عشق، فراموش كردن خود در وجود كسی است كه همیشه و در همه حال ما را به یاد دارد.
خوش آمدید - امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » اخبار ورزشی » یخ ترین سوپرجام عمرم را دیدم/ برانکو از مربیان ایرانی جلوتر است ، حاج رضایی

    یخ ترین سوپرجام عمرم را دیدم/ برانکو از مربیان ایرانی جلوتر است ، حاج رضایی

    کارشناس فوتبال کشورمان گفت: پرسپولیس، استقلال، ذوب آهن و سپاهان مدعیان مهم قهرمانی فصل آینده هستند.

    یخ ترین سوپرجام عمرم را دیدم/ برانکو از مربیان ایرانی جلوتر است ، حاج رضایی

    وبسایت رسمی برنامه نود – کارشناس فوتبال کشورمان گفت: پرسپولیس، استقلال، ذوب آهن و سپاهان مدعیان مهم قهرمانی فصل آینده هستند.

    به گزارش وب سایت نود و به نقل از فارس، امیر حاج رضایی که سال ها در فوتبال باشگاهی و ملی کشور عزیزمان ایران در بالاترین سطح به عنوان بازیکن، مربی، سرپرست و مدیر حضور داشته، در مورد شرایط فنی لیگ برتر کشور عزیزمان ایران صحبت هایی را مطرح کرده که حرف های این کارشناس را در زیر می خوانید:

    سه گروه تیم در لیگ وجود دارد

    یخ ترین سوپرجام عمرم را دیدم/ برانکو از مربیان ایرانی جلوتر است ، حاج رضایی

    همه می دانیم جذابیت فوتبال به خاطر غافلگیری آن است و آنچه من عرض می کنم قطعی و صددرصد نیست و مطالبم را براساس اطلاعات، ذهنیات و تجربیاتم بیان می کنم بنابراین اگر در طول فصل خلاف حرف هایم در مسابقه های رخ داد از قبل تسلیم هستم. ولی در تمام لیگ های فوتبال چه لیگ های مدرن اروپایی و چه لیگ برتر ما سه گروه تیم وجود دارد. گروه اول تیم هایی هستند که جهت قهرمانی می جنگند و گروه دوم تیم هایی هستند که جهت بقا و سقوط نکردن مبارزه می کنند و گروه سوم تیم هایی هستند که می خواهند سهمیه بگیرند و جایگاه مناسبی در جدول داشته باشند.

    پرسپولیس، استقلال، ذوب آهن و سپاهان مدعی مهم قهرمانی

    به عقیده من پرسپولیس و استقلال و ذوب آهن و سپاهان چهار تیم مدعی مهم قهرمانی هستند البته ممکن است تیم های دیگری هم باشند که بتوانند به آنها آسیب برسانند و خودشان را به آنها نزدیک کنند. با این حال به نظر من شرایط فوتبال اینگونه نیست که بگوییم چون فلان تیم عالی ترین بازیکنان را جذب کرده حتماً شانس قهرمانی دارد. لیکن ممکن است در یک تیم در بعضی از پست ها تورم بازیکن باشد و در پست دیگر بازیکن نداشته باشند. 

    تنها نماینده کشور عزیزمان ایران در آسیا درگیر پرسشها مالی است

    کارشناس فوتبال کشورمان گفت: پرسپولیس، استقلال، ذوب آهن و سپاهان مدعیان مهم قهرمانی فصل آینده هستند.

    در فوتبال کشور عزیزمان ایران مسائلی است که شما این پرسشها را در فوتبال مدرن نمی بینید مثلاً پرسپولیس که قهرمان لیگ شده است و تنها نماینده کشور عزیزمان ایران در لیگ قهرمانان آسیا است اکنون درگیر پرسشها مالی است و بازیکنانش مصاحبه های اعتراضی انجام می دهند. قطعا این پرسشها در روند موفقیت یک تیم تأثیرگذار است.

    برانکو چند گام از مربیان ایرانی جلوتر است

    در مورد این سؤال که پرسیدید چراغپور اعتقاد است فقط برانکو در تیمش عوض کردن ایجاد کرده و ۱۵ مربی دیگر عوض کردن ایجاد نکرده است باید بگویم؛ او یکی از تحصیل کرده ترین و باسواد افراد فوتبال ما است ولی اینکه چگونه از چراغپور در فوتبال ما استفاده نشده و نمی شود جهت من عجیب هست. او یکی از اشخاص ماندگار عرصه علمی فوتبال کشور است که نحوی که شایسته است در میدان حضور ندارد. تحلیل ها و صحبت های او موشکافانه و براساس پرسشها علمی هست. من نمی خواهم در مورد مربیان ایرانی اظهارنظر کنم. ولی این را می گویم که برانکو چند گام از مربیان ایرانی جلوتر هست. او در فوتبال اروپا رشد کرده فوتبالی که بخشی از آن متعلق به یوگسلاوی سابق بوده برانکو یک تیم مرده را تحویل گرفت و ۲ فصل پیش با تفاضل گل نایب قهرمانی شد و فصل قبل هم با شایستگی به عنوان قهرمانی در لیگ برتر رسید.

    برخی توهم دارند که ما غریبه پرست هستیم

    این توهم جهت بعضی ایجاد شده است که فکر می کنند ما غریبه ها را در فوتبال زیاد دوست داریم در صورتی که اصلاً اینگونه نیست. بسیاری از مربیان ایرانی از دوستان من هستند و من با آنها رفاقت دارم و جهت آنها احترام زیادی قائل هستم ولی بحث دوستی و بررسی عملکرد با هم متفاوت هست. بدون تعارف باید بگویم سطح مربی برانکو بالاتر از مربیان ایرانی است.

    لیگ برتر باید مولد بازیکن، مربی و داور باشد

    یخ ترین سوپرجام عمرم را دیدم/ برانکو از مربیان ایرانی جلوتر است ، حاج رضایی

    لیگ برتر باید مولد باشد، بازیکن، مربی و داور تولید کند لیگ ما این کار را انجام داده و زایش دارد. مربیانی مثل پورموسوی و رضا مهاجری در این لیگ خوب کار کرده اند. قطعاً در تمام دنیا فوتبال لیگ ها مولد هستند و شاهد حضور نیروهای جوان تر هستیم و این تناوب تا ابد ادامه دارد. لیگ ما هم ستاره تولید کرده هست. بعد از جام جهانی نسل فوتبال ما عوض شد.

    عقد قرارداد چند ساله با بازیکنان میانسال با معیارهای علمی و اقتصادی همخوانی ندارد

    در فوتبال اروپا با بازیکنی که ۳۲ سال یا زیاد سن دارد قرارداد چند ساله امضا نمی شود و فقط با این بازیکن قراردادهای یکساله می بندند. علت جدایی په په از رئال مادرید همین مسئله بود رئال می خواست با او قرارداد یکساله امضا کند ولی به بیشک تاش ترکیه رفت و قرارداد دو سه ساله امضا کرد. البته این قرارداد مشکلی ایجاد نمی کند لیکن سطح لالیگا بالاتر از سطح لیگ ترکیه هست. به هر حال در فوتبال با بازیکنانی که ۳۲ سال یا زیاد سن دارند قرارداد چند ساله امضا می کنند که این مسئله با مبانی علمی و اقتصادی همخوانی ندارد. لیکن بازیکنی که پا به سن می گذارد سرعتش کمتر است و دوران مصدومیتش هم طولانی تر می شود. من اصلاً منظورم بازیکن خاصی در فوتبال کشور عزیزمان ایران نیست بلکه این مسئله را به طور کلی بیان می کنم. با ریوفردیناند در اواخر بازی اش قراردادهای چند ساله امضا نمی شد. آنها جهت پول ارزش ارزش قائل هستند ولی اینجا در فوتبال مان پول را دور می ریزیم.

    خصوصی سازی حلقه گمشده فوتبال کشور عزیزمان ایران است 

    کارشناس فوتبال کشورمان گفت: پرسپولیس، استقلال، ذوب آهن و سپاهان مدعیان مهم قهرمانی فصل آینده هستند.

    ما جهت اینکه بتوانیم فوتبالی بدون پرسشها مالی داشته باشیم باید فوتبال مان را شخصی کنیم. پرسپولیس و استقلال اکنون از بودجه وزارت ورزش ارتزاق می کنند. وزارت ورزش هم پولش را از جامعه می گیرد. در حالی که باید فوتبال شخصی شود و شخصی سازی حلقه مفقوده فوتبال کشور عزیزمان ایران هست. اکنون ۲ تیم وابسته به صنایع خودروسازی هستند که مسئله مالی ندارند. ۲ تیم اصفهانی هم متکی به صنایع سنگین هستند و مسئله پولی ندارند. در خوزستان هم تیم فولاد وابسته به یک صنعت مادر است ولی به جز این تیم ها سایر تیم ها به در و دیوار می زنند و به دنبال گرفتن پول از استانداری، شهرداری و… هستند که این راهش نیست. امیدوارم روزی فوتبال ما شخصی شود. نباید در سایه افزایش افتخارآمیز به جام جهانی پنهان شویم. در بخش هایی از فوتبال هم آلودگی داریم و گاهی اوقات پولی که تزریق می شود از کانال های آلوده عبور می کند ولی شخصی سازی می تواند پرسشها فوتبال کشور عزیزمان ایران را به حداقل برساند.

    چرا به نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران اجازه شرکت در لیگ را دادند؟

    حضور تیمی مثل نفت در مسابقه های لیگ جای سؤال دارد. کنایه آمیز است که این تیم باید فصل آینده در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور داشته باشد ولی نمی دانم به تیمی مثل نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران اجازه شرکت کردن در لیگ را دادند. چگونه مجوز بازی جهت این تیم صادر شده است است؟ سوپر جام به این یخی و سردی در عمرم ندیده بودم. تیمی که یک شبه جمع شده است بود و با مربی یک شبه برابر پرسپولیس قرارش دادند. دوست داریم در فوتبال مسابقه نزدیکی در بین تیم ها ببینیم نه اینکه یک تیم را طعمه ای جهت تیم دیگر کنند. به هر حال آنها هم بازیکنان جوانی بودند مسئله آنها نیستند من هم دوست ندارم مدام نق بزنم فقط بخشی از پرسشها را بیان کردم.

     

    یخ ترین سوپرجام عمرم را دیدم/ برانکو از مربیان ایرانی جلوتر است ، حاج رضایی

     

     

    ۲۰۸۱

    واژه های کلیدی: پرسپولیس | استقلال | پرسپولیس | بازیکنان | فوتبال | بازیکن | ایرانی | قرارداد | فوتبالی | استقلال | ایران

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • کتاب های پزشکی مولکولی اورجینال
  • کتاب اورجینال
  • افست کتاب لاتین
  • دانلود فایل های زبان اصلی ریاضی فیزیک
  • خرید کتاب خارجی
  • جعبه هدیه کتاب
  • خرید کتاب مکانیک زبان اصلی
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو
  • چاپ کتاب اورجینال