اسایش و راحتی امروز حاصل رنج و زحمت دیروز است.(کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » علم و فناوری » دانستنی ها » روش انتخاب لباس متناسب با فرم بدن/ترفند تشخیص فرم بدن خود

    روش انتخاب لباس متناسب با فرم بدن/ترفند تشخیص فرم بدن خود

    ???

    جدیدترین و مهمترین اخبار و مطالب داغ در کانال بیا کافه:

    https://telegram.me/biacafe_ir

    ???

    روش انتخاب لباس متناسب با فرم بدن/ترفند تشخیص فرم بدن خود

    یافتن شکل بدن گام اول در تعیین لباس متناسب با آن است. ممکن است متوجه شده باشید که در برخی لباس ها زیبا تر و در برخی بدهیکل به نظر می رسید. این به دلیل تناسب یا عدم تناسب لباس با فرم بدن شما است. در این چگونه به بررسی فرم بدن می پردازیم. در چگونه های بعدی می توانید با لباس متناسب با فرم بدن خود آشنا شوید.

    Image result for ‫تشخیص فرم بدن‬‎

    روش انتخاب لباس متناسب با فرم بدن/ترفند تشخیص فرم بدن خود

     

    چگونه

    ۱

    تعیین شکل بدن: به انحناهای بدنتان توجه کنید. ببینید این انحناها چطور به سینه، دور کمر، و باسن مربوط می شوند. انواع بدن زنان در اینجا توصیف می شوند (دخترانی که هنوزبالغ نشده اند جزء این دسته بندی ها نیستند). هر چند، گاهی اوقات ممکن است قبل از رسیدن به سن بلوغ بتوان نوع بدن را تشخیص داد، ولی اغلب نوع بدن تنها پس از رشد نیم تنه، باسن، سینه و غیره آشکار خواهد شد. دور سینه ، کمر و باسن خود را اندازه گیری کنید. بسته به اندازه هر بخش ( اینچ)، شما می توانید تعیین کنید که بدن شما چه شکلی دارد و لباس های متناسب با آن را پیدا کنید. “بهترین” و یا “بدترین” نوع بدن وجود ندارد. ممکن است در یک مقطع زمانی، نوع خاصی از بدن در محلی که شما زندگی می کنید مد باشد، اما این بدان معنا نیست که نوع بدن شما “بد” است. انواع بدن ها طرفدارها یا مخالفان خود را دارند. دانستن نوع بدن کمک می کند به دنبال این باشید که بهترین لباس را برای خود برگزینید. حتی بدن مدل ها هم در یکی از انواع دسته بندی های بدن قرار می گیرند.

    ۲

    چگونه فرم بدن خود را بشناسیم

    روش انتخاب لباس متناسب با فرم بدن/ترفند تشخیص فرم بدن خود

    فرم بدن به شکل سیب: به طور کلی به عنوان “بالا تنه سنگین” توصیف می شود، کلا در حدود ۱۴ درصد از زنان، دور سینه سه اینچ یا بیشتر از دور باسن بزرگتر است. فقط با نگاهی در آینه، می توانید ببینید که آیا فرم بدنتان به شکل سیب هست یا نه. اندام های لاغردارند، به طور خاص بازوها، اما شانه هایشان پهن است و معمولا این یکی از ویژگی های بارز این نوع بدن می باشد. وزن در اواسط میانی و قفسه سینه متمرکز شده، و گاهی به نظر می رسد که نیم تنه بزرگتر است و معده بیرون زده است. اگر به طور طبیعی نیم تنه کوچکتری دارید، پس وزن شما در اطراف قسمت پایین سینه متمرکز شده است. درست در زیر بخش میانی، خط کمر شما خیلی مشخص نیست، در نتیجه “بالاتنه سنگین” پیدا می کنید. اگر چه بالاتنه سنگین تر است، پاهای شما باریک تر هستند.

    ۳

    چگونه فرم بدن خود را بشناسیم

    روش انتخاب لباس متناسب با فرم بدن/ترفند تشخیص فرم بدن خود

    فرم بدن گلابی: در مقابل نوع سیب فرم گلابی قرار دارد. در حدود ۲۰ درصد از زنان باسنشان به طور قابل توجهی بزرگتر از سینه است و آنها را پایین تنه سنگین (یا مثلث) می خوانند. اگر فرم بدن شما این است به سرعت متوجه خواهید شد، چرا که پایین تنه: باسن، ران، و گاهی اوقات پشت تان قابل توجه تر می باشد. شانه ها باریکتر، شیب دار، و خیلی وسیع نیستند. معمولا به عنوان “منحنی ترین نوع بدن” توصیف می شود. خیلی ساده فقط با نگاه کردن به پاهای خود متوجه این حالت می شوید چرا که به طرز محسوسی پاها در مقایسه با بقیه اعضائ بدن پهن تر، عضلانی تر، و پرتر هستند.

    ۴

    چگونه فرم بدن خود را بشناسیمفرم بدن مستطیل شکل: حدود ۴۶ درصد از زنان به این شکل هستند. در آن ها دور کمر با دور باسن و دور سینه یکی است. سایه شما مثل فرم گلابی یا سیب دارای انحنا نیست. در عوض، نسبتا مستقیم به نظر می رسید با شانه های تخت. بر خلاف دو نوع قبلی، بهترین راه برای تعیین نوع مستطیل اندازه گیری است. پس از اندازه گیری، متوجه خواهید شد که دور کمرتان یک تا هشت اینچ از دور سینه تان کوچکتر است. در حالت ایستاده متوجه هیچ گونه منحنی قابل توجهی در اطراف منطقه کمر نخواهید شد. قفسه سینه شکل اصلی شما را تعریف می کند، چون چیزی به اسم کمر نیست که به انحناهای شما بیفزاید. با وجود مستطیلی بودن، ممکن است در قسمت پایین انحنا داشته باشید (شبیه به یک پایین گلابی)، و یا قفسه سینه ی گسترده ای داشته باشید.

    ۵

    چگونه فرم بدن خود را بشناسیم

    روش انتخاب لباس متناسب با فرم بدن/ترفند تشخیص فرم بدن خود

    فرم ساعت شنی: ۸ درصد از زنان این گونه هستند. اندازه دور باسن و سینه معمولا برابر هستند، با یک کمر باریک. بر خلاف شکلهای دیگر بدن، دور کمر ساعت شنی به طور قابل توجهی تعریف شده است.انحناهای شما در مکان های مناسب زیبا و برازنده هستند. چربی معمولا به طور مساوی در سراسر بدن ذخیره می شود. با نگاه کردن در آینه می بینید که خط باسن و خط سینه هم عرض هستند.

    ۶

    بدانید که شکل فعلی بدن خود را می توانید تا حدودی با رژیم غذایی و ورزش تغییر دهید. ژنتیک شما تعیین می کند که چربی چطور در سراسربدن پخش شود؛ این گرایش را نمی توان تغییر داد. با این حال، اگر بیش از حد اضافه وزن ندارید، نوع بدن تان خیلی اغراق آمیز و یا آشکار نخواهد بود. زنان بلند و باریک بیشتر شبیه به هم و کمتر شبیه زنان چاق هستند.

    ۷

    نمی توانید “نقطه ای از بدن را کوچک کنید”. تقویت کردن بخش خاصی از بدن امکان پذیر است – با تمرینات خاصی می توانید عضلات شکم را صاف کنید. اما بدن شما این کار را فقط در یک نقطه انجام نمی دهد. در زنان، زمانی که لاغر می شوند، چه بخواهند چه نخواهند این تغییر بیشتر در اطراف سینه و باسن اتفاق می افتد.

    ۸

    نمی توانید “نقطه ای از بدن را بزرگتر کنید”. با انجام تمرینات سینه یا با استفاده از کرم های پوست نمی تواند سینه خود را بزرگتر کنید. در حالی که با ورزش سینه ها محکم وخط سینه بالا می آید ولی این کار سینه ها را بزرگتر نمی کند. انواع خاصی از بدن استعداد چاقی یا لاغری در بعضی نواحی بدن دارند. به عنوان مثال، یک زن با شکل ساعت شنی مستعد چاق شدن در ناحیه سینه و باسن و نه کمر است. اما یک زن با یک شکل سیب مستعد چاق شدن در مفصل ران، و نه در سینه، است.

    ۹

    تمرینات مقاومتی و تمریناتی که تپش قلب می آورند معمولا برای تغییر فرم بدن خوب هستند. با دانستن اینکه آیا شما بیشتر چربیها را حفظ می کنید یا آنها را سریعتر از دست می دهید، می توانید یک برنامه ورزشی طرح ریزی کنید تا نیازهای بدن خود را مرتفع سازید.

    ۱۰

    به یاد داشته باشید که قرار است لباس بدن شما را برازنده کند نه اینکه بدن شما لباس را برازنده کند. بازیگرها ، مدلها لباس می پوشند تا فوق العاده به نظر برسند، بدون توجه به اینکه چه نوع بدنی دارند. در واقع، مدلها لزوما در همه لباسها خوب به نظر نمی آیند. طراحها در شوهای لباس مدلهایی را انتخاب می کنند که لباس ها را به بهترین وجه به نمایش بگذارند.

    ۱۱

    بدن ایده آل در طول تاریخ همیشه تغییر کرده است. در امریکا در طول دوره ویکتوریا، «ساعت شنی» بهترین بود. در سال ۱۹۲۰، بدن زن ایده آل نوع “مستطیل” بود.

    ۱۲

    در فرهنگهای مختلف بدنهای متفاوتی ایده آل هستند. یک زن آمریکایی –آفریقایی تبار در امریکا ممکن است به خاطر داشتن باسنهای گرد و قشنگ ستوده شود. با این حال، همین کیفیت در یک زن در ژاپن ممکن است قابل ستایش نباشد.

    ۱۳

    به ژنتیک خود نگاه کنید. ژن خانوادگی نقش بزرگی در نوع بدن بازی می کند. به سایر زنان فامیل نگاه کنید متوجه ژن غالب خود شوید. اگر زنان فامیل شما بیشتر یک نوع بدن خاص داشتند، به احتمال زیاد شما هم همان نوع بدن را ارث برده اید. به یاد داشته باشید، فقط خانواده مادر مهم نیست، بلکه خانواده پدر هم در این رابطه نقش دارند!

    روش انتخاب لباس متناسب با فرم بدن/ترفند تشخیص فرم بدن خود

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • چاپ کتاب لاتین
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • چاپ کتاب اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • چاپ کتاب آمازون
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • کتاب اورجینال
  • کتب خلبانی زبان اصلی