پس به یاد من باشید تا به یاد شما باشم (خداوند)
خوش آمدید - امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » اخبار جامعه و عمومی » در پایتخت کشور عزیزمان ایران به انگشتان یک دست هم نمی رسد اما…، کودک‌ربایی&quot، آمار &quot

    در پایتخت کشور عزیزمان ایران به انگشتان یک دست هم نمی رسد اما…، کودک‌ربایی&quot، آمار &quot

    رییس پلیس پایتخت جزییات دو پرونده کودک‌ربایی اخیر در پایتخت را تشریح و در ععین حال تاکید کرد: به جز این دو مورد، پرونده‌ دیگری در این زمینه نداشتیم .

    در پایتخت کشور عزیزمان ایران به انگشتان یک دست هم نمی رسد اما...، کودک‌ربایی&quot، آمار &quot

    رییس پلیس پایتخت جزییات دو پرونده کودک ربایی اخیر در پایتخت را تشریح و در ععین حال تاکید کرد: به جز این دو مورد، پرونده دیگری در این زمینه نداشتیم .

    توضیحات رییس پلیس پایتخت راجع به دو کودک ربایی

    سردار حسین ساجدی نیا در حاشیه اجرای طرح امنیت محله محور و دستگیری موادفروشان و اراذل و اوباش پایتخت در جمع خبرنگاران راجع به دو پرونده کودک ربایی در پایتخت کشور عزیزمان ایران اظهار کرد: این پرونده مربوط به پسربچه ای به نام یوسف بود که به محض وقوع حادثه، پلیس آگاهی مسئولیت پیگیری به پرونده را برعهده گرفت و خوشبختانه با انجام کارها پلیسی این کودک شب گذشته شناسایی و به خانواده اش نیز تحویل داده شد.

    عبارات مهم : پلیس پایتخت – اجرای طرح
    وی اضافه کرد: بررسی های اولیه حاکی از این است که یک زن اقدام به ربودن این کودک کرده بود؛ ولی تحقیقات تکمیلی در این خصوص در حال انجام است.

    رییس پلیس پایتخت با اشاره به پرونده دیگر کودک ربایی اظهار کرد: این پرونده مربوط به یک نوزاد بود که در پی بی احتیاطی والدینش ربوده شده است که تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه دارد و ما همانطور که به خانواده اش قول دادیم به شهروندان قول می دهیم که تمام توانمان را جهت شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این اتفاق انجام دهیم.

    سردار ساجدی نیا افزود: البته در بسیاری از این پرونده ها بی احتیاطی والدین منجر به ربوده شدن فرزندانشان شده است است.

    رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه آمار کودک ربایی و آدم ربایی در پایتخت کشور عزیزمان ایران تنها همین دو مورد بوده هست، گفت: پرونده دیگری در این زمینه نداشتیم و آمار چنین جرایمی در پایتخت کشور عزیزمان ایران بسیار کم و کمتر از انگشتان یک دست است.

    دستگیری بیش از ۶۸۰ اوباشگر و موادفروش در تهران

    رییس پلیس پایتخت از دستگیری بیش از ۶۸۰ موادفروش و اراذل و اوباش در پایتخت خبر داد.

    به گزارش ایسنا، سردار ساجدی نیا در حاشیه طرح دستگیری مزاحمین نوامیس و موادفروشان که در میدان امام حسین (ع) پایتخت کشور عزیزمان ایران برگزار شد نیز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح مذکور در جهت طرح اجرای امنیت محله محور اجرایی شده است و با حضور مأموران پلیس در نقاط متفاوت تهران، ۸۶ تن از اراذل و اوباش و مزاحمان نوامیس دستگیر شدند.

    وی در پاسخ به این پرسش که این افراد دستگیر شده است سابقه دار بودند یا خیر؟ اظهار کرد: بعضی از این افراد دارای سابقه بودند و بعضی دیگر نیز سابقه ای نداشتند ولی در میانشان اراذل و اوباش سطح یک و دو نداشت چراکه پایتخت کشور عزیزمان ایران دیگر اراذل و اوباش یک و دو ندارد و  تنها بعضی دستگیر شدگان از اراذل و اوباش دسته ۳ بودند.

    رییس پلیس پایتخت  با اشاره به اجرای طرح جمع آوری موادفروشان نیز اظهار کرد: در اجرای این طرح بیش از ۶۰۰ خرده فروش موادمخدر در پایتخت کشور عزیزمان ایران دستگیر شد.

    سردار ساجدی نیا با بیان اینکه اجرای این طرح ها از ساعتی پیش شروع شده است و همچنان ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: این موادفروشان در ۱۴۰ نقطه از پایتخت که شناسایی شده است بودند، دستگیر شده است و نقاط آلوده نیز پاکسازی شد.

    وی با بیان اینکه از افراد دستگیر شده است حداقل ۱۰ گرم مواد مخدر کشف و ضبط شده است هست، گفت: تعداد نقاط آلوده و پاتوق ها نسبت به سال گذشته در پایتخت کشور عزیزمان ایران کم کردن داشته هست؛ به طوری که تعداد نقاط آلوده از ۳۵۰ نقطه در سال های گذشته به ۱۴۰ نقطه رسیده است.

    رییس پلیس پایتخت همچنین از شناسایی ۱۳ پاتوق موادمخدر نیز خبر داد و گفت: این پاتوق ها شناسایی شده است و طی روزهای آتی حتما نسبت به شناسایی افراد حاضر در آن اقدام خواهد شد.

    کشف ۷ تن موادمخدر در ۴ ماهه امسال

    سردار ساجدی نیا همچنین از کشف ۷ تن موادمخدر از ابتدای امسال تا آخر تیرماه در پایتخت خبر داد و گفت: طی این مدت ۱۹ باند فعال در قاچاق موادمخدر نیز شناسایی و منهدم شده است است.

    انتقادات رییس پلیس پایتخت از کمبود ظرفیت کمپ ها

    رییس پلیس پایتخت راجع به جمع آوری معتادان متجاهر و بازگشتشان به سطح جامعه نیز گفت: ظرفیت کمپ های ما کم است و معتادان متجاهری که جمع آوری می شوند، بعد از سه ماه از کمپ ها ترخیص می شوند در حالی که این افراد می بایست حداقل ۱ سال در کمپ ها بمانند تا نسبت به سم زدایی از بدنشان اقدام شود ولی با توجه به اینکه ظرفیت کمپ ها محدود هست، این افراد سریع ترخیص شده است و متاسفانه درصدی از آنها مجددا به خیابان ها بازمی گردند.

    ساجدی نیا در پاسخ به پرسش دیگری راجع به زیاد کردن یا کم کردن شمار معتادان متجاهر در پایتخت کشور عزیزمان ایران نیز گفت: آنچه که ما تخمین می زنیم این است که حدود ۱۲ هزار معتاد متجاهر در پایتخت وجود دارد.

    وی در پاسخ به پرسش ایسنا مبنی بر اینکه آیا پلیس توانایی جمع آوری این افراد را دارد یا خیر؟ اظهار کرد: اگر کمپ وجود داشته باشد، ما این آمادگی را داریم که ۹۹ درصد این معتادان متجاهر را ظرف کمتر از یک هفته دستگیر کنیم ولی باید جایی باشد که معتادان به آنجا انتقال دهیم.

    رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه شهروندان مطمئن باشند که اجرای چنین طرح هایی ادامه خواهد داشت، گفت: از مردم می خواهیم که خرده فروشان و اراذل و اوباش را از طریق تماس سامانه ۱۱۰ به پلیس معرفی کنند تا با آنها برخورد شود.

    در حاشیه این مراسم، شماری از کسبه با مراجعه به ساجدی نیا از اوضاع میدان امام حسین (ع) و حضور معتادان در این محل بعد از احداث زیرگذر در این میدان انتقاد کرده و خواستار ورود پلیس به این عنوان بودند. بعضی دیگر نیز از کم کاری دستگاه های متفاوت نسبت به جمع آوری معتادان و ایجاد ظرفیت کم کمپ انتقاد داشتند.

    در پایتخت کشور عزیزمان ایران به انگشتان یک دست هم نمی رسد اما…، کودک‌ربایی&quot، آمار &quot

     

    گردآوری: گروه خبر سیمرغ
    seemorgh.com/news
    منبع: isna.ir

     

    واژه های کلیدی: پلیس پایتخت | اجرای طرح | آدم ربایی | موادمخدر | شناسایی | دستگیری | ایران | پرونده

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • منابع اورجینال پزشکی بالینی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • منابع اورجینال رباتیک
  • چاپ کتاب اورجینال
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • دانلود فایل های زبان اصلی ریاضی فیزیک
  • چاپ کتاب آمازون