كسي كه هرگز تحت فشار نزيسته باشد، آزادي را لمس نمي كند.
خوش آمدید - امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » اخبار ورزشی » انحلال تاسیسات خانمان‌سوز است/ برگزاری لیگ برتر فوتسال مثل ۲۰ سال پیش هم نیست! ، شمسایی

    انحلال تاسیسات خانمان‌سوز است/ برگزاری لیگ برتر فوتسال مثل ۲۰ سال پیش هم نیست! ، شمسایی

    سرمربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی گفت: کمیته فوتسال باید تلاش می‌کرد و می‌جنگید و نمی‌گذاشت آینده تأسیسات دریایی همانند فولاد ماهان، منصوری، دبیری و… شود.

    انحلال تاسیسات خانمان‌سوز است/ برگزاری لیگ برتر فوتسال مثل 20 سال پیش هم نیست! ، شمسایی

    در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

    وبسایت رسمی برنامه نود – سرمربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی گفت: کمیته فوتسال باید تلاش می کرد و می جنگید و نمی گذاشت آینده تأسیسات دریایی همانند فولاد ماهان، منصوری، دبیری و… شود.

    به گزارش وبسایت نود و به نقل از فارس، وحید شمسایی در مورد انحلال تیم فوتسال تأسیسات دریایی گفت: هر ساله اتفاقات زیادی در فوتسال رخ می دهد که امسال عنوان انحلال کلوب تأسیسات بود و باید به حال این عنوان حسرت و غبطه خورد. هر ساله شاهد هستیم که یک تیم خوب با افتخار و با هزینه نه چندان زیاد و با سابقه خوب و قهرمانی های متعددی که در ایران، آسیا دارند به آسانی منحل می شوند.

    انحلال تاسیسات خانمان‌سوز است/ برگزاری لیگ برتر فوتسال مثل ۲۰ سال پیش هم نیست! ، شمسایی

    وی در ادامه گفت: این عنوان باید جهت جامعه ورزشی کشور عزیزمان ایران به خصوص فوتسال ناراحت کننده باشد که ناگهان در یک تصمیم عجولانه یک کلوب از صفحه ورزش محو می شود. البته این عنوان می تواند چند علت عمده داشته باشد.

    سرمربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی افزود: اولاً این عنوان به بحث مدیریتی کلوب ها و به بحث کمیته فوتسال بر می گردد؛ در بحث مدیریتی می توان به این عنوان اشاره کرد به عنوان نمونه در یک مقطع در کلوب تاسیسات دریایی یک شخصی به نام منوچهری وارد این مجموعه می شود و با هزاران مسئله و حواشی که این مجموعه دارد که آن روزها در روزنامه ها و صفحات مجازی سر و صدای زیادی کرده بود. وی تمام فکر و ذهن خود را می گذارد که این کلوب ورزشی موفق شود و توجهی به پرسشها دیگر نمی کند.

    شمسایی گفت: در وقت منوچهری در تأسیسات دریایی این تیم توانست دو بار قهرمان ایران، یک بار آسیا و همچنین افتخارات زیادی از نظر بازیکن و تیم هم در آسیا و هم در دنیا کسب کند. بعد از رفتن منوچهری در کلوب تأسیسات یکی دو سال عوض کردن مدیریتی داشتیم و موضوعی نبود که مسئولان تأسیسات این روزها به آن اشاره و علت انحلال کلوب تأسیسات را پرسشها اقتصادی اعلام می کنند. همگان می دانند که عنوان اقتصادی در کشور عزیزمان ایران فراگیر است و همه مردم و دستگاه ها چه شخصی و چه دولتی با آن مواجهه هستند. این آمار و ارقامی که مسئولان این کلوب اعلام می کنند جهت یک رشته ورزشی( فوتسال) که در عرصه قهرمانی فعالیت می کند فکر نکنم رقم زیادی جهت انحلال یک کلوب باشد.

    وی افزود: واقعاً آدم متأسف می شود که با یک امضا یک کلوب به وجود می آید و با یک امضا منحل و یک مجموعه بزرگی را از بین می برند. من در اینجا به صحبت های مقام معظم رهبری اشاره می کنم که هر لحظه در صحبت های خود به این عنوان تأکید داشته اند. جهت کار ما باید از نیروها و امکانات بومی در کشور خود استفاده و هر لحظه باید با راه اندازی یک مجموعه و یا یک کارخانه ایجاد کسب کاربرای مردم راه اندازی کنیم.

    سرمربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی گفت: کمیته فوتسال باید تلاش می‌کرد و می‌جنگید و نمی‌گذاشت آینده تأسیسات دریایی همانند فولاد ماهان، منصوری، دبیری و… شود.

    کاپیتان سابق تیم ملی گفت: در حال حاضر با یک امضای مردها یک عده را بدون کار می کنند. تعدادی بازیکن، کادر فنی و…. ما می توانستیم به جای منحل کردن این باشگاه، این کار را با هزینه های کمتری انجام دهیم. هر لحظه هنگامی که تیم تأسیسات به مراکز استان ها جهت مسابقه حضور پیدا می کرد چقدر مردم را به دور خود جمع می کرد و یا با پخش مستقیم بازی های این کلوب از شبکه ورزش عده ای از مردم پای گیرندگان تلویزیون می نشستند و این عنوان باعث شور و نشاط بین مردم می شد.

    وی افزود: بعد از بحث مدیران می توان یکی از عوامل مقصر را فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال معرفی کرد. به این علت آنها می توانستند هنگامی که که یک باشگاهی می خواهد جهت نخستین بار در لیگ حضور و یا کلوب داری کند باید سند یا مدرکی بابت گارانتی انصراف های ناگهانی از این کلوب ها گرفته می شد که خیلی راحت مسئولان این کلوب ها با یک امضا و جابه جا شدن یک مدیر دیگر نتوانند یک عده جوانان علاقه مند به ورزش را ناامید و بدون کار کنند. اگر در اوایل حضور کلوب ها کمی سختگیری می شد که آنها باید در صورت انصراف خسارت پرداخت کنند دیگر شاهد این مباحث نبودیم. من این عنوان را در زمانی که در ایتالیا به عنوان لژیونر حضور داشتم دیدم.

    شمسایی افزود: از یک طرف دیگر باید فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال به دنبال حمایت از کلوب ها و همچنین اسپانسر و پخش مستقیم بازی ها در صداوسیما می بود. یک باشگاهی مثل تأسیسات خودش هر سال ۱۲۰ میلیون هزینه می کرد تا مسابقاتش پخش شود. همین جا از مسئولان شبکه ورزش که واقعاً در این مدت ما را حمایت کردند تقدیر خاص دارم.

    وی گفت: هنگامی که یک کلوب می بیند قهرمان لیگ می شود نه پاداشی و نه جوایز با ارزشی به این کلوب ها تعلق می گیرد و برعکس جهت حضور در لیگ سال آینده باید مبلغی هم به عنوان ورودی به لیگ پرداخت کنند. دیگر انگیزه ای جهت حضور و ادامه این کلوب ها باقی نمی ماند.

    کاپتان سابق تیم ملی فوتسال گفت: شما در فوتبال دیدید هنگامی که پرسپولیس و استقلال از گروه خودشان افزایش کردند مبلغی را پاداش گرفتند ولی در فوتسال اینچنین نیست آنها باید حتی هزینه های خود را پرداخت کنند. در حال حاضر لیگ های کشور عزیزمان ایران همانند ۲۰ سال پیش جام رمضان که در محلات برگزار می شد، نیست در آن وقت هنگامی که تیمی قهرمان جام رمضان می شد مبلغی را به عنوان پاداش قهرمانی به آن تیم پرداخت می کردند.اما در لیگ ما اسمی به نام پاداش وجود ندارد.

    شمسایی ادامه داد: من شنیده ام کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال یکبار با مدیران تأسیسات دریایی جلسه گذاشته هست. وی مدیری بزرگ و فردی است که در سطح بین الملل حرف های زیادی جهت گفتن دارد ولی باید این عنوان را قبول کنیم با یکبار مراجعه کردن هیچ مشکلی حل نمی شود. کمیته فوتسال باید تلاش می کرد و می جنگید و نمی گذاشت آینده تأسیسات دریایی هم همانند فولاد ماهان، منصوری، دبیری و… شود.

    انحلال تاسیسات خانمان‌سوز است/ برگزاری لیگ برتر فوتسال مثل ۲۰ سال پیش هم نیست! ، شمسایی

    وی گفت: مطمئن باشید در آینده کلوب های دیگر هم این کار را انجام می دهند. سلیمانی دبیر کمیته فوتسال در صحبت هایی گفته انحلال تأسیسات شوک بزرگی به خانواده فوتسال وارد کرده، من می گویم این عنوان شوک نیست. زلزله ۱۰ ریشتری است که آمده یک عده جوان علاقه مند را خانمانسوز کرده است به این علت که یکسری بازیکن ملی و یکسری افرادی که تازه به فوتسال روی آورده اند، آوره شدند حال آنها باید بگردند جهت سال آینده خود تیمی پیدا کنند.

    شمسایی افزود: اگر یادتان باشد در سال ۲۰۱۲ ما جام جهانی را از دست دادیم فقط به خاطر درگیری هایی که بین کلوب ها و کمیته فوتسال وجود داشت ولی برعکس در سال ۲۰۱۶ که توانستیم سوم دنیا شویم، دیدم که هم کلوب ها و هم کمیته فوتسال و تیم هایی همچون دبیری تبریز، گیتی پسند، حفاری و تأسیسات و… که در لیگ حضور داشتند و همگی جهت موفقیت تیم ملی تلاش می کردند نتیجه این همدلی و یکرنگی سومی دنیا شد.

    وی در آخر گفت: اگر بخواهیم در جام جهانی ۲۰۲۰ موفق باشیم و این سومی را تبدیل به قهرمانی شود باید کلوب ها را حمایت کنیم و فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال باید به دنبال اسپانسر و پخش مستقیم تلویزیونی باشند تا دیگر هیچ مدیری نتواند به خودش اجازه دهد به آسانی و با یک امضا دستور انحلال باشگاهی را صادر کند. عنوان انحلال یک کلوب آسیب زیادی به آن کلوب نمی رساند بلکه به فوتسال و تیم ملی به خصوص جوانان علاقه مندی که در فوتسال فعالیت دارند، وارد می کند.

     

    سرمربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی گفت: کمیته فوتسال باید تلاش می‌کرد و می‌جنگید و نمی‌گذاشت آینده تأسیسات دریایی همانند فولاد ماهان، منصوری، دبیری و… شود.

    ۱۰۰۴

    واژه های کلیدی: سال آینده | فوتسال | فوتبال | دریایی | مسئولان | ایران | مجموعه | فوتسال

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • جعبه هدیه کتاب
  • چاپ کتاب آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • خرید کتاب خارجی
  • دانلود فایل های زبان اصلی ریاضی فیزیک
  • کتب خلبانی زبان اصلی