شما بدون تسلط بر خود نمی توانید فاتح دیگران باشید.
خوش آمدید - امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » اخبار اقتصادی » مشاوران املاک با کدام مجوز ،خانه خارجی می‌فروشند ، پولدار‌های ایرانی جهت جوانان خارجی شغل ایجاد می‌کنند!

    مشاوران املاک با کدام مجوز ،خانه خارجی می‌فروشند ، پولدار‌های ایرانی جهت جوانان خارجی شغل ایجاد می‌کنند!

    سرمایه گذاران ایرانی با خرید ملک در کشورهای خارجی ضمن از دست دادن سرمایه های خود جهت جوانان خارجی اشتغال ایجاد می کنند.

    مشاوران املاک با کدام مجوز ،خانه خارجی می‌فروشند ، پولدار‌های ایرانی جهت جوانان خارجی شغل ایجاد می‌کنند!

    به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی گروه تحریریه سایت جوان این روزها تبلیغات رنگارنگ از خانه‌های قشنگ و مجلل در خارج از کشور مانند ترکیه، دبی و مالزی آدم ها را مجذوب خود می‌کند. چشم‌ اندازهای باشکوه رو به دریا و کوهستان کمترین فاصله به مراکز مهم شهر و دانشگاه‌ها و دریافت ویزای اقامت از مهمترین جذابیت های تبلیغاتی جهت خرید این خانه‌هاست.

    با اوج گرفتن تبلیغ خرید خانه در خارج از کشور، بسیاری از مردم فریب این تبلیغات را خورده و تمامی سرمایه‌های خود را به کشورهای همچون ترکیه انتقال یافته می کنند که این عنوان فرجامی جز ورشکستگی جهت آنها ندارد.

    نوسانات ارزی در چند ماه گذشته باعث شده است بسیاری از مردم سرمایه‌های خود را به خارج از کشور انتقال یافته کنند که خرید ملک یا زمین در خارج از کشور یکی از گزینه‌های مهم گزینش این سرمایه گذاران به شمار می‌آید این در حالیست که طبق گفته تعدادی از کارشناسان مسکن این نوع سرمایه گذاری در کشوری مانند ترکیه یا دبی کاملا اشتباه است لیکن بعد از گذشت چند سال واحد مسکونی به مصادره گذاشته شده است و یا دریافت اقامت در این کشور منتفی می‌شود.

    مشاوران املاک با کدام مجوز ،خانه خارجی می‌فروشند ، پولدار‌های ایرانی جهت جوانان خارجی شغل ایجاد می‌کنند!

    مشاوران املاک متخلف شناسایی می شوند

    مصطفی قلی‌خسروی مدیر اتحادیه املاک استان پایتخت کشور عزیزمان ایران در گفت وگو با خبرنگار راه و شهرسازی،با اشاره به اینکه هیچ یک از مشاوران املاک به خاص در استان پایتخت کشور عزیزمان ایران مجوز فروش ملک و یا زمین در خارج از کشور را ندارند،‌ گفت: هر مشاور املاکی که چنین فایل‌هایی را جهت فروش ارائه کند متخلف است و بعد از شناسایی به مراجع قضایی معرفی می شود.

    وی افزود: متأسفانه چند سالی است که مردم فریب چنین تبلیغاتی را خورده اند و سرمایه‌های خود را به خارج کشور انتقال می‌دهند ولی بعد از گذشت ماه ها تمامی سرمایه‌های آنها به علت نداشتن اشرافیت حقوقی بر باد می‌رودچرا که کشوری مانند ترکیه و یا دوبی جای مناسبی جهت سرمایه گذاری نیست.

    قلی‌خسروی تأکید کرد: کشور کشور عزیزمان ایران با چنین شرایط اقتصادی که دارد مناسب ترین وقت جهت سرمایه گذاری است لیکن که قیمت ملک و زمین در چند ماه گذشته زیاد کردن جهشی داشته است.

    رئیس اتحادیه املاک استان پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به اینکه بسیاری از افرادی که در آنتالیا و آنکارا ملکی را خریداری کردند بلافاصله پشیمان شده‌اند، افزود: خرید ملک‌های پیش فروش و یا زمین‌های بدون سند باعث شده است که تمامی سرمایه‌های آنها از بین برود.

    سرمایه گذاران ایرانی با خرید ملک در کشورهای خارجی ضمن از دست دادن سرمایه های خود جهت جوانان خارجی اشتغال ایجاد می کنند.

    وی به تجربه خرید ملک در دوبی به وسیله عده ای در چند سال گذشته اشاره کرد و افزود: در یک بازه زمانی بسیاری از مردم سرمایه‌های خود را به کشور دوبی جهت خرید ملک انتقال دادند ولی بعد از گذشت چند ماه تمامی اموال آنها به علت کلاه برداری های اینترنتی از بین رفت و افراد کاملا مال باخته شدند.

    وزارت صمت باید پیگیر مشاوران املاک غیر قانونی شود

    در همین خصوص حامد مظاهریان معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی گروه تحریریه سایت جوان؛ با اشاره به اینکه هیچ یک از مشاوران املاک اجازه فعالیت فروش ملک در خارج از کشور را ندارند، افزود: مشاوران املاک تحت نظارت وزارت صمت هستند بنابراین باید هرچه سریع‌تر فعالیت این مشاوران املاک متوقف شود.

    مظاهریان تأکید کرد: خرید ملک و یا سرمایه گذاری در خارج از کشور باعث ایجاد اختلال در اقتصاد کشور می‌شود بنابراین باید هرچه سریع‌تر وزارت صمت و همچنین اتحادیه مشاوران املاک مانع فعالیت آنها شوند.

    با ۱۰۰ میلیون تومان صاحب ملک شوید

    یک مشاور املاک در منطقه نیاوران پایتخت کشور عزیزمان ایران در گفتگو خبرنگار ما، اعلام کرد که می تواند با مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان یک ملک تشریفاتی را در کشور ترکیه خریداری کند.

    همچنین یکی از مشاوران املاک منطقه اقدسیه در گفتگو با گروه تحریریه سایت با بیان اینکه اوضاع کشور دوبی بهتر از کشور ترکیه هست، گفت: اگر قصد خرید در کشور دبی را دارید بهتر است ملکی که دارای سند و آخر کار است خریداری کنید در غیر این صورت سرمایه گذاری در کشورهای خارجی به صرفه نیست.

    از سوی دیگر تبلیغات خرید خانه‌های جالب در بسیاری از اپلیکیشن‌های گوشی تلفن همراه و همچنین سایت‌های اینترنتی مشاهده می‌شود به طوری که تبلیغات این واحدها بسیار زیاد است تبلیغات واحدهای مسکونی در پایتخت کشور عزیزمان ایران است.

    مشاوران املاک با کدام مجوز ،خانه خارجی می‌فروشند ، پولدار‌های ایرانی جهت جوانان خارجی شغل ایجاد می‌کنند!

    البته ناگفته نماند در تماسی که با بعضی از مشاوران املاک گرفته شد آنها نیز خرید ملک در خارج از کشور را تأیید نکردند و بهترین سرمایه گذاری را در کشور عزیزمان ایران به خاص شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران به علت شرایط اقتصادی خاص و زیاد کردن جهشی قیمت ها در بخش ملک و زمین عنوان کردند

    چرا خرید ملک در خارج از کشور باعث تباهی سرمایه می شود؟

    حسام عقبایی نایب مدیر اتحادیه مشاوران املاک استان پایتخت کشور عزیزمان ایران در گفتگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی گروه تحریریه سایت جوان با بیان اینکه بسیاری از مردم با قوانین تملک زمین در خارج از کشور آشنایی ندارند گفت: ممکن است تعدادی از مشاوران املاک واحدی با شرایط ایده آل در ترکیه و یا گرجستان معرفی کنند ولی بعد از گذشت مدتی فرد متوجه می شود که ملکی وجود نداشته و تنها یک ماکت را خریداری کرده است.

    وی ادامه داد: ورود دلالان و مشاوران املاک بدون مجوز در این بخش باعث شده است بسیاری از خریداران واحد مسکونی در خارج از کشور با مسئله مواجه شوند و این عنوان باید از سوی وزارت راه وشهرسازی و صمت پیگری شود.

    سرمایه گذاران ایرانی با خرید ملک در کشورهای خارجی ضمن از دست دادن سرمایه های خود جهت جوانان خارجی اشتغال ایجاد می کنند.

    عقبایی زیاد کردن انگیزه جهت سرمایه گذاری مسکن در کشور عزیزمان ایران را مهم دانست و گفت: انگیزه سرمایه گذاران باید از سوی وزارت راه وشهرسازی ، میراث فرهنگی و توجیه اقتصادی از سوی فعالان اقتصادی زیاد کردن یابد تا مردم یه سمت بازار مسکن خارج کشور گرایش پیدا نکنند.

    نایب مدیر اتحادیه مشاوران املاک استان پایتخت کشور عزیزمان ایران توضیح داد: مشاوران املاکی که اقدام به فروش واحد مسکونی در خارج از کشور می کنند اغلب بدون مجوز و پروانه کسب هستند باید هرچه سریعتر از سوی وزارت صمت با آنها برخود شود.

    گفته می شود ساخت وساز در کشور کشور عزیزمان ایران یکی از مهم ترین پایه های اقتصاد کشور به شمار می آید به طوری که حدود ۱۳۰۰ شغل به صورت مستقیم و غیر مستقیم به این صنعت بزرگ وابسته است بنابراین باید دولت انگیزه های مورد نیاز را جهت زیاد کردن سرمایه گذاری در این بخش گسترش دهد و مانع خروج آن به خارج از کشور شود.

    البته کسانی که سرمایه های خود را در خارج از کشور به عنوان ملک و یا سرمایه گذاری تجاری انباشت می کنند باید بدانند که این افراد جهت جوانان کشورهای خارجی شغل ایجاد کرده اند و به حمایت از توسعه صنعت سایر کشورها پرداخته اند. این در حالی است که بسیاری از جوانان متخصص ما در این مرز و بوم از بیکاری زحمت می برند.

    مشاوران املاک با کدام مجوز ،خانه خارجی می‌فروشند ، پولدار‌های ایرانی جهت جوانان خارجی شغل ایجاد می‌کنند!

    آمار ها نشان می دهند که در سال اخیر میزان سرمایه گذاری مسکن در ترکیه زیاد کردن چشم گیری داشته و همین عنوان باعث رونق صنعت مسکن و معماری در کشور شده است است این درحالی است که می توانستیم با حمایت از سرمایه گذاران بخش ساخت وساز را تقویت و زمینه ساز ایجاد اشتغال در کشور شویم.

    کشور هر سال نیاز به تولید یک میلیون واحد مسکونی دارد که تنها یک سوم از این میزان در کشور تولید و مابقی در سایر بخش ها سرمایه گذاری می شود بنابراین باید دولت راهکارهای جدید را جهت جذب سرمایه گذاری در این بخش تقویت و گسترش دهد.

    انتهای پیام/

    هدر رفت سرمایه های مردم در منزل های رویایی ترکیه

    واژه های کلیدی: سرمایه گذاری | سرمایه گذار | شهرسازی | خبرنگار | تبلیغات | تبلیغات | اقتصادی | ترکیه | ایران

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود فایل های زبان اصلی ریاضی فیزیک
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های دندانپزشکی
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب آمازون
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • منابع اورجینال رباتیک
  • جعبه هدیه کتاب