دانشگاه تمام استعدادهای افراد از جمله بی استعدادی آن ها را آشکار می کند.(آنتوان چخوف)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » اخبار حوادث » سرقت اموال از دختران جوان توسط پسری با خودروهای مدل بالا

    سرقت اموال از دختران جوان توسط پسری با خودروهای مدل بالا

    پسر ۳۰ ساله‌ای که با خودروهای مدل بالایی همچون بنز و بی‌ام‌ و، از دختران جوان زورگیری کرده یا اموال آنها را به سرقت می‌برد با تلاش ماموران پلیس پایتخت دستگیر شد.

     زورگیری از دختران جوان با بنز و ای‌ام‌دبلیو

    سرقت اموال از دختران جوان توسط پسری با خودروهای مدل بالا

     

    زورگیری از دختران جوان

    روز ۲۶ دی ماه سال گذشته، خانم جوانی با مراجعه به کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس به مأمورین اعلام کرد که توسط شخصی به نام «وحید . م» مورد زورگیری قرار گرفته است که با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع زورگیری و به دستور دادیار شعبه هفتم دادسرای ناحیه چهار تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

    خانم جوان پس از حضور در پایگاه چهارم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: چندی پیش با خودرو شخصی خود در محدوده شمال تهران در حال تردد بودم که یک دستگاه خودرو «بی ام و» به من نزدیک شد و راننده جوان آن به من پیشنهاد دوستی داد؛ در چندین جلسه ملاقات اولیه، وحید با انواع خودروهای مدل بالا و گران قیمت از قبیل Benz،B.M.W و … به محل قرار می‌آمد و خودش را نمایشگاه‌دار خودرو در منطقه غرب تهران معرفی کرد؛ در مدت زمان کوتاهی، وحید به من پیشنهاد ازدواج داد و به این شیوه و شگرد اعتمادم بیش از پیش به او افزایش پیدا کرد.

    شاکی پرونده در خصوص نحوه زورگیری مبلغ ۱۰ میلیون تومان توسط وحید به کارآگاهان گفت: روز ۲۶ دی، قصد فروش خودروام  را داشتم که وحید نیز مرا را تا مرکز تعویض پلاک همراهی می‌کرد؛ در مسیر حرکت به سمت مرکز تعویض پلاک در منطقه تهرانپارس بودیم که وحید از من درخواست چند میلیون تومان پول کرد که بر خلاف انتظارش با مخالفت من مواجه شد؛ ناگهان وحید با توسل به زور و استفاده از چاقو و تهدید به اسید پاشی، عابر بانک مرا سرقت و در مدت زمان کوتاهی مبلغ ۱۰ میلیون تومان پول از حسابم برداشت کرد.

    با توجه به شیوه و شگرد نحوه سرقت، کارآگاهان اطمینان پیدا کردند که متهم پرونده به احتمال بسیار زیاد از مجرمین سابقه داری است که با طرح و برنامه قبلی و با استفاده از خودروهای گران قیمت کرایه‌ای اعتماد مالباخته را جلب و نهایتاً سرقت خود را انجام داده است؛ لذا چهره نگاری از مالباخته و بررسی سوابق مجرمین سابقه دار در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و متهم سابقه دار به نام «وحید . م» ( ۳۰ ساله ) با ۹ فقره سابقه دستگیری و زندان به اتهام ارتکاب جرایم مختلف زورگیری، کلاهبرداری و موادمخدر مورد شناسایی قرار گرفت.

    کارآگاهان در بررسی سوابق “وحید . م” اطلاع پیدا کردند که این متهم چندی پیش از زندان به مرخصی اعزام شده و از آن زمان تاکنون متواری شده است.

    با توجه به اطلاعات به دست آمده از وحید . م، سوابق وی در ارتکاب جرایم مرتبط با کلاهبرداری از زنان جوان در پوشش افراد ثروتمند، بررسی پرونده‌های مشابه در پایگاه‌های مختلف پلیس آگاهی و دیگر اقدامات پلیسی، کارآگاهان موفق به شناسایی تعداد دیگری از زنان جوانی شدند که وحید با طرح دوستی و عمدتاً با بهانه ازدواج، ابتدا اعتماد آنها را جلب و پس از گذشت مدت کوتاهی به شیوه‌های مختلف اقدام به سرقت و یا کلاهبرداری از آنها کرده بود.

    یکی از شکات در خصوص نحوه سرقت وجوه نقدش توسط «وحید . م» به کارآگاهان عنوان کرد: به پیشنهاد و اصرار وحید تصمیم به تعویض خودرو شخصی خودم گرفتم؛ روز سرقت و در حالیکه پول حاصل از فروش خودرو شخصی‌ام را همراه داشتم، وحید به دنبالم آمد تا مرا به نمایشگاه خودش در غرب تهران برده و خودرو مدل بالایی را برایم قولنامه کند. در غرب تهران، مقابل یک نمایشگاه خودرو توقف کردیم؛ وحید از من خواهش کرد تا از خودرو پیاده شده و با طرح این ادعا که نمایشگاه فروش اتومبیل متعلق به اوست، از من دعوت کرد داخل نمایشگاه شوم تا او نیز پس از پارک ماشین به من ملحق شود ؛ در لحظه آخر، به پیشنهاد وحید بسته حاوی پول را داخل ماشین گذاشتم تا وحید آنرا با خودش بیاورد؛ هنوز به در ورودی نمایشگاه نرسیده بودم که ناگهان وحید با ماشین از محل دور شد و دیگر خبری از او نشد! داخل نمایشگاه شدم و در آنجا با صاحب واقعی نمایشگاه روبرو شدم؛ پس از چندین تماس ناموفق، تلفن همراه وحید خاموش شد و آن‌ زمان بود که متوجه نیت واقعی وحید شدم.

    با انجام اقدامات پلیسی، نهایتاً محل تردد وحید در منطقه یافت آباد شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شد؛ در زمان دستگیری، وحید با ایجاد درگیری و استفاده از سلاح سرد قصد فرار داشت که طی درگیری، یکی از کارآگاهان از ناحیه دست به شدت مجروح شد اما نهایتاً مهار، دستگیر و به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

    «وحید . م» که به مصرف مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه اعتیاد دارد، در همان تحقیقات اولیه و در مواجه حضوری با تعدادی از شکات دعوت شده به پایگاه چهارم پلیس آگاهی، صراحتاً به طرح دوستی و سرقت از تمامی آنها اعتراف کرد.

    سرهنگ کارآگاه فخرالدین افراسیابی – رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این مطلب گفت: با توجه به اعترافات متهم، تاکنون بیش از ۱۵ نفر از شکات پرونده که متهم پرونده به شیوه‌های مختلف اقدام به زورگیری، کلاهبرداری و اخاذی از آنها کرده بود، شناسایی و به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران دعوت شدند.

    وی در پایان گفت: از تمام شهروندان به ویژه بانوانی که بدین شیوه و شگرد مورد کلاهبرداری، فریب، زورگیری و یا اخاذی قرار گرفتند دعوت می‌شود تا برای شناسایی متهم و پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ در سیدخندان – خیابان ابوذر غفاری – بالاتر از بیمارستان رسالت – جنب کلانتری ۱۲۰ سیدخندان مراجعه کنند.

     

    سرقت اموال از دختران جوان توسط پسری با خودروهای مدل بالا

    امتیاز 3.50 ( 4 رای )

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود فایل های زبان اصلی ریاضی فیزیک
  • چاپ کتاب لاتین
  • چاپ کتاب اورجینال
  • خرید کتاب مکانیک زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • منابع اورجینال پزشکی بالینی
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب خارجی