اگر صخره در مسیر رود نبود ،رود هیچ آوازی از خود سر نمی داد.
خوش آمدید - امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » اخبار ورزشی » عاشق کشور عزیزمان ایران هستم و بارها شاهنامه را خوانده‌ام / برانکو ایوانکوویچ

    عاشق کشور عزیزمان ایران هستم و بارها شاهنامه را خوانده‌ام / برانکو ایوانکوویچ

    وبسایت رسمی برنامه نود – سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: عاشق زندگی در کشور عزیزمان ایران هستم و به خودم می بالم که می‌توانم هر چند ماه یکبار حدود ۴۰ میلیون ایرانی هوادار پرسپولیس را خیلی خوشحال کنم.

    عاشق کشور عزیزمان ایران هستم و بارها شاهنامه را خوانده‌ام / برانکو ایوانکوویچ

    در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

    وبسایت رسمی برنامه نود – سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: عاشق زندگی در کشور عزیزمان ایران هستم و به خودم می بالم که می توانم هر چند ماه یکبار حدود ۴۰ میلیون ایرانی هوادار پرسپولیس را خیلی خوشحال کنم.
    به گزارش وبسایت نود، شاید کمتر کسی فکر می کرد بعد از مسابقه های جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان، بار دیگر سرمربی تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران در اوج شکوه به کشور عزیزمان ایران بازگردد و در ورزشگاه آزادی مورد تشویق قرار بگیرد. احتمال می دادیم سرمربی وقت تیم ملی هم اذعان داشته باشد که محبوبیتش در پرسپولیس زیاد از زمانی است که هدایت تیم ملی را بر عهده داشت.

    برانکو ایوانکوویچ از بدو ورودش به جمع سرخپوشان پایتخت، تغییرات را شروع کرد و توانسته است در طول سه سال گذشته عالی ترین نتیجه های را با پرسپولیس کسب کند راجع به ریز و بم زندگی اش در کشور عزیزمان ایران و اتفاقاتی که اطراف این تیم در ماه های اخیر رخ داده است به گفتگوی نوروزی با خبرنگار مهر نشست تا با سبک زندگی شخصی پروفسور پرسپولیسی ها بیش از پیش آشنا شویم:

    عاشق کشور عزیزمان ایران هستم و بارها شاهنامه را خوانده‌ام / برانکو ایوانکوویچ

    *  اگر بخواهید خودتان را معرفی کنید چه می گویید؟

    عبارات مهم : برانکو ایوانکوویچ – سرمربی پرسپولیس
    – سرمربی پرسپولیس! فکر می کنم همین تعریف کوچک و کوتاه کافی باشد تا همه بدانند جایگاه پرسپولیس کجاست و من صاحب چه جایگاهی هستم.

    * فکر می کردید بعد از جدایی نسبتا تلخی که از تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران داشتید بار دیگر به محبوبیت دست پیدا کنید؟

    من روزهای خیلی خوبی با تیم ملی کشور عزیزمان ایران داشتم. کارهای بزرگی هم در آن مقطع انجام دادیم. قهرمانی در مسابقه های آسیایی و رفتن به جمع چهار تیم نهایی جام ملت های آسیا. افزایش زودهنگام به مسابقه های جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان و عالی ترین مقام را در تاریخ فوتبال کشور عزیزمان ایران در رنکینگ فیفا کسب کردیم.

    می دانستم اتفاقات خوبی در حال رخ دادن هست. به همین خاطر از آنها به تلخی یاد نکردم و نمی کنم. عالی ترین روزهای جوانی ام را در کشور عزیزمان ایران بوده ام. انرژی زیادی را صرف این موفقیت کردم و خیلی خوشحالم که توانستم به فوتبال کشور عزیزمان ایران کمک کنم.

    وبسایت رسمی برنامه نود – سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: عاشق زندگی در کشور عزیزمان ایران هستم و به خودم می بالم که می‌توانم هر چند ماه یکبار حدود ۴۰ میلیون ایرانی هوادار پرسپولیس را خیلی خوشحال کنم.

    * ولی بعد از کسب یک امتیاز در مسابقه های جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان به خاطر بعضی فشارها به کشور عزیزمان ایران بازنگشتید و انتقادات زیادی از شما شد.

    در آن برهه زمانی، بعضی افراد می درخواست کردند فضایی را علیه عملکرد تیم ملی راه بیندازند. ولی علت نمی شد که من به وظایفم عمل نکنم. به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، تا آخر مسابقه های جام جهانی قرارداد داشتم و تا لحظه آخر، حداکثر انرژی ام را جهت این تیم گذاشتم.

    * خیلی ها می گویند محبوبیت شما در پرسپولیس زیاد از تیم ملی هست. خودتان چه نظری دارید؟

    مردم کشور عزیزمان ایران عاشق فوتبال هستند. آنها عاشق مملکت ارزش هستند. مردم کشور عزیزمان ایران هر لحظه نسبت به من لطف داشتند. آنها خیلی خوب دیدند که من تمام انرژی فوتبالی خودم را با تمام تجربیاتی که دارم در اختیار آنها قرار دادم. اگر هوادار دیده نشود نمی توان مربی تیم های بزرگ بود. من در هر جایی که بودم از آنها لطف دیدم. هرگز در وقت حضورم در تیم ملی با کوچکترین بدرفتاری روبرو نشدم. حالا هم در پرسپولیس همین قضیه اتفاق می افتد. شاید تنها تفاوتش در این باشد که هر روز هواداران را در تمرینات می بینم و ارتباط نزدیکتری با آنها وجود دارد. ولی در تیم ملی با توجه به شرایطی که دارد اینطور نیست و شما هر از چند گاهی با توجه به بازی های تیم ملی می توانید حضور هواداران را لمس کنید.

    * سال ۹۶ جهت پرسپولیس چطور بود؟

    اگر موفقیت در جام حذفی را هم کسب می کردیم می توانستم بگویم رویایی! ولی حالا می گویم خیلی خوب. سوپر جام، قهرمانی در لیگ برتر فصل گذشته و مجددا قهرمانی زودهنگام در لیگ برتر. موفقیت در بازی های آسیایی.

    عاشق کشور عزیزمان ایران هستم و بارها شاهنامه را خوانده‌ام / برانکو ایوانکوویچ

    * زندگی در کشور عزیزمان ایران چگونه است؟

    – فوق العاده! اینجا وطن دوم من شده است هست. جایی که مردمش زیاد تلاش می کنند تا قشنگ زندگی کنند. میهمان نوازی آنها مثال زدنی هست. هر لحظه به من لطف دارند. اینکه کشور عزیزمان ایران را وطن دوم خودم می دانم افتخار می کنم.

    * با حافظ خوانی هم آشنا هستید؟

    – تا حدودی! ولی متاسفانه کسی نبوده است که برایم بخواند. دوست دارد شعرهای شاعران بزرگ کشور عزیزمان ایران را بخوانم. بارها شاهنامه خواندم ولی حافظ را نخوانده ام. اسمشان را شنیده ام و می دانم اهل ادب و هنر بوده است.

    وبسایت رسمی برنامه نود – سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: عاشق زندگی در کشور عزیزمان ایران هستم و به خودم می بالم که می‌توانم هر چند ماه یکبار حدود ۴۰ میلیون ایرانی هوادار پرسپولیس را خیلی خوشحال کنم.

    * اگر بخواهید بزرگترین چالشی که در ۹۶ با آن روبرو یودید و نخواستید رسانه ای شود را بگویید کدام عنوان خواهد بود؟

    – حقیقتش را بگویم کار مربیگری هر روز و هر لحظه اش پر از استرس هست. بیهوده نیست که از آن به عنوان سخت ترین شغل دنیا نام برده می شود. در پرسپولیس هم همین روند وجود داشته و دارد و مطمئن هستم باید از فعل زمانی آینده که «خواهم داشت» است نیز استفاده کنم. اکنون هم همین روند و پروسه را طی می کنم. شاید خیلی ها بگویند بزرگترین دغدغه پرسپولیس، محرومیت از نقل و انتقالات هست. ولی من می گویم هر اتفاقی می تواند در وقت خاص خود، تبدیل به یک دغدغه شود. فوتبال هم معنای خودش را با همین پرسشها می بیند و نمی توان آنها را نادیده گرفت.

    * شما موفقیت های بسیاری را با پرسپولیس کسب کردید و رکوردهای زیادی را هم جابجا کردید ولی باز هم انتقاداتی از عملکرد فنی شما می شد.

    – طبیعی هست. هنگامی که یک تیم می بازد یا خوب نتیجه نمی گیرد انتقاد هم می شود و من به منتقدانم در چنین روزهایی حق می دهم.

    عاشق کشور عزیزمان ایران هستم و بارها شاهنامه را خوانده‌ام / برانکو ایوانکوویچ

    * ولی خیلی وقت ها به آنها توجه نمی کنید.

    – اینطور نیست! اگر دقیق و صحیح باشد شک نکنید این کار را می کنم.

    * به عنوان نمونه در خصوص استفاده از محسن ربیع خواه و حسین ماهینی در خط هافبک از شما ایراداتی گرفته می شد.

    – باید بگویم آنها در عالی ترین شرایط خیلی خوبی بودند و هستند. خیلی خوب عمل می کنند. هرچه از انها خواستم پیاده کردند. ولی بعضی اتفاقات عجیب روی سکوها علیه ربیع خواه رخ داد. محسن با تمام وجود در خدمت تیم هست. همان کارهایی را هم که از او به عنوان هافبک دفاعی انتظار دارم را انجام می دهد. حسین ماهینی هم بارها به خاطر تیم، پست خود را عوض کردن داد و نشان داد می تواند در چند پست بازی کند و به مجموعه تیمی کمک کند. ولی از عالی ترین بازیکنان تیمم انتقادات بیجا می شد.

    * باخت در دربی هم یکی از مواردی بود که از شما انتقادات بسیار شد

    – دربی، بازی بسیار مهمی جهت هواداران هست. خیلی خوب از اهمیت آن آگاه هستیم. نمی توانم بهانه ای بیاورم. ولی فکر نمی کنم بد بازی کردیم. در نیمه اول ضعف هایی داشتیم ولی در نیمه دوم نشان دادیم تیم بهتر زمین بودیم و مالکیت توپ را تمام و کمال در اختیار داشتیم. ولی نبردیم و همان موقع هم به تیم حریف تبریک گفتم.

    * آیا بعد بعضی انتقادات همچنان از تیمی که سوپرجام را از آن خود می کند و با اختلاف بالا در صدر جدول است می کنند؟

    – نمی دانم! واقعا خودم هم نمی دانم. البته راجع به بعضی از بازی ها مثل همین دربی حق دارند. به هر حال احساسات را باید درک کرد. ولی علت این عنوان را هم نمی فهمم که آیا باید این همه خوش حالی را با کوچکترین باخت که مستحقش هم نبودیم بخواهیم کمرنگ کنیم. شاید هم به بردن عادت زیادی کرده ایم.

    * در سال ۹۶ بازیکنی بوده است که خط قرمز شما را رد کند؟

    من به بازیکنانم افتخار می کنم. در هر تمرین و در هر بازی، با حداکثر توان خود به میدان می روند و این عنوان نشان دهنده احساس مسئولیت آنهاست.

    * اگر بخواهید به ابتدای سال ۹۶ بازگردید کدام تصمیم را نمی گیرید؟

    – نمی توانم در مدت کوتاه زمانی راجع به تصمیماتی که گرفتم آنالیز داشته باشم. ولی خیلی خوب می دانم هر تصمیمی که گرفته شد در همان برهه زمانی مخصوص به خودش بوده است.

     * تلخ ترین اتفاقی که شما را آزار داد چیست؟

    – شاید بتوانم از زلزله ای که در کرمانشاه رخ داد به عنوان تلخ ترین خاطره ای که در سال ۹۶ رخ داد اسم ببرم.

    * شیرین ترین خاطره؟

    – تک تک لبخندهایی که مردم کشور عزیزمان ایران بابت قهرمانی پرسپولیس و بردهای متوالی خود بر روی لب آوردند. از اینکه درز کشور عزیزمان ایران هستم و دل بیش از ۴۰میلیون هوادار را گاهی با همت بازیکنان و دستیاران و مدیریت تیم شاد می کنم واقعا خوشحالم.

    * آرزوی پروفسور پرسپولیسی ها جهت سال ۹۷ چیست؟

    • سلامتی بزرگترین نعمتی است که انسان ها در اختیار دارند و باید قدرش را بدانند.

    ۱۱۴۰

    واژه های کلیدی: برانکو ایوانکوویچ | سرمربی پرسپولیس | سرمربی تیم ملی | جام جهانی | سرمربی تیم | پرسپولیس | هواداران | پرسپولیس | موفقیت | مسابقه | فوتبال

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • دانلود فایل های زبان اصلی ریاضی فیزیک
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • کتاب های پزشکی مولکولی اورجینال
  • کتب خلبانی زبان اصلی