آینده را قضا و قدر می سازد و امید و تلاش تو آن را می گذراند.
خوش آمدید - امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » اخبار ورزشی » شکاری راهش را اشتباه رفت / سعید آذری

    شکاری راهش را اشتباه رفت / سعید آذری

    مدیرعامل کلوب ذوب آهن با بیان اینکه چیزی راجع به تماس کلوب تراکتورسازی با بازیکنان تیمش نشنیده هست، گفت: با یک وکیل ایتالیایی پرونده حضور شکاری در تیم روبین کازان را پیگیری می‌کنیم.

    شکاری راهش را اشتباه رفت / سعید آذری

    وبسایت رسمی برنامه نود – مدیرعامل کلوب ذوب آهن با بیان اینکه چیزی راجع به تماس کلوب تراکتورسازی با بازیکنان تیمش نشنیده هست، گفت: با یک وکیل ایتالیایی پرونده حضور شکاری در تیم روبین کازان را پیگیری می کنیم.

    به گزارش وب سایت نود، سعید آذری به آخرین اوضاع حضور تیم ذوب آهن در ورزشگاه نقش دنیا پرداخت و تاکید کرد که هنوز گزینه بازی در قم روی میز است! آذری همچنین با بیان اینکه یک کلوب نباید حق خودش بداند از تمام سربازهای لیگ برتر استفاده کند، از استخدام وکیل ایتالیایی جهت پیگیری پرونده رضا شکاری بعد از حضور این بازیکن در تیم روبین کازان خبر داد.

    * گزینه قم روی میز است
    فقط تا زمانی در ورزشگاه نقش دنیا بازی می کنیم که زمین فولادشهر ترمیم شود. البته هنوز قیمتی جهت بازی در نقش دنیا از سوی مسئولان سپاهان به ما داده نشده است و به قول آقای ظریف گزینه بازی در قم روی میز کلوب ذوب آهن هست. ما باید واقعیتها را بپذیریم و بر اساس بودجه خودمان کار کنیم.

    شکاری راهش را اشتباه رفت / سعید آذری

    * باید در هزینه ها صرفه جویی شود

    عبارات مهم : تراکتورسازی – رضا شکاری
    بودجه فعلی به ما اجازه نمی دهد بیش از دو جلسه به نقش دنیا برویم و در این ورزشگاه بازی کنیم. چند روز پیش هیات مدیره کلوب جلسه داشت و تاکید شد که باید در هزینه های جاری، صرفه جویی شود. ما نمی توانیم هم زمین فولادشهر را ترمیم کنیم و هم در زمین نقش دنیا بازی کنیم.

    * به توافق برسیم بازی ها در نقش دنیا برگزار می شود
    فکر می کنم ترمیم زمین فولادشهر حداکثر سه بازی وقت ببرد؛ در واقع ما سه بازی در نقش دنیا بازی خواهیم کرد. ولی همانطور که گفتم تاکید مجمع کلوب به کم کردن هزینه ها بوده است و ما بودجه مورد نیاز جهت سه جلسه بازی در نقش دنیا را نداریم. اگر به توافق نرسیم ممکن است بازی های خانگی را به قم انتقال یافته کنیم.

    * از سپاهان جواب نگرفته ایم
    امیر قلعه نویی برنامه اش را به هیات مدیره داد و موافقت ابتدایی هم صورت گرفت ولی ما چند روز پیش نامه ای را با امضای ناصر شهنازی جهت اجاره زمین نقش دنیا به سپاهان زدیم که هنوز جوابی نگرفته ایم. هنوز نمی دانیم قرار است با چه مبلغی ورزشگاه نقش دنیا را اجاره بدهند. هرچند آقای زرگر استاندار اصفهان حساسیت خاصی روی این عنوان دارد.

    * در ورزشگاه امام رضا (ع) بازی می کردیم بهتر بود
    من در جریان منتفی شدن بازی ذوب آهن و پدیده در ورزشگاه امام رضا (ع) نیستم. این عنوان در حیطه اختیارات من نیست ولی اگر بازی در ورزشگاه امام رضا برگزار می شد بهتر بود.

    مدیرعامل کلوب ذوب آهن با بیان اینکه چیزی راجع به تماس کلوب تراکتورسازی با بازیکنان تیمش نشنیده هست، گفت: با یک وکیل ایتالیایی پرونده حضور شکاری در تیم روبین کازان را پیگیری می‌کنیم.

    * قلعه نویی خودش باعث آرامش تیم شده
    درباره اینکه سرمربی اعلام کرده در ذوب آهن آرامش دارد باید قلعه نویی خودش یکی از عناصری بوده که باعث آرامش ذوب آهن شده است هست. من با بازیکنان تیم صحبت کردم و به آنها تذکر دادم باید در این فضای خوب تیم، نتیجه های قابل قبولی رقم بزنند. مدیریت قلعه نویی و همکارانش در این مدت خوب بوده و کارها به خوبی پیش می رود.

    * فتاحی باید بر اساس یک مصوبه حرف زده باشد
    نمی دانم معیار صحبتهای فتاحی مبنی بر افزایش دو تیم از لیگ دسته اول به لیگ برتر چیست. فتاحی باید بر اساس یک مصوبه یا آیین نامه این حرف را زده باشد و تا زمانی که متوجه نشوم این اظهارنظر بر چه اساسی بوده، اظهارنظر نمی کنم. احتمالا دوستان در شرکت لیگ بر اساس مستندات صحبت می کنند.

    * در جلسه شرکت لیگ صحبتی از سهمیه افزایش و سقوط تیم ها نبود
    در جلسه آخر شرکت لیگ که بنده هم حضور داشتم راجع به مجوز حضور بازیکنان برزیلی در لیگ برتر صحبت کردیم. همچنین بنده پیشنهاد بازبینی اساسنامه شرکت لیگ را دادم و اعتقاد دارم این اساسنامه باید عوض کردن کند. یکی دو بحث درون سازمانی دیگر هم داشتیم ولی صحبتی از سهمیه تیم های سقوط کننده از لیگ برتر و تیم های افزایش کننده از لیگ دسته اول نشد.

    * گل محمدی و اطرافیانش آدم کوچکی نیستند که با بازیکنان ما تماس بگیرند
    تکلیف احسان پهلوان که جهت خدمت سربازی از ابتدا مشخص بود ولی ظاهرا او در دانشگاه قبول شده است و ممکن است ترم بهمن سر کلاس برود. از آنجا که یک تیم نظامی در لیگ برتر داریم، نمی توان انتظار داشت بازیکنان ترجیح بدهند جهت دوران خدمت سربازی خود راهی لیگ دسته اول شوند. اعتقاد دارم نه گل محمدی و نه مجموعه تراکتورسازی آدم های کوچکی نیستند که بخواهند خودشان با بازیکنان تماس بگیرند. چنین چیزی در شخصیت گل محمدی و مصطفی آجورلو وجود ندارد.

    * چیزی راجع به تماس با بازیکنان نشنیده ام
    من چیزی از اینکه از کلوب تراکتورسازی با بازیکنان ذوب آهن تماس گرفته اند را نشنیده ام و آنرا تکذیب می کنم. بازیکنان ما تا آخر فصل می توانند در ذوب آهن بازی کنند مگر آنکه خودشان درخواست بدهند که می خواهند جهت پشت سر گذاشتن دوران خدمت، از تیم جدا شوند. قطعا ضریب هوشی بازیکنان هم پایین نیست که به جای گزینش یک تیم لیگ برتری، به تیم دسته اولی بروند.

    * این کار را محکوم می کنیم
    البته باید بگویم اگر چنین تماسهایی بوده باشد، آنرا شدیدا محکوم و پیگیری می کنیم چون یک کار غیراخلاقی هست. قطعا اگر چنین چیزی باشد و اثبات هم بشود، برخوردهای انضباطی خواهیم داشت چون یک طرف سوم وارد قرارداد دو طرفه می شود و باعث اخلال می شود.

    شکاری راهش را اشتباه رفت / سعید آذری

    * بازیکن می سازیم ولی آنها را می دزدند!
    درست است که تراکتورسازی تنها تیم نظامی لیگ برتر است و بازیکنان هم دوست دارند به این تیم بروند ولی نباید یک کلوب هم حق خودش بداند که بخواهد تمام مهره ها را بگیرد. من با این عنوان مسئله دارم. نمی شود که یکسری کلوب ها مثل ما بازیکن بسازند؛ آن موقع بعضی ها بیایند آنها را بدزدند درست مثل رضا شکاری که به روبین کازان رفت و یا اینکه بعضی از کلوب ها به خاطر خدمت سربازی، بازیکنانی که در کلوب های دیگر رشد کرده اند را جذب می کنند.

    * اینکه یک کلوب جذب همه سربازان را حق خودش بداند درست نیست
    ما از فدراسیون فوتبال انتظار داشتیم بحث بازیکن – سرباز را از طریق نیروهای مسلح پیگیری کنند. پیشنهادمان این است که هر بازیکن در شهر خودش خدمت کند به این ترتیب که از صبح تا ظهر در محل خدمتش حاضر شود و بعدازظهر در تمرینات تیم حضور یابد. اینطور که یک کلوب حق خودش بداند تمام بازیکنان سرباز لیگ را جذب کند درست نیست.

    * دنبال محرومیت شکاری نیستیم
    ما از بین سه گزینه، با یک وکیل ایتالیایی به توافقاتی دست یافته ایم و بعد از عقد قرارداد با این وکیل، دفاع از خودمان را شروع خواهیم کرد. ما دنبال محرومیت رضا شکاری نیستیم ولی می خواهیم یکسری ها به اصول پایبند باشند. این اتفاقات جهت ورزش خوب نیست و روحیه سازندگی را از بین می برد.

    * یک کلوب درجه دو شبکه جهانی درست کرده و استعدادهای هر کشور را می گیرد
    یک کلوب اروپایی که در رده دوم فوتبال دنیا فعالیت می کند، در سراسر دنیا یک شبکه درست کرده است که استعدادهای هر کشور را نشانه قرار می دهد و بازیکنان را به این تیم می برند. به هر حال باید بگویم ذوب آهن دنبال محروم کردن شکاری نیست ولی دنبال این است که پرستیژ بین المللی فوتبال کشور عزیزمان ایران را بالا ببرد.

    مدیرعامل کلوب ذوب آهن با بیان اینکه چیزی راجع به تماس کلوب تراکتورسازی با بازیکنان تیمش نشنیده هست، گفت: با یک وکیل ایتالیایی پرونده حضور شکاری در تیم روبین کازان را پیگیری می‌کنیم.

    * حق رشد را ما به کلوب های دیگر یاد دادیم
    ذوب آهن خیلی کارها را جهت نخستین بار در فوتبال کشور عزیزمان ایران انجام داد. ما جهت نخستین بار حق رشد بازیکن را به کلوب های دیگر شناساندیم. ما ۱۰ هفته پای سرمربی خود ایستادیم و این فرهنگ را در فوتبال باب کردیم که باید از سرمربی حمایت کرد! در این زمینه هم نخستین باشگاهی هستیم که دنبال احقاق حقوقمان هستیم. این در واقع یک کار جهت کلوب ها و فوتبال کشور عزیزمان ایران است نه صرفا کلوب ذوب آهن.

    • شکاری راهش را اشتباه رفت؛ روبین کازان عاشق چشم و ابروی او نیست
      برای رضا شکاری آرزوی موفقیت می کنم ولی او راه را اشتباه رفت. شکاری می توانست در رده اول اروپا بازی کند. روبین کازان عاشق چشم و ابروی شکاری نبود. این بازیکن استعدادی بود که به وسیله روبین کازان گرفته شد و چند سال دیگر با فروش شکاری، پولی خوبی به جیب می زند.

    ۲۰۵۱

    واژه های کلیدی: تراکتورسازی | رضا شکاری | ورزشگاه | بازیکنان | فوتبال | بازیکن | کازان | سپاهان

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • منابع اورجینال پزشکی بالینی
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • منابع اورجینال رباتیک
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • چاپ کتاب آمازون
  • دانلود فایل های زبان اصلی ریاضی فیزیک
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک