آسمان برای گرفتن ماه تله نمی گذارد، آزادی خود ماه است كه او را پایبند می كند.
خوش آمدید - امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » اخبار جامعه و عمومی » دستگیری متهم سابقه‌دار سایبری اغفال دختران

    دستگیری متهم سابقه‌دار سایبری اغفال دختران

    پلیس دراعلام بااهمیت ترین حوادث ۲۴ ساعت گذشته از دستگیری متهم سابقه دار سایبری خبرداد که درشبکه های اجتماعی با شماره ای ناشناس اقدام به تهدید، اخاذی و اغفال دختران می کرد.

    دستگیری متهم سابقه‌دار سایبری اغفال دختران

    پلیس دراعلام بااهمیت ترین حوادث ۲۴ ساعت گذشته از دستگیری متهم سابقه دار سایبری خبرداد که درشبکه های اجتماعی با شماره ای ناشناس اقدام به تهدید، اخاذی و اغفال دختران می کرد.

    دستگیری متهم سابقه دار سایبری اغفال دختران

    پایگاه خبری پلیس، سرهنگ دوم علی اصغر افتخاری مدیر پلیس فتا استان هرمزگان با اشاره به شناسایی و دستگیری عامل مزاحمت و اغفال دختران درفضای مجازی، گفت: با مراجعه فردی از شهروندان بندرعباس مبنی بر مزاحمت و ترساندن انتشار تصویرهای خصوصی، با توجه به حساسیت پرونده، عنوان به صورت خاص در دستور کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

    عبارات مهم : فرمانده انتظامی استان – مبارزه با قاچاق
    وی افزود: برابر بیانات شاکیه فردی در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … با شماره ناشناس اقدام به ترساندن وی کرده و مدعی شده است که از شاکیه فیلم در اختیار دارد و جهت عدم انتشار آنها در اینترنت قصد اخاذی را داشته هست. همچنین این فرد ناشناس علاوه بر ایجاد مسئله جهت شاکیه جهت خانواده وی نیز مزاحمت بوجود آورده بود.
    سرهنگ افتخاری افزود: با انجام کارها فنی و تخصصی و شگردهای خاص پلیسی متهم به هویت ب.م شناسایی گردید. با شناسایی به موقع هویت متهم و بررسی سوابق وی مشخص شد وی جز متهمین سابقه دار در امر اغفال دختران جوان و ترساندن و اخاذی از آنها هست.

    این مقام انتظامی گفت:با توجه به سابقه دار بودن متهم با هماهنگی مقام محترم قضایی و شناسایی مخفیگاه وی در شهر بندرعباس، با رعایت اصل غافلگیری متهم دستگیر و به همراه ادله جرم مشمول بر لپ تاپ، یک عدد گوشی تلفن همراه، تعدادی سیم کارت و حافظه جانبی به پلیس فتا دلالت شد.

    وی اضافه کرد: در بازجویی به عمل آمده از متهم ابتدا منکرهرگونه اتهامی نسبت به خود شد ولی با روبه رو شدن با مستندات جمع آوری شده است به بزه ارتکابی مبنی بر ترساندن به انتشار فیلم و تصویرهای شخصی شاکیه و اخاذی از وی اعتراف و این گونه بیان داشت حدود یک ماه پیش در یکی از اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … به قصد ازدواج با شاکیه پرونده آشنا و بعد از جلب اعتماد و ابراز علاقه به ایشان، چندین مرحله حضوری ملاقات نمودن. در ادامه شاکیه را به منزل مسکونی خود دعوت کرده و متهم ضمن ترساندن شاکیه اقدام به تهیه فیلم و تصویر از ایشان می کرد بعد گذشت مدتی شاکیه ارتباط خود را با متهم قطع می نماید و متهم جهت انتقام جویی اقدام به مزاحمت جهت خانواده وی کرد.

    سرهنگ افتخاری با اشاره به اینکه ضمن دعوت شاکیه به این پلیس، نشانه از این عمل متهم را سوء استفاده از اعتماد وی بیان داشت، گفت: با بررسی فنی ادله کشف شده است از متهم مشخص شد تصویرهای و فیلم های بسیاری از دختران نوجوان و جوان که متهم اقدام به اغفال آنها کرده و اقدام به سوء استفاده از آنها جهت اعمال شیطانی خود کرده بود استخراج شد.

    **کلاهبرداران ۳ میلیاردی دستگیر شدند
    فرمانده انتظامی استان خراسان شمالیاز دستگیری ۹ کلاهبردار حرفه ای با ۳ میلیارد و ۲۰۱ میلیون ریال کلاهبرداری در استان خبر داد.
    سردارعلیرضا مظاهری گفت: در پی اعلام ۱۱ فقره شکوائیه مبنی بر اینکه افرادی با تکنیک های متفاوت از شهروندان کلاهبرداری کرده اند، عنوان به صورت خاص در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
    این مقام ارشد انتظامی استان افزود: ماموران با انجام کارها پلیسی و همچنین بررسی بیانات شاکیان پرونده ، موفق به شناسایی محل اختفای کلاهبرداران شدند.
    سردار مظاهری با بیان اینکه متهمان با تکنیک هایی از قبیل اعطای وام و فروش لوازم ماشین و منزل اقدام به کلاهبرداری می کردند، تصریح کرد: کلاهبرداران در یک عملیات ضربتی در تور ماموران پلیس آگاهی استان گرفتار شدند.
    فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: در این عملیات ۹ متهم دستگیر شدند، که در بازجویی از آنها به ۱۱ فقره کلاهبرداری به ارزش ۳ میلیارد و ۲۰۱ میلیون ریال اعتراف کردند و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند

    **توقیف محموله تصفیه آب های قاچاق
    فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از توقیف محموله یک و نیم میلیارد ریالی تصفیه آب های خارجی قاچاق خبر داد.
    سرهنگ عبدالله زاده پاشاکی گفت:مأموران گشت کلانتری۱۲نصیرشهر حین گشت زنی در محورهای مهم به یک دستگاه ماشین سنگین با یک نفر سرنشین مشکوک شده است و آن را متوقف کردند.
    وی افزود:مأموران در بازرسی از ماشین موفق به کشف ۸۰دستگاه تصفیه آب خارجی قاچاق شده است و متهم را دستگیر کردند.
    پاشاکی تصریح کرد:متهم در بازجویی های پلیسی به جرم خود اعتراف کرد و گفت کالای قاچاق کشف شده است را به صورت غیرقانونی بارگیری کرده و قصد انتقال آن به پایتخت کشور عزیزمان ایران را داشته که با هوشیاری مأموران موفق نشده هست.
    به گفته وی، کارشناسان ، ارزش ریالی کالای کشف شده است را یک میلیارد و۶۸۰ میلیون ریال ارزیابی کردند.

    **کشف ۱۴۴ دستگاه گوشی قاچاق
    رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از کشف ۱۴۴ دستگاه گوشی قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال خبر داد.
    سرهنگ محمدرضا امیری گفت: به دنبال دریافت اخباری مبنی بر اینکه عده ای از قاچاقچیان سودجو اقدام به خرید یک محموله گوشی از کشور عراق نموده و قصد انتقال آن به استان های مرکزی کشور را دارند، بعد از بررسی و صحت و سقم خبر، عنوان در دستور کار کاراگاهان اداره مبازره با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
    وی افزود: با انجام کارها اطلاعاتی مسیر تردد و نوع خودروی حامل کالای قاچاق مشخص و بعد از رویت خودروی پراید حامل کالای قاچاق که از قبل شناسایی شده است بود، متوقف و راننده نیز دستگیر شد.
    این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودروی توقیفی۱۴۴ گوشی قاچاق به ارزش تقریبی ۳ میلیارد ریال کشف شد و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی اعزام شد.

    **کشف تراکتور قاچاق در غرب استان تهران
    فرمانده یگان امداد غرب استان پایتخت کشور عزیزمان ایران از کشف یک دستگاه تراکتور قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در عوارضی’ پایتخت کشور عزیزمان ایران -ساوه’خبر داد.

    سرگرد شاهین ناصح گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران یگان امداد حین گشت زنی در عوارضی’ پایتخت کشور عزیزمان ایران -ساوه’به یک دستگاه کامیون ایسوزو مشکوک شده است و جهت بررسی، ماشین را متوقف کردند.
    این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از ماشین توقیفی یک دستگاه تراکتور خارجی قاچاق را کشف کردند، افزود: با توجه به فقدان مدارک گمرکی در این خصوص، متهم بلافاصله دستگیر و جهت بررسی زیاد به مقر انتظامی انتقال داده شد.
    وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی تراکتور قاچاق کشف شده است به وسیله کارشناسان یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است هست، گفت: متهم بعد از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد.

    **توقیف وانت آریسان با ۷ میلیارد کالای قاچاق
    فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از توقیف یک دستگاه وانت آریسان حامل کالای قاچاق خبر داد و گفت: از این ماشین ۳۴۵ دستگاه گوشی به ارزش هفت میلیارد ریال کشف شده است هست.
    سردار منوچهر امان اللهی افزود: پلیس آگاهی استان کرمانشاه با کارها اطلاعاتی و رصد قاچاقچیان سابقه دار، توانست یک محموله بزرگ گوشی قاچاق را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی، در بزرگراه قزانچی توقیف کند.
    وی ادامه داد:این محموله از مرزهای غربی کشور بارگیری شده است بود و قاچاقچیان قصد داشتند محموله را بعد از عبور از محورهای فرعی استان کرمانشاه، در استان های مرکزی کشور به فروش برسانند.
    این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: یک دستگاه وانت آریسان در این زمینه توقیف و در بازرسی از آن ۳۴۵ دستگاه گوشی هوشمند که به نحوه بسیار ماهرانه ای جاسازی شده است بود، کشف شد.

     

    دستگیری متهم سابقه‌دار سایبری اغفال دختران

    گردآوری: گروه خبر سیمرغ
    seemorgh.com/news
    منبع: ایرنا

     

    واژه های کلیدی: فرمانده انتظامی استان | مبارزه با قاچاق | فرمانده انتظامی | کالای قاچاق | استان کرمان | استان تهران | قاچاق کالا | قاچاقچیان | دستگاه | دختران | شناسایی

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • هاردکپی کتاب های دندانپزشکی
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو
  • هاردکپی کتاب های سخت افزار
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • افست کتاب لاتین
  • کتاب های پزشکی مولکولی اورجینال
  • کتب خلبانی زبان اصلی
  • جعبه هدیه کتاب