نیکوترین عادت تفکر است و حکمت زاده تفکر.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » کامپیوتر و اینترنت » از دانلود نرم افزار رمزگذاری روی برنامه ها تا نرم افزارهای جامع مذهبی جهت ماه رمضان

    از دانلود نرم افزار رمزگذاری روی برنامه ها تا نرم افزارهای جامع مذهبی جهت ماه رمضان

    در بسته هفتگی دریچه، عالی ترین نرم افزارها از دید شما بازدیدکنندگان گرامی را قرار داده‌ایم.

    از دانلود نرم افزار رمزگذاری روی برنامه ها تا نرم افزارهای جامع مذهبی جهت ماه رمضان

    به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه اینترنت گروه تحریریه سایت جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان راه اندازی نشده است.

    عبارات مهم : تلگرام دسکتاپ – افزارهای
    حال اگر در طول هفته وقت نمی کنید تا برنامه های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید دلواپس نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از نظر شما بازدیدکنندگان را جمع آوری کرده ایم.

    دانلود مفاتیح الجنان صوتی باب النعیم ۳٫۴٫۵
    نرم افزار مفاتیح باب النعیم را می توان به عنوان عالی ترین نرم افزار های مفاتیح دانست. این نرم افزار که حاصل تلاش های برنامه نویسان کشورمان است به علت دارا بودن شاخصه های منحصر به فرد توانسته توجه بازدیدکنندگان زیادی را به خود اختصاص دهد. توجه داشته باشید که جهت استفاده از صوت ادعیه باید آن ها دانلود کنید.
    برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

    دانلود ۳٫۶٫۱۱ Glitch Pro؛ ایجاد تصویرهای مبهم و ناقص
    نرم افزار Glitch Pro یکی از عالی ترین برنامه ها در زمینه ساخت تصویرهای مبهم و نامشخص هست. با استفاده از این نرم افزار می توانید تصویرهای خود را ویرایش کنید و از آن تصویر گیج کننده ایجاد کنید. تصویرهای مبهم این روز ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … محبوبیت بسیاری پیدا کرده هست. شما نیز می توانید با این نرم افزار تصویرهای خود را به گونه جدیدی تبدیل کنید و در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … به اشتراک بگذارید. نرم افزار Glitch Pro توانسته است در گوگل پلی نمره عالی ۴٫۲ از ۵٫۰ را کسب کند.

    برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

    دانلود خبر رسان تلگرام دسکتاپ نسخه ۱٫۱٫۷ + نسخه بدون نیاز به نصب
    استفاده از نرم افزار خبر رسان تلگرام تبدیل به یکی از برنامه های روزانه ما شده است هست، به طوری که بسیاری از کارهایمان را نیز با این نرم افزار انجام میدهیم. استفاده طولانی مدت با پوسته راحت این نرم افزار معمولا بعد از مدتی خسته کننده میشود. در نتیجه جهت تنوع اگر بتوان تغییری در آن داد موجب حتی بالا رفتن بهره وری در کار میشود. در کنار نسخه گوشی این خبر رسان، نسخه دسکتاپ آن نیز کاربردی فروان در بین بازدیدکنندگان دارد. در زیر می توانید آخرین نسخه خبر رسان تلگرام دسکتاپ را دانلود کنید.

    برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

    دانلود iKeyboard 4.8.2.828 جهت اندروید؛ صفحه کلید قدرتمند با پشتیبانی کامل از زبان فارسی
    بازدیدکنندگان گوشی های هوشمند وسواس خاصی روی صفحه کلید خود دارند و میخواهند در عین راحتی کار با آن قشنگی و امکانات دیگری هم داشته باشد. البته در بین بازدیدکنندگان ایرانی و فارسی زبان نیز پشتیبانی از صفحه کلید استاندارد فارسی هم از اهمیت بالایی برخوردار هست. اگر همه اینها را در کنار هم میخواهید ما به شما iKeyboard – emoji,emoticons را پیشنهاد میکنیم که با پشتیبانی کامل از زبان شیرین پارسی داری بیش از ۸۰۰ شکلک جالب جهت استفاده در متن ها و پیامک هاست.
    برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

    دانلود Hexlock App Lock؛ رمزگذاری روی برنامه ها
    نرم افزار Hexlock App Lock & Photo Vault یک برنامه عالی در زمینه رمزگذاری و قفل کردن برنامه ها هست. یکی از پرسشها کاربران، دسترسی دیگران به اطلاعات شخصی ارزش هست. با استفاده از این نرم افزار می توانید برنامه دلخواه خود را به دو روش رمز عبور و الگو، قفل کنید و امنیت دستگاه خود را زیاد کردن دهید و از دسترسی دیگران به اطلاعات خود جلوگیری کنید. این نرم افزار با بیش از ۵ میلیون بار دانلود، در گوگل پلی امتیاز عالی ۴٫۵ از ۵٫۰ را دریافت کند.

    برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

    دانلود Video Format Factory 3.2 جهت اندروید؛ تبدیل حرفه ای فرمت های صوتی و تصویری

    بارها اتفاق افتاده است که جهت تماشای یک فیلم یا گوش دادن یک موسیقی دچار مسئله شده است باشید لیکن فرمت آن ویدئو یا موزیک به وسیله پلیر شما پشتیبانی نمیشود یا اینکه میخواهید حجم یک ویدئو یا موسیقی را در گوشی خود کم کنید. ما به شما نرم افزار Video Format Factory Premium پیشنهاد میکنیم که قادر است اکثر فرمت های صوتی و تصویری را به هم تبدیل کند.

    برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

    دانلود Video Converter؛ برنامه تبدیل فرمت ویدئو

    نرم افزار Video Converter یکی از عالی ترین برنامه ها در زمینه عوض کردن فرمت ویدئو در گوشی های هوشمند هست. با استفاده از این نرم افزار می توانید فیلم های موجود در گوشی خود را به فرمت دلخواه عوض کردن بدید. علاوه بر عوض کردن فرمت شما می توانید ویدئو های مورد نظر خود را برش بزنید و دقایق مورد نظر خود را از یک فیلم طولانی خارج کنید. همچنین می توانید فیلم را معکوس کنید و ۱۸۰ درجه بچرخانید. نرم افزار Video Converter در گوگل پلی نمره عالی ۴٫۱ از ۵٫۰ را دریافت کرده است.

    برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

    دانلود نرم افزار اذانگو جهت اندروید و آی او اس
    نرم افزار اذانگو (Azangoo) یکی از کاربردی ترین و عالی ترین برنامه های مذهبی است که به وسیله آن می توانید از وقت دقیق اذان و اوقات شرعی مطلع شوید. همچنین این نرم افزار با محاسبه موقعیت جغرافیایی شما، محل دقیق قبله را نیز نشان می دهد. نرم افزار اذانگو علاوه بر امکانات گفته شده، تقویم امسال به همراه مناسبت ها و تعطیلات را در اختیار شما قرار میدهد. این نرم افزار توانسته است در گوگل پلی نمره عالی ۴٫۵ از ۵٫۰ را نیز کسب کند.
    برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

    دانلود قرآن صوتی حبل المتین ۵٫۶٫۱
    نرم افزار قرآنی حبل المتیل را می توان به عنوان عالی ترین قرآن صوتی دانست که حاصل تلاش های برنامه نویسان کشورمان هست. برنامه معرفی شده است به علت دارا بودن شاخصه های منحصر به فرد توانسته است در جشنواره بین المللی قرآن عنوان عالی ترین نرم افزار قرآنی را به خود اختصاص دهد. توجه داشته باشید که جهت استفاده از صوت نرم افزار باید آنها دانلود کنید.

    برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

    دانلود بیسفون پلاس ۰٫۳٫۰ ؛ نسخه متحول شده است با توانایی های تازه مانند تماس صوتی
    نرم افزار خبر رسان ایرانی بیسفون که به روزی به عنوان پر مخاطب ترین خبر رسان ایرانی آشنا میشد بعد مدتی عدم به روزرسانی نسخه های بیسفون ، با نسخه متحول شده است بیسفون پلاس به بازار مسابقه خبر رسان ها بازگشت. از شاخصه های مهم نسخه متحول شده است بیسفون بهینه سازی حجم نرم افزار به زیر ۱۰ مگابایت است.

    برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

    دانلود تقویم اذان گوی باد صبا ۹۶ نسخه ۸٫۴ خاص ماه رمضان
    تقويم بادصبا که سابقا با نام تقويم نفحات منتشر میشد، در ۵ سال اخير جزو پرطرفدار ترين تقويم های اندروید قرار گرفته است امکانات ويژه ای مانند پخش اذان ، قبله نما و بسیاری از توانایی های دیگر علت این استقبال مي باشد. با ويجت اختصاصي و جالب براي نمازگزاران، تقويم بدون محدوديت زماني بوده و قابليت دريافت اطلاعيه هاي مرتبط با مناسبت هاي روز را دارا مي باشد.

    برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید
    انتهای پیام/

    واژه های کلیدی: تلگرام دسکتاپ | افزارهای | نرم افزار | اندروید | استفاده | دانلود | برنامه | اندروید | ویدئو | تقويم | تبدیل

    از دانلود نرم افزار رمزگذاری روی برنامه ها تا نرم افزارهای جامع مذهبی جهت ماه رمضان

    از دانلود نرم افزار رمزگذاری روی برنامه ها تا نرم افزارهای جامع مذهبی جهت ماه رمضان

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • افست کتاب لاتین
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب لاتین
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو
  • چاپ کتاب آمازون
  • خرید کتاب مکانیک زبان اصلی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال