باورها و ارزش‌ها، بهترين راهنما و مشاور زندگي شما هستند.(آنتوني رابينز)
خوش آمدید - امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » اخبار جامعه و عمومی » پخش بازی‌ها از تلویزیون به شکل ۳بعدی است،وقتی چیزی را ۳بعدی ببینید جنبش نمی‌شوید

    پخش بازی‌ها از تلویزیون به شکل ۳بعدی است،وقتی چیزی را ۳بعدی ببینید جنبش نمی‌شوید

    یکی از شاکیان استاندار تهران: پخش زنده بازی‌ها از تلویزیون به صورت سه بعدی است و هنگامی که شما چیزی را به صورت سه بعدی ببینید، دیگر جذابیتی جهت شما ندارد و جنبش نمی‌شوید.

    پخش بازی‌ها از تلویزیون به شکل 3بعدی است،وقتی چیزی را 3بعدی ببینید جنبش نمی‌شوید

    یکی از شاکیان استاندار تهران: پخش زنده بازی ها از تلویزیون به صورت سه بعدی است و هنگامی که شما چیزی را به صورت سه بعدی ببینید، دیگر جذابیتی جهت شما ندارد و جنبش نمی شوید.

    حضور زنان در ورزشگاه ها را منافقین و manoto و BBC مطرح کرده اند

    در روزهای اخیر تصویر پیامکی در اینترنت منتشر شد که در آن از خانواده شهدا و ایثارگران و افراد دلسوز خواسته بود در اعتراض به ورود زنان به ورزشگاه آزادی از استاندار پایتخت کشور عزیزمان ایران شکایت کنند.

    عبارات مهم : شکایت کردن – تلویزیون
    ارسال کنندگان این پیامک مدعی بودند که ورود خانواده ها به ورزشگاه آزادی با دستور استاندار پایتخت کشور عزیزمان ایران و علیرغم مخالفت رهبر انقلاب صورت گرفته است.

    در آخر این پیامک هم دو شماره تماس جهت هماهنگی جهت طرح شکایت اعلام شده است بود.

    ایلنا ضمن تماس با شماره درج شده است در این پیامک با فردی گفت وگو داشت که خود را داوود براتی و مسئول هیات خانواده شهدا و ایثارگران و یکی از شکات این پرونده نامید.

    مشروح این گفت وگو را در ذیل می خوانید:

    یکی از شاکیان استاندار پایتخت کشور عزیزمان ایران از شکایت تعدادی از خانواده های شهدا، جانبازان و گروهی از مردم از محمدحسین مقیمی، استاندار پایتخت کشور عزیزمان ایران بابت صدور مجوز جهت حضور زنان در استادیوم آزادی خبر داد و گفت: اسنادی را داریم که نشان می دهد آمریکا و تعدادی از جمهوری خواهان طی سال های پیش جهت سرنگونی جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران راهکارهایی را پیشنهاد کردند که از جمله آنها حضور زنان در استادیوم، کشف حجاب و مسیحی شدن آنها است.

    وی ادامه داد: این حرکت ابتدا در سال ۹۴ انجام شد و ما دیدیم که جهت حدود ۳۰۰ زن به صورت گزینشی مجوزهایی جهت حضور در استادیوم جهت دیدن بازی والیبال صادر شد که تحت فشارهای مجامع جهانی بود. در آن وقت نیز اعتراضاتی نسبت به این مسئله صورت گرفت ولی متاسفانه پیگیری نشد.

    این فرد شکایت کننده از استاندار پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه تعدادی از عوامل خودفروخته طی سال های گذشته بحث حضور زنان در ورزشگاه ها را پیگیری می کردند، اظهار داشت: عده ای هم در داخل نادانسته، این عنوان را که به وسیله منافقین و رسانه هایی همچون بی بی سی و من و تو مطرح شده است بود، مطرح کرده و به آن دامن می زدند که در نهایت مشاهده کردیم طی هفته های مجوزهایی جهت حضور زنان در استادیوم آزادی حاضر شد.

    نگاه کردن به مرد نیمه برهنه به صورت زنده دارای اشکال است

    وی در تشریح دلایل خود جهت عدم حضور زنان در ورزشگاه ها تصریح کرد: در تمام ادیان اصولی وجود دارد که بر اساس آ ن نگاه کردن یک زن به یک مرد در حالی که نیمه برهنه است و پوشش مناسبی ندارد، اشکال دارد. بر این اساس در بازی فوتبال، والیبال، بسکتبال و حتی پینگ پونگ می بینیم فردی به صورت زنده با شورت یا لباس حلقه ای یا لباس های تنگ به میدان آمده و در حال مسابقه و بازی کردن است.

    این فرد شکایت کننده از استاندار پایتخت کشور عزیزمان ایران افزود: مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید درخصوص حضور زنان دستوراتی داده اند و استفتایشان مبنی بر این بوده است که زن ها نباید به استادیوم بروند. این مساله هم فقط مربوط به فوتبال نیست.

    پخش بازی‌ها از تلویزیون به شکل ۳بعدی است،وقتی چیزی را ۳بعدی ببینید جنبش نمی‌شوید

    اگر زنان به ورزشگاه می روند نام جمهوری اسلامی را به جمهوری ایرانی عوض کردن دهند

    وی با طرح این پرسش که چه شده است است که بعد از حدود چهار دهه عده ای به دنبال رفتن زنان به ورزشگاه هستند؟ خاطرنشان کرد: حضور زنان در ورزشگاه ها همراه با هزینه های اقتصادی و فرهنگی هست. کسی که می خواهد استادیوم برود، حداقل باید ۱۵ هزار تومان پول بلیت بدهد که این رقم را هر کسی نمی تواند پرداخت کند و تنها عده ای خاص توانایی پرداخت این پول را دارند، در حالی که دغدغه عمده بسیاری از مردم پرسشها معیشتی است.

    این فرد شکایت کننده از استاندار پایتخت کشور عزیزمان ایران اضافه کرد: اگر مبنای مسئولان پیگیری پرسشها معیشتی و حل و فصل پرسشها اقتصادی هست، درست نیست که زنان به ورزشگاه بروند و اگر مراجع و مسئولان در این باره کوتاه آمدند، بهتر است نام جمهوری اسلامی را به جمهوری ایرانی عوض کردن دهند در حالی که ما تنها کشور اسلامی هستیم که دارای حکومت شیعه است و باید اصول و شرع مقدس رعایت شود.

    آیا با رفتن زنان به ورزشگاه، پرسشها معیشتی مردم حل می شود؟

    وی با یادآوری مجدد پرسشها معیشتی عموم جامعه ابراز داشت: از فردا زن ها سربرهنه بیرون رفته و حتی به استادیوم بروند. آیا این عنوان موجب حل پرسشها معیشتی مردم می شود؟ خیر؛ بعد می بینید که با انجام این کار مسئله اقتصادی مردم حل نخواهد شد.

    این فرد شکایت کننده از استاندار پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به تعدادی از مسئولان بیان کرد: عده ای از دولتمردان از جمله استاندار تهران، مدیر جمهور و معاون امور بانوان به دنبال رفتن زنان به ورزشگاه ها هستند. پرسش من این است که سود این مسئله جهت آنها چیست؟

    منظور کدخدایی از فراهم کردن زیرساخت ها جهت حضور زنان در ورزشگاه ها چیست؟

    وی یادآور شد: ما اسنادی داریم که نشان می دهد آمریکا به دنبال حضور زنان در ورزشگاه ها است که از جمله این افراد پیتر کوهان لو از جمهوری خواهان آمریکایی است که این عنوان را دنبال کرده و مسئول پیگیری آن در مجامع بین المللی هست.

    این فرد شکایت کننده از استاندار پایتخت کشور عزیزمان ایران در پاسخ به این پرسش که عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان هم گفته است در صورت فراهم کردن زیرساخت ها حضور زنان در ورزشگاه ها اشکالی ندارد. تصویر العمل شما به این بیانات چیست؟ عنوان کرد: آقای کدخدایی! منظور شما از زیرساخت یعنی چه؟ یعنی بازیکنان در بازی فوتبال، زیرشلواری بپوشند یا بازیکنان والیبال با لباس های آستین بلند در مسابقه های حاضر شوند؟ یا آنکه در بازی کشتی، فرد با لباس گشاد به میدان بیاید یا در بازی بسکتبال، بازیکنان دیگر لباس آستین حلقه ای نپوشند یا در پینگ پنک فرد شورت کوتاه به پا نکند؟

    افراد با پخش زنده تلویزیونی جنبش نمی شوند

    اودر پاسخ به این پرسش که بازی هایی که شما به آن اشاره کردید که بازیکنانش لباس نیمه برهنه دارند از تلویزیون هم به صورت زنده پخش می شود و زن ها آن را به صورت زنده می بینند. آیا این پخش زنده مشکلی ندارد؟ گفت: پخش زنده بازی ها از تلویزیون به صورت سه بعدی است و هنگامی که شما چیزی را به صورت سه بعدی ببینید، دیگر جذابیتی جهت شما ندارد و جنبش نمی شوید.

    این فرد شکایت کننده از استاندار پایتخت کشور عزیزمان ایران در پاسخ به این پرسش که آیا شکایت نامه شما به مراجع قضایی تحویل داده شده است است یا خیر؟ اظهار داشت: بخشی از جرم جنبه عمومی دارد که در این راستا چند هزار امضا جمع آوری شده است و به دادستانی پایتخت کشور عزیزمان ایران تحویل داده شده است هست. این شکایت از استاندار و بعضی از مسئولان است و اسنادی که به آن اشاره کردم، هم پیوست شده است است.

    یکی از شاکیان استاندار تهران: پخش زنده بازی‌ها از تلویزیون به صورت سه بعدی است و هنگامی که شما چیزی را به صورت سه بعدی ببینید، دیگر جذابیتی جهت شما ندارد و جنبش نمی‌شوید.

    استاندار به خانواده شهدا توهین کرد

    وی ادامه داد: همچنین تعدادی از خانواده شهدا در خصوص این عنوان با استاندار پایتخت کشور عزیزمان ایران جلسه داشتند و آقای مقیمی به آنها گفته بود که تعدادی از خانواده شهدا هم به ورزشگاه حضور یافته بودند که این توهین به خانواده شهدا است و در این رابطه ۲۰ نفر از خانواده شهدا از آقای استاندار شکایت کردند.

    این فرد شکایت کننده از استاندار پایتخت کشور عزیزمان ایران در پاسخ به این پرسش که آیا وکیل هم جهت پیگیری این عنوان گرفته اید؟ تصریح کرد: ما با یک نفر درخصوص این عنوان صحبت کرده ایم ولی هنوز نهایی نشده است.

    دیدار با معاون دادستان پایتخت کشور عزیزمان ایران جهت پیگیری شکایت از استاندار تهران

    وی افزود: این شکایت روز گذشته به دادستانی تحویل داده شد و ما با معاون دادستان تهران، آقای حمزه ای دیداری داشته ایم که در آن جلسه ۲۰ نفر از خانواده شهدا حضور داشتند.

    این فرد شکایت کننده از استاندار پایتخت کشور عزیزمان ایران خطاب به قوه قضاییه خاطرنشان کرد: ما از قوه قضائیه تقاضا داریم که حرمت خون شهدا و جانبازان و ۷۵ پیکر شهیدی که امروز به میهن بازگشتند و آنهایی که رفتند تا جمهوری اسلامی باقی بماند به این عنوان در مناسب ترین وقت و با قاطعیت پیگیری کنند.

    تنها به ۱۰۰ نفر پیامک زدیم

    وی در خصوص ارسال پیامک جهت پیگیری و جمع آوری امضا نیز ابراز داشت: این پیامک تنها به ۱۰۰ نفر ارسال شده است بود و این عنوان هم جهت هماهنگی بوده و دریافت کنندگان نیز کسانی بوده اند که پیش از آن استشهاد جمع آوری کرده و شاکی بودند.

    گردآوری: گروه خبر سیمرغ
    seemorgh.com/news
    منبع: ilnanews.com

    واژه های کلیدی: شکایت کردن | تلویزیون | استادیوم | ورزشگاه | خانواده | تلویزیون | استادیوم | ایرانی | ورزشگاه | ایران | اسلامی

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • هاردکپی کتاب های دندانپزشکی
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی ریاضی فیزیک
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • چاپ کتاب آمازون