حوادث چون روزها سپری می شوند.
خوش آمدید - امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » اخبار ورزشی » بازی با استقلال جنگ تمام عیار است/ دلواپس دیدار با پرسپولیس نیستیم ، آذری

    بازی با استقلال جنگ تمام عیار است/ دلواپس دیدار با پرسپولیس نیستیم ، آذری

    مدیرعامل کلوب ذوب آهن با بیان اینکه دوست نداشت این تیم در لیگ قهرمانان آسیا به استقلال بخورد، گفت: امیر قلعه نویی تقابلی با استقلال ندارد و نباید این بازی را شخصی کرد.

    بازی با استقلال جنگ تمام عیار است/ دلواپس دیدار با پرسپولیس نیستیم ، آذری

    در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

    وبسایت رسمی برنامه نود – مدیرعامل کلوب ذوب آهن با بیان اینکه دوست نداشت این تیم در لیگ قهرمانان آسیا به استقلال بخورد، گفت: امیر قلعه نویی تقابلی با استقلال ندارد و نباید این بازی را شخصی کرد.

    به گزارش وبسایت نود و به نقل از مهر، سعید آذری، به تساوی تیم ذوب آهن برابر لوکوموتیو و افزایش به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا اشاره و ابراز امیدواری کرد که دیدار با استقلال، ماهیت فوتبال کشور عزیزمان ایران در سطح قاره آسیا را نشان بدهد. مشروح گفتگوی آذری در ذیل می آید:

    بازی با استقلال جنگ تمام عیار است/ دلواپس دیدار با پرسپولیس نیستیم ، آذری

    ارزیابی شما از تساوی با لوکوموتیو و افزایش به مرحله حذفی لیگ قهرمانان چیست؟

    –  بازی مشکل داشتیم. برگ برنده ما در این مسابقه، امیر قلعه نویی و کادر فنی او بود. بازیکنان ما هر لحظه با تمام وجودشان بازی می کنند و در این بازی هم با تعصب ظاهر شدند. آنها آنقدر دویدند که فکر می کنم به استاندارد جهانی دویدن یعنی نزدیک به ۱۲ کیلومتر رسیدند.

    * آیا ذوب آهن این بازی را با سه دفاع شروع کرد؟

    – استراتژی امیر قلعه نویی در شروع بازی روی دفاع متمرکز بود و بازی را با سیستم ۲-۵-۳ شروع کرد. بعد از ۲۰ دقیقه که فشار تیم حریف را گرفتیم، عوض کردن تاکتیک دادیم. آدم های بزرگ در لحظات بزرگ تصمیمات بزرگ می گیرند. هنگامی که هم به گل رسیدیم، با یک دفاع منطقی و دویدن بی امان، فضاهای لوکوموتیو را بستیم. رشید مظاهری دروازه بان ما هم یک روز فوق العاده داشت. خط دفاع و حمله ما هوشیار بود و هافبک ها هم حسابی دویدند. ما مستحق افزایش از این گروه بودیم. همین لوکوموتیو در مجموع دو بازی رفت و برگشت ۹ گل به الوحده امارات زده بود. الدحیل قطر هم با امتیازات کامل به مرحله حذفی رسید.

    مدیرعامل کلوب ذوب آهن با بیان اینکه دوست نداشت این تیم در لیگ قهرمانان آسیا به استقلال بخورد، گفت: امیر قلعه نویی تقابلی با استقلال ندارد و نباید این بازی را شخصی کرد.

    * در مرحله حذفی باید به مصاف استقلال بروید. فکر می کنید در آخر بازی برگشت، ذوب آهن تیم افزایش کننده باشد یا استقلال؟

    – دوست نداشتیم به استقلال بخوریم چون یکی از تیم های ایرانی از بین بردن می شود و یکی از سهمیه های کشورمان از دست می رود. به هر حال این عنوان اجتناب ناپذیر هست. ما برابر یکی از عالی ترین تیم های آسیا بازی داریم که هواداران پرشور و سرمربی باکلاسی دارد. تقابل با استقلال، نوید یک بازی بی نظیر را جهت هواداران دو تیم و هواداران فوتبال کشور عزیزمان ایران می دهد.

    * یکی از مسائلی که حساسیت این مسابقه را زیاد می کند، تقابل قلعه نویی با استقلال است.

    – تاجایی که من امیر قلعه نویی را می شناسم، او تقابلی با هیچکس ندارد. قلعه نویی یک مربی کاملا حرفه ای هست. او زمانی که در استقلال هم بود، با این حس مبارزه می کرد. حالا هم با همین حس مبارزه می کند. این مسابقه، تقابل قلعه نویی و استقلال نیست؛ تقابل دو تیم بزرگ فوتبال کشور عزیزمان ایران هست. سرمربی ما آنقدر فرهیخته و باتفکر است که توجهی به این پرسشها ندارد. نباید این بحث را شخصی کنیم. امیدوارم در نهایت این مسابقه اعتبار فوتبال کشور عزیزمان ایران در کنفدراسیون فوتبال آسیا را زیاد کردن بدهد. ضمن اینکه چشم های بینای کارلوس کی روش هم مسابقه های را زیر نظر دارند و بازیکنان با انگیزه زیادی در این دیدارها حاضر می شوند.

    * باتوجه به پیروزی ذوب آهن برابر استقلال در آخرین تقابل دو تیم در لیگ، می توان گفت تیم شما از نظر معنوی از استقلال جلوتر است؟

    – هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. هیچ ضمانتی وجود ندارد که چون ما در لیگ استقلال را شکست داده ایم، در آسیا هم بتوانیم به پیروزی برسیم. فقط می توانم بگویم بازی ذوب آهن و استقلال یک جنگ تمام عیار و مبارزه کامل جهت بازیکنان هست. فوتبال هم مسابقه ای نیست که بتوان آنرا از قبل آینده نگری کرد. تیمی برنده می شود که بازیکنانش تاکتیک سرمربی را رعایت کنند و دونده باشند.

    بازی با استقلال جنگ تمام عیار است/ دلواپس دیدار با پرسپولیس نیستیم ، آذری

    * حسن زمانی عضو هیات مدیره کلوب استقلال در مصاحبه ای عنوان کرده بود عامل از بین بردن ذوب آهن از آسیا می شویم.

    – در این زمینه اظهارنظر نمی کنم. فقط می توانم بگویم «همدان دور است و میدان نزدیک». همه چیز در میدان بازی مشخص می شود. زمانی از جمله کسانی است که کمک زیادی به استقلال کرده و نظرش قابل احترام هست. او از نظر شرح وظیفه در استقلال دارد کارش را به خوبی انجام می دهد و به استقلال روحیه می دهد ولی هنگامی که ابعاد بین المللی بر یک بازی حاکم هست، رعایت کردن استانداردهای بین المللی اهمیت پیدا می کند. تیمی افزایش می کند که شایستگی آنرا داشته باشد. جهت استقلال آرزوی موفقیت می کنم. آنها این فصل فوق العاده ظاهر شدند. امیدوارم مسابقه ای که انجام می شود، ماهیت فوتبال کشور عزیزمان ایران را نشان بدهد.

    * روز یکشنبه دیدار حساس و مهمی با پرسپولیس در لیگ برتر دارید. آیا جهت این مسابقه و جا نماندن از کورس نایب قهرمانی آماده هستید؟

    – هر لحظه گفته ام دلواپس بازی با تیم های بزرگ مثل استقلال، پرسپولیس و سپاهان از نظر انگیزه بازیکنان نیستیم چون بازیکنان خودشان از اهمیت مسابقه و دیده شدن در این دیدارها، باخبر هستند. قطعا بازی با پرسپولیس هم قشنگ می شود. آنها قهرمان لیگ شده است اند ولی مطمئنم برانکو با تمام وجود در بازی با ذوب آهن ظاهر می شود. البته ذوب آهن هم در دور برگشت، از نظر امتیازگیری قهرمان بوده است.

    مدیرعامل کلوب ذوب آهن با بیان اینکه دوست نداشت این تیم در لیگ قهرمانان آسیا به استقلال بخورد، گفت: امیر قلعه نویی تقابلی با استقلال ندارد و نباید این بازی را شخصی کرد.

    * آیا امکان دارد این مسابقه تحت تاثیر خستگی سفر شما به ازبکستان و بازی با لوکوموتیو قرار بگیرد؟

    – خوشبختانه یکی از مسائلی که در ذوب آهن رعایت می شود، طراحی برنامه های پشتیبانی و لجستیکی هست. ما برنامه ریزی خوبی داشتیم. با همکاری آقای عبدالله پور مدیر شرکت هواپیمایی اسپانسر تیم، در کمترین وقت ممکن از تاشکند به اصفهان بازگشتیم و تمرین ریکاوری هم انجام شد. جا دارد از ایشان تقدیر خاص داشته باشم. پرسپولیس یک روز سریعتر از ما بازی کرد ولی تلاش کردیم عالی ترین امکانات را فراهم کنیم. باتوجه به افزایش تیم به مرحله حذفی آسیا، فکر می کنم از نظر معنوی آماده تر هستیم و جهت بازی با پرسپولیس نگرانی نداریم.

    * ماجرای کارشکنی ازبکستانی ها و دادن زمین تمرین با شرایط نامناسب به شما چه بود؟

    – آنها به ما زمینی را دادند که نور کافی نداشت. با این حال با تمام وجود به زمین رفتیم و نتیجه مورد نیاز را گرفتیم. هنگامی که شما هدفی را جهت خودتان ترسیم می کنید، هیچ متغیری نمی تواند اراده تان را تحت تاثیر قرار بدهد. خدا را شکر که به مرحله حذفی افزایش کردیم. در این مرحله سه نماینده کشور عزیزمان ایران حضور دارند و ای کاش تراکتورسازی هم افزایش می کرد تا ۴ نماینده داشتیم.

    بازی با استقلال جنگ تمام عیار است/ دلواپس دیدار با پرسپولیس نیستیم ، آذری

    * اوضاع ادامه همکاری با امیر قلعه نویی جهت فصل آینده به کجا رسید؟ آیا مذاکره جدیدی با سرمربی تیم داشتید؟

    – من با قلعه نویی صحبتهایی در تاشکند داشتم. نامه کتبی و رسمی ادامه همکاری با قلعه نویی را هم زده ایم و رسما برنامه او را مطالبه کرده ایم. فکر می کنم بعد از بازی با نفت در لیگ برتر و قبل از دیدارهای آسیایی با استقلال، جلسه نهایی انجام شود. دوست داریم که قلعه نویی در ذوب آهن بماند.

    * آیا اینکه قلعه نویی تا الان پاسخ مثبت و رسمی به تمدید قرارداد با ذوب آهن نداده، علت بر مذاکره و توافق با دیگر تیم ها از جمله سپاهان نیست؟

    – قلعه نویی آدم فرهیخته ای است و به پرسشها اخلاقی و شرعی پایبند هست. او باتعهد است و با باشگاهی مذاکره نداشته. اگر مذاکره ای بود، قلعه نویی به ما می گفت. تمام تمرکز سرمربی ذوب آهن روی بازی های باقی مانده هست. با روحیاتی که از قلعه نویی سراغ دارم، مطمئنم تا هنگامی که که وظیفه ذوب آهن مشخص نشود، با تیم دیگری مذاکره نمی کند. مربی ای را سراغ دارم که در سالهای گذشته، هنوز سه هفته به آخر لیگ مانده بود، قراردادش با تیم تازه را بسته بود ولی مدام منکر می شد. قلعه نویی یکی از افرادی است که به قراردادش پایبند است و این روحیات را ندارد.

    * پرسشها مالی کلوب تا چه اندازه برطرف شده است است؟

    – یکسری کمک هایی صورت گرفته است ولی ذوب آهن همانند کلوب های دیگر، کمک خارجی دریافت نکرده. در این چند هفته نهایی باید حمایت خاص ای شویم وگرنه کسی نباید انتظار افزایش به مراحل بالاتر آسیا را داشته باشد.

    * و صحبت نهایی شما؟

    باید از آقای تقوی مدیرکل امور مالیاتی کشور تقدیر خاص ای داشته باشم که مسئله میلاد فخرالدینی بازیکن تیم ما را برطرف کرد و حق و حقوق مالیاتی این بازیکن را برگرداند. فخرالدینی قبلا مالیاتش را پرداخت کرده بود ولی این پرداخت اعمال نشده بود. با همکاری مدیرکل امور مالیاتی این مسئله برطرف شد.

     

    ۱۰۰۴

    واژه های کلیدی: لیگ قهرمانان آسیا | برنامه ریزی | سرمربی تیم | پرسپولیس | استاندارد | استقلال | قهرمانان | بازیکنان | مسابقه | فوتبال | برنامه

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • منابع اورجینال پزشکی بالینی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب خارجی
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو
  • کتاب اورجینال
  • هاردکپی کتاب های دندانپزشکی
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • چاپ کتاب لاتین
  • دانلود فایل های زبان اصلی ریاضی فیزیک
  • منابع اورجینال رباتیک