ایستایی وجود ندارد ، هر چه هست جوشش و جاری بودن است.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » فرهنگ و هنر » بیوگرافی هنرمندان » تصویرهای + شهرزاد کمال زاده بازیگر زن سینما و تلویزیون

    تصویرهای + شهرزاد کمال زاده بازیگر زن سینما و تلویزیون

    شهرزاد کمال زاده بازیگر زن سینما و تلویزیون متولد ۷ فروردین ماه سال ۱۳۶۴ در پایتخت کشور عزیزمان ایران می باشد. او در سن هفده سالگی وارد دانشگاه شد

    تصویرهای + شهرزاد کمال زاده بازیگر زن سینما و تلویزیون

    شهرزاد کمال زاده بازیگر زن سینما و تلویزیون + تصویرهای

    عبارات مهم : شهرزاد کمال زاده – شهرزاد کمالزاده

    شهرزاد کمال زاده بازیگر زن سینما و تلویزیون متولد ۷ فروردین ماه سال ۱۳۶۴ در پایتخت کشور عزیزمان ایران می باشد

    تصویرهای + شهرزاد کمال زاده بازیگر زن سینما و تلویزیون

    شهرزاد کمال زاده بازیگر زن سینما و تلویزیون متولد ۷ فروردین ماه سال ۱۳۶۴ در پایتخت کشور عزیزمان ایران می باشد. او در سن هفده سالگی وارد دانشگاه شد و فارغ التحصیل رشته کامپیوتر هست. شهرزاد کمال زاده بازیگری را از سال ۸۱ با حضور در سریال هزاردستان کیانوش عیاری شروع کرد و سال ۸۳ وارد سینما شد.

    زندگی هنری شهرزاد کمال زاده
    شهرزاد کمال زاده با بازی در سریال هزاران چشم ساخته کیانوش عیاری نخستین حضور تلویزیونی خود را تجربه کرد و در سال ۱۳۸۳ با بازی نقشی کوتاه در فیلم دیشب باباتو دیدم آیدا به کارگردانی رسول صدرعاملی وارد عالم سینما شد. او بعد از چندین سال حضور در تلویزیون و سینمای ایران، در بهار سال ۱۳۹۱ با پخش سریال راه طولانی به کارگردانی رضا کریمی از شبکه یک تلویزیون کشور عزیزمان ایران و بازی در نقش «بهاره» به شهرت رسید.

    گفتگو با شهرزاد کمال زاده

    خودت را به طور کامل معرفی کن.

    شهرزاد کمال زاده بازیگر زن سینما و تلویزیون متولد ۷ فروردین ماه سال ۱۳۶۴ در پایتخت کشور عزیزمان ایران می باشد. او در سن هفده سالگی وارد دانشگاه شد

    شهرزاد کمال زاده: هفتم فروردین سال ۱۳۶۴ در پایتخت کشور عزیزمان ایران متولد شدم. هفده سالگی وارد دانشگاه شدم و در رشته کامپیوتر ادامه تحصیل دادم. نخستین کار حرفه ای ام سریال «هزاران چشم» بود که در سن شانزده سالگی به عنوان نخستین تجربه تصویری با آقای کیانوش عیاری همکاری کردم. هر چه سواد بازیگر بالاتر باشد به نظرم در کارش موفق تر خواهد بود. حالا این سواد می تواند مشمول بر هر چیزی باشد. در کنار بازیگری شخصا به رشته کامپیوتر علاقه داشتم و خانواده ام هم دوست داشتند که در این رشته ادامه تحصیل بدهم. در سال هایی که مشغول تحصیل در این رشته بودم تلاش کردم اطلاعاتم را در مورد بازیگری زیاد کردن دهم و با مطالعه و فیلم دیدن تلاش کردم که از این رشته فاصله نگیرم. در همین بین تلاش کردم رابطه ام را با سینما حفظ کنم و به همین علت در چند کار به عنوان منشی صحنه و دستیار کارگردان حضور داشتم تا اطلاعاتم اطراف سینما زیاد شود.

    اهل همدان نیستم
    شهرزاد کمال زاده: در شبکه های مجازی و سایت ها اشتباهی نوشته اند که من متولد همدان هستم ولی من در پایتخت کشور عزیزمان ایران به دنیا آمده ام و البته خیلی از اطلاعاتی که در مورد ما بازیگرها از ازدواج تا اهل این شهر و آن شهر بودن نوشته می شود، واقعیت ندارد و ساخته ذهن و تخیل بعضی از دوستان است.

    کم کاری و گزیده کاری
    شهرزاد کمال زاده: در سال های اخیر تصمیم گرفته ام وسواس بیشتری جهت گزینش نقش ها داشته باشم. قصه های زیادی به دستم می رسد که همه ارزش بالطبع داستان های خوب و جذابی ندارند.

    بعضی از کارها به صورت طبیعی زیاد در میان مردم دیده می شوند و کارشان می گیرد؛ به عنوان نمونه سریال های «راه طولانی» رضا کریمی و «نیاز» حسین سهیلی زاده و «بچه های نسبتا بد» سیروس مقدم کارهایی بودند که من به واسطه آنها زیاد دیده شدم و این نشان می دهد که تلویزیون تا چه حد در آشنا شدن آدم ها تاثیرگذار هست. ولی قبل تر از همه اینها برایم مهم است که نقش به دل خودم بنشیند.

    چون دوست داشتم کاری که می کنم همیشه، هم به لحاظ محتوایی و هم به لحاظ حرفه ای چیزی جهت گفتن داشته باشد. شاید یکی از دلایل کم کاری من و پیدا نشدن داستان های خوب کم شدن تولیدات صدا و سیما باشد. البته اگر جزو دسته و گروه خاصی بودم ممکن بود پیشنهادات بیشتری داشتم. من به شعور و وقت مردم احترام می گذارم و با طرفدارانم ارتباط نزدیکی دارم و هر لحظه از انتقاداتشان یاد گرفته، از تعریف هایشان انرژی می گیرم.

    ذهن تمام سینمایی من
    شهرزاد کمال زاده: من کارم در حوزه سینما و تلویزیون را از ۱۶ سالگی در سریال «هزاران چشم» کیانوش عیاری شروع کردم و از همان سن برایم مهم کارکردن در سینما بود. با اینکه بعد ها در رشته کامپیوتر تحصیل کردم و خیلی جا ها به دردم می خورد و کمک می کند ولی به چشم کار و حرفه نگاهش نکردم و به سرعت به همان سینما و کارهای تصویری برگشتم و ادامه دادم.

    ساده بگویم که بازیگری حالم را خوب می کند و حتی نمی توانم در کنار سینما کار و بیزینس دیگری داشته باشم. بازیگری به لحاظ معنوی و ذهنی خیلی مشغولم می کند و خیلی وقت ها شده است که ناخودآگاه با بازی در نقش یکی زن معتاد وزن کم کرده ام و جهت بازی در نقش یک زن باردار وزن اضافه کرده ام. جهت همین هر وقت هم بیکارم در حال ریکاوری هستم.

    شهرزاد کمال زاده در سن هفده سالگی وارد دانشگاه شد و فارغ التحصیل رشته کامپیوتر است

    الان که به شهرت رسیده ای، به نظرت شهرت چه رنگ و بویی دارد؟
    شهرزاد کمال زاده: به هر حال این موقعیت یکسری شرایطی را به وجود می آورد که در این شرایط خیلی از کارها را دیگر نمی توان انجام داد. به عنوان نمونه اگر قبلا از یک موضوعی عصبانی می شدم خیلی راحت می توانستم عصبانیتم را با فریاد نشان دهم ولی الان دیگر نمی توان این کار را کرد. با خیلی از پرسشها باید مدارا کنم. ذره بین مردم باعث می شود انسان کمی محتاط تر واکنش‌ها کند. در مجموع همه این پرسشها با لطف مردم و انرژی مثبتی که با دوستی های ارزش انتقال یافته می کنند برایم شیرین می شود.

    تو یک خواهر هم داری، به او پیشنهاد می دهی که وارد سینما بشود یا نه؟
    – نه، سینما واقعا حرفه مشکل هست. تو باید در شرایط نامناسب جوی، شب، روز و … کار کنی و خیلی چیزها را تحمل کنی.

    یعنی فقط همین عوامل هستند که باعث می شود نخواهی خواهرت وارد سینما شود؟ یعنی ما هیچ چیز پشت پرده ای در سینما نداریم؟
    – شاید مسائلی هم وجود داشته باشد ولی من دوست ندارم در مورد آن صحبت کنم.

    پس آیا بعضی از همکارانت در این مورد صحبت می کنند، فکر نمی کنی این یک نوع خودزنی است؟
    – یکسری واقعیت ها وجود دارد که همه ما از آن باخبریم. اینکه بیاییم و در موردش صحبت کنیم دردی را دوا نمی کند. در هر کاری خوب و بد وجود دارد و نمی توان گفت که شرایط یک کار صرفا خوب است یا قطعا بد است ولی هر لحظه در هر شرایطی این خودِ انسان است که تعیین کننده است.

    گفتی هنوز آرزوهای زیادی داری، این آرزوها چیست؟
    – اول از همه دوست دارم به عنوان یک انسان جهت مردم و اطرافیانم سودمند باشم. در درجه بعد فکر می کنم باید به خیلی از آدم ها کمک کنم. در نهایت هم دوست دارم اول تمام دنیا را ببینم و بعد از دنیا بروم.

    از آرزو چه تعریفی داری؟
    – به نظرم آرزو باعث زنده نگه داشتن امیدهای انسان می شود و انگیزه انسان را جهت زندگی هر روز پر رنگ تر می کند.

    فکر می کنی بازیگر شدن می تواند آرزو باشد؟
    شهرزاد کمال زاده: خب خیلی ها هستند که آرزو دارند بازیگر شوند. من هم از دوران نوجوانی بازیگری را به شکل یک آرزو می دیدم و تلاش زیادی کردم تا به این آرزو برسم. به هر حال این حرفه هم مثل همه شغل های دنیا مشکل ها و ناملایمات خاص خودش را دارد. نمی توانم توصیه کنم که کسی به سمت بازیگری بیاید یا نه! فقط این را می دانم که اگر کسی آرزو دارد تا به چیزی برسد باید تمام تلاش خود را به کار ببندد تا به آن برسد.

    خیلی از بازیگران هم نسل تو به دنبال حاشیه هستند ولی تو خیلی بی سر و صدا کار می کنی …
    همیشه تلاش کردم از حاشیه خودم را دور نگه دارم. اگرچه خیلی ها می گویند حاشیه باعث بهتر دیده شدن بازیگر می شود ولی من اعتقاد دارم حاشیه در اغلب اوقات باعث ایجاد مسئله و مزاحت جهت کار بازیگر می شود. من خودم هر لحظه تلاش کرده ام که نه تن به حواشی دهم نه حاشیه سازی کنم.

    همین عنوان فکر نمی کنی باعث شده است که از قافله عقب بمانی؟
    – نه، چون اعتقاد دارم کسانی که با حاشیه خودشان را اوج می کشند دوام زیادی ندارند. به نظرم خروجی خوبی که از کار به مخاطب انتقال یافته می شود بهتر از هر چیز دیگری باعث دیدنه شدن بازیگر می شود و نیازی به حاشیه سازی نیست.

    سقف آرزوهایت در سینما کجاست؟
    شهرزاد کمال زاده: دوست دارم به جایی برسم که بتوانم اثری متفاوت از خودم به جا بگذارم. یک نقش هایی وجود دارد که هنوز خودم را در قالب آنها محک نزدم. دوست دارم این نقش ها را تجربه کنم و جنس های متفاوت بازی را تجربه کنم. هنوز فکر می کنم راه طولانی را در پیش رو دارم که در کارم به طور کامل موفق شوم.

    تصویرهای + شهرزاد کمال زاده بازیگر زن سینما و تلویزیون

    شهرزاد کمال زاده بازیگری را از سال ۸۱ با حضور در سریال هزاردستان کیانوش عیاری شروع کرد

    موفقیت یعنی اینکه عکست سردر سینماها راه اندازی شود؟
    – نه، موفقیت همانطور که گفتم به نظرم این است که بتوانم یک اثر متفاوت خلق کنم و بین مردم ماندگار شود.

    وقتی راجع به فوت فکر می کنی چه حسی داری؟
    – چون هنوز آرزوهای زیادی دارم یک مقدار دلواپس می شوم. اینکه نمی دانم چطور از دنیا خواهم رفت و بعد از مرگم چه سرنوشتی در انتظارم است باعث نگرانی ام می شود ولی چون لحظاتی در زندگی ام وجود داشته که تا حدی فوت را حس کرده ام، از ترسی که همه از فوت دارند به نوعی عبو رکرده ام.

    چطور تا حدی فوت را حس کرده ای؟
    – چند بار با ماشین تصادف های بسیار وحشتناک و بدی داشتم که تا مرز فوت پیش رفتم ولی به خواست خدا اتفاقی برایم نیفتاد.

    پس با این تفاسیر باید بگوییم شهرزاد از فوت هراسی ندارد؟
    – خب قطعا نمی توانم بگویم که هیچ ترسی از فوت ندارم.

    مرگ برایت کابوس است؟
    – زیاد از اینکه خودِ فوت برایم کابوس باشد، چگونه مردن برایم ترسناک تر هست. به عنوان نمونه من هر لحظه آرزو می کنم که در دریا غرق نشوم.

    مگر به دریا می روی؟
    – بله، گاهی غواصی می کنم.

    به این فکر کرده ای که دوست داری چطوری از دنیا بروی؟
    – خیلی دوست دارم در آرامش و راحت از دنیا بروم.

    یعنی روی تخت بیمارستان؟
    – نه، خدا نکنه. دوست دارم در خواب و بدون درد از دنیا بروم.

    و دوست داری کجا به خاک سپرده شوی؟
    – یک جای آرم و سرسبز.

    کجا؟
    – واقعا به این عنوان فکر نکرده ام ولی فکر می کنم در نهایت در قطعه بازیگران و صورت های معروف به خاک بازگردانده خواهم شد.

    شهرزاد کمال زاده بازیگر زن سینما و تلویزیون متولد ۷ فروردین ماه سال ۱۳۶۴ در پایتخت کشور عزیزمان ایران می باشد. او در سن هفده سالگی وارد دانشگاه شد

    شهرزاد کمال زاده سال ۸۳ وارد سینما شد

    فیلم شناسی شهرزاد کمال زاده
    سینمایی
    * ذوب شدن پادشاه (۱۳۹۳)
    * روزگاری علاقه و خیانت (۱۳۹۲)
    * بشارت به یک شهروند هزاره سوم (۱۳۹۱ محمدهادی کریمی)
    * عقاب صحرا (۱۳۹۱ مهرداد خوشبخت)
    * سپید و سیاه (۱۳۸۸)
    * نامزد آمریکایی من (۱۳۸۷ داوود توحید پرست)
    * همخانه (۱۳۸۶ مهرداد فرید)
    * دیشب باباتو دیدم آیدا (۱۳۸۳ رسول صدرعاملی[۱])

    مجموعه تلویزیونی
    * ۱۳۹۵ – مرز خوشبختی
    * ۱۳۹۵ – دیوار شیشه (راما قویدل)
    * ۱۳۹۵ – آرام می گیریم (روح الله سهرابی) (شبکه دو)
    * ۱۳۹۴ – نیاز(حسین سهیلی زاده) (شبکه اول)
    * ۱۳۹۳ – زمستان گرم (رسول صانعی) (شبکه تهران)
    * ۱۳۹۳ – رنگ شک (فریبرز عرب نیا) (شبکه سوم)
    * ۱۳۹۳ – زخم (مسعود آب پرور)(شبکه سوم)
    * ۱۳۹۲ – فرزند های نسبتاً بد (سیروس مقدم) (شبکه اول)
    * ۱۳۹۱ – شاید جهت شما هم اتفاق بیفتد (شبکه تهران)
    * ۱۳۹۰ – شاید جهت شما هم اتفاق بیفتد (شبکه تهران)
    * ۱۳۹۰ – راه طولانی (رضا کریمی) (شبکه اول)
    * ۱۳۸۹ – دارا و ندار (مسعود ده نمکی) (شبکه تهران)
    * ۱۳۸۹ – شاید جهت شما هم اتفاق بیفتد (شبکه تهران)
    * ۱۳۸۶ – سرنوشت قریب (کیانوش عیاری) (شبکه سوم)
    * ۱۳۸۵–۸۶ -قاب های خالی (مرتضی احمدی هرندی)(شبکه دو)
    * ۱۳۸۴ – شبهای برره (مهران مدیری) (شبکه سوم)
    * ۱۳۸۱ – هزاران چشم (کیانوش عیاری)(شبکه سوم)

    تله فیلم
    * فرار (سید رضا صافی)
    * روز هفتم (مهدی کرم پور)
    * یک اتفاق به ظاهر راحت (مسعود تکاور)
    * مهره سوخته (احمد معظمی)
    * مادر نام دیگر علاقه (محمود مزرعتی و ابوذر نوروز پور)
    * زهره ترک (جواد مزد آبادی)
    * به من کلک نزن (سید مهدی برقمی)
    * دادگاهی در گندم زار (جواد مزد آبادی)
    * کیلومتر چهارده قسمت دوم (آرش قادری)
    * این یک تصادف نیست (بیژن شیرمرز)
    * کت تنگ (آرمین و آبتین حشمتی)
    * صدایم کن (افشین صادقی)
    * زندگی بدون من (حسین حکمت پور)
    * سیم آخر (صادق کامیار)
    * اکباتان (سعید اسدی)
    * بلور باران (شاهد احمد لو)
    * گنج منزل سفید (شاهد احمدلو)
    * کابوس (سیروس مقدم)
    * گنج خانهٔ سفید

    تصویرهای + شهرزاد کمال زاده بازیگر زن سینما و تلویزیون

    تصاویر شهرزاد کمالزاده

    شهرزاد کمال زاده

    تصاویر شهرزاد کمال زاده

    عکس های شهرزاد کمال زاده

    گردآوری:بخش بازیگران بیتوته

    منبع: wikipedia.org

    واژه های کلیدی: شهرزاد کمال زاده | شهرزاد کمالزاده | کیانوش عیاری | تلویزیون | سینمایی | بازیگری | کامپیوتر | تلویزیون | بازیگران | سینمای | بازیگر

    تصویرهای + شهرزاد کمال زاده بازیگر زن سینما و تلویزیون

    تصویرهای + شهرزاد کمال زاده بازیگر زن سینما و تلویزیون

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • کتاب های پزشکی مولکولی اورجینال
  • جعبه هدیه کتاب
  • چاپ کتاب لاتین
  • کتاب اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • دانلود فایل های زبان اصلی ریاضی فیزیک