یكدیگر را مسخره نكنید (اگر دین دارید)
خوش آمدید - امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » آرایش و زیبایی » آرایش صورت » لینکدین ابزار موفق مدیران جهت بازاریابی

    لینکدین ابزار موفق مدیران جهت بازاریابی

    شبکه اجتماعی | بازاریابی | بازاریابی | پروفایل | نمایش | ارسال | ابزار | رازهای موفقیت ،زندگی بهتر

    لینکدین ابزار موفق مدیران جهت بازاریابی

    لینکدین ابزار موفق مدیران جهت بازاریابی 

    شبکه اجتماعی لینکدین که آلبوم افراد متخصص در کارها را در خود جمع آوری نموده است واقعا جهت مدیران ابزار مفیدی هست.امروزه شبکه هاي اجتماعی، یکی از مهمترین و پرکاربردترین ابزارهای بازاریابی محسوب میشوند. در میان تمام رسانه هاي اجتماعی، لینکدین با دقت به حضور مدیران و متخصصان،

    مؤثرترین رسانه جهت کسب وکارها آشنا شده است است و میلیون ها انسان حرفه اي هرروز از آن جهت پیشرفت کسب وکار خود بهره گیری میکنند. علاقه مردم به بهره گیری از این شبکه ي اجتماعی رو به زیاد کردن است و همین، برترین وقت جهت صاحبان کسب وکار است تا از ظرفیت به وجود آمده نهایت بهره را ببرند و در این شبکه اجتماعی بازاریابی کنند.

    لینکدین ابزار موفق مدیران جهت بازاریابی

    چگونه در لینکدین مخاطبان خود را جذب کنیم؟

    ۱. پروفایلتان را کامل کنید

    داشتن یک پروفایل که کاملاً آپدیت نگه داشته شود بسیار مهم هست. یک پروفایل ناقص نه تنها هیچ مزیتی جهت شما ایجاد نمیکند بلکه به برند شما آسیب هم می زند. ابتدا پروفایل پایه انگلیسی خود را بسازید و در بعد در قسمت نسخه هاي دیگر پروفایل «Other Versions»، یک پروفایل دیگر به زبان فارسی بسازید.

    شبکه اجتماعی | بازاریابی | بازاریابی | پروفایل | نمایش | ارسال | ابزار | رازهای موفقیت ،زندگی بهتر

    لینکدین، امکانات بسیار زیادی در قسمت پروفایل به شما می دهد که از همۀ آن ها بهره گیری کنید. مثلاً می توانید تابلوی افتخارات و جوایز«Awards» درست کنید، آثار انتشار یافته تان «Publications» را قرار دهید، عکس مدارک حرفه اي تان را آپلود کنید و غیره. شما ملزم هستید پروفایل خود را به گونه اي تنظیم کنید تا بازدیدکنندگان مستقیماً به سایت مهم شما هدایت شوند.

    در صورت بهینه بودن صفحه پروفایل، به طور کلی حدود ۷۴ درصد از مخاطبین لینکدین شما به وب سایتتان سر میزنند. در کل لینکدین ۴ برابر زیاد از توییتر و شبکۀ اجتماعی فیس بوک ورودی سایت شما را زیاد کردن می دهد.

    ۲. پروفایلتان را آنالیز کنید

    لینکدین ابزار موفق مدیران جهت بازاریابی

    روی لینک آنالیز در بالای صفحه کلیک کنید. اکنون می توانید اطلاعاتی مانند تعداد کل تعاملات کاربران، کلیک ها و میزان جذب مخاطب به ازای هر پست را مشاهده نمایید و این اطلاعات، به شما نشان می دهد که چه تعداد از افرادی که پروفایل شما را دیدن میکنند با آن رابطه برقرار می کنند.

    با بهره گیری از اطلاعاتی که از این بخش به دست می آورید، می توانید نقاط ضعف و قدرت خود را شناسایی کنید و در صورت لزوم اصلاحاتی را در استراتژی بازاریابی خود اعمال کنید. جهت موفقیت در لینکدین باید راحت باشید، بافایده بنویسید و گرچه تعامل برقرار کنید.

    شبکه اجتماعی | بازاریابی | بازاریابی | پروفایل | نمایش | ارسال | ابزار | رازهای موفقیت ،زندگی بهتر

    ۳. عنوان صنایع بیشترین تقاضا را در لینکدین دارد

    بر زمینه آمار انتشار یافته به وسیله لینکدین، از هر ۱۰ کاربر، ۶ کاربر به محتواهایی با عنوان صنعت علاقه دارند.

    ۴. پست هاي خود را در غروب، اواخر بعدازظهر و آخر هفته ها ارسال نکنید

    لینکدین ابزار موفق مدیران جهت بازاریابی

     به گزارش پارس ناز اگر می خواهید از طریق لینکدین مخاطبان بیشتری جذب کنید، باید وقت هایي را جهت به اشتراک گذاری محتوا گزینش کنید که افراد بیشترین حضور را در این شبکه ي اجتماعی دارند. تحقیقات نشان داده صبح و ظهر برترین وقت ارسال پست است و از میان روزهای هفته، شنبه تا چهارشنبه وقت هاي بهتری میباشند.

    ۵. قسمت عنوان را مناسب گزینه کنید

    گزینه عنوان «Title» درست که در زیر اسمتان نمایش داده میشود، بزرگ ترین ابزار بازاریابی و برندسازی شماست. این گزینش درست نه تنها باعث میشود که درنتیجه جست وجوها در لینکدین بهتر و بالاتر نمایش داده شوید، بلکه باعث میشود در هر تماس و رابطه و فعالیتی در لینکدین، خودتان و تخصصتان را به برترین نحو معرفی کنید، لیکن این عنوان همواره در کنار اسم شما در همۀ جای لینکدین می درخشد.

    ۶. به خلاصه «Summary» اهمیت دهید

    این قسمت خلاصه پروفایل شماست و زیاد افراد همین قسمت را میخوانند. در این قسمت خودتان، اهدافتان و توانایی هایتان و همین طور خلاصه اي از کارها و پروژه هاي موفقتان را ذکر کنید.

    واژه های کلیدی: شبکه اجتماعی | بازاریابی | بازاریابی | پروفایل | نمایش | ارسال | ابزار | رازهای موفقیت ،زندگی بهتر

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • جعبه هدیه کتاب
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • منابع اورجینال پزشکی بالینی
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • دانلود فایل های زبان اصلی ریاضی فیزیک
  • کتاب اورجینال
  • منابع اورجینال رباتیک
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار