آدمیانی مانند گل های لاله ، زندگی کوتاه در هستی و نقشی ماندگار در اندیشه ما دارند .
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » اخبار جامعه و عمومی » محدودیت‌های ترافیکی عید سعید فطر

    محدودیت‌های ترافیکی عید سعید فطر

    سازمان راهداری در اطلاعیه‌ای محدودیت‌های ترافیکی هفته‌ جاری همزمان با فرارسیدن عید سعید فطر را اعلام کرد.

    محدودیت‌های ترافیکی عید سعید فطر

    سازمان راهداری در اطلاعیه‌ای محدودیت‌های ترافیکی هفته‌ جاری همزمان با فرارسیدن عید سعید فطر را اعلام کرد.

    اطلاعیه‌ای محدودیت‌های ترافیکی عید سعید فطر

    بر اساس اطلاعیه شرکت راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از چهارم تا دهم تیرماه در محورهای ذیل محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود؛

    عبارات مهم : کامیون – دوشنبه
    ۱ ــ تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز یکشنبه ۴ تیرماه ۹۶ تا ساعت ۶ صبح ۱۰ تیرماه ۹۶ از محورهای کرج ــ چالوس ، هراز ، فیروزکوه و محور پایتخت کشور عزیزمان ایران ــ سمنان ــ مشهد و محورهای قوچان ــ مشهد، سبزوار ــ مشهد و تربت‌حیدریه ــ مشهد وبالعکس ممنوع است.

    تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی جهت انجام مأموریت‌های مهم در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

    محور کرج ــ چالوس

    تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت کماکان در محور کرج ــ چالوس و بالعکس ممنوع است.

    تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز ۴ تیرماه ۹۶ تا ساعت ۳ روز ۵ تیر از مرزن‌آباد به‌سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز یکشنبه مورخ ۴ تیر تا ساعت ۳ بامداد روز دوشنبه مورخ ۵ تیرماه از کرج به‌سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه است.

    تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز دوشنبه مورخ ۵ تیر تا ساعت یک بامداد روز بعد از مرزن‌آباد به‌سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز دوشنبه مورخ ۵ تیر تا ساعت یک بامداد روز بعد از کرج به‌سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه است.

    تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه مورخ ۹ تیر تا ساعت ۳ بامداد روز بعد (۱۰ تیرماه ۹۶) از کرج به‌سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه مورخ ۹ تیر تا ساعت ۳ بامداد روز بعد از مرزن‌آباد به‌سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه است.

    محور هراز

    تردد انواع تریلر در محور هراز کماکان ممنوع است.

    تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به‌استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۸ یکشنبه هفته جاری تا ساعت ۶ صبح روز چهارشنبه ۷ تیرماه و همچنین از ساعت ۸ تا ساعت ۲۴ روز پنج‌شنبه مورخ ۸ تیر و از ساعت ۸ روز جمعه مورخ ۹ تیر تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۱۰ تیر از محور هراز ممنوع است.

    تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه آینده تا ساعت یک بامداد روز شنبه ۱۰ تیر ۹۶ از رودهن به‌سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روز جمعه مورخ ۹ تیرماه تا ساعت یک بامداد روز شنبه مورخ ۱۰ تیر از آب‌اسک تا رودهن (محدوده مشاء)‌ به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

    محور فیروزکوه

    تردد تریلرها به‌استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ فردا مورخ ۴ تیر و همچنین از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای دوشنبه ۵ تیر و سه‌شنبه ۶ تیر و جمعه ۹ تیر ۹۶ از پایتخت کشور عزیزمان ایران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

    آزادراه کرج ــ قزوین

    تردد تریلرها و کامیون‌ها به‌استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز یکشنبه مورخ ۴ تیر (فردا) درمسیر شرق به غرب (باند شمالی) واز ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای جمعه آینده در مسیر غرب به شرق (باند جنوبی) محور فوق ممنوع است.

    محور قدیم رشت ــ قزوین

    تردد تریلرها و کامیون‌ها به‌استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۳ تا ۲۴ فردا و از ساعت ۸ تا ۲۴ مورخ ۵ و ۶ تیرماه در این محور ممنوع است.

    محور قدیم ساوه ــ همدان و بالعکس

    تردد تریلرها و کامیون‌ها به‌استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ فردا تا ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه ۶ تیر از محور فوق ممنوع بوده و مسیر جایگزین آزادراه ساوه ــ همدان است.

    محور آستارا ــ اردبیل، اردبیل ــ سرچم و بالعکس

    تردد تریلرها و کامیون‌ها به‌استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و جمعه هفته جاری از محورهای فوق ممنوع است.

    محور سلفچگان ــ قم

    تردد تریلرها و کامیون‌ها به‌استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۸ تا ۲۴ جمعه پیشِ‌رو از محور سلفچگان به قم ممنوع است.

    محور شیروان ــ بجنورد ــ جنگل گلستان و بالعکس

    تردد تریلرها و کامیون‌ها به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۶ تا ۲۴ فردا و از ساعت ۱۴ تا ۲۴ سه‌شنبه هفته جاری از محورهای فوق ممنوع است.

    محور اصفهان ــ بروجن ــ لردگان ــ ایذه و بالعکس

    تردد تریلرها و کامیون‌ها به‌استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۴ فردا تا ساعت ۲۴ جمعه هفته جاری از محورهای فوق ممنوع بوده و مسیر جایگزین محور اصفهان ــ الیگودرز ــ خرم‌آباد و خوزستان است.

    محور یاسوج ــ لردگان ــ بروجن ــ اصفهان و بالعکس

    تردد تریلرها و کامیون‌ها به‌استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۴ فردا تا ساعت ۲۴ روز جمعه مورخ ۹ تیرماه امسال از محورهای فوق ممنوع بوده و مسیر جایگزین محور اصفهان ــ یاسوج است.

    محور اهواز ــ هفتگل ــ باغ‌ملک ــ ایذه ــ دهدز ــ شهرکرد

    تردد تریلرها و کامیون‌ها به‌استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۴ فردا تا ساعت ۲۴ روز جمعه مورخ ۹ تیرماه امسال از محورهای فوق ممنوع است و مسیر جایگزین محور اهواز ــ اندیمشک ــ خرم‌آباد ــ اصفهان ــ شهرکرد خواهد بود.

    محور تبریز ــ اهر ــ مشگین‌شهر و اهر ــ هریس و اهر ــ ورزقان و اهر ــ کلیبر ــ هوراند ــ خداآفرین و بالعکس

    تردد تریلرها و کامیون‌ها به‌استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۸ تا ۲۲ روزهای دوشنبه، سه‌شنبه، چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری از محورهای فوق ممنوع است.

    محور‌های قوچان ــ مشهد، سبزوار ــ مشهد و تربت‌حیدریه ــ مشهد وبالعکس

    تردد تریلرها و کامیون‌ها به‌استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ فردا، سه‌شنبه و جمعه در محورهای فوق ممنوع است.

    محور قاین ــ بیرجند وبالعکس

    تردد تریلرها و کامیون‌ها به‌استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲۳ روزهای یکشنبه (۴ تیر) و جمعه (۹ تیر) در محور فوق ممنوع است.

    محدودیت‌های ترافیکی عید سعید فطر

    گردآوری: گروه خبر سیمرغ
    seemorgh.com/news
    منبع: isna.ir

    واژه های کلیدی: کامیون | دوشنبه | اصفهان | ممنوع | انواع | کامیون | دوشنبه | خبر

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب های پزشکی مولکولی اورجینال
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • چاپ کتاب آمازون
  • خرید کتاب مکانیک زبان اصلی
  • خرید کتاب خارجی
  • کتاب اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو
  • جعبه هدیه کتاب