گنج هائی که در قلب هستند ، قابل سرقت نیستند.
خوش آمدید - امروز : دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶
A
خانه » پزشکی و بهداشت » تاثیر خواب در بدنسازی

تاثیر خواب در بدنسازی

داشتن یک خواب نرمال برای کسانی که تمرینات بدنسازی انجام میدهند لازم و ضروری است

خواب نرمال در بدنسازی

سیمون پاندا در باشگاه بدنسازی

Tasire khab dar badansazi

یک بدنساز باید به طور نرمال ۸ تا ۱۰ ساعت خواب در شبانه روز نیاز دارد که بهتر است این میزان خواب طوری تنظیم شود که ۱ تا ۵ /۱ ساعت آن مربوط به قبل از تمرین بعد از ظهر باشد.

شما می توانید به طور امتحانی ۲۰ روز حدودا ۲ ساعت قبل از رفتن به باشگاه حداقل یک ساعت بخوابید یا استراحت کنید. مسلما بعد از مدتی افزایش واضح در قدرت و رکوردهای وزنه های خود در هنگام تمرین را خواهید یافت.

دانلود
امتیاز 5.00 ( 2 رای )

اخبار

آرشیو

گالری عکس

آرشیو

اس ام اس های تازه

آرشیو

آهنگ های پیشواز

آرشیو