عزیزانم هنگام نشستن, بزرگان و ریش سپیدان را بر خود مقدم بدانید.(کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » تفریح و سرگرمی » معما و تست هوش » چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (۴۷۷)

    چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (۴۷۷)

    در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها

    چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (477)

    چهره ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … (۴۷۷)

    عبارات مهم : اخبار فرهنگی – مهران مدیری

    در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزینش کرده اند و با داشتن صفحه در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.

    سلامی دوباره خدمت همه شما عزیزان و همراهان . مانند هر لحظه با گزیده ای از فعالیت صورت ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … در روزهای گذشته در خدمتتان هستیم. امیدوارم طاعات و عباداتتان مورد قبول درگاه حق قرار گیرد و تک تک لحظاتتان در این ماه عزیز سرشار از خیر و برکت باشد. ممنون از این که امروز هم ما را گزینش کرده اید.

    چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (۴۷۷)

    شروع میکنیم با این تصویر جالب از پشت صحنه فیلم سینمایی “آتش و قداره” پروژه جالب محمد عرب با حضور حسین خان یاری، فاطمه گودرزی و هلیا امامی و آقای کارگردان.

    در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها

    به به، به به! چه میشود امشب!

    عزت سینمای ایران، تولدت مبارک. دوست ندارم از چند ساله شدنت بگویم، همین که هستی و سایه ات بالای سر سینمای کشور عزیزمان ایران هست، مایه فخر هنر، سینما و همه سینمادوستانی چون ماست. تولدت مبارک آقای سینما.

    چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (۴۷۷)

    رضا گلزار و یکتا ناصر در نمایی از فیلم سینمایی تازه منوچهر هادی. منوچهر جان در فعالیت های هنری شما، چیزی به نام “استراحت” تعریف نشده است؟! حداقل قبلی را تمام کن و بعد برو سراغ کار بعدی!

    یک مثل قدیمی بود که دقیقاً یادم نیست چه میگفت، با این مضمون که نمیدانم چی در سادگیست. آره همان! سوسن پرور امروز آن مثل را کُشت.

    در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها

    پیام صالحی و هاله نوری که او را احاطه کرده و او را داخل یک حصن و حصاری برده است.

    چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (۴۷۷)

    خوش و بش علی کریمی با ناصر خان ملک مطیعی، پیشکسوت هر لحظه حاضر در مراسمات مختلف.

    یادی کنیم از علی معلم عزیز که سال ها با او شوخی کردیم و حالا باید جهت خلأ ای که با رفتن ناگهانی اش در سینمای کشور عزیزمان ایران ایجاد کرد، افسوس بخوریم. روحش شاد.

    آزیتا حاجیان و دختران هنرمندش مهراوه و ملیکا در مراسم اکران شخصی فیلم “پرسه در حوالی من” به کارگردانی غزاله سلطانی که دیشب در باغ فردوس برگزار شده است بود.

    شبنم فرشادجو با این پست اعلام کرد که او هم در سریال طنز “گسل” حضور دارد و نقش آفرینی کرده هست. تازه ترین ساخته علیرضا بذرافشان که به گفته ی شبنم از پاییز روی آنتن خواهد رفت، ولی از حالا نمیتوان با قطعیت گفت. مورد بوده یک سریالی که از سال قبل وقت پخش آن مشخص و بار ها اعلام شده است بود، دو هفته به موعد پخش مانده جایش را با یک سریال آبکی عوض کردند، چند روز بعد سریالِ جایگزین شده است را به شبکه ی دیگری انتقال یافته کرده و بعد از چند روز نیمه کاره رهایش کرده اند! بله هر چیزی در صدا و سیمای ما ممکن است.

    عکس زیبای عماد طالبزاده و پسرش در بهشتِ شمال ایران.

    کارن همایونفر و محمدرضا هدایتی در حال انجام یک پروژه هنری یکسان هستند. بیصبرانه منتظر به عمل نشستن این کار هستیم.

    سلفی عزیزان در حاشیه مراسم خیریه لیلا بلوکات. با حضور حاوومد همایوون، داریوش کارمند، جواد خردادیان، علی غمزده ی مشعوف، ماهیِ برکه کاشی و اشپتیم آرفی که گویا زن ایرانی گرفته و ماندگار شده است است.

    این “پشت صحنه” نبود چگونه قرار بود مطلب خود را پر کنیم؟!

    بهنوش بختیاری در کنار مهران مدیری که به گفته خودش زندگی هنری خود را مدیون ایشان هست. شب های برره، جایزه بزرگ، باغ مظفر و شوخی کردم، پروژه هایی است که بهنوش با مهران مدیری همکاری داشته است.

    مهدی سلطانی، فریبا متخصص و مصطفی زمانی در پشت صحنه فصل دوم سریال شهرزاد که قسمت اول آن دو روز پیش پخش شد. فعلا صحبت راجع به این سریال خیلی سریع است ولی قطعاً قسمت اول مخاطب را راضی نکرده است.

    ویشکا آسایش تصویری از خود در نمایی از فیلم “نهنگ عنبر ۲” به اشتراک گذاشت. سکانسی که یکی از سکانس های خوب و خنده آمیز این فیلم هست. فیلمی که به زودی رکورد فروش گشت ۲ را خواهد شکست.

    رسی خسته، رسی تنها! رسی اینجا و دلش تو باغ فردوس!

    فرهاد خان آئیش هستند، کاملاً مجهز و سوار بر موتورسیکلت خفن شان.

    البته آقای آئیش از قدیم موتورباز بوده و هنرنمایی ایشان با موتور در فیلم “گربه های اشرافی” را به خاطر داریم.

    کشف یک گونه جاندار تازه در سواحل شمالی کشور. گونه ای که به آن خوشتیپ دریایی میگویند. در اینجا یک خوشتیپ دریایی را در کنار زانیار خسروی شاهد هستید.

    استقلالی های سال های دور و نزدیک در کنار هم. به یاد سانتری که جواد زرینچه دقیقا ۱۹ سال پیش در همین روز روی سر حمید استیلی فرستاد و آن گل تاریخی وارد دروازه آمریکا شد.

    لیندا کیانی و بروزترین عضو خانواده ارزش نفس خانم. تبریک قدم نورسیده به لیندا و خانواده اش.

    شباهت جالب حامد همایون و حجت اشرف زاده سوژه مراسم خیریه مهر لیلا بود. شباهت هایی وجود دارد ولی میان ماه من تا ماه گردون، تفاوتِ کرفس است تا فسنجون!

    مهرداد صدیقیان و بهرام رادان همچنان در حال گشت و گذار در چین هستند. خوش به حالشان!

    مهدی رحمتی که امسال هم قرار است سنگربان استقلال باشد، با تصویری از ناصر خان حجازی به تمرین استقلال رفت تا هجمه ها و “بیخیال تیم شو” ها علیه اش فروکش کند.

    اشکان دژاگه تولد یاس رپر دوست داشتنی و کاردرست کشورمان را تبریک گفت. کاری نداریم که او مجاز است یا نه، ما تبریکمان را میگوییم و برایش آرزوی موفقیت داریم.

    شیلا خداداد با این تصویر در کنار همسر و برادرش، تولد برادر عزیزش را تبریک گفت.

    و بعدش آشنا شدن با یک ایجنتِ کاردرست!

    رضا عطاران تصویری از گریم خود در فیلم “هزارپا” به اشتراک گذاشت. فیلمی به کارگردانی ابوالحسن داودی.

    عکس زیبای جمشید خان مشایخی و نوه اش صحرا زن که استاد بارها در صفحه اش از علاقه خود به این نوه اش گفته و نوشته است.

    عکس آتلیه ای از یکتا ناصر همراه با جمله ای معروف که میتوان به آسانی ادامه آن را حدس زد. شوخی های زیادی با این تصویر به ذهنم آمد، ولی چون شغلم را دوست دارم، از مطرح کردنشان خودداری کردم.

    جشن تولد مصطفی زمانی در پشت صحنه سریال شهرزاد. تصویری که هاشم خان از پسرش گرفته است.

    عشوه بی جا، مانع جذب است.

    وحید جان در دم و دستگاهتان یک دانه از این تیله های چند پر نداشتی تا دومینوی خود را تکمیل کنی؟!

    هر چقدر که از ظهور نسل جوان و آینده ساز فوتبال کشور عزیزمان ایران خوشحالیم، همانقدر از سطح رفتاری الگوهای کودکان مملکت نگرانیم.

    عکسی دیدنی از دوقلو های بانمک مجید صالحی در جناحیبنِ رضا کیانیان، به مناسبت تولد آقا رضا کیانیان. تبریک دوباره به این بازیگرِ بزرگ.

    گویا زن حاجیان اعتقادی به بستن کمربند ایمنی ندارد و کمربندِ شلوار را جهت جلوگیری از سوانحِ رانندگی کافی میداند.

    علیرضا نیکبخت بالاخره شغل مورد علاقه خود را پیدا کرد.

    عکس یادگاری امید جهاااان با عمو اکبر عبدی، بعد از تماشای نمایش کمدی آقای عبدی که این شب ها در مجتمع فرهنگی دزاشیب روی صحنه میروند. مطلب امروز هم به آخر رسید. تا سلامی دوباره، خداوند یار و نگهدارتان.

    اخبار فرهنگی – برترین ها – امیررضا شاهین نیا

    واژه های کلیدی: اخبار فرهنگی | مهران مدیری | اینستاگرام | سینمایی | خانواده | سینمای | تصویری | ایرانی | ارتباط | پروژه | سریال

    چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (477)

    چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (۴۷۷)

    چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (477)

    چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (۴۷۷)

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو
  • کتاب های پزشکی مولکولی اورجینال
  • چاپ کتاب اورجینال
  • منابع اورجینال پزشکی بالینی
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتاب های الکترونیک اورجینال