اگر صخره در مسیر رود نبود ،رود هیچ آوازی از خود سر نمی داد.
خوش آمدید - امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » کامپیوتر و اینترنت » با اعطای پروانه به اپراتورهای غیردولتی، کیفیت خدمات پستی ارتقاء می‌یابد

    با اعطای پروانه به اپراتورهای غیردولتی، کیفیت خدمات پستی ارتقاء می‌یابد

    بهبود زیرساخت‌های شبکه‌های پستی، معرفی و ارائه محصولات مدرن و پایدار و تقویت عملکرد موثر در بازار از اهداف راهبردی است که در کنگره جهانی پستی در سال ۲۰۱۶ جهت بخش پست تعیین شده است است.

    با اعطای پروانه به اپراتورهای غیردولتی، کیفیت خدمات پستی ارتقاء می‌یابد

    به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه اینترنت گروه تحریریه سایت جوان؛ حسین فلاح جوشقانی در هفتمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام مطلب فوق گفتَ: بر همین اساس در قالب این اهداف برنامه‌های مختلفی جهت ارتقاء کیفیت خدمات پستی و ظرفیت‌سازی در این حوزه تدوین شده است است.
    رئیس شرکت تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی با اشاره به اینکه اولویت‌های اتحادیه جهانی پست (UPU) بر کیفیت خدمات و ارائه سرویسهای نوین و ظرفیت‌سازی تاکید دارد عنوان کرد: مطمئناً با ظرفیت موجود در شرکت پست و تلاش همکاران ما در این مجموعه، به تنهائی دستیابی به این اهداف امکان‌پذیر نبود. از سوی دیگر علاوه بر شرکت ملی پست در طول سالهای گذشته، شرکتهای مختلفی با مجوزهای متفاوت در حوزه پست فعالیت می‌کردند که باید ساماندهی می‌شدند.

    عبارات مهم : وزیر ارتباطات – پروانه
    وی افزود: بر همین اساس به منظور اجرای قانون سیاستهای کلی اصل ۴۴ و اساسنامه شرکت ملی پست، ساماندهی و توسعه بخش پست و ایجاد مسابقه در کسب و کارهای پستی، سرمایه‌گذاری بخش غیردولتی در بخش پست، بکارگیری فناوریهای نوین و ارتقاء کیفیت خدمات پستی و کم کردن هزینه‌های تمام شده است توزیع کالا، به دو شرکت ترن پارت تیپاکس و کنسرسیوم مدنی پیشگامان بادپا پروانه کاروران (اپراتور) پستی غیردولتی اعطا شد.
    معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات راجع به دستاوردهای اقتصادی اعطای پروانه کاروران پستی غیردولتی گفت: در سال ۹۵درآمد شرکت ملی پست حدود ۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بوده که با ورود بخش شخصی به این حوزه پیش‌بینی می‌شود حجم بازار خدمات پستی این اپراتورها در آخر سال پنجم فعالیت به ۴۴ هزار میلیارد ریال برسد.
    وی افزود: پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد سرانه مرسولات پستی از ۶/۲ در سال ۹۵ به ۱۶/۷ در سال ۱۴۰۱ رسیده و زمینه اشتغال ۴ هزار و ۵۰۰ نفر به طور مستقیم و ۱۷ هزار نفر به طور غیرمستقیم فراهم شود.
    فلاح جوشقانی با اشاره به ارزیابی و رتبه‌بندی اپراتورها در هفتمین جشنواره فاوا تصریح کرد: ارتقاء و کیفیت ارائه خدمات در شبکه اپراتورها، زیاد کردن سطح رضایتمندی ذینفعان، نظارت بر اجرای تعهدات توسعه و اجرای اپراتورها، ایجاد فضای رقابتی جهت تعالی اپراتورها و شناسائی نقاط قوت و زمینه‌های اصلاح در اپراتورها از جمله اهداف ارزیابی و رتبه‌بندی اپراتورهای دارای پروانه از رگولاتوری است.

    انتهای پیام/

    واژه های کلیدی: وزیر ارتباطات | پروانه | فناوری | فناوری | فعالیت | وزارت ارتباطات | شبکه های اجتماعی |

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • هاردکپی کتاب های دندانپزشکی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • چاپ کتاب اورجینال
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • کتاب اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی ریاضی فیزیک
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • منابع اورجینال پزشکی بالینی