انسان همان می شود که اغلب به آن فکر می کند. (کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » اخبار ورزشی » امیدوارم خادم بازگردد ، چراغ سبز رسول به اعضای مجمع/ خادم به فدراسیون باز می گردد, داورزنی

    امیدوارم خادم بازگردد ، چراغ سبز رسول به اعضای مجمع/ خادم به فدراسیون باز می گردد, داورزنی

    به گزارش وبسایت نود،  مجمع فوق العاده فدراسیون کشتی عصر امروز به منظور بررسی استعفای رسول خادم و تعیین وظیفه فدراسیون برگزار شد. در این جلسه، اعضای مجمع

    امیدوارم خادم بازگردد ، چراغ سبز رسول به اعضای مجمع/ خادم به فدراسیون باز می گردد, داورزنی

    در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

    وبسایت رسمی برنامه نود – تعدادی اعضای مجمع عصر امروز با رسول خادم دیدار کردند.

    به گزارش وبسایت نود،  مجمع فوق العاده فدراسیون کشتی عصر امروز به منظور بررسی استعفای رسول خادم و تعیین وظیفه فدراسیون برگزار شد.
    در این جلسه، اعضای مجمع بار دیگر با استعفای رسول خادم مخالفت کرده و تصمیم گرفته شد تا یکشنبه ۲۶ فروردین مهلت جهت بازگشت خادم تعیین شود.
    بعد از آخر این مجمع فوق العاده، تعدادی از هیات های استانی با حضور در یکی از زورخانه های پایتخت کشور عزیزمان ایران با رسول خادم دیدار کردند. این دیدار دو ساعته با عنوان رها شدن کشتی از بلاتکلیفی و توجه به شرایط ورزش کشور و نابسامانی ۴۰ روزه این ورزش بود.
    در این دیدار گزارشی از اتفاقات مجمع فوق العاده امروز به خادم ارائه شد و اعضا بار دیگر از وی درخواستند با بعد گرفتن استعفای خود به فدراسیون بازگردد.
    در نهایت هم رسول خادم به حاضران گفت انشاالله تا روز یکشنبه در فدراسیون حاضر خواهم شد.

    امیدوارم خادم بازگردد ، چراغ سبز رسول به اعضای مجمع/ خادم به فدراسیون باز می گردد, داورزنی

    همچنین، محمد رضا داورزنی بعد از مجمع فوق العاده فدراسیون کشتی گفت: حدود ۴۰-۴۵ روز پیش رسول خادم استعفا کرده بود و بعد از آن مجمع تشکیل شد و یک ماه جهت بازگشت او وقت داد. کشتی رشته ای است که مردم ار آن انتظار زیاد و به حقی دارند. کشتی سبد ما را در المپیک و مسابقه های پر مدال کرده است.

    وی افزود: سختى ها و آسانى ها های کشتی زیر ذره بین مردم و کارشناسان است و برایشان مهم است که کشتی ثبات داشته باشد و بتواند برنامه های خود را جهت مسابقه های آسیایی، جهانی و المپیک دنبال کند. به همین علت فضایی که در ۴۰ روز گذشته ایجاد شده است و باعث نگرانی مردم شده است بود، وزارت ورزش و جوانان به عنوان پاسخگو باید وظیفه قانونی اش را انجام می داد. جهت همین علت در درخواستی که مجمع داشت، امروز مجمع دیگری برگزار شد و نظرات اعضای مجمع را شنیدیم.

    داورزنی عنوان کرد: بعضی هیئت ها چراغ سبزهایی را مطرح کرده بودند که با توجه به مذاکراتی که دوستان انجام داده اند، شاید زمینه جهت بازگشت خادم فراهم شود. ما هم با توجه به اینکه در مدت گذشته همواره از فعالیت های همه فدراسیون ها به خاص کشتی که یکی از رشته های حساس است حمایت کرده ایم، نظرات مجمع را شنیدیم، چون باید اوضاع فدراسیون تعیین وظیفه شود. در واقع نمی شود که فدراسیون بدون مدیر باشد؛ رئیسی که چندی قبل استعفا داده است.

    معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: تفویض اختیار به نایب رئیس، نافی مسئولیت نیست و هر اتفاقی که بیفتد، مدیر فدراسیون باید پاسخگو بدهد. امروز هم اعضای مجمع از وزارت ورزش درخواست کردند به مناسبت عیدی که روز شنبه در پیش هست، تا یکشنبه وقت دیگری داده شود تا تعدادی دیگر با خادم صحبت کنند و وظیفه شود که به کارش ادامه بدهد. اولویت ما هم همین کار بود. قرار شد بعضی دوستان و همچنین وزارت ورزش تلاش خود را انجام بدهند. آن چیزی که اتفاق افتاده، حمایت کامل ما بوده است.

    به گزارش وبسایت نود،  مجمع فوق العاده فدراسیون کشتی عصر امروز به منظور بررسی استعفای رسول خادم و تعیین وظیفه فدراسیون برگزار شد. در این جلسه، اعضای مجمع

    وی راجع به این شایعه که گفته می شود بعضی معتقدند وزارت ورزش نمی خواهد خادم به فدراسیون بازگردد، گفت: به چه دلیل؟ مسئولیت صفر تا صد ورزش با وزارت ورزش هست. جدا کردن کشتی، فوتبال، والیبال و بسکتبال از وزارت ورزش منطق ندارد، چون هر اتفاقی که رخ بدهد، وزیر ورزش باید پاسخگوی نمایندگان مجلس باشد. کسی از مجلس مدیر فدراسیون را جهت پاسخگویی صدا نمی زند. هر اتفاقی در هر رشته ای رخ بدهد، وزیر ورزش باید پاسخگو باشد بعد وزارت ورزش باید نظارت کامل و قانونی خود را داشته باشد. دستگاه بازرسی و نظارتی کشور، وزارت ورزش را پاسخگو نسبت به همه چیز می دانند. اخیراً هم دوستان در شرکت بازرسی این انتظار را از وزارت ورزش داشتند که اوضاع موجود در کشتی تعیین وظیفه شود. طبیعتاً این انتظار هم بود که ما به وظیفه قانونی خود عمل کنیم. ما هم تلاش کردیم تا به نحو احسن این کار را انجام بدهیم.

    داورزنی عنوان کرد: توصیه دیگری که باید بگویم، بحث در خصوص حمایت هست. بیشترین حمایتی که می شود از یک رشته ورزشی کرد راجع به کشتی شده است و بدون اغراق ۱۰۰ درصد منابع فدراسیون کشتی را پرداخت کردیم. هنگامی که همه منابع تخصیص داده شده، یعنی در اولویت بوده که بتوانیم پرداخت کنیم. از طرف دیگر در همه میزبانی ها و سایر پرسشها شخص سلطانی فر نخستین کسی بوده که پیگیری مورد نیاز را از استاندارد و مدیرکل استانی انجام داده هست. چون مسئولیت کلی با وزارت ورزش هست. بعضاً می بینیم جداسازی می شود و زاویه ای بین فدراسیون ها و وزارت ورزش ایجاد می کنند که اساساً این عنوان نه منطقی هست، نه درست. چون همه تلاش ما این است که فدراسیون ها ابزار مورد نیاز را در اختیار داشته باشند و بتوانیم قدرتمندانه در مسابقه های پیش رو حضور داشته باشیم. همه باید تلاش کنیم که تیم ها هیچ مشکلی از جمله بازی تدارکاتی، برگزاری اردو و هزینه نداشته باشند. آن قسمتی که مسئولیت بر عهده وزارت ورزش هست، فکر می کنم وزارت ورزش در این زمینه کارنامه قبولی داشته و صد درصد کارش را انجام داده است.

    معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان راجع به انتشار هزینه های فدراسیون کشتی گفت: ملاک جهت ما گزارش حسابرس فدراسیون هست. در گزارش های مطرح شده، قسمت عمده ای از این منابع، منابع غیر مادی هست، یعنی پولی نیست ولی آن چیزی که عملاً اتفاق افتاده و طبق گزارش ها، به جرات می توانم بگویم که فدراسیون تلاش خوبی را در تامین منابع مالی انجام داده و اگر منصفانه بخواهیم بگوییم، در حوزه منابع مالی به صورت ۵۰ – ۵۰ عمل شده است هست. ۵۰ درصد وزارت ورزش و کمیته المپیک و ۵۰ درصد هم فدراسیون. این رقم علاوه بر عددهایی است که در استان ها هزینه می شود. در مجموع هم ما به وظایف خود عمل کرده ایم و هم تلاش فدراسیون قابل تقدیر بوده هست. جا دارد تقدیر کنم.

    داورزنی در پاسخ به این پرسش که اگر خادم باز هم حاضر به بازگشت به فدراسیون نباشد چه اتفاقی خواهد افتاد، گفت: تلاش همه دوستان این است که این اتفاق میمون بیفتد و خادم به فدراسیون بازگردد و ما هم به نظر دوستان مجمع احترام گذاشتیم. همانطور که به اعضای مجمع گفتم خودم نیز با خادم تماس خواهم گرفت تا بازگشت او به فدراسیون را وظیفه کنم و امیدواریم این اتفاق بیفتد. اگر مسئله دیگری اتفاق افتاد بگذارید در آن وقت صحبت کنیم.

    وی در خصوص احتمال برگزاری مجمع سوم فوق العاده فدراسیون کشتی عنوان کرد: بعید می دانم چنین اتفاقی بیفتد.

     

    امیدوارم خادم بازگردد ، چراغ سبز رسول به اعضای مجمع/ خادم به فدراسیون باز می گردد, داورزنی

    ۱۰۰۴

    واژه های کلیدی: وزارت ورزش و جوانان | داورزنی | منابع | بازگشت | داخلی | کشتی | خاص | امیررضا خادم

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب اورجینال
  • افست کتاب لاتین
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • چاپ کتاب آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک
  • دانلود فایل های زبان اصلی ریاضی فیزیک
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • هاردکپی کتاب های دندانپزشکی
  • خرید کتاب کاغذی از آمازون
  • خرید منابع پزشکی اورجینال