با فریبا نادری زن ستاره مشهور ایرانی
اینستاگرام فریبا نادری | بازیگر معروف | فریبا نادری | اینستاگرام | بازیگر | تصویر | آخرین | اینستا کافه اینستا با فریبا نادری دراین قسمت از کافه اینستا مروری داریم بـه آخرین فعالیت هـای زن فری...
-
مدگردی با سحر قریشی | جالب ترین استایل های سحر قریشی
-
متن های تبریک تولد+ عکس نوشته خاص تولدت مبارک عشقم
-
عکس نوشته و جملات سنگین و معنا دار | سخنان بزرگان
-
سوپر استارها در کنسرت مهران مدیری | خواندن ترانه سوغاتی مرحوم هایده