نیکوترین عادت تفکر است و حکمت زاده تفکر.
خوش آمدید - امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » اخبار ورزشی » در امتداد موفقیت ، این تیم نه حرف دارد نه حریف ، آنچه بر پرسپولیس در سال ۹۶ گذشت

    در امتداد موفقیت ، این تیم نه حرف دارد نه حریف ، آنچه بر پرسپولیس در سال ۹۶ گذشت

    پرسپولیس در سال ۹۶ فرم عالی خود در یکی دو سال گذشته را حفظ کرد و با فتح لیگ شانزدهم ، سوپرجام و حضور در ۴ تیم برتر

    در امتداد موفقیت ، این تیم نه حرف دارد نه حریف ، آنچه بر پرسپولیس در سال ۹۶ گذشت

    در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

    وبسایت رسمی برنامه نود – پرسپولیس در سال ۹۶ فرم عالی خود در یکی دو سال گذشته را حفظ کرد و با فتح لیگ شانزدهم ، سوپرجام و حضور در ۴ تیم برتر آسیا و تقریبا قطعی شدن قهرمانی در لیگ هفدهم سال فراموش نشدنی را پشت سر گذاشت.

    به گزارش وب سایت نود، علیرغم همه این موفقیتها ، پرسپولیس در سال گذشته روزهای مشکل هم داشت که باعث شد از حلاوت این کامیابیها کمی کاسته شود. به بهانه آخر سال ۹۶ تمام فراز و فرودهایی که این تیم در سال ۹۶ تجربه کرد بررسی شده است است.

    در امتداد موفقیت ، این تیم نه حرف دارد نه حریف ، آنچه بر پرسپولیس در سال ۹۶ گذشت

    فروردین : سالی که نکوست از بهارش پیداست

    هر چند که پرسپولیس در نخستین بازی رسمی سال ۹۶ در آبادان مغلوب صنعت نفت شد ولی شروع سال نو جهت این تیم مصادف با آخر انتظار ۹ ساله جهت قهرمانی این تیم بود و پرسپولیس با غلبه بر ماشین سازی بعد از ۸ دوره قهرمان لیگ شد و در بازی با پدیده در استادیوم مملو از تماشگر مراسم خوش حالی پرشکوه قهرمانی گرفت.(برای تماشای مراسم خوش حالی قهرمانی پرسپولیس اینجا کلیک کنید)

    اردیبهشت: افزایش دراماتیک در آسیا

    پرسپولیس در سال ۹۶ فرم عالی خود در یکی دو سال گذشته را حفظ کرد و با فتح لیگ شانزدهم ، سوپرجام و حضور در ۴ تیم برتر

    پرسپولس که با صلابت قهرمان لیگ شده است بود و توانسته بود رکوردهای زیادی مثل زودترین قهرمانی ، بیشترین میانگین امتیاز و عالی ترین خط دفاع تاریخ لیگ برتر را به نام خود ثبت کند نتوانست با آن اقتدار در آسیا ظاهر شود. پیروزی برابر الوحده در هفته آخر جهت افزایش پرسپولیس کافی نبود و الریان باید در بازی همزمان در برابر الهلالی که صعودش مسجل شده است بود متوقف می شد. در جریان این دو بازی چندین بار آینده تیم دوم صعودکننده عوض کردن کرد ولی نهایتا  با پیروزی ۴-۲ برابر الوحده و شکست الریان برابر الهلال ، پرسپولیس مجوز افزایش به مرحله حذفی را گرفت.(برای دیدن خلاصه بازی اینجا کلیک کنید)

    خرداد: ادامه پیشروی در آسیا

    با آخر لیگ ، پرسپولیس در خرداد ماه تنها یک بازی رفت و برگشت در مرحله یک هشتم نهایی برابر لخویا داشت. در بازی رفت پرسپولیس با توجه به حواشی ای که در دیدار با الوحده رخ داد از حضور تماشاگر محروم شد. در این بازی باز هم طارمی پنالتی از دست داد تا با تساوی بدون گل آینده بازی در دیدار برگشت مشخص شود. در بازی برگشت هم پرسپولیس با یک گل به خودی حریف را از پیش رو برداشت تا با اقتصادی ترین نحو ممکن مجوز حضور در مرحله بعدی لیگ قهرمانان را به دست آورد.(برای تماشای خلاصه بازی اینجا کلیک کنید)

    تیر: نقل و انتقالات آرام و فتح سوپرجام

    پرسپولیس  فصل نقل و انتقالات کم سر و صدایی را پشت سر گذاشت و تقریبا با تمام بازیکنانیی که در نیم فصل قصد جذبشان را داشت قرارداد بست. گادوین منشا ، شجاع خلیل زاده ، بشاررسن ، سیامک نعمتی، شایان مصلح خریدهای پرسپولیس در این فصل بودند. سروش رفیعی نیز تاثیرگذارترین صورت ای بود که از جمع سرخپوشان جدا شد

    در آخر تیر ماه پرسپولیس در دیدار سوپرجام به مصاف نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران بحران زده رفت و این تیم را که تا ساعاتی قبل از بازی سرمربی آن مشخص نبود را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد تا سوپرجام نیز به تالار افتخارات کلوب اضافه شود.(برای تماشای خلاصه بازی اینجا کلیک کنید)

    در امتداد موفقیت ، این تیم نه حرف دارد نه حریف ، آنچه بر پرسپولیس در سال ۹۶ گذشت

    مرداد: شروع لیگ و استارت جهت تکرار قهرمانی

    پرسپولیس لیگ را طوفانی شروع کرد و در ۴ هفته ابتدایی صاحب ۳ پیروزی و یک تساوی شد.اما مهمترین بازی پرسپولیس در مردادماه در آخرین روز این ماه برگزار شد جاییکه پرسپولیس در زمین بی طرف میزبان الاهلی عربستان بود و در دیداری که ۲ بر صفر عقب بود توانست به تساوی ۲-۲ دست یابد تا به بازی برگشت امیدوار شود.

    شهریور: افزایش به جمع ۴ تیم برتر آسیا

    پرسپولیس در سال ۹۶ فرم عالی خود در یکی دو سال گذشته را حفظ کرد و با فتح لیگ شانزدهم ، سوپرجام و حضور در ۴ تیم برتر

    هر چند که پرسپولیس در این ماه مجبور نخستین شکست در لیگ شد ولی افزایش به نیمه نهایی آسیا این ماه را جهت پرسپولیس تبدیل به یک ماه رویایی کرد.پرسپولیس در دیدار برگشت با الاهلی در دقیقه ۵ با گل علیپور از حریف پیش افتاد. در دقیقه ۱۱ ، کامیابی نیا با تکل بی محابا به روی حریف از زمین اخراج شد و پرسپولیس مجبور شد حدود ۸۰ دقیقه برابر حریف قدرتمند عربستانی ده نفره بازی کند. مقاومت پرسپولیس دقیقه ۵۲ شکسته شد و بازی به تساوی کشید. این نتیجه حکم به افزایش الاهلی می داد ولی پرسپولیس ده نفره در ده دقیقه نهایی ۲ گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا جهت نخستین بار به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا افزایش کند. این بازی در آخر سال با رای بازدیدکنندگان سایت و کانال نود به عنوان به یادماندنی ترین بازی سال ۹۶ گزینش شد.(برای تماشای خلاصه بازی اینجا کلیک کنید)

    مهر : محرومیت ، شکست سنگین و از بین بردن از آسیا

    مهر ماه جهت پرسپولیسیها در ۳ سال گذشته بیش از آنکه یادآور خاطرات مدرسه باشد تداعی کننده خاطرات تلخ هست. در شامگاه آخرین روز تابستان خبری اردوی پرسپولیس را به لرزه در آورد و این خبر در یک مهر به صورت رسمی اعلام شد.

    مهدی طارمی به خاطر تخلف در جدایی از ریزه اسپورت و پیوستن به پرسپولیس به مدت ۴ ماه از حضور در میادین محروم شد.۲ پنچره آتی نقل و انقالات نیز جهت پرسپولیس بسته شد و کلوب پرسپولیس و مهدی طارمی محکوم به پرداخت جریمه به کلوب ریزه اسپورت شدند. این اتفاق کمر پرسپولیس را در فاصله ۴ روز مانده به حساس ترین بازی چند فصل اخیر برابر الهلال شکست. پرسپولیس قبل از این حکم ، سید جلال حسینی ، کمال کامیابی نیا و محمد انصاری را جهت این دیدار در اختیار نداشت. محرومیت طارمی عالی ترین گلزن ۳ فصل اخیر این تیم به علاوه شوک ناشی از محرومیت و جریمه ، شیرازه این تیم را از هم پاشید تا با شکست ۴ بر صفر مجبور سنگین ترین شکست سالیان اخیر خود شود.(برای تماشای خلاصه بازی اینجا کلیک کنید)

    در امتداد موفقیت ، این تیم نه حرف دارد نه حریف ، آنچه بر پرسپولیس در سال ۹۶ گذشت

    در بازی برگشت هم خبری از معجزه نبود و پرسپولیس از آسیا از بین بردن شد. پرسپولیس که تا اینجای سال ۹۶ فقط طعم شیرین خوش حالی و پیروزی را چشیده بود مجبور شکست تلخی شد

    آبان: بازگشت به ریل موفقیت با پیروزی در دربی

    شکست برابر الهلال به قدری سنگین بود که پرسپولیس جهت اعاده حیثیت محکوم به پیروزی در یک دیدار بزرگ بود. دربی ۸۵ عالی ترین وقت جهت پرسپولیس به شمار می رفت که با پیروزی برابر رقیب سنتی که در بحران به سر می برد به ساحل آرامش برگردد. پرسپولیس در دقیقه ۲۱ با گل علی علیپور که بعد از محرومیت طارمی تبدیل به گلزن اول پرسپولیس شده است بود از حریف پیش افتاد و تا آخر این نتیجه را حفظ کرد تا پیروز این میدان شود.(برای تماشای خلاصه بازی اینجا کلیک کنید)

    آذر: قهرمانی نیم فصل و پرپر شدن رویای دوگانه

    با توجه به بازیهای عقب افتاده پرسپولیس در لیگ و حذفی ، بازیهای این تیم فشرده تر از سایر تیمها برگزار شد ولی این فشردگی تنها فاصله بردهای پرسپولیس را کمتر کرد. یکی از این پیروزیها برتری برابر پارس جنوبی بود که با این برد توانست موقعیتش را در صدر جدول تثبیت کند و نهایتا در شرایطی که دو بازی تا آخر نیم فصل وقت داشت قهرمان نیم فصل اول شد.

    اما پرسپولیسی که روی نوار موفقیت گام برمی داشت در جام حذفی برابر صنعت نفت در وقت قانونی و اضافی متوقف شد و در ضربات پنالتی از گردونه رقابتها خارج شد. برانکو که در ادوار گذشته در جام حذفی توفیقی نداشته بود امسال هم در رسیدن به این جام ناکام ماند.

    دی: ماه کم گل و ادمه صدرنشینی

    بازیهای پرسپولیس در این ماه کم گل تر از هر لحظه بود و در ۴ بازی ، ۴ گل زد و با ۲ برد و ۲ تساوی با خیال راحت در صدر باقی ماند. مهدی طارمی که در آستانه آخر محرومیتش بود ساز جدایی کوک کرد و به الغرافه قطر پیوست.

    بهمن: تنها در اوج

    پرسپولیس در لیگ حریفان را یکی بعد از دیگری از پیش روی برداشت و در آخر بهمن ماه ۱۶ امتیاز با تیم دوم فاصله گرفت تا قدرت مطلق لیگ لقب گیرد. در بهمن ماه فصل تازه لیگ قهرمانان آسیا شروع شد و پرسپولیس با یک برد خوب برابر نسف قرشی و یک شکست برابر السد مسابقه های را شروع کرد

    اسفند: شکست پروژه ۲ قهرمانی در یک سال با باخت در دربی

    پرسپولیس این قدر در لیگ امسال موفق بود که دغدغه ای فراتر از قهرمانی داشت. یکی از این دغدغه ها مسجل شدن قهرمانی تا پیش از آخر سال ۹۶ بود. پرسپولیس جهت رسیدن به این نشانه نیاز به یک تساوی در آخرین دیدار لیگ در سال ۹۶ در دربی ۸۶ داشت که با شکست در این دیدار مراسم خوش حالی قهرمانی به سال بعد موکول شد.(برای تماشای خلاصه بازی اینجا کلیک کنید)

    پرسپولیس در ۲ دیداری که در اسفند در لیگ قهرمانان برگزار کرد به پیروزی رسید تا در موقعیت مناسبی جهت افزایش به مرحله حذفی قرار گیرد.

     ۶۰۶۱۰

    واژه های کلیدی: لیگ قهرمانان آسیا | مهدی طارمی | پرسپولیس | پرسپولیس | قهرمانان | پیروزی | پیروزی | افزایش

    در امتداد موفقیت ، این تیم نه حرف دارد نه حریف ، آنچه بر پرسپولیس در سال ۹۶ گذشت

    در امتداد موفقیت ، این تیم نه حرف دارد نه حریف ، آنچه بر پرسپولیس در سال ۹۶ گذشت

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • چاپ کتاب آمازون
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • خرید کتاب خارجی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • کتاب های پزشکی مولکولی اورجینال
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • دانلود فایل های زبان اصلی بیماری های مغز و اعصاب
  • خرید کتاب مکانیک زبان اصلی
  • چاپ کتاب اورجینال
  • جعبه هدیه کتاب