گنج هائی که در قلب هستند ، قابل سرقت نیستند.
خوش آمدید - امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » اخبار ورزشی » بازیکنی که نمی‌تواند روی نیمکت بنشیند باید برود تنیس بازی کند! / شفر

    بازیکنی که نمی‌تواند روی نیمکت بنشیند باید برود تنیس بازی کند! / شفر

    سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: فوتبال یک ورزش تیمی هست، هنگامی که یک بازیکن نمی‌تواند روی نیمکت بنشیند باید برود تنیس بازی کند.

    بازیکنی که نمی‌تواند روی نیمکت بنشیند باید برود تنیس بازی کند! / شفر

    در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

    وبسایت رسمی برنامه نود – سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: فوتبال یک ورزش تیمی هست، هنگامی که یک بازیکن نمی تواند روی نیمکت بنشیند باید برود تنیس بازی کند.

    به گزارش وب سایت نود، وینفرد شفر در نشست خبری پیش از دیدار استقلال برابر سپیدرود رشت در هفته بیست وسوم لیگ برتر اظهار داشت: من امروز چند دقیقه سریعتر آمده ام و می خواهم در مورد بازی قبل صحبت کنم. بعضی وقت ها در رابطه با چیزهایی که راجع به من می گویند، فقط لبخند می زنم. بعد از شش دقیقه حریف سه کرنر، دو ضربه ایستگاهی و دو اوت روی دروازه ما ارسال کرد. به نظرم مسئله ما در این بازی این بود که به حریف اجازه دادیم فکر کند می تواند بازی را عوض کردن دهد. بعد از اینکه بازی یک – یک شد ما توانستیم دوباره به بازی برگردیم، به همین علت داریوش شجاعیان را به سمت چپ بردیم و به خاطر توپ های بلند ذوب آهن لئوناردو پادوانی را به زمین فرستادیم. هنگامی که شما برنامه های آنالیز ما را نگاه کنید می بینید که سه الی چهار شانس خوب گلزنی جهت علی قربانی داشتیم و داریوش شجاعیان هم دو شانس خیلی خوب داشت.

    بازیکنی که نمی‌تواند روی نیمکت بنشیند باید برود تنیس بازی کند! / شفر

    وی با بیان اینکه وقت ورود پادوانی به زمین خیلی خوب بوده هست، افزود: زمانی که من به استقلال آمدم این تیم در رتبه های پایین جدول بود، ولی الان این شانس را داریم که به رتبه دوم یا سوم جدول برسیم. ضمن اینکه در فینال جام حذفی هم حضور داریم. دو سال پیش هم استقلال در فینال جام حذفی بوده هست. ما بازیکنان مان را عوض نکردیم و چهار بازیکن هم از جمع ما خارج شدند. ما با همان تیم و با همان بازیکنان به بالای جدول آمدیم و به فینال جام حذفی رسیدیم، ولی الان ممکن است بعضی ها بگویند ما خوب نیستیم، شاید بعضی از بازیکنانی که از جمع ما جدا شدند مثل سجاد شهباززاده، مجتبی جباری و یعقوب کریمی در آن وقت جهت تیم ما آماده نبودند.

    سرمربی تیم فوتبال استقلال همچنین تصریح کرد: من تازه سه ماه است به استقلال آمده ام و همان بازیکنان سابق هم در این تیم بازی می کنند. همان طور که قبلاً هم گفته ام لیگ کشور عزیزمان ایران بسیار بهتر از قبل شده است هست. خیلی از تیم ها با همان سبک و روشی که تیم ما بازی می کند، بازی می کنند. به نظرم ما باید الان خوشحال باشیم که سطح فوتبال خیلی بهتر شده است است و کی روش هم باید خوشحال باشد که تیم ها نسبت به قبل پیشرفت کرده اند. شاید کسی که آن آنالیز را انجام داده زیاد به کشتی آشنا بوده تا فوتبال. در هر صورت ما فردا بازی آسانی نداریم. شنیده ام علی کریمی سرمربی تیم سپیدرود، حریف فردای ماست. خیلی خوشحالم او را می بینم. کریمی در دوبی بازیکن من بود، او در تیم های بزرگی مثل بایرن مونیخ و شالکه بازی کرده هست. فکر می کنم کریمی یک مقدار دیر از فوتبال امارات به فوتبال آلمان رفت، چون فاصله فوتبال آلمان و امارات بسیار زیاد هست. هنگامی که شما در ۲۵-۲۶ سالگی به فوتبال آلمان می روید دیر هست. فیلیکس ماگات مربی بزرگی بود که خیلی روی پرسشها بدنی تمرکز داشت. شنیده ام در آن وقت علی کریمی شش کیلو از وزنش کم کرده بود. به طور کلی او خیلی بازیکن خوبی بود.

    شفر ادامه داد: به بازیکنانم گفتم که بازی فردا فینال هست، چون هفته بعد برابر الریان قطر بازی داریم. ما می خواهیم از بازی قبل برگشت خوبی داشته باشیم و مانند نیمه اول دیدار با ذوب آهن باشیم. می خواهیم تمرکزمان زیاد باشد. پنالتی که به ذوب آهن دادیم تقصیر سیدمجید حسینی نبود و باید همکاری دفاع چپ و هافبک چپ زیاد می شد، بازیکنانم باید همه چیزهایی را که قبل از بازی در مورد آن صحبت می کردیم، رعایت می کردند.

    وی در مورد اضافه شدن دو بازیکن خارجی به تیمش عنوان کرد: دنیای فوتبال بسیار کوچک هست. صبحگاه امروز پژمان منتظری می گفت با تیم ملی کشور عزیزمان ایران برابر تیم ملی مقدونیه که بویان در آن بازی می کرد، بازی کردیم. تیام هم بازیکن خوبی است و می تواند به ما کمک کند. بازیکنانی که آزاد هستند به علت اینکه قراردادی با کلوب خود نداشتند از شرایط مسابقه دور بودند و باید زیاد کار کنیم تا به فرم مطلوب برسند. اضافه شدن بازیکنان کار بسیار طولانی و مشکل بود و با خیلی از بازیکنان که توافق می کردیم تماس می گرفتند و می گفتند کشور عزیزمان ایران کشوری است که مسئله دارد، ولی این دو بازیکن گفتند که می خواهیم به استقلال بیاییم.

    سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: فوتبال یک ورزش تیمی هست، هنگامی که یک بازیکن نمی‌تواند روی نیمکت بنشیند باید برود تنیس بازی کند.

    سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: هایلات و دی وی دی بازی های این دو بازیکن را مدیرعامل کلوب دید و جهت جذب آنها چراغ سبز نشان داد، سپس با خود بازیکنان و ایجینت های ارزش صحبت کردیم تا به جمع ما اضافه شوند، هنگامی که که بویان وارد کشور عزیزمان ایران شد پندار توفیقی (معاون ورزشی باشگاه) در فرودگاه بود و ساعت دوی بامداد ایجنت بازیکن با من تماس می گرفت یا پسرم به ایجنت بازیکن زنگ می زد. تقریباً سه بامداد بود که خیال مان راحت و کارها انجام شد. این کاری گروهی بود که از طرف مدیرعامل، مربیان و پندار توفیقی صورت گرفت. به بازیکنان و مدیربرنامه های آنها گفتم که فکر می کنید آیا من کشور عزیزمان ایران هستم؟ اینجا فوتبالیست های خوب دارد، که شما هم می توانید اینجا بیایید، ما تا سه بامداد در حال صحبت کردن بودیم. نه تنها جهت مربیان و من بلکه همه بازیکنان خوشحال هستند که اینها به تیم ما اضافه شدند. هنگامی که بازیکن بیشتری داشته باشید می توانید زیاد بازی ها را ببرید.

    شفر در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا علت بازی ندادن فرشید باقری در دیدارهای اخیر جریمه کردن این بازیکن است یا خیر، گفت: ما یک تیم داریم و نگاه می کنیم در مقایسه با حریف مان کدام بازیکن بهتر است بازی کند. در بازی نیمه نهایی جام حذفی حریف مان یک بازیکن عراقی (کرارجاسم) قرار داشت که قبلاً هم در استقلال بازی می کرد. ما اگر این بازیکن را مهار می کردیم شانس حریف جهت گلزنی ۳۰ درصد کمتر می شد. به همین علت ما بازیکنی نیاز داشتیم که بتواند او را بدون اشتباه مهار کند. این بازیکن حریف در زدن ضربه های ایستگاهی هم بسیار خوب عمل می کند و در بازی ما هم چند ضربه فوق العاده به سمت دروازه ما زد که دروازه بان ما مهار کرد، توصیه دوم اینکه در آبادان فضا و اتمسفری که در ورزشگاه وجود داشت به نحوی بود که همه بازیکنان تجربه بازی را در این اوضاع را نداشتند، ولی روزبه چشمی بازیکنی ملی است و تجربه حضور در چنین میادینی را دارد. در هر صورت به این نتیجه رسیدیم که او در کنار امید ابراهیمی بازی کند بهتر هست، شما دیدید تصمیم ما هم درست بود و به فینال جام حذفی افزایش کردیم، فرشید باقری هم می تواند در فینال بازی کند. بازی در فینال جام حذفی فقط جهت ۱۱ بازیکنی که در نیمه نهایی حضور داشتند نیست، بلکه جهت همه تیم است.

    وی در ادامه تصریح کرد: شما الان به نیمکت پاریس سن ژرمن نگاه کنید. یکی از عالی ترین بازیکنان آلمان (دراکسلر) با وجود اینکه ۴۰ میلیون یورو بابت او پول داده اند روی نیمکت نشسته هست، آیا شما شنیده اید کسی اعتراض کند؟ فوتبال یک ورزش تیمی هست، هنگامی که یک بازیکن نمی تواند روی نیمکت بنشیند باید برود تنیس بازی کند، چون آنجا یک در برابر یک بازی می کند، ولی اینجا یک تیم هست، ضمن اینکه تصمیم گیرنده نهایی هم من هستم و ممکن است در یک بازی روزبه چشمی را کنار امید ابراهیمی بازی دهم و یک بازی هم فرشید باقری را بازی دهم. همین اتفاق در فینال جام جهانی و در بازی آلمان و آرژانتین هم رخ داد. ماریو گوتسه در همه بازی های جام جهانی جهت آلمان بازی کرد، ولی در فینال یواخیم لو او را روی نیمکت قرار داد. آیا شنیدید این بازیکن مشکلی ایجاد کند؟ در نهایت هم او در ۲۰ دقیقه نهایی وارد زمین شد و گل برتری تیمش را زد. در مورد فرشید باقری باید بگویم نه، جریمه ای در کار نبوده هست. من قبل از بازی هم با او صحبت کردم. در همان بازی، قبل از مسابقه هم به همه بازیکنان گفتم که شما بازیکنان مفیدی هستید و باید به تیم کمک کنید تا پیروز شود. شما نگاه کنید امید نورافکن، به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد و در جناح چپ بازی کرد که خوشبختانه خیلی هم خوب ظاهر شد، او نیامد بگوید که آیا من فیکس نبودم و زمانی هم که به زمین رفت خیلی بافایده بود.

    سرمربی تیم فوتبال استقلال در تصویر العمل به پرسش خبرنگاری که از او پرسید آیا با وجود فینالیست شدن در جام حذفی به فکر قهرمانی در لیگ برتر هم هستند یا خیر، گفت: من شاید یک مقدار دیر به استقلال آمدم هنگامی که آمدم این تیم در پایین جدول بود.

    شفر در تصویر العمل به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه بازگشت روزبه چشمی به خط هافبک باعث شده است که استقلال در چند دیدار گذشته چهار بار دروازه اش باز شود، گفت: مسئله بازی قبل روزبه و خط هافبک ما نبودند. در موقعیت گل دوم حریف هنگامی که بازیکنان آنها در محوطه جریمه ارزش توپ را گرفت، بازیکن ما عقب ایستاد و پرس نکرد. همان توپ در ادامه تبدیل به ضربه ایستگاهی و توپ بلند شد. بنابراین مسئله روزبه و هافبک ها نبودند، بلکه مهاجمان ما باید پرس می کردند، در نیمه نخست شش توپ بلند روی دروازه ما فرستاده شد، مهاجمان ما باید در همان جلو پرس می کردند.

    وی ادامه داد: هنگامی که پادوانی به داخل زمین آمد، جلوی مهاجمان بلندقامت آنها قرار داده شد و خیلی از توپ ها را زد. قبل از گل دوم روی فرشید اسماعیلی اشتباه صورت گرفت، ولی اشتباه اعلام نشد و همان توپ وارد دروازه استقلال شد. البته بعد از آن چیزی نگفتیم. پژمان منتظری هم بازی خوبی انجام داد و نیمه نخست عالی ترین بازیکن ما بود. ما می توانستیم گل دوم را هم بزنیم. شاید توپی که دروازه بان آنها از روی خط برگرداند گل شده است باشد! ما در نیمه دوم خوب بازی نکردیم و بازیکنان ما می دانستند که آیا حریف از توپ های بلند استفاده می کند. داریوش شجاعیان دقیقه ۸۸ موقعیت خوبی جهت گلزنی داشت، ولی با بدشانسی توپش وارد دروازه نشد، آنها توپ های بلندی را جهت مهاجم شماره ۹۹ خود می فرستادند و مهاجمان ما باید می دانستند که آنها از توپ های بلند استفاده می کنند که در خط جلو پرس کنند.

    بازیکنی که نمی‌تواند روی نیمکت بنشیند باید برود تنیس بازی کند! / شفر

     

    ۲۰۵۱

    واژه های کلیدی: فوتبالیست ها | دروازه بان | سرمربی تیم | روزبه چشمی | علی کریمی | استقلال | بازیکنان | فوتبال | بازیکن | نیمکت | ایران

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتب چشم پزشکی زبان اصلی
  • چاپ کتاب لاتین
  • خرید کتاب خارجی
  • خرید کتاب مکانیک زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • جعبه هدیه کتاب
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو
  • هاردکپی کتاب های دندانپزشکی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون