پس به یاد من باشید تا به یاد شما باشم (خداوند)
خوش آمدید - امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » اخبار چهره ها » سخنان علی اكبر ولایتی در همایش مهمان های خارجی/برخورد مسلمانان با ترامپ از نظر ولایتی

    سخنان علی اكبر ولایتی در همایش مهمان های خارجی/برخورد مسلمانان با ترامپ از نظر ولایتی

    دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: ترامپ اگر بخواهد به جسارت خود درمورد كشورهای اسلامی ادامه دهد مسلمانان درسی به او خواهند داد كه هرگز فراموش نکند.

    سخنان علی اكبر ولایتی در همایش مهمان های خارجی/برخورد مسلمانان با ترامپ از نظر ولایتی

    ولايتى:

    دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: ترامپ اگر بخواهد به جسارت خود درمورد كشورهای اسلامی ادامه دهد مسلمانان درسی به او خواهند داد كه هرگز فراموش نکند.

    انقلاب اسلامی ايران متعلق به همه جهان اسلام است/ مسلمانان درسی به ترامپ خواهند داد که هرگز فراموش نکند

    به گزارش خبرنگار احزاب و تشكل‌هاى گروه سياسى علی اكبر ولایتی دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی صبح امروز (پنجشنبه ۲۱۱ بهمن ماه) در همایش هم‌اندیشی میهمانان خارجی شركت كننده در مراسم سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: انقلاب اسلامی در ایران متعلق به همه جهان اسلام است.

    وی افزود: امواج خروشان بیداری اسلامی به سرتاسر جهان اسلام و بشریت رسیده و هر روز آثار مبارک آن در جهان آشكار می‌شود.

    ولایتی تصریح کرد: همه ما مدیون اسلام هستیم و اسلام همیشه زنده است.

    دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی با تاكید بر اینكه بیداری اسلامی بازگشت به اسلام و ارزش‌های اسلامی است، گفت: بیداری اسلامی خود مرهون اسلام جاودانه است و منجر به تمدن اسلامی می شود لذا تمدن اسلامی تمام شدنی نیست.

    ولایتی به زحمات امیر عبدالقادر الجزایری، عمر مختار، شیخ محمد عبدو، میرزای شیرازی، آخوند خراسانی و امام خمینی (ره) در راه اسلام پرداخت و تاكید كرد: در عرض جغرافیای اسلامی افراد بزرگی را می بینیم كه مجددین اسلام هستند.

    وی تصریح كرد: آنچه كه امروز جهان اسلام دارد مدیون امام خمینی (ره) است چون امام(ره) جز اسلام چیزی نمی‌گفت، ایشان مقاومت خود را از مسلمانان صدر اسلام به ارث برده بودند.

    ولایتی به سخنان ترامپ رییس جمهور جدید آمریكا اشاره و اظهار كرد: اگر امروز در آمریكا كسی بر روی كار آماده كه سخنانی متناقض و از روی بی تدبیری می گوید حكایت از سرگشتگی و شكست دنیای غرب بخصوص سیاستمداران آمریكایی دارد.

    دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی با تاكید بر اینكه آمریكایی ها به دنبال تجزیه خاورمیانه بودند، گفت: هیچكس نمی تواند منكر شكست آمریكا در طرح این نقشه شود.

    ولایتی ادامه داد: آمریكایی ها زمانی صحبت از خاورمیانه جدید می كردند اما با گذشت زمان مشخص شد كه هدف آنان تجزیه كشورهای اسلامی است.

    وی با بیان اینكه آمریكایی ها بنا داشتند عراق را به سرنوشت لیبی دچار كنند، گفت: زمانی رییس ستاد ارتش آمریكا گفته بود كه باید عراق به سه قسمت و سوریه به چهار قسمت تجزیه شود، بنابراین هدف آنان تضعیف كشورهای اسلامی و تسلط بر منابع مسلمانان است.

    ولایتی به هدف بیداری اسلامی اشاره كرد و گفت: امواج بیداری اسلامی در جهان اسلام روشن شده و مسلمانان در مقابل این توطئه ها ایستادگی كردند که سبب شكست آنان شدند.

    دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی به اظهارات ترامپ اشاره و سخنان رییس جمهور جدید آمریكا را بازگو كردن حقایقی دانست كه حكایت از شكست آنان بعد از هزینه های زیاد دارد.

    وی افزود: دولتمردان آمریكایی چون طرحی برای آینده ندارند رجزخوانی های غیرمنطقی می كنند که با بیان این اظهارات به جایی نمی‌رسند، چراکه توان مقابله با مسلمانان را ندارند، آنهایی كه ادعاهای بزرگتری داشتند آمدند و شكست خوردند.

    ولایتی به ترامپ توصیه كرد كه از مشورت دیگران استفاده كند، پند بگیرد و زیاده گویی و زیاده خواهی نكند.

    دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی خطاب به رئیس جمهور آمریکا گفت: ترامپ اگر بخواهد به جسارت خود درمورد كشورهای اسلامی ادامه دهد مسلمانان درسی به او خواهند داد كه هرگز فراموش نکند.

    ولایتی گفت: این بیداری اسلامی از ایران شروع شده و در ایران متوقف نشده و نخواهد شد و همان گونه كه امام فرمودند این انقلاب صادر می شود و اكنون ميبينيم كه انقلاب اسلامى صادر هم شده است.

    دبير كل مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: این بیداری اسلامی چیزی نیست جز مقاومت در برابر تفرقه امت اسلامی؛ انقلاب اسلامی جز در سایه وحدت مسلمانان قدرت مسلمانان را اعاده نخواهد کرد؛ این انقلاب بدون رهبری یک رهبر متقی امکان ادامه نداشته و ندارد و این انقلاب مرهون امام(ره)، رهبری و مردم است.

    ولایتی با اشاره به مردمى بودن انقلاب اسلامى تصریح کرد: ویژگی مردمی بودن انقلاب اسلامى به ساير كشورها نيز سرایت کرده؛ انتفاضه فلسطینی ها چیزی جز حضور مردم در صحنه نیست و رژیم صهیونیستی را به زانو در آورده است. همان طور که حضور مسلمانان ایرانی در صحنه این پیروزی را به همراه آورد، حضور مردم عراق منجر به پیروزی این کشور شد و در جاهایی دیگر هم همین طور است.

    وی یادآور شد: انقلاب با رهبری خردمندانه امام و حضور همه جانبه مردم به پیروزی رسید، مردم ما فردا نشان خواهند داد و شما هم خواهید دید که مردم چطور میلیونی حضور پیدا می کنند و همین سرمایه ماست و به همین سبب است که رهبری و انقلاب از تهديدات و به خصوص تهدیدات اخیر رییس جمهور جدید آمریکا نمی هراسد.

    ولایتی یادآور شد: زمانی امام در پاریس بود و کارتر پیغام فرستاد که برای رفتن به تهران عجله نکنید، می‌خواستند توطئه کنند. همین که آنها گفتند نرو، امام گفتند که مطمئن شدم که باید به ایران بیایم.

    وى با اشاره به اظهارات اخير ترامپ گفت: گاهی از من می پرسند پاسخ شما به این رجز خوانی های رییس جمهور بی تدبیر آمریکا چیست؟ ما می‌گوییم حضور مردم در ۲۲ بهمن بهترین پاسخ به رجز خوانی رییس جمهور کشوری است که در داخل دچار مشکل است.

    ولايتى ادامه داد: اگر به سخنان رییس جمهور جدید امريكا از زمان تبلیغات انتخاباتی تا الان نگاه کنید هر روز يك سخن گفته است، همه حرف ها هم متناقض بوده است و هر روز علیه يك نفر  صحبت می کند؛ یک روز علیه مهاجران و آمریکای لاتین و روز دیگر درباره مکزیک، مسلمانان، سازمان ملل، اتحادیه اروپا و … سخن گفته است؛ یقین بدانید اگر این رییس جمهور به این رویه ادامه دهد امريكا در دنیا منزوی خواهد کرد.

    دبير كل مجمع جهانى بيدارى اسلامى تاکید کرد: گاهی می گویند چرا جمهوری اسلامی قوای نظامی اش را تقویت می کند، این دستور قرآن کریم است که خودتان را برای مقابله با دشمنان آماده کنید، قدرت دفاعی ایران موجب قدرت دفاعی اسلام می شود.

    ولایتی افزود: در کل منطقه و در کشورهای مسلمان دست استعمار را می‌بینیم که به تعبیر رهبری با یک دستکش مخملی بر پنجه آهنی در کار است، سیاست آمریکا و صهیونیست ها در اروپا و منطقه ما، تضعیف جهان اسلام است.

    وی با اشاره به کودتای ترکیه گفت: این کودتایی که در ترکیه اتفاق افتاد خود مقامات ترکیه اعلام کردند که آمریکایی ها پشت این قضیه هستند. غربى ها تنها یک هدف دارند و آن تضعیف امت اسلامی است.

    دبير كل مجمع بيدارى اسلامى با اشاره به هدف دشمنان از تضعيف امت اسلامى اظهار داشت: اگر کشورهای اسلامی تجزیه شوند به کشورهای کوچکی تبدیل می شوند و ثروت های آنها تنها صرف این جنگ ها می شود. بنابراین اگر می‌گويند ایران نباید انرژی هسته ای یا قوای نظامی نداشته باشد همه در راستای همین ایده تضعیف است.

    ولایتی اضافه کرد: همین گروه های تکفیری که درست کردند برای تفرقه بین شیعه و سنی بود؛ در اين نشست برادران شیعه و سنی در کنار هم جمع شده اند تا با این اتحاد کلمه جواب مناسبی به دشمنان اسلام بدهیم.

    سخنان علی اكبر ولایتی در همایش مهمان های خارجی/برخورد مسلمانان با ترامپ از نظر ولایتی

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • چاپ کتاب لاتین
  • منابع اورجینال رباتیک
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب مکانیک زبان اصلی
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • خرید کتاب خارجی
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار