ایستایی وجود ندارد ، هر چه هست جوشش و جاری بودن است.
خوش آمدید - امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » اخبار ورزشی » خانواده من به دلایل سیاسی از کشور عزیزمان ایران فرار نکردند!, می‌توانیم رقبای

    خانواده من به دلایل سیاسی از کشور عزیزمان ایران فرار نکردند!, می‌توانیم رقبای

    مهاجم ایرانی تیم فوتبال هیرنفین گفت که تیم ملی کشور عزیزمان ایران می‌تواند حریفان خود را سورپرایز کند.

    خانواده من به دلایل سیاسی از کشور عزیزمان ایران فرار نکردند!, می‌توانیم رقبای

    در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

    وبسایت رسمی برنامه نود – مهاجم ایرانی تیم فوتبال هیرنفین گفت که تیم ملی کشور عزیزمان ایران می تواند حریفان خود را سورپرایز کند.

    به گزارش وبسایت نود، رضا قوچان نژاد در گفت وگو با مجله « Voetbal International» که قدیمی ترین مجله فوتبالی هلند به شمار می رود، با اشاره به گلی که در تاریخ ۱۸ ژوئن در بازی برابر کره جنوبی به ثمر رساند و تیم ملی کشور عزیزمان ایران را راهی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل کرد، گفت: آن گل برابر کره به نام من درآمد. پیش از آن بازی هم دو گل مهم جهت تیم ملی به ثمر رسانده بودم، ولی گل برابر کره زندگی و دوران حرفه ای من در کشور عزیزمان ایران به عنوان یک فوتبالیست را عوض کردن داد. با پیروزی برابر کره جنوبی به طور مستقیم جواز حضور در جام جهانی را کسب کردیم و آن بازی و آن گل هر لحظه در خاطر من می ماند.

    خانواده من به دلایل سیاسی از کشور عزیزمان ایران فرار نکردند!, می‌توانیم رقبای

    وی با یادآوری دعوت شدنش از سوی کارلوس کی روش به تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران اظهار داشت: پذیرفتن دعوت کی روش کاری سخت بود. در واقع نظر عموم مردم این بود که «چه نیازی به بازیکن اروپایی در تیم ملی مان بود؟ ما خودمان به اندازه کافی بازیکن خوب داریم»، آنها بر این عقیده بودند که من و اشکان دژاگه و دو بازیکن اروپایی دیگر چیزی به تیم ملی اضافه نخواهیم کرد. دو یا سه اردوی اول سخت بود، ولی خوشبختانه اوضاع خیلی سریع عوض کردن کرد چون مردم متوجه شدند که تجربه و کیفیت بازی بازیکنان ایرانی الاصل شاغل در فوتبال اروپا به تیم ملی کمک کرد. سپس اوضاع بهتر شد و من چند گل زدم که گل آخر هم برابر کره جنوبی بود.

    قوچان نژاد در مقایسه محبوبیتش در کشور عزیزمان ایران و هلند یادآور شد: در شهر لیوواردن هلند گاهی اوقات بعضی من را می شناسند و تنها در حد یک سلام هست. در کشور عزیزمان ایران ولی اوضاع متفاوت هست. من در آنجا به عنوان یک فوتبالیست آشنا شده است هستم. در کشور عزیزمان ایران مردم عاشق فوتبال هستند و قطعاً در آنجا به عنوان یک فوتبالیست خیلی محبوب خواهید بود. فوتبال در کشور عزیزمان ایران به کلی با هلند تفاوت دارد و نمی توانید فوتبال این دو کشور را با هم مقایسه کنید. اگر شما در سه تیم بالای جدول اردویژه بازی کنید و تیم تان چه برنده چه بازنده شود، به آسانی می توانید به منزل بروید، ولی در کشور عزیزمان ایران اوضاع اینطور نیست. دنیای موازی؟ بله، شما می توانید اینطور بنامید. کشور عزیزمان ایران کشوری شلوغ است و در برابر استان فریزلند (واقع در هلند) آرام و قشنگ است.

    مهاجم ۳۰ ساله تیم ملی فوتبال کشورمان از اینکه محبوبیت زیادی در بین هواداران ایرانی پیدا کرده، مغرور نشده هست. او گفت: (محبوبیت در بین ایرانی ها) خاص هست، ولی من این را جهت خودم خاص نکرده ام. اگر کسی بیاید و بخواهد با من تصویر بگیرد یا صحبت کند، این را دوست دارم، ولی قرار نیست که بروم و بگویم که به من نگاه کنید. من واقع بین و آرام هستم. جهت من فوتبال از هر چیزی مهمتر هست. هر چه هم بعد از این اتفاق بیفتد، شخصیت من را عوض کردن نمی دهد.

    وی با اشاره به حضور خبرنگارن و عکاسان زیاد در میکسدزون ورزشگاه در پایتخت کشور عزیزمان ایران بعد از یک بازی ملی گفت: جو آنجا واقعاً عجیب و بی نظیر هست. در کشور عزیزمان ایران برنامه های تلویزیونی و رادیویی و روزنامه های ورزشی زیادی هستند که همه به فوتبال می پردازند. بعد از بازی های هیرنفین ولی اوضاع اینطور نیست. در کشور عزیزمان ایران فوتبال باشگاهی هم از محبوبیت زیادی برخوردار است و در دربی پایتخت کشور عزیزمان ایران صدهزار تماشاگر در ورزشگاه حضور پیدا می کنند.

    مهاجم ایرانی تیم فوتبال هیرنفین گفت که تیم ملی کشور عزیزمان ایران می‌تواند حریفان خود را سورپرایز کند.

    قوچان نژاد که دو بار مراسم ازدواج برگزار کرد، یکی در کشور عزیزمان ایران و دیگری در هلند، گفت: مراسم ازدواج در کشور عزیزمان ایران گرمتر و خودمانی تر است و کلی به ما در مراسم کشور عزیزمان ایران مان خوش گذشت، ولی در هلند این مراسم رسمی تر هست. در کشور عزیزمان ایران مراسم های عروسی معمولاً خیلی مفصل گرفته می شود، ولی ما خودمان از قصد جمع وجورتر گرفتیم. تنها تعدادی را به مراسم ازدواج مان دعوت کردیم که مطمئن بودیم جهت هر لحظه بخشی از زندگی مان خواهند بود.

    مهاجم تیم ملی ادامه داد: خواهر همسر من، ساره بیات یک صورت مشهور در کشور عزیزمان ایران هست. او در فیلم های زیادی بازی کرده که یکی از این فیلم ها هم برنده جایزه اسکار آمریکایی شد. او صورت ای آشنا شده است در کشور عزیزمان ایران هست. در کشور عزیزمان ایران مجلات و برنامه های تلویزیونی زیادی هستند که شایعات زیادی مطرح می کنند، ولی ما نمی خواهیم توجهی به شایعاتی که در کشور عزیزمان ایران می شود داشته باشیم و روی زندگی خودمان تمرکز کرده ایم. اگر در این شرایط کنترل تان را از دست بدهید، اوضاع علیه تان می شود.

    گوچی در مورد مهاجرت خانواده اش به هلند در دوران کودکی وی گفت: خانواده من بنا به دلایل سیاسی از کشور عزیزمان ایران فرار نکردند. در واقع آنها با مهاجرت به هلند به دنبال آینده ای بهتر جهت من و برادرم بودند. در اروپا چشم انداز بیشتری جهت پیشرفت وجود دارد.

    مهاجم ایرانی هیرنفین که اکنون خانواده اش در مرکز شهر لئوواردن رستوران دارند، برادرش (مهدی) به عنوان فیزیوتراپ مشغول فعالیت است و خود او نیز یک فوتبالیست حرفه ای هست، تأکید کرد: با شرایطی که ما داریم می توان گفت که برنامه خانواده ام جهت مهاجرت به هلند، بی نقص بوده هست. به شخصه قدردان گزینش پدر و مادرم هستم. آنها به اینکه من عضو تیم ملی کشور عزیزمان ایران هستم، خیلی افتخار می کنند. نمی توانم از بین کشور عزیزمان ایران و هلند یکی را گزینش کنم. بسیار سپاسگزارم که از هر دو کشور عالی ترین چیزهایش را گرفته ام.

    وی در خصوص عالی ترین شاخصه ایرانی ها اظهار داشت: عالی ترین شاخصه ایرانیان، میهمان نوازی و خونگرمی مردمانش هست. ما یکی از فرهنگ های متمدن در آسیا را داریم. درِ منزل ها به معنای واقعی کلمه به روی شما باز است و همه تلاش می کنند به یکدیگر کمک کنند. این در خانواده ما هم یک اصل مهم به شمار می رود و به آن افتخار می کنم.

    قوچان نژاد در مورد صورت ای که در غرب از کشور عزیزمان ایران به اشتباه به تصویر کشیده می شود گفت: بابت این عنوان عصبانی نمی شوم، ولی هر لحظه از کشور عزیزمان ایران دفاع می کنم. چیزی که غربی ها از کشور عزیزمان ایران در رسانه های خود به تصویر می کشند، درست نیست و به نوعی کلیشه ای و غرض ورزی هست، این در حالی است که حقیقت چیز دیگری هست. اگر با مردم کشور عزیزمان ایران صحبت کنید، کاملاً متحیر و شگفت زده خواهید شد. من حقیقت را می دانم و به کشور عزیزمان ایران افتخار می کنم.

    خانواده من به دلایل سیاسی از کشور عزیزمان ایران فرار نکردند!, می‌توانیم رقبای

    وی در بخش دیگری از صحبت هایش در خصوص همراهی تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل اظهار داشت: حضور در تیم ملی کشور عزیزمان ایران دوران حرفه ای من را غنی کرد. بازی در جام جهانی و گلزنی در این تورنمنت، چیزهایی هستند که شما رویای دوران کودکی تان به شمار می روند، چیزی که هر کسی آن را تجربه نمی کند، ولی من آن را تجربه کرده ام و باید بگویم فوق العاده بود. این لحظات و خاطرات هرگز از ذهنم پاک نمی شود.

    گوچی با اشاره به همگروهی کشور عزیزمان ایران با پرتغال، اسپانیا و مراکش در گروه B جام جهانی ۲۰۱۸ تأکید کرد: در یکی از سخت ترین گروه ها قرار گرفته ایم، ولی این می تواند چالشی جالب جهت ما باشد. تیمی هستیم که کسی از ما انتظاری ندارد. در مرحله انتخابی جام جهانی روسیه عملکرد خوبی داشتیم و بازی های تدارکاتی خوبی هم انجام دادیم و اکنون می توانیم رقبای خود را سورپرایز کنیم. نسبت به جام جهانی قبلی پیشرفت کرده ایم. اگر جهت جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه دعوت شوم، بعد از جام جهانی ۲۰۱۴ و جام ملت های آسیا ۲۰۱۵ سومین تورنمنت بزرگی خواهد بود که با تیم ملی کشور عزیزمان ایران تجربه می کنم. تجربه خیلی مهم است و به دنبال حضور در جام جهانی هستم.

    قوچان نژاد در آخر با اشاره به اینکه مشخص نیست که در آخر قراردادش با هیرنفین چه اتفاقی خواهد افتاد، در خصوص آینده حرفه ای خود گفت: توافق این بود که من تا جام جهانی ۲۰۱۸ جهت هیرنفین بازی کنم. چه اتفاقی بعد از آن خواهد افتاد؟ من آخر این داستان را باز می گذارم.

     

    مهاجم ایرانی تیم فوتبال هیرنفین گفت که تیم ملی کشور عزیزمان ایران می‌تواند حریفان خود را سورپرایز کند.

    ۱۰۰۴

    واژه های کلیدی: رضا قوچان نژاد | مراسم ازدواج | دوران کودکی | جام جهانی | قوچان نژاد | مهاجم تیم | فوتبالیست | خانواده | مراسم ها | ایرانیان | فوتبال

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • چاپ کتاب اورجینال
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • کتاب اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی ریاضی فیزیک
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • کتاب های پزشکی مولکولی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب