ایستایی وجود ندارد ، هر چه هست جوشش و جاری بودن است.
خوش آمدید - امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » آرایش و زیبایی » آرایش صورت » آموزش تصویری فال تاروت و فال قهوه (کامل وساده ترین روش های گرفتن فال)

    آموزش تصویری فال تاروت و فال قهوه (کامل وساده ترین روش های گرفتن فال)

    آینده بینی | پیشگویی | استفاده | تصویری | پیشگویی | فنجان | آموزش | انواع فال و طالع بینی

    آموزش تصویری فال تاروت و فال قهوه (کامل وساده ترین روش های گرفتن فال)

    آموزش تصویری فال تاروت و فال قهوه 

    امروز بشما آموزش می دهیم که چگونه خودتان فال تاروت و فال قهوه بگیرید، خیلی ها هستند که جهت ارزش جالب است که خودشان بتوانند کارهایی از قبیل فال گرفتن را انجام بدهند بهمین جهت هم ما بشما خواهیم آموخت که چگونه از رازها این دو فال پر طرفدار آگاه شوید. 

    یکی از قدیمی ترین روش هاي پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. از کارت هاي فال تاروت نه تنها جهت پیشبینی و آینده بینی استفاده می شده است است.

    آموزش تصویری فال تاروت و فال قهوه (کامل وساده ترین روش های گرفتن فال)

    فال تاروت «fale taroot» چیست ؟

    یکی از قدیمی ترین روش هاي پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در گذشته زیاد مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود لیکن دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه هاي زیادی را دریافت می کنند.

    البته در کشور عزیزمان ایران فال تاروت زیاد آشنا شده است نیست روشها جهت پیشبینی آینده استفاده از کارت هاي فال تاروت اعم از فال تاروت کبیر و فال تاروت صغیر میباشد که از روشهای باستانی و قدیمی شمرده می شود. جالب است بدانید که از کارت هاي فال تاروت نه تنها جهت پیشبینی و آینده بینی استفاده می شده است است بلکه جهت تربیت نفس آدمی هم مورد استفاده بوده است.

    آینده بینی | پیشگویی | استفاده | تصویری | پیشگویی | فنجان | آموزش | انواع فال و طالع بینی

    نحوۀ ساختن کارتهای تاروت

    زمان گرفتن فال تاروت در کارت ها تعمق کنید تا معنی دقیق کارت ها در ذهنت ان بماند

    یک دسته کارت تاروت مشمول بر ۷۸ کارت است که می توانید خودتان نیز آن را درست نمایید. نوع، کیفیت، اندازه کارتها اهمیت ندارد، جهت اینکار می توانید از ورق مقوای محکم استفاده نموده و ۷۸ شماره یک اندازه ببرید حالا کارت ها را نقاشی کرده و نام آن را در زیر آن به صورت پارسی یا لاتین بنویسید.

    آموزش تصویری فال تاروت و فال قهوه (کامل وساده ترین روش های گرفتن فال)

    زمان انجام کار می توانید در کارت ها تعمق کنید تا معنی دقیق کارت ها در ذهنت ان بماند. به گزارش پارس ناز کارت هاي تاروت از دو گروه تشکیل می شوند : سری بزرگ مشمول بر ۲۲ کارت و سری کوچک مشمول بر ۵۶ کارت، سری بزرگ کارت ها به پرسشها مهم و ریشه دار نیت مطرح شده است میپردازد و سری کوچک کارت ها در تفسیر فال شما به پرسشها کوچک و کم اهمیت تر می پردازد.

    روش انجام فال تاروت

    برای انجام فال تاروت ابتدا باید کارت ها رابا هم مخلوط کرده و سپس انها را بر بزنید

    آینده بینی | پیشگویی | استفاده | تصویری | پیشگویی | فنجان | آموزش | انواع فال و طالع بینی

    برای انجام فال تاروت ابتدا باید کارت ها رابا هم مخلوط کرده و سپس انها را بر بزنید و اینکار را تا زمانی که احساس کنید بر زدن کافیست ادامه دهید. اگر جهت شخص دیگری فال میگیرید از او بخواهید با دستانی که با آن مسلط نیست «یعنی اگر راست دست است با دست چپ و اگر چپ دست است با دست راست» کارت ها را کات نماید یعنی کارت ها را از وسط به دو قسمت تقسیم کرده و کارت هاي پایینی را بر روی کارت هاي بالایی قرار دهد.

    بُر زدن کارت ها 

    آموزش تصویری فال تاروت و فال قهوه (کامل وساده ترین روش های گرفتن فال)

    بر زدن به این معناست که کارت ها را با هم مخلوط کنید و یک کارت از میان کارت ها بکشید و روی کارت هاي بالایی بگذارید و اینکار را چندین بار تکرار میکنید و توجه کنید که پشت کارت ها رو بشما باشد.

    مراحل انجام فال تاروت و نحوه گزینش کارت ها

    انتخاب کارت هاي تاروت هر لحظه باید بعد از انجام یک مراسم کوچک انجام شود

    انتخاب کارت هاي تاروت هر لحظه باید بعد از انجام یک مراسم کوچک انجام شود، زمانی که جهت دریافت پاسخ سوالتان یا پیشگویی به کارت هاي تاروت مراجعه میکنید به آن لحظه گرفتن فال حالت قشنگی از مراقبه بدهید. کارت هاي تاروت را در پارچه قشنگ و پررنگی قرار داده «از رنگ هایي مانند بنفش، قرمز یا لاجوردی استفاده کنید» ودر درون جعبه اي نگه داری نمائید.

    زمانی که خواستید فال بگیرید کارت ها رابا آرامش از درون جعبه و سپس پارچه خارج کنید و انها را بُر بزنید و بعد از این که احساس کردید کارت ها کاملا مخلوط شده است اند انها را بسته به نوع فال تان گزینش کنید. درصورت میل به و جهت تمرکز قویتر میتوانید شمع و عودی نیز روشن کنید و به فضا رنگ و بویی خاص ببخشید. هر لحظه از دست چپ تان که به بخش ناخودآگاه و شهودی مغزتان مرتبط است جهت کشیدن کارت ها استفاده نمائید.

    سوالاتی که از کارت هاي فال تاروت می شود در حقیقت سوالاتی است که از ناخودآگاه فرد پرسیده می شود و هر چقدر سوالات و نیت براق تر و مختصر تر باشد تاروت بهتر خواهد توانست معرفت ناشی از ضمیر ناخودآگاه فرد را بازتاب دهد.

    قبل ودر حین کشیدن کارت ها چشمان تان را ببندید و عمیق و آرام نفس بکشید، همین طور که دست هاي شما رو کارت ها حرکت میکند به صورت یک کانال عمل کرده و به کارتی که هم وقت با انرژی شما هماهنگی دارد مرتبط میگردد.

    به دست خود اعتماد کنید و کارت را بکشید. گاهی در حین بُر زدن کارت ها کارتی از دسته کارت ها بیرون پریده و روی زمین میوفتد، به اینگونه کارت ها که خودبخود ظاهر می شوند توجه نمائید لیکن اغلب پاسخ پرسش شما را در خود دارند.

    برای تفسیر کارت ها از قدرت درک و فهم تان بهره بگیرید، کارت ها می توانند جهت اشخاص متفاوت تعابیری متفاوت داشته باشند، تعبیر کارت ها را بخوانید ولی در عین حال دقت کنید که حس تان را نیز دخالت دهید.

    قبل از گزینش و قرار دادن کارت ها باید نیت شما کاملا روشن باشد و باید مشخص کنید که این فال به نیت مشاوره گرفته میشود و یا پیشگویی، در روش مشاوره اغلب کارت میانی نقش راهنمای مهم را دارد و کارت هاي کناری ان اغلب نقش تقویتی را دارا می باشند.

    فال تاروت ۷ کارتی

    راحت ترین راه جهت گرفتن فال تاروت به خصوص فال تاروت روزانه این است که یک کارت گزینش کرده و به پیشنهادات آن توجه نمائید ولی در صورتی که خواهان اطلاعات روشن تری هستید فال زیر بشما پیشنهاد میشود. فال زیر یکی از رایجترین انواع فال تاروت است و جهت انجام مشاوره و نظرخواهی یا جهت اطلاع از گذشته، حال و آینده کاربرد دارد.

    کارت اول :

    نشان دهنده گذشته و اتفاقاتیکه بر نیت شما تاثیرگذارند.

    کارت دوم :

    نشان دهنده اوضاع کنونی شما میباشد.

    کارت سوم :

    نشان دهنده آینده اي که نزدیک است.

    کارت چهارم :

    نشان دهنده افکار و نظر شما نسبت به نیت تان است.

    کارت پنجم :

    نشان دهنده شخصیت افرادی که به نیت شما مرتبط هستند.

    کارت ششم :

    نشان دهنده اتفاقات مثبت یا منفی غیر منتظره در رابطه با نیت شما می باشد.

    کارت هفتم :

    نشان دهنده جواب نهایی نیت شما میباشد.


    آموزش فال قهوه با تصویر

    تاریخچه فال قهوه: قهوه نوشیدنی ۷۰% مردم دنیاست، و تعداد زیادی از ملل از دیرباز به فواید گوناگون آن واقف بوده اند. خاصیت آرام بخشی و تسکین آن از این ماده،نوشیدنی مهم و مهم مجالس پذیرایی را ساخته است.

    ضمن نوشیدن قهوه نوعی سرگرمی و تفنن اختراع شد که به آن فال قهوه نام داده شد. قهوه به علت داشتن مواد غیر حلال و جامد هر لحظه مقداری ته نشین دارد و از آنجاییکه رسوب این مواد به شکلها و عکسهای متفاوت شباهت دارد.

    به نحوی ارتباط بین آینده نوشنده قهوه و این عکسهای،انگاشته و از این جا قواعد فال قهوه پیدا شد.سایت پارس ناز عوض کردن این شکلها نوعی آینده بینی به حساب آمده که بین ملل نوشنده قهوه بسیار مرسوم و جاری هست، حتی مجامع و مراکز و انجمن ها و نشریات مربوط به آن دایر گردیده هست. اساس فال قهوه به اشکال مورد مشاهده در فنجان قهوه مربوط می شود،لکه ها و سایه ها به شکلها نسبت داده شده است و جهت هر شکل تعبیر خاص قائلند.

    در میان اشکال مشاهده شده است صورتهای بروج دوازده گانه و بروج فلکی از اهمیت بیشتری برخوردارند. جهت پیشگویی دقیق تر فال بیننده می بایست به تفاسیر مربوط به این بروج نیز آشنایی داشته باشد. باید توجه داشت که شکل بروج می بایست در فنجان تقریباً مشخص بوده باشد.البته وضوح عکسهای در بقیه موارد آن چنان اهمیتی ندارد ولی شکل بروج و نشان دهنده ذات و ساخت درونی فرد است و می بایست واضح و روشن باشد.

    در تفسیر فنجان شکل هاي تیره ملاک می باشند ولی بعضی افراد به اشکال سفید نیز توجه می کنند. طبق معمول ته فنجان را در محل دل و اطراف محل وقوع حوادث و وقایع می دانندطول عکسهای نشانه طول واقعه هست؛ از کف فنجان تا لبه آن را طول یک عمر به حساب می آورندمثلا اگر آبشاری دیدید که ارتفاع آن تا لبه فنجان آمده باشد نشان دهنده این است که موفقیت تا آخر عمر ادامه دارد اگر وسط دیواره فنجان باشد موفقیت تا نیمه زندگی ادامه خواهد داشت.

    تفسیر اشکال در فال قهوه

    گرفتن فال قهوه

    فال قهوه دو نوع هست. یک نوع فقط با نگاه کردن به نعلبکی تعبیر می شود. در نوع دوم که اینروزها مورد استفاده است،ابتدا به فنجان سپس به نعلبکی نگاه کرده،تعبیر می شود.

    فال نعلبکی

    آماده کردن قهوه ته نشین شده: مقداری قهوه خیلی ریز برداشته شده است و داخل آب داغ جوشانده میشود. کمی از آبش خورده شده است و ته مانده آن که نباید زیاد غلیظ باشد داخل نعلبکی صاف،تمیز و خشک ریخته شده است و جهت پراکنده شدن ته قهوه به همه ی جای نعلبکی چند بار در جهات متفاوت تکان داده می شود و جهت آشکار شدن اشکال در جهات متفاوت تکان داده می شود. بعد از آماده کردن قهوه نعلبکی را جلوی خود بگیرید.

    در ذهن خود خطی از راست به چپ که از وسط نعلبکی بگذرد بکشید و بهمین ترتیب خطی خیالی از بالا به پایین طوری بکشید که نقطه تقاطع این دو خط درست وسط نعلبکی باشد. با نگاه کردن اشکال بالا و پایین خط،معنای انها را از فهرست پایین دریابید. اشکالی که در نعلبکی قهوه آشکار می شود هر لحظه عینآ مانند اشکال جدول نیست.

    کسیکه فال قهوه میگیرد باید اشکال نعلبکی رابه اشکال جدول تشبیه کند. اشکال بالای خطی که ذهنی کشیدیم مؤثرتر،اشکال پایین خط هم کم تأثیرترند. بهمین شکل،اشکال راست و چپ هم به گونه هاي متفاوت تعبیر میشود. تعبیر یک شکل متفاوت تر از بقیه اشکال است.

    اساس فال قهوه به اشکال مورد مشاهده در فنجان قهوه مربوط میشود

    قدرت و تأثیر اشکال

    ۱٫اشکال بالای خط به خوبی و اشکال پایین خط به بدی اشاره دارند.

    ۲٫معنای اشکال بالایی خط نیرومند تر است.

    ۳٫اشکال پایین خط میانی،از نظر قدرت تأثیر کمی دارند.

    ۴٫اشکال سمت راست به خوبی و اشکال سمت چپ به بدی و شر معنی میشود.

    ۵٫پشت سر هم بودن اشکالی که به خوبی اشاره دارد،به خوبی،پشت سر هم بودن اشکالی که به بدی اشاره دارد به بدی دلالت می کند.

    فال فنجان

    کمی از قهوه را بعد از خوردن آن داخل فنجان باقی می گذارند. سپس بعد از گرفتن نیتی نعلبکی بر روی فنجان گذاشته شده است و برگردانده می شود. بعد از این که قهوه کمی خنک شده است با نگاه کردن به اشکال داخل فنجان تعبیر می شود. بعد از فنجان نوبت نعلبکی هست. اضافه هاي داخل نعلبکی درون فنجان ریخته میشود. و اینبار با اشکال داخل نعلبکی فال تعبیر می شود.

    اخطارهای مهم فال قهوه

    ۱٫ در فال قهوه فقط یک نیت میشود.

    ۲٫ جهت نگاه کردن و تعبیر اشکال فنجان در جهت عقربه هاي ساعت گردانیده می شود.

    ۳٫ اشکال ابتدا بطور مستقل تعبیر می شود و سپس حوادث به یک دیگر ربط داده می شود.

    ۴٫ نباید ته قهوه داخل فنجان زیاد باقیمانده باشد لیکن اشکال آشکار نمی شود.

    ۵٫ یک فال قهوه دو بار گرفته نمی شود،بدشانسی می آورد.

    ۶٫ فنجانی که جهت فال قهوه گذاشته شده است نباید برگردانده شود و باید روباز بماند.

    ۷٫ جهت گرفتن فال قهوه ،قهوه هر لحظه باید از یک طرف فنجان نوشیده شود.

    تفسیر گرفتن فال قهوه

    آموزش فال قهوه

    تفسیر فال قهوه

    تفسیر اشکال فنجان قهوه

    آموزش تصویری فال قهوه

    آموزش گام به گام فال قهوه

    تفسیر اشکال فال قهوه

    آموزش و خواندن فال قهوه

    آموزش تصویری فال قهوه

    آموزش فال قهوه با تصویر

    آموزش گام به گام فال قهوه

    آموزش تصویری فال تاروت و فال قهوه «کامل وساده ترین روشها»

    واژه های کلیدی: آینده بینی | پیشگویی | استفاده | تصویری | پیشگویی | فنجان | آموزش | انواع فال و طالع بینی

    آموزش تصویری فال تاروت و فال قهوه (کامل وساده ترین روش های گرفتن فال)

    آموزش تصویری فال تاروت و فال قهوه (کامل وساده ترین روش های گرفتن فال)

    آموزش تصویری فال تاروت و فال قهوه (کامل وساده ترین روش های گرفتن فال)

    آموزش تصویری فال تاروت و فال قهوه (کامل وساده ترین روش های گرفتن فال)

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • منابع اورجینال پزشکی بالینی
  • خرید کتاب خارجی
  • چاپ کتاب آمازون
  • چاپ کتاب اورجینال
  • خرید کتاب مکانیک زبان اصلی
  • دانلود فایل های زبان اصلی ریاضی فیزیک
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری