در این جهان، همواره برای كسانی كه از خطری بهراسند، خطری وجود خواهد داشت.
خوش آمدید - امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » آرایش و زیبایی » آرایش صورت » عکس و خبرهای داغ جذاب، خواستگاری که ۸۰+ ۰۰۰ بار جواب رد شنیده است

    عکس و خبرهای داغ جذاب، خواستگاری که ۸۰+ ۰۰۰ بار جواب رد شنیده است

    کیت هرینگتون | مراسم عروسی | شریک زندگی | بسیار لوکس | خانواده | ازدواج | سریال | زندگی | نزدیکی

    عکس و خبرهای داغ جذاب، خواستگاری که 80+ 000 بار جواب رد شنیده است

    خواستگاری که ۸۰/۰۰۰ بار جواب رد شنیده است

    این مرد جوان تا به حال ۸۰/۰۰۰ بار به قرار ملاقات رفته، درخواست ازدواج کرده و جواب رد شنیده هست. او که رکورد تازه اي را ثبت کرده با تابلویی در خیابان ایستاده و درخواست یک همسر را دارد.

    در حقیقت این مرد جوان چینی اخیرا جهت سال ها تلاش جهت یافتن همسر مناسب تبدیل به سوژه رسانه هاي ملی این کشور شده است هست. او مدعی است در طی هشت سال گذشته تا کنون از ۸۰/۰۰۰ زن درخواست قرار آشنایی کرده، ولی در هر بار جواب رد شنیده است.

    عکس و خبرهای داغ جذاب، خواستگاری که ۸۰+ ۰۰۰ بار جواب رد شنیده است

    تلاش جهت یافتن همسر

    نیو ژیانگ فنگ بدلیل استفاده از روشهای غیر معمول جهت یافتن شریک زندگی، به او لقب «مرد دیوانه قرارآشنایی» داده شده است هست. این مرد نخستین بار درسال ۲۰۱۳ هنگامی که عکسهایی از وی در خیابان هاي شهر پکن منتشر شد که یک تابلوی تبلیغاتی در دست گرفته بود مورد توجه رسانه ها قرار گرفت، وی دراین تابلو در مورد میل به خود به یافتن همسر نوشته و همچنین آدرس پروفایل خود در شبکه اجتماعی را نیز ضمیمه آن کرده بود.

    کیت هرینگتون | مراسم عروسی | شریک زندگی | بسیار لوکس | خانواده | ازدواج | سریال | زندگی | نزدیکی

    ۸۰۰۰۰ بار تلاش جهت یافتن همسر

    پدر او چند سال پیش بر اثر سرطان فوت کرد و او احساس کرد به یک خانواده و شروع زندگی یکسان نیاز دارد.به گزارش پارس ناز ولی همه ی چیز طبق چیزی که وی امیدوار بود پیش نرفته و با گذشت پنج سال او هنوز دنبال زن آرزوهایش هست. اینروزها ژیانگ فنگ دیگر با تابلو تبلیغاتی دیده نمیشود ولی همان گونه به تلاش خود ادامه می دهد.

    او به سایت هاي همسریابی سرزده، با خانمها در شبکه اجتماعی دوست میشود.وی حتی در خیابان از خانمها می پرسد که آیا همسر یا نامزد دارند. ولی با این حال هر بار رد شده است هست. بعضی می گویند علت آن این است که او بیش از حد تلاش می کند و از نظر بقیه بسیار غیراحساسی و یا آشفته و ناامید بنظر میرسد ولی نیو خودش توضیح دیگری دارد.

    درخواست آشنایی و ازدواج با تابلوی تبلیغاتی

    عکس و خبرهای داغ جذاب، خواستگاری که ۸۰+ ۰۰۰ بار جواب رد شنیده است

    مشکلات مرد چینی جهت یافتن همسر

    او میگوید زنان امروزی هنگامی که نوبت به یافتن شریک زندگی می رسد می توانند بسیار «بی شرم» باشند. زیاد انها به دنبال مردان بلند قد و خوش صورت هستند که بتوانند با حرف هاي شیرین به قلب آن ها راه پیدا کند ولی او کوتاه و زشت است و دوست ندارد جهت تحت تاثیر قرار دادن انها دروغ بگوید.

    کیت هرینگتون | مراسم عروسی | شریک زندگی | بسیار لوکس | خانواده | ازدواج | سریال | زندگی | نزدیکی

    پول نیز یکیدیگر از پرسشها بزرگ هست، آیا که زنان مجرد به دنبال مردانی با حقوق هاي بالا هستند که یک منزل در شهر نیز داشته باشند.آن ها می گویند بعنوان یک مرد، تو باید یک منزل داشته باشی.و متاسفانه او ندارد.

    این مرد ۳۱ساله اخیرا دریک گفتگو ویدئویی شرکت کرده که در آن مدعی است تا کنون در طی یک دوره هشت ساله ۸۰/۰۰۰ بار از سوی زنان رد شده است هست. صرف نظر از آنکه ژیانگ فنگ چقدر تصور می کند غیرجذاب هست، ولی این تعداد درخواست آشنایی تا حدی مشکوک بنظر می رسد.

    عکس و خبرهای داغ جذاب، خواستگاری که ۸۰+ ۰۰۰ بار جواب رد شنیده است

    مردی که مدام از زنان جواب نه می شنود

    از این رو شماری از وبسایت هاي خبری چینی جهت تایید این عنوان با وی صحبت کردند تا بدانند آیا وی به راستی چندین هزار مرتبه رد شده است یا این رقم ساختگی هست. وی در گفت و گو اي گفت هرگز رقم دقیقی جهت این عنوان نگفته است ولی این تخمین به هیچ عنوان غیرواقعی نیست.

    او میگوید در طی این سال ها حدود ۶۰۰۰۰ خبر آنلاین به زنان داده و تعداد زیادی از آن ها او را رد کرده اند و بعضی دیگر به سادگی به او پاسخ نداده اند.


    و در خبر بعد قدرت عجیب دختری که می تواند بوی فوت را تشخیص دهد

    یک طالع بین استرالیایی ادعا میکند قادر به تشخیص بوی فوت است و اگر کسی نزدیک به فوت باشد، با بوییدن او این عنوان را متوجه میشود.

    تشخیص بوی مرگ

    آری کالا دختر ۲۴ساله اي اهل استرالیا می گوید او با استشمام یک رایحه «شیرین بیمارگونه» از شخص می تواند متوجه شود که وی به فوت نزدیک است و بزودی فوت میکند. وی که مربی امور مربوط به پرسشها معنوی روانی است و به منشی گری نیز میپردازد میگوید او نخستین بار در سن ۱۲سالگی و به گزارش پارس ناز بعد از ملاقات عمویش که به فوت نزدیک بود، متوجه قدرت حس ششم خود شد.

    دختری که نزدیکی افراد به فوت رابا بوییدن متوجه میشود

    او این قدرت خودرا بعنوان یک «بار مسئولیت» توصیف می کند آیا که او قادر به نجات زندگی کسی نیست و هرگز نیز نمیتواند به آن شخص در مورد چیزی که متوجه شده است ، چیزی بگوید.به گزارش پارس ناز وی گفت من در ابتدا میخواستم چیزی به آن شخص بگویم ولی بعداً متوجه شدم که گفتن این عنوان کار من نیست.

    چه پیش می آید اگر ندانند بزودی فوت می کنند؟ اگر به انها بگویم و ازآن اطلاعی نداشته باشند، فاجعه هست. دخالت در آینده انها کار من نیست.

    او از وحشت آنکه متفاوت از بقیه باشد، توانایی طالع بینی خودرا کنار گذاشت و امسال در سیدنی به حرفه منشی گری روی آورد و تلاش زیادی نیز جهت توسعه استعداد منحصربه فرد خود نمی کند. وی میگوید «این توانایی من به نوعی بی فایده است چطور می توانم به کسی کمک کنم.

    چطور می توانم پیش افراد غریبه بروم و با بوییدن به آن ها کمک کنم؟» هنگامی که جهت نخستین بار بوی عمویش را متوجه شد ، تصور می کرد علت آن این است که بوی بدن او اینگونه است.

    قدرت عجیب دختر استرالیایی

    او ادامه داد یکسال قبل از آنکه دبیرستان را شروع کنم به دیدن عمویی رفتیم که وقت مرگش نزدیک بود. یک شب قبل از فوت او من متوجه بویی شبیه شیرینی فاسد و نامطبوع در منزل شدم. فکر کردم بوی بدن اوست ولی هرگز قبلا چنین بویی را استشمام نکرده بودم. ولی هیچ کس دیگر نیز این بو را متوجه نمی شد.»

    «بعد ها متوجه شدم این بویی که من متوجه میشوم، بوی فوت هست. ازآن وقت من این بو را در نزدیکی افرادی که دچار بیماری هاي بسیار سخت بوده و یا بسیار پیر هستند متوجه می شوم و آن قدر زیاد این اتفاق افتاده که حسابش از دستم خارج شده است است.»

    طالع بین جوان استرالیایی با قدرت تشخیص بوی مرگ


    زیبایی عجیب دختر تبتی شبیه فرا زمینی فیلم آواتار

    تسونینا دختری با صورت آواتاری و مدل جوان تبتی است که اینروزها با قشنگی غیرمتعارف خود در دنیای فشن طوفان بپا کرده هست. چشمان زیبای او همراه با لب هاي برجسته و آرواره تراش خورده او را می توان تنها بعنوان شاخصه هاي مشخص وی توصیف کرد ولی خصوصیت منحصربه فرد صورت وی که توجه مردم رابه خود جلب کرده قطعا ساختار بینی اوست.

    بینی این دختر جوان از نمای روبه رو به صورت غیرمعمولی پهن و مسطح بنظر می رسد تا جاییکه به گزارش پارس ناز بعضی مردم تا حدی فراتر رفته و صورت تسونینا رابا شخصیت زنان ناوی در فیلم بسیار مشهور سال ۲۰۰۹ «آواتار» مقایسه کرده اند.

    مقایسه صورت مدل تبتی با شخصیت هاي فیلم آواتار

    وی متولد تبت است ولی در حال حاضر در انگلستان زندگی می کند و طبق گزارش ها یک آژانس مدلینگ او را در خیابان کشف کرده هست. وی با قد ۱٫۶۷ سانتی متر به راستی دارای شرایط سخت قدی در صنعت مدلینگ نیست ولی بدلیل جذابیت خاص صورت او، تصمیم گرفتند در مورد وی استثنا قائل شده است و شانس خودرا امتحان کنند.

    میتوان گفت انها با این تصمیم به نتیجه دلخواه خود رسیدند آیا که این زن قشنگ و خیره کننده ازآن وقت تا کنون چندین بار در هفته هاي فشن لندن شرکت داشته و همچنین مدل برندهای بسیار لوکس نظیر کریستین دیور شده است است.

    چهره جنجالی و غیر معمول مدل جوان

    دختری با صورت آواتاری در صنعت مد

    زیبایی غیرمتعارف تسونینا چه در دنیای واقعی و چه مجازی سروصدای زیادی راه انداخته هست. با وجود این که او به اندازه دیگر مدل ها و ستاره هاي شبکه اجتماعی پست منتشر نمی کند ولی با این حال نزدیک به ۲۰۰،۰۰۰ فالوئر در اینستاگرام داشته و اخیرا نیز تصویر هایش در چین جنجالی شده است هست. ظاهراً همه ی مجذوب صورت خاص این مدل شد اند و تعجبی ندارد که مطبوعات فشن او را در فهرست «مدلهای تماشایی» خود قرار داده اند.

    چهره جنجالی مدل تبتی در دنیای مد

    برای مثال مجله فشن ELLE هندوستان توضیح مناسبی در مورد صورت این مدل نوشته با وجود آنکه طبق معمول مردم به دنبال خصوصیات قشنگی متداول هستند ولی نمی توان انکار کرد که قشنگی غیر معمول او بسیار جالب و فریبنده است.»

    ظاهراً این مجله نخستین منبعی است که صورت این مدل تبتی رابه شخصیت هاي فرا زمینی زنان ساکن پاندورا «جهان خیالی در فیلم آواتار به کارگردانی جیمز کامرون» تشبیه کرده ولی بعد ازآن هوادران نیز بهمین توصیه پی برده و آنرا دوست دارند.

    مدل تبتی با صورت آواتاری در صنعت فشن

    تسونینا مدل تبتی

    شهرت دختری بدلیل صورت آواتاری

    زیبایی غیرمتعارف دختر جوان اهل تبت


    ودر آخر هم نوعروس و داماد هالیوودی کیت هرینگتون و رز لزلی بعد از ازدواج

    دو بازیگر مشهور کیت هرینگتون و رز لزلی روز شنبه در برابر جمعی از خانواده ، دوستان و همکارانشان در سریال «بازی تاج و تخت» ازدواج کردند.

    کیت هرینگتون و رز لزلی

    و روز یکشنبه جان اسنو و ایگریت که مطمئنا شبیه یک زوج خوشبخت بنظر می رسیدند همان گونه به مراسم خوش حالی ازدواج خود در قلعه واردهیل در آبردین شایر ادامه دادند. زوج نوعروس و داماد که لبخند از لبانشان محو نمی شد، به گزارش پارس ناز در زیر نور خورشید ودر قلعه چشمگیر قرن۱۲ام متعلق بخود خانواده لزلی ، از صرف یک نوشیدنی درکنار هم لذت می بردند.

    کیت هرینگتون و رز لزلی روز بعد از ازدواج

    روز پیش ازآن رز در لباس عروس سنگ دوزی شده است و بسیار قشنگی از برند الی ساب در مراسم ازدواج خود حضور داشت و اینبار وی تنها به یک لباس سرهمی راحت راه راه بسنده کرده بودو جهت نخستین بار بعد از مراسم ازدواج درکنار شوهرش به بیرون قدم گذاشت و دست در دست هم در زمین هاي اطراف قلعه مشغول قدم زدن شدند.

    کیت هرینگتون نیز استایل راحت اي متشکل از یک تیشرت و شلوار به رنگ روشن پوشیده بودو درکنار رز حداکثر استفاده را از آفتاب گرم بریتانیا میبرد. آن ها سپس دریک آلاچیق به جمعی از افراد خانواده پیوستند.

    نو عروس و داماد هالیوودی و بازیگران سریال تاج و تخت

    رز لزلی و یکی از خویشاوندانش

    زوج مشهور درکنار تعدادی از اعضای خانواده شان

    این زوج که دراین سریال نقش جان اسنو و ایگریت را بازی میکنند در حالیکه بارانی از کاغذرنگی روی سرشان می بارید ، بعد از مراسم ازدواج خود، از کلیسای تاریخی رین خارج شدند.

    عروس و داماد که در صحنه فیلم برداری این سریال درسال ۲۰۱۲ با یک دیگر آشنا شدند، بعد از خروج از کلیسا با خوش حالی دوستان و خانواده ارزش را در آغوش گرفته و سپس دریک ماشین عروس لندرور دیفندر مزین به روبان هاي ساتن سفید به سمت قلعه راهی شدند.

    مراسم عروسی کیت هرینگتون و رز لزلی

    شمار زیادی از ستاره ها و همکاران بازیگر انها در سریال «بازی تاج و تخت» از جمله سوفی ترنر، میسی ویلیامز، امیلیا کلارک و پیتر دینکلیج نیز دراین عروسی دعوت داشتند. این گروه درروستای اولد ملدرام اقامت کردند که در نزدیکی منزل خانواده رز لزلی واقع شده است بودو خانواده لزلی با یک مهمانی به صرف صبحانه نیز از آن ها پذیرایی کردند.

    خودرو عروس کیت هرینگتون و رز لزلی

    جشن آن ها مشمول بر موزیک زنده از گروه موسیقی مامفورد و سانز بود که به گفته همسایه ها تا نخستین ساعات بامداد ادامه داشت. رز و کیت بعد از پنج سال رابطه عاشقانه، در سپتامبر ۲۰۱۷ نامزدی خودرا اعلام کرده ودر ۲۳ ام ژوئن ۲۰۱۸ نیز مراسم ازدواج خودرا مراسم خوش حالی گرفتند.

    ازدواج جان اسنو و ایگریت در دنیای واقعی

    واژه های کلیدی: کیت هرینگتون | مراسم عروسی | شریک زندگی | بسیار لوکس | خانواده | ازدواج | سریال | زندگی | نزدیکی

    عکس و خبرهای داغ جذاب، خواستگاری که 80+ 000 بار جواب رد شنیده است

    عکس و خبرهای داغ جذاب، خواستگاری که ۸۰+ ۰۰۰ بار جواب رد شنیده است

    عکس و خبرهای داغ جذاب، خواستگاری که 80+ 000 بار جواب رد شنیده است

    عکس و خبرهای داغ جذاب، خواستگاری که ۸۰+ ۰۰۰ بار جواب رد شنیده است

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • منابع اورجینال رباتیک
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • دانلود فایل های زبان اصلی ریاضی فیزیک
  • خرید کتاب مکانیک زبان اصلی
  • کتب خلبانی زبان اصلی