اینترنت همانند دریاست ، کسی که آن را نمی شناسد همانند کسی ست که شنا را نمی داند.
خوش آمدید - امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • A
    خانه » اخبار » اخبار اقتصادی » خدمات بعد از فروش مطلوب لازمه رونق تولید ملی

    خدمات بعد از فروش مطلوب لازمه رونق تولید ملی

    رئیس اتحادیه لوازم خانگی گفت:تولید کنندگان باید به تعهدات خدمات بعد از فروش خود پایبند باشند تا جایگاه مناسبی در بازارهای نشانه داخلی و خارجی کسب کنند.

    خدمات بعد از فروش مطلوب لازمه رونق تولید ملی

    به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی گروه تحریریه سایت جوان ، طحان پور مدیر اتحادیه لوازم خانگی در برنامه گفتگوی ۱۸:۳۰ شبکه خبر در خصوص اوضاع خدمات بعد از فروش تولیدات ملی اظهار داشت:در بعضی از کالاهای ایرانی که خدمات بعد از فروش دارند ما به صادرات خوبی دست یافته ایم در واقع خدمات نخستین حلقه فروش است و در بعضی از کالاهای تولید داخل در این بخش پیشرفت خوبی داشته ایم ولی در بعضی از موارد نیز نتوانسته ایم رضایت مشتریان را جلب کنیم .

    وی ادامه داد:در حال حاضر درصد نارضایتی ازخدمات بعد از فروش کالای خارجی زیاد از کالای داخلی است البته هنوز به نقطه کیفیت مطلوب نرسیدیم ؛ در شرایط کنونی بازار اگر تولید کننده کیفیت و خدمات بعد از فروش مناسب ارائه ندهد از گردونه مسابقه خارج می شود.

    طحان پور تصریح کرد:دولت نباید از تولیدکنندگانی که کیفیت مطلوب ارائه نمی دهند، حمایت کند. باید تکنولوژی تازه وارد کشور شود و تولیدکنندگان نیز با بهره گیری از دانش فنی روز، جنس باکیفیت تولید کنند.

    خدمات بعد از فروش مطلوب لازمه رونق تولید ملی

    رئیس اتحادیه لوازم خانگی گفت: اگر قرار است امسال تولید ملی رونق بگیرد باید راهکارهای مناسب حمایتی اجرا شود به طور مثال ارزش افزوده از روی قیمت کالا از بین بردن و قوانین کارگری اصلاح شود ؛در واقع قوانین ۴۰ سال پیش در حال حاضر اجرایی نیست و نیاز به اصلاح و بازبینی دارد.

    وی تاکید کرد:از سویی دیگر مردم باید بدانند تولیدات داخلی لوازم خانگی در حوزه هایی همچون یخچال ، ماشین لباسشویی، اجاق گاز و وسایل گرمایشی کیفیت مطلوب و قابل مسابقه با خارجی ها و همچنین خدمات بعد از فروش مناسب دارند بعد باید از این کالاها استقبال بیشتری شود.

    بر اساس این گزارش در ادامه برنامه رنجبر مدیر بخش خدمات بعد از فروش شرکت حمایت در خصوص اوضاع تولید کالاهای ایرانی گفت: کیفیت تولید و خدمات بعد از فروش یکی از مهمترین اهرم های موفقیت در فروش کالا محسوب می شود که تاکنون برندهای معتبر داخلی موفقیت خوبی در این زمینه داشته اند به طور مثال یکی از برندها شعار “جنس فروخته شده است بعد گرفته می شود” را مطرح کرد که به مذاق دیگران خوش نیامد.

    وی ادامه داد:بعضی از کالاهای خانگی با تولیدات خارجی مسابقه می کنند و در بعضی از موارد تولید گران داخلی رغبتی به پایش و رشد ندارند.

    رئیس اتحادیه لوازم خانگی گفت:تولید کنندگان باید به تعهدات خدمات بعد از فروش خود پایبند باشند تا جایگاه مناسبی در بازارهای نشانه داخلی و خارجی کسب کنند.

    رنجبر تصریح کرد:خدمات بعد از فروش کیفیت اولیه محصول را تضمین و نیازهای مشتری را بررسی می کند که این امر اهمیت دادن به مشتری است ؛ این خدمات باید از قبل از فروش شروع شود و پرسشها در این خصوص به عنوان کم فروشی آشنا می شوند.

    این مقام مسئول بیان کرد: شرکت ها هر ساله بر اساس شاخص های تعیین شده است در قانون خدمات بعد از فروش ارزیابی می شوند که بعضی از تولید کنندگان از این محک خوردن وحشت دارند ولی نقاط ضعف و قوت تولیدکنندگان در این ارزیابی ها مشخص می شود.

    انتهای پیام/

    واژه های کلیدی: لوازم خانگی | مسابقه | خارجی | قوانین | لوازم خانگی | خدمات بعد از فروش | کالای ایرانی |

    اخبار

    آرشیو

    گالری عکس

    آرشیو

    اس ام اس های تازه

    آرشیو

    آهنگ های پیشواز

    آرشیو
  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب های زبان اصلی علم شیمی
  • خرید کتاب خارجی pdf
  • هاردکپی کتاب های سرمایه گذاری
  • کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب اورجینال
  • چاپ کتاب لاتین
  • چاپ کتاب آمازون
  • خرید کتاب خارجی
  • خرید کتاب زبان اصلی فیزیک کوانتومی
  • جعبه هدیه کتاب