باورها و ارزش‌ها، بهترين راهنما و مشاور زندگي شما هستند.(آنتوني رابينز)
خوش آمدید - امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » اخبار ورزشی » فعلا ذهن بازیکنان را درگیر تمدید قراردادها نمی‌کنیم/ در اوایل سال آینده جهت پی

    فعلا ذهن بازیکنان را درگیر تمدید قراردادها نمی‌کنیم/ در اوایل سال آینده جهت پی

    سرپرست کلوب پرسپولیس گفت: امیدوارم ۹ فروردین ماه قهرمانی پرسپولیس در ۴ هفته مانده به آخر رقابت‌های لیگ برتر مسجل شود.

    فعلا ذهن بازیکنان را درگیر تمدید قراردادها نمی‌کنیم/ در اوایل سال آینده جهت پی

    در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

    وبسایت رسمی برنامه نود – سرپرست کلوب پرسپولیس گفت: امیدوارم ۹ فروردین ماه قهرمانی پرسپولیس در ۴ هفته مانده به آخر مسابقه های لیگ برتر مسجل شود.

    به گزارش وبسایت نود، حمیدرضا گرشاسبی که در مراسم نهایی تجلیل از برترین های استعدایابی ورزش استان پایتخت کشور عزیزمان ایران حاضر شده است بود در گفت و گویی اظهار داشت: من تقدیر می کنم از برنامه خوب و زیربنایی که جهت استعدادیابی ورزش استان پایتخت کشور عزیزمان ایران با تلاش زحمات گل محمدی برگزار شد و قطعاً از این فرزند هایی که امروز تقدیر و تجلیل شد مطمئناً قهرمانان خوبی در آینده نزدیک شناسایی خواهند شد و جهت هم استان پایتخت کشور عزیزمان ایران که پایتخت کشورمان است و هم تیم های ملی ان شاءالله افتخارآفرینی خواهند کرد و واقعاً خسته نباشید می گویم به این عزیزان و به شما جهت بازتاب این مناسبت خیلی مهم آمدید و آن را بازتاب می دهید جهت ایجاد انگیزه زیاد بین جوانان و نوجوانان دیگر استان تهران.

    فعلا ذهن بازیکنان را درگیر تمدید قراردادها نمی‌کنیم/ در اوایل سال آینده جهت پی

    گرشاسبی در پاسخ به این پرسش که آیا این استعدادها بعد از شناسایی تا قهرمانی مورد حمایت قرار می گیرند، گفت: خوشبختانه آمار نشان می دهد که تعدادی از آن فرزند هایی که در آن مقطع عنوان آورند الان جزو تیم های ملی هستند و دارند خودشان را بالا می کشند و حسن این برنامه هم این است که فرزند هایی که به مدال و سکو می رسند دیگر سخت خودشان را از مدال آوری دور می کنند. یعنی انگیزه ای درونشان ایجاد می شود که زیاد تلاش بکنند که پله پله خودشان را ارتقا بدهند. خوشبختانه تفاوت استان پایتخت کشور عزیزمان ایران با سایر استان ها این است که به لحاظ فرهنگی به شکلی است که فرزند های پایتخت کشور عزیزمان ایران هنگامی که دست ارزش به مدال می رسد دیگر سخت از دست بدهند و سال ها استمرار دارد و این یک کار خوب و بزرگی است که باید در پایتخت کشور عزیزمان ایران این برنامه ریزی انجام شود آیا که سال های سال مدال آوران المپیک، دنیا زیاد کسانی بودند که از پایتخت کشور عزیزمان ایران شروع شد و به سایر استان ها کشیده شد چند هنگامی که بود متأسفانه ورزش پایتخت کشور عزیزمان ایران حالت بیمارگونه ای شده است بود ولی خوشبختانه الان روز به روز آن نشاط و شادابی را دوباره پیدا می کند.

    وی در پاسخ به این پرسش که پایتخت کشور عزیزمان ایران زمانی سهم مدال های بین المللی خیلی بیشتری داشت ولی چند سالی است که دیگر این اتفاق نمی افتد و خیلی سهم کمتری دارد، نظرتان در این باره چیست؟ عنوان کرد: بله، خوشبختانه چند سالی است ورزش استان پایتخت کشور عزیزمان ایران رو به جلو حرکت می کند و خودش را دارد پیدا می کند و متأسفانه طوری شده است بود که پایتخت کشور عزیزمان ایران جزو سه استان برتر حساب نمی شد ولی خوشبختانه الان چند سال است باز گوی سبقت را ربوده و از همه استان ها سبقت گرفته است.

    سرپرست کلوب پرسپولیس در خصوص اینکه بعضی در دربی اقدام به پرتاب ترقه کردند و اینفانتینو این صحنه ها را مشاهده می کرد و آیا این اتفاقات چقدر می تواند در وجهه ورزش ما تاثیر منفی بگذارد گفت: ببینید نسبت به گذشته الان خیلی بهتر شده است هست. یک ترقه استقلالی ها پرتاب کردند و یک ترقه هم پرسپولیسی ها. نمی شود ۱۰۰ هزار جوان و هوادار پرشور با نشاط بیایند و این انتظار را داشته باشیم که همه ساکت و آرام و خیلی بی هیجان بخواهند استادیوم را ترک کنند خوب طبیعی است هر تیم بازنده باشد یک مقدار ناراحتی ها ابراز می شود ولی ما و مسئولان باید مدیریت کنیم و آن را بزرگ جلوه ندهیم و آن را سخت کنیم به شکلی که فیفا یا AFC هم ورود کنند و جهت آن جرائمی در نظر بگیرند. به نظر من ساختن فرهنگ خوبی دارد شکل می گیرد و الان هم خیلی بهتر شده است و مردم هم ساختن فرهنگ می کنند. بحث فرهنگ مانند آمپول نیست که بخواهیم تزریق کنیم و یک شبه فرهنگ عوض کردن کند الان برنامه هایی که انجام می شود و دیدید به خصوص لیدرهای پرسپولیس با آن طرح هایی مانند موزائیکی و… که ارائه می دهند به شکلی که اخیراً هم خوشبختانه با هماهنگی هایی که صورت گرفت و پیگیری کردم بلندگو در اختیار لیدرهای تیم ها قرار می گیرد که به وسیله بلندگو یک مقداری شعارها سازماندهی و هدایت می شود.

    گرشاسبی راجع به پیروزی پرسپولیس برابر الوصل امارات گفت: خوشبختانه این برد عیدی خوبی به هواداران بود، با توجه به اینکه سایر تیم ها و نماینده های کشورمان نتیجه نگرفته بودند این نتیجه باعث خوشحالی و شادابی مردم شد و ما هم در کنار فرزند ها بودیم و خیلی هم جو سنگین و مشکل بود و الحمدالله فرزند ها از آن هم عبور کردند و ان شاءالله بتوانیم در ادامه که ۹ فروردین لیگ برتر در سال تازه ادامه می یابد آنجا هم به یک نتیجه خوب برسیم. حالا مراسم خوش حالی که برگزار نمی کنیم ولی آنجا قطعاً نتیجه مشخص خواهد کرد که پرسپولیس چهار هفته مانده به آخر مسابقه های قهرمان است و سیزدهم فروردین ماه هم ما در قارشی ازبکستان با نسف قارشی مسابقه برگشت داریم که ان شاءالله بتوانیم نتیجه و امتیاز را بگیریم و صعودمان قطعی باشد.

    سرپرست کلوب پرسپولیس گفت: امیدوارم ۹ فروردین ماه قهرمانی پرسپولیس در ۴ هفته مانده به آخر رقابت‌های لیگ برتر مسجل شود.

    سرپرست کلوب پرسپولیس درخصوص بحث تمدید قرارداد بازیکنان و برانکو گفت: در تمدید قرارداد فرزند ها مشکلی نداریم. الان در جو و جریان فشرده مسابقه های هستیم و اگر فرزند ها را بکشانیم به بحث و گفت وگو در مورد پرسشها مالی،در آن ها از نظر معنوی و روانی تأثیر می گذارد ولی انشا ءالله اینها به مرور می آیند و کارها را انجام خواهیم داد.

    وی در خصوص اینکه سال ۹۶ جهت پرسپولیس یک سال رویایی بود و موفق به رکورد زنی شدید، برنامه تان در آینده چگونه هست، افزود: پرسپولیس خیلی رکوردها را جابه جا کرد و ان شاءالله این پنج بازی باقیمانده دنبال آن هستیم و نشانه ما است که رکورد و امتیاز دیگری هم به ثبت برسانیم تا ان شاءالله مردم خوشحال باشند و هواداران هم به خود ببالند که اینچنین تیم و باشگاهی دارند.

    گرشاسبی در پاسخ به این پرسش که عملکرد ورزش کشور عزیزمان ایران و همچنین کلوب پرسپولیس در سال ۹۶ را چطور دیدید، عنوان کرد: جهت ورزش کشور عزیزمان ایران به نظرم سال خوبی را پشت سر گذاشت و خیلی از عناوین تازه کسب شد خیلی مدال آوری ها زیاد کردن پیدا کرد.

    پرسپولیس هم تلخی داشت و هم شیرینی، تلخی آن محرومیت هایی بود که به ناحق گریبان پرسپولیس را گرفت و از پنجره نقل و انتقالات محروم شدیم .بهترین فوروارد و عالی ترین گلزن ما در حالی که در چهار تیم لیگ کلوب های کشور دنبال قهرمانی بودیم ۴ ماه و ۱۰ روز ایشان را مرحوم کردند و کمر تیم را از نظر مالی و نقل و انتقالات شکستند ولی خوشبختانه همه دست به دست هم دادیم و فرزند ها یک یا علی گفتند همه سرپا شدند و خوشبختانه تیم الان دارد جبران می کند.

    وی راجع به ملاقاتش با جیانی اینفانتینو و جلساتی که در مورد محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات داشت و اینکه آیا راهکارهایی ارائه شد که پرسپولیس بتواند جهت نقل و انتقالات تابستان بازیکنانی جذب کند؟ خاطرنشان کرد: ما تلاشمان را کردیم. ما یک مکتوبه ای از اتفاقاتی که افتاده بود را آماده کردیم و خودم شخصاً تحویل آقای اینفانتینو دادم. از جاهای دیگر هم پیگیر هستیم و در ملاقاتی که همان صبح قبل از دربی با وزیر محترم ورزش و جوانان ایشان داشتند آنجا سلطانی فر تأکید خوب و منطقی داشتند و الان هم دنبال می کنیم. در تاریخ ششم فروردین هم در مقر فیفا حضور پیدا خواهم کرد تا یک پیگیری دیگری داشته باشم و ان شاءالله تلاشم مان را از نظر وجدانی کرده باشیم که اگر این مسئله درست شد خوشحال می شویم و اگر نشد باز عزم مان این است که با قدرت به روند مسابقه های را ادامه دهیم.

     

    فعلا ذهن بازیکنان را درگیر تمدید قراردادها نمی‌کنیم/ در اوایل سال آینده جهت پی

    ۱۰۰۴

    واژه های کلیدی: نقل و انتقالات | برنامه ریزی | فروردین ماه | دهم فروردین | پرسپولیس | پرسپولیس | مسابقه | برنامه | فروردین | فرهنگ | فرزند

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید منابع پزشکی اورجینال
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • دانلود فایل های زبان اصلی ریاضی فیزیک
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • چاپ کتاب آمازون
  • منابع اورجینال پزشکی بالینی
  • کتاب های الکترونیک اورجینال
  • منابع اورجینال رباتیک
  • دانلود فایل های زبان اصلی خودرو
  • خرید کتاب مکانیک زبان اصلی